- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mini-ITX
- Dell notebook topic
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Azonnali processzoros kérdések órája
- RAM topik
Hirdetés
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #155188 üzenetére
Persze. 7er nem az en vilagom, de meg ez az 5er is tul nagynak tunik. E92 -ot szerettem a legjobban. Nekem jo lenne az is, ami jelenleg van, de most vannak fontosabb dolgok, mint a draga auto, igy szeretnek penzt kiszedni belole. 2 evrol van szo, utana meg lehet megint az alomautora vadaszni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #155202 üzenetére
Nekem egy hetes is siman johetne, de azzal nem lehet jol cuccolni. Mar meg sem tudom szamolni, hogy hanyazor jott jol az E61 varialhatosaga, miota megvan. De az E92 es az F32 is nagyon tetszik, csak sajna az sem pakolhato.
Alom lenne asszonynak egy nagy Touring (bar o kis autot szeretne), nekem meg egy 130i. Ha neki lenne 130i-je, allandoan elkunyeralnam.
-
balázs.a
újonc
Sziasztok!
Ha minden jól megy nyáron sikerül megszereznem a jogsit és addigra szeretnék annyi pénzt összeszedni amiből egy nekem tetsző autót tudok venni.
Egyenlőre az alábbi 2-3 autóval kacérkodom:
Renault Megane 2 (kombi / sedan) - 1.6 / 2.0 benzin
Volvo S60/S80 - 2.4 benzinA fentebb említett autóknak mi a reális áruk? Annyi kritériumom van, hogy legyen benne digit klíma (esetleg tempomat).
Németországban vagy Svájcban tervezem a vásárlást.Előre is köszönöm a válaszokat!
Üdv.: Balázs -
V.Stryker
nagyúr
Jó reggelt!
Kereskedő hozzáállásával kapcsolatban kérnék véleményt. Múlt héten vettünk egy C4-et, tgk-t, 2,5millióért. Csütörtökön hoztuk el, nem nagyon használtuk,a főnök járt vele ide oda. Hétfőn reggel vesszük elő és a központi navigációs kijelző be van csíkozódva, teljesen használhatatlan. Ugye ezen itt nem csak a navit, hanem rádiót, fogyasztást, minden infót ott ír ki, még azt is,hogy melyik ajtó van nyitva.
Felhívtuk őket, mondták vigyük vissza, megnézik. Megnézte egy alkalmazott, mondta hagyjuk ott, mert komolyabbnak néz ki a móka, kiviszik a szerelőjükhöz.
Mikor vittem be a kulcsot, ott volt a főnökük, aki már jött azzal, hogy meg fogják ezt korrekten oldani, de tudjunk róla, hogy mivel ez nem főegység, ezért ez igazság szerint szívesség a részükről.
Szerintem meg nem. Egy két és fél milliós autónál nagyjából semmit nem veszek szívességnek.
Mellette már mikor megnéztük a kocsit, akkor az feltűnt,hogy a bal első ajtó nyitására, a bal hátsó ajtót jelezte. Felírtuk a foglalós papírra, hogy ezt még megnézik mielőtt átadják, persze nem nézték meg, de aztán mondtuk, mindegy, nem lehet ez nagy gond.
Mi a meglátásotok, erről a nem főegység, nem garancia, csak szívesség mókáról?
Ezer százalékra veszem,hogy ha valami nagyobb költségű javítást igényel, akkor ránk akarják majd terhelni.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Eagl3
veterán
válasz V.Stryker #155206 üzenetére
Én is úgy gondolom, hogy ha megcsinálják, az teljesen korrekt lepés (szivesseg) a reszukrol, mivel valoban nem foalkatreszrol van szo. Amikor atvettetek az autot gondolom nem jelentkezett ez a problema, es ez nem is olyan hiba, amit szandekosan el lehetne titkolni a vevo elol.
Ha te lennel az elado, es ket het mulva visszavinnek neked az autot ezzel a hibaval, elvinned es kicsereltetned az egyseget 2-300 ezer forintert?
Termeszetesen ha fo egyseg hibarol lenne szo, az mar mas teszta. -
BigBlackDog
veterán
válasz V.Stryker #155206 üzenetére
A szívesség nem szívesség kérdése nem a vételártól függ. Nekem az jött le a leírtakból, hogy lehetséges szavatossági problémaként is felfogni (ez csak saját vélemény), de nem látom a teljes helyzetet. Kérdés, hogy korábban is jelentkezett-e már ilyen hiba és ha igen, akkor a kereskedő tudott-e róla?
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ADAM1337 #155203 üzenetére
Ezt olvasd át: használtautó garancia, szavatosság
#nincsbennetarcsi
-
őstag
szerintem ez nem releváns, mivel cég vásárolta, nincsenek fogyasztói jogai
(#155206) V.Stryker az adásvételi szerződésetek mit mondd a szavatosságról?
céges vásárló esetében ki is lehet zárni teljesen, ráadásul ez enm is tűnik szavatossági problémának, lehet hogy nem is állt fent a hiba korábban
olyan fogalom jogilag nem létezik hogy "garancia"cryptot minden termékemért elfogadom
-
-
Handball94
aktív tag
Sziasztok!
Nagyon max. 800e körül keresek első autónak egy benzines, viszonylag gazdaságos autót ami nem is túl kicsi.
2004-es, vagy fiatalabb évjáratokban nézelődnék, max. olyan 200k km körülit (Tudom állapotot veszünk nem km-t, de bizonyos összefüggés azért mégis csak van).
Fontos lenne a magyarországi forgalomba helyezés is.
Elsőre a Megane ugrott be (tudom, francia), de Megane I. Ph2 van több is a családban és nagyobb gond még nem volt vele, milyenek a Megane II-k,
konkrétan őt néztem, hasonló árban van nála jobb választás?
[link] -
vzsryl
nagyúr
válasz Handball94 #155213 üzenetére
G Astra 1.4, Focus MK1 1.6, Almera N16 1.5.
Ezekből nagy eséllyel találhatsz a kritériumoknak megfelelő autót.Még nézhetsz Golf 4-et is, de azok általában drágábbak.
Egyébként ennyiért ki kell fogni az ezerből egyet, mert nagyon gyász a piac. Én szeptember végén kerestem 1-1.5m körül járgányt, és simán megnéztem élőben kb. 1000 autót, míg a végén sikerült kifogni egy patika állapotút jóval a keret alatt. Örültem is, mert így rengeteg pénzem megmaradt.
Másfélszeres áron is szinte csak szemét volt, amikre sokat kellett volna költeni.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Handball94 #155218 üzenetére
Hungarian Octavia Klub csoportba lépj be fb-n
-
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #155217 üzenetére
Nem galvanizált, G3 nem volt, hanem még mindig rohadós.
-
-
veterán
válasz molnarpeter #155221 üzenetére
Több rohadós Golf 4-et látok, mint Astra G-t (érzésre). Nem csak a sárvédő, a küszöb is.
Sajnos 5 éves Golf 6-on is láttam már csipát a küszöb és a sárvédő találkozásánál, mondjuk az szvsz jobb gép az Astra J-nél. -
nhpeti
tag
Sziasztok!
Valakinek volt dolga 1.5 benzin 2004 vagy utáni Mitsubushi Colttal? Mennyire megbízható autó? Alkatrészek árai magadabbak mint mondjuk egy Toyotánál?
Első autónak lenne 23 éves srácnak. Úgy láttam már 900-1millió környékén lehet jót kapni.Honda Jazzt néztem még, de abból inkább 1,1milliótól kezdődnek a jók.
-
hobizoli
nagyúr
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Handball94 #155218 üzenetére
Fabia kicsi lenne? Elég strapabíró autó. Focus?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Handball94
aktív tag
válasz V.Stryker #155227 üzenetére
Ár/érték arányban nem tetszik a Fabia, igen kicsi elég fapados és többségben 1.2-es motorral vannak, ami lehet hogy nagyon gazdaságos, de elég csekélynek tűnik.
Focus szóba jöhet, ebből hatalmas a választék, ezeket még meg fogom nézegetni, hátha találok valamit, de sajnos ezekkel semmilyen tapasztalatom nincs, még utasként sem utaztam bennük. Például egy ilyesmi még tetszene is, csak a km-t sokallom kicsit [link] -
V.Stryker
nagyúr
válasz Handball94 #155228 üzenetére
A linket elnézve, én inkább keveslem a km-t. Amúgy ha kevés kilóméterrel szeretnél régebbi autót, akkor én megfontolnám azokat az autókat, amiket itthon papák vesznek újonnan...pl. Suzuki SX4. Bár nem tudom belefér-e az árba. Az az igazság, hogy a "halálzónában" keresel. Lutri az egész...
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Handball94
aktív tag
válasz V.Stryker #155229 üzenetére
Rátapintottál a lényegre pont ami a gondom a Fókákkal, jó autónak tűnnek de vagy tűréshatáron túl van a km, vagy tekerve..
Egyelőre Megane II. az esélyes, de köszönöm mindenkinek a tippeket, azt hiszem körbe értünk a szóba jöhető típusokat illetően, bennem is hasonlók fogalmazódtak meg, nem egyszerű ennyiért találni.. -
vzsryl
nagyúr
válasz Handball94 #155228 üzenetére
Ne aggódj, van rá esély, hogy több km van benne, mint amit feltüntettek.
Ha ez megnyugtat, csak 155k km.
A kategóriában jól ismerem az összes népszerű típust (rengeteget ültem bennük, vezettem is őket), de nálam az Almera nagyon pozitív csalódás volt, amikor beleültem. Azonnal le is csaptam rá, mert annyira meggyőző volt. Összességében simán jobb autónak tartom, mint a kategória etalonját, a Golf 4-et. Beltér minőségben sem feltétlen jobb a Golf, mert vannak pontok, ahol a Nissan jobb, van ahol a VW. Továbbá a Golf 4-es, a Focus és a G Astra is régebbi fejlesztés ~2-3 évvel, ami érződik is rajtuk. Egy baja van az Almera-nak, nem túl olcsó a szervize, viszont cserébe nem nagyon akar tönkremenni, illetve nagyobb úthibákon úgy viselkedik, mint a fóka és a kuvik, rendesen fel tud ütni.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Handball94 #155230 üzenetére
Én igazából ezért a pénzért nem feltétlen ragaszkodnék márkához. Megnéznék egy rakattal és a legjobb állapotut venném.
Egyszerűen látom, hogy kicsit ráfeszültél a km-re, de miért? 250ezernél mi van? Semmi. Legalább tudod mi vár rád. 180ezer visszatekertnél tapsolnál, miközben egy vezérléscserét kéne csinálnod, amiről nem is tudsz? Lehet 30k-ból megvan a vezérléscsere és X évig semmi bajod nem lesz vele, miközben a visszatekertnél átugrod a vezérléscserét, beáll a motor és b@szhatod. Ez nem mese, nekem a családban volt ilyen , ott sz.ptam a -2 fokban éjszaka a városban. Kell a tökömnek ez. Oszd el a jármű életkorát a km-el és nézd meg, hogy mennyire reális...
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Richard!
addikt
válasz Handball94 #155230 üzenetére
tűréshatáron túl van a km
Ez nálad mit jelent?
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
Handball94
aktív tag
200.000km körül-alatt próbálnék találni, tudom ez eléggé szűkít a körön és hogy egy 12-13 éves autónál ez a ritkább, mint a 3-400.000 km..és persze sok függ az autó előéletétől is, de pont ez az amit egy ilyen idős autónál már többségében nem lehet ismerni.
Nem élek álomvilágban, tudom hogy az ilyen hirdetések több mint fele tekert.. láttam már olyan 170 ezerrel hirdetett G Astrát, ami a legutóbbi műszakin 450 volt.[ Szerkesztve ]
-
Richard!
addikt
válasz Handball94 #155235 üzenetére
Szerintem is engedd el ezt a km "fóbiát". 3-400 000-nél még csak közelít az élettartama feléhez egy motor. Nem kell félni a számoktól
Munez: Szerintem már hervadóban van ez a virág...
[ Szerkesztve ]
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Handball94 #155235 üzenetére
Jóvan jóvan, de áruld már el, hogy mi van 200ezer km után? Kiesnek a csavarok vagy mi? Esetleg egy 300ezer km-t autópályán futott motort kevésbé vennél meg,mint 150ezer km-t csak városban start-stopba hajtott autót?
Tényleg nem bántani szeretnék, de érted, amit szeretnénk írni? Kifejezetten azt a fajta hozzáállást erősíted, hogy átb@sszanak. Ne akard legalább saját magad átb...verni.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Handball94
aktív tag
válasz V.Stryker #155239 üzenetére
Persze hogy értelek, de az élőélet amit egy ilyen idős autónál nem lehet tudni, nem mondtam hogy nem vennék 300 ezres autót, nem érzem magam jobban egy 150re visszatekert autóban mint egy valós 300-asban, nem ezt a látszatot akarom kelteni, csak ha találok akkor inkább a kevesebb km-es példányokat preferálom.
De persze manapság elmennek akár 1M km-t is [link] -
őstag
válasz Handball94 #155240 üzenetére
a valós ellenőrzött km futás mennyisége az egyik legfontosabb szempont, ne hallgass rá aki mást mondd
mert hogy a 300 ezret futott biztos autópályán futott a 150 ezret meg városban
mégis hogy a bánatba lehet ezt ellenőrizni? micsoda fas**ág ez?ne is vedd fel ezt a hülyeséget
igazolhatóan keveset futott autót keress és akkor már jó úton haladsz
a gond inkább ott szokott lenni, mikor pénz nincs az igények mellé és önnyugtatásból elhiszi valaki a beállított km órát aztán emg évekig szív a kocsivalcryptot minden termékemért elfogadom
-
bozont
veterán
Üdv
Az Alfa Romeo 159-ről mi a vélemény? Abból is a 2.2 JTS ami érdekelne.
-
rbalint88
addikt
válasz bozont #155245 üzenetére
A tipus maga jo. Futomuve kenyes a magyar utakra, egyebkent nem kulonosebb betegagy. Karbantartasra erzekeny, ha valami nem volt idoben cserelve, azt jobban erezni rajta, mint egy toyotan. Alapvetoen nem annnnyira nagyon szar a 2.2 jts, de sokat eszik es nem megy, az igazan ajanlott benzines az 1.8tbi. Dizelek mind jok.
-
Richard!
addikt
válasz szőröscica #155241 üzenetére
Miért szerinted akkor mennyi a tervezett élettartama egy autónak? 200k km? Ezzel a kijelentéssel sem maradsz meg azon a bizonyos lovon...
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
diegho
nagyúr
válasz Richard! #155248 üzenetére
Ez eléggé használat függő. A sokat ajánlott 1.9 PDTDI-ből 5db volt a korábbi helyemen, ebből 1db 300k-t sem ment el és átégett az egyik dugattyú, a másik 220k-nál hidrotőkés lett, az egyik viszont már 600k körül jár és még nem volt bontva a motor, mondjuk 3 garnitúra turbót és kettőstömegűt már kért.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen