- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Asztrofotózás
- MILC felhasználók szakmai topikja
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Milyen asztali médialejátszót?
- TCL LCD és LED TV-k
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Két projektorral bővül az Acer Vero család
ph A lézeres elven működő és 4K felbontást kínáló környezetbarát egység a HL68 családba érkezik.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nesa
veterán
válasz Sirandrish #152248 üzenetére
Azta QQ
-
diegho
nagyúr
válasz Sirandrish #152248 üzenetére
Az mi?
-
Sirandrish
legenda
Mostmar mindent értek
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
kurion
senior tag
Sziasztok,
Autó vásárlás előtt állak amit mindennel együtt 1.5millióból szeretnék kihozni. tehát rálisan olyan 1,2-1,3 millióért szeretnék vásárolni.
Szempontok:
-Nagy csomagtér
-Elfogadható beltér (180CM elférjek benne kényelmesen)
-4-5 ajtós kivitel
-90-120 Lóerő
-Digit klíma (már a manuális is jó ha van mellé más Pl. Tempomat, tolatóradar)
-Megbízható motor (akár turbós is)
- Ne legyen benne a világ összes KM-er de még egy 150-160 ezer elfogadható szerintem
-Szervó (Bár gondolom ez alap)
-Benzineselsősorban fiatokat néztem azokból is főleg a Linea volt ami szimpatikus. Bármit meghallgatok, olyan autó érdekel amiben nem kell hetente az olajszintet meg a hűtővizet nézni mert már meguntam hogy mindig mindenre figyelmen kell a jelenlegi kevésbé használható autómnál.
"Csinálni jobb mint beszélni róla" - Magic Gladiator
-
nrc
tag
Üdv! Első autónak Fiat Idea milyen lenne? Benzinest keresek, elsősorban a praktikum ami érdekes nekem, ezért néztem még a Modust is többek között.
Szerviz, karbantartás szempontjából mennyire gáz ez a két típus?
Sokkal jobb lenne ilyen szempontból valami elterjedtebb, mint pl. Meriva, Fusion, vagy Scenic?
Kompakt méretű, de jól pakolható autót keresek a keret olyan max. 900e lenne, ennyiért már klíma is kéne bele. Van olyan motor, amivel benzines Roomstert szabad venni?[ Szerkesztve ]
-
zsinnyegtet
aktív tag
Üdv Mindenkinek!
Autó vásárlás előtt állok. Maximum 3-4 hét és valamit haza kell hoznom.
Sokat fogom használni szegénykémet autópálya/főutak illetve pici város. A sztori lényege, hogy költözés lesz Bp-ről a Velencei tóhoz de a munkám a városba köt viszont a céges verda ugrik.
Tehát napi 150 km fixen. Ebben ugye kb 70-80 km pálya plussz város.
És akkor:
-keret 1,5 millió ha kell akkor talán 2 millió forint
-kombi
-inkább dízel
-Opel Astra H 1.7 cdti valami utolsó szériás
-Toyota Corolla E12 1.4 vagy 2.0 D4-D
-Toyota Avensis T25 1.8 benzin vagy 2.0 D4-DSegítségeteket és véleményeteket előre is köszönöm.
Üdv.
PéterA rock and roll az nem egy tánc...
-
Gergőke88
addikt
válasz zsinnyegtet #152257 üzenetére
Focus 2, 1.6tdci 90le.
-
Gombinyó
őstag
válasz zsinnyegtet #152260 üzenetére
Ha alig mész városban és sokat pályázol akkor nem akkora szívás a dpf (a 109 lóerős motornál van), de a 90 lovasban gyárilag nincs így nincs is vele probléma. Ezáltal olcsóbb a fenntartása is. A teljesítmény különbséget alig érezni a két motor között.
-
xtevo
őstag
-
válasz xtevo #152262 üzenetére
Megfelelően karbantartott autó esetében típusfüggetlenül bármi jó. Viszont nem árt tudni h a kötelező az nem csak olaj, fél és vezérlés! Gyártótól függ mi ami beleszámít ebbe. VAG vonalon (csak ezt röfögöm valamennyire) pl futás tekintetében elő van írva a turbó, magasnyomású injektor meg sok minden más cseréje is. Csak ezt valahogy sokan elfeledik - mert nincs "kedvük" megcsináltatni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
AMD Power
titán
Sziasztok!
Friss jogsis ismerosom szeretne venni maganak elso autot. Foleg Bp hasznalat, sok aranylag rovidebb tav, evi max 7-8000km futas. A vetelar ilyen max 600e + az alap kotelezo dolgok. Meret mind1 aranylag megbizhato gep legyen , klimaval. Tippek, javaslatok?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
nrc
tag
válasz #94529552 #152259 üzenetére
Kösz a választ. Kár, pedig amúgy jó lenne az az Idea, de a kevés példány miatt félek, hogy az alkatrészek drágák lennének hozzá, ha vannak egyáltalán és nem tudom hány szerviz lehet, ahol értenek hozzá.
Azért, persze ha van valakinek, vagy ismerősének személyes tapasztalata a típussal, akkor ne tartsa magában az infókat, hátha kiderül nem is olyan rossz a helyzet ilyen téren.
Roomster az valóban fiatalabb típus, ahogy nézem abból inkább 1.2M-tól lenne olyan amit meg is mernék venni (2xlégzsák,szervó,klíma), de első autóra nem szívesen költenék ennyit.[ Szerkesztve ]
-
-
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #152270 üzenetére
1.4 8v gondolom a tartósabb darab!?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
G@ben
addikt
Apám szeretne autót venni a következő feltételekkel:
- biztonságos
- kényelmes
- gazdaságos, üzemeltetése viszonylag olcsó
- megbízható
- jól felszerelt
- pakolható, de nem hatalmas, kombi lenne az igaziHosszú távra kéne, nem 1-2 évre, elsősorban 2 főre, de ne legyen gond 5 főre sem (gyereküléssel, ülésmagasítóval). Max 6 éves korig, 3,0 millió forintos határig.
Autópályás és hosszútávú utazásokra kéne, mindenképpen dízel, nem akar száguldozni, de nem árt, ha viszonylag dinamikus.
Első körben amiket nézett, az a Kia Ceed, Ford Focus, Opel Astra, Citroen C5, bár az lehet, hogy már nagy.
Miket ajánlanátok, esetleg más szóba jöhető típus?
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
-
Gergőke88
addikt
válasz szőröscica #152275 üzenetére
Ültél már a Focusban? Hátul a gyerek megállás nélkül rugdosni fogja az ülésedet.
Ha pedig felnőtt akar beülni előre sajnálom. -
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #152270 üzenetére
Az 1.2 csak 8v találtam. Punto csúnyábbik újabb kiadásából van 1.2 16v 80Le.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
nrc
tag
Jó hangulatú kis videó, láttam már. Ámde a benne lévő folyamatos fikázás ellenére úgy éreztem bevállalnám, ha nem kellene komoly plusz költségekkel számolnom az üzemeltetése, fenntartása tekintetében. Csak a motor, váltó, futómű nem tetszett a teszternek, a többi kb. jó, a menés pedig nem számít most nekem, sokkal inkább a kompakt méret melletti jó pakolhatóság, azzal kapcsolatban pedig nem köpködött rá.
Amúgy hiába tetszik úgysem merek ilyet venni, ha nincs aki megnyugtatna az alkatrészek ára, beszerezhetősége felől, uh. a legjobb az lesz, ha nézek mást.Merivánál mennyire lehet gond a magas olajfogyasztás? Csak az 1.6-os érintett? Ha elkezdi enni az olajat, akkor szervizzel lehet rajta segíteni, vagy bele kell törődni, hogy onnantól keverékkel megy és kész?
[ Szerkesztve ]
-
válasz AMD Power #152278 üzenetére
csúnyábbik
Lényegében az 1.2-16V a puntu ELX verzió 80 pacis is, de itt vigyáz mert van 60-pacis.
HLX-ben csak 80-pacis kivitel van. Nagyon jó a mocija, szépen viszi a kis kasznit. Az 1.4-es jól tudom 95 pacis és csak három ajtós kivitelben található meg a 2Gen puntuban.
& (L:https://www.hasznaltauto.hu/auto/fiat/punto/fiat_punto_1.2_hlx_16v-11806120)2(/L) & (L:https://www.hasznaltauto.hu/auto/fiat/punto/fiat_punto_1.2_16v_dynamic_nevre_irva.friss_muszakival-11780282)3.(/L)[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz Luck Dragon #152281 üzenetére
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Gergőke88
addikt
válasz szőröscica #152279 üzenetére
Jelentősen kisebb mint a konkurencia abban a kategóriában.
-
FuRiONight
őstag
Sziasztok!
Autóvásárlás előtt állunk. Amit tudni kell ezzel kapcsolatban:
-keret: 1.2millió
-lehetőleg nem kisautót keresünk, hanem normális méretüt (pl. passat vagy hasonló, ahol hátul is van hely és van csomagtér is)
-ezek alapján sedan a befutó (450+csomagtér)
-lehetőleg a olcsóbban (nem olcsó!) fenntartható autó
-legalább 1.8 max. 2.0 motorralAmiket néztem: Megane II 2006-tól (facelift) - Astra G - Passat B.5.5
Mit ajánlatok ilyen paraméterek alapján illetve a fent felsorolt autókról irhatnátok pro-kontra érveket!
Előre is köszönöm!
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #152281 üzenetére
A facelift utani P2 ami csunya lett. 2003 utaniak.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
diegho
nagyúr
válasz FuRiONight #152284 üzenetére
A Megane-al vigyázz, egy bizonyos cipőméret felett nem lehet vezetni, mert nem fér el a cipőd a pedáloktól. (48-assal már esélytelen voltam, 46-ig talán jó lehet). Én ezek közül a Passat-ot hagynám bent, a G nem túl nagy belül. Octavia-t érdemes nézni még, valamint Mondeo-t. Igazából pl C Vectra sem lenne rossz választás, pláne az 1.8-as Z18XE motorral, az egy igazán jól sikerült motor.
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz FuRiONight #152289 üzenetére
C Vectra 1.8 lehetőleg ferde hátú vagy kombi, mert azok praktikusak, de ha nagyon kell a sedan kivitel, akkor abból is bőven találsz 1.2m-ig. Az első Octavia-nál jóval komolyabb autó, a 2-es meg sokkal drágább, tehát elég egyértelmű, melyik győz.
Én még a Mondeo MK3-at tartom erősnek ebben a kategóriában, de ott mindenképp a régi, SCI jelzés nélküli motorral szereltet kell venni. Egy komoly típushibája van a réginek, mégpedig az, hogy a szívósorlapátkák le tudnak törni, amiket beszív, és szétküldi az egész szívósort. Célszerű rögtön lapátka cserével kezdeni (kb. 60k), mert ha a szívósorhoz kell nyúlni, az akár 5x drágább is lehet. Van benne kettőstömegű lendkerék is, aminek a cseréje szintén nem olcsó, de mivel kopó alkatrésznek számít, ezért a típushibákhoz nem írható fel.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
FuRiONight
őstag
Köszönöm mindenkinek! Azt elfelejtettem írni, hogy csak benzines johet szóba. Octavia a facelift-től egèszen jól is nèz ki. Vectra-ra is rànèzek, de azèrt minőségibb az Octavia.
vzsryl: inkább nem erőltetném a mondeo-t, főleg a kettős tömegű lendkerék miatt
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz FuRiONight #152289 üzenetére
Vectra C 1.8 Z18XE, ne is keresd tovább. Nincs benne az opelmumus EGR szelep, nem olajevős fajta, éppen elég erős. Maga az autó is teljesen rendben van, nem rohadós fajta, nincsenek vele komolyabb nyűgök és szerintem jól is néz ki. Barátom is ilyent akart, de rábeszéltem egy 1.8 Z18XE Zafirára, imádja és pofátlan olcsón vettük.
Ha beéred kicsit olcsóbb autóval is, akkor nézhetsz egy Avensis T22-t, baromi nehéz belőle értelmes példányt venni, de a világból kimegy, ha karban van tartva. -
vzsryl
nagyúr
válasz FuRiONight #152293 üzenetére
Ha 2-es Octavia-t akarsz, az 1,7m-tól felfelé vállalható...
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
FuRiONight
őstag
válasz diegho #152294 üzenetére
Köszönöm a tanácsokat, ez a vectra is eléggé jól néz ki. Motortípus akkor megvan. Octavia-nál úgy látom ez az 1.6MPI motor van leginkább, ezt mondjuk gyengének tartom az autóhoz, nagyobbal meg nem találtam (cserébe viszont tényleg strapabíró).
Pro-kontra az octavia-vectra között-mellett? Fenntartási költség pl. alkatrész ár különbözet, tipushibák..?
vzsryl: nem feltétlen itthon akarom venni, kint szerintem hamarabb kifogható egy ilyen összeg körüli (vagy egy kicsit többért).
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz FuRiONight #152296 üzenetére
Az Octavia sajnos Golf kategória, emiatt csak olyan motorokat kapott, mint a konszernes tesó, sőt szerintem nem kapta meg az összeset, de ezt majd egy VAG-os kolléga kiegészíti. Ráadásul abban az időszakban elég ritka volt a VAG-nál az erős benzines motor, mert azok inkább a sportos kivitelekbe kerültek bele, pl. Golf GTI, Octavia RS stb...
Nincsenek különösebb típushibák egyik autónál se. Elektromos bakik lehetnek, de akkoriban a japánokon kívül ez a probléma szinte az összes autót érintette.Külföldön is a jobb példányok annyiba kerülnek, mint nálunk. Ami kint olcsó, az olyan is...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
jozefgucci1
addikt
válasz 67tuareg #152219 üzenetére
Szia nem rég adtam el a 2008-as CR-v-m 2.2-es diesel volt és majd 200K km-nél még eredeti volt a kettőstömegű benne. Sajnos télen megadta magát a generátor így kompletten cserélni kelett ami nem volt olcsó 80K .Elég gyakori probléma a kanyarkövető hiba ezen tipusoknál . Két oldalon van egy-egy sesor ami gömbcsuklós megoldással van megcsinálva és szereti megadni magát . Nem olcsó mulatság , mert bontottan 25K ,de nálam nem bírt csak egy évet a gyári pedig a duplája .Amúgy kimegy a világbol én imádtam .
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
diegho
nagyúr
válasz FuRiONight #152296 üzenetére
Mondeo-t se hagyd ki, az is jó autó, de ha nem kell a Mondeo méret, ennyiért Focus2 is van.
-
dokee78
félisten
600-800 ezer között melyik típust érdemes venni ezek közül?
-Évjárat legyen 2004 fölött!
-5 ajtós vagy sedan!
-1,2-1,4 köbcentis motorRenault Megane (persze ez francia amitől tartok kicsit)
Ford Fiesta
Opel Astra G
Opel Corsa C
VW PoloSuzuki Swift?
Francia és olaszoktól tartok.
Egyéb ötlet tipp?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen