- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Így építsd a billentyűzeted!
- Mini-ITX
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Milyen videókártyát?
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
ph Az Auto SR egyelőre csak pár cím erejéig tesztelhető, de olyan hardveren, ami még meg se vásárolható.
-
Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
it Elon Musk tervei szerint egy szuperszámítógéppel szolgálják majd ki az xAI Grok chatbotjának következő verzióját.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Hajas Mao
tag
válasz szabonagyur #151503 üzenetére
Nem rakétát varok. De kamionelozes ne legyen eletveszely... És amiben ültem sok minden volt csak nem rugalmas...Corsa 1.2 lényegesen jobb volt.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz Hajas Mao #151502 üzenetére
A kínálat alja nem feltétlenül rossz. Én a legolcsóbb autót vettem a hahu-n a feltételeimmel, ami 1.6 benzin digit klíma volt. Karcok vannak rajta valóban, kívül is belül is és a motorháztető eléggé kavicsfelverődéses (nálam is kapott bőven) sőt az első szélvédő is az, de ez engem nem érdekel. Ezért volt olcsóbb, mint a többi.
Amúgy 1M-ért a Focus1 nem rossz, viszont nem biztos, hogy 1M-ért nem kapsz jó 2-est, a volt kollégám fia vett a télen kereken 1M-ért első tulajtól, végig vezetett szervizkönyves gyönyörű példányt. Amúgy 1M-ért kapsz pl Avensis T22-t is, ha tágasabb autó kell, a 2004 utáni Stilo sem rossz vétel, ennyiért nagyon szépek is vannak. Ez az Avensis pl elég jónak néz ki.
[ Szerkesztve ]
-
-
Hajas Mao
tag
Köszönöm a tanácsokat. Belevetem magam a kocsik sűrűjébe. 😁
[ Szerkesztve ]
-
Mike81
senior tag
Sziasztok!
Szeretném megkérdezni, hogy a Fiat féle Multijet2 mennyire megbízható konstrukció? illetve mennyire ajánlható vagy vannak e széria hibái?
A segítséget előre is köszönöm
-
válasz Mike81 #151508 üzenetére
Ha jól tudom a multijet 2 motorok az új Fiat 500 & Tipo családban már az van. Jó magam Tipo teszt vezetésén 1.6 MJET vezettem , de csak ajánlani tudom. Amilyen kis dízel, olyan erős. 120/Le & 320Nm-es és ezeket hat fokozatú kézi vagy DCT váltóval adják.
Típus hibát nem tudok de érdemes utánna kérdezni ,nincs még olyan rég a piacon.
Ami a legjobb benne hogy a City -hez ha jól rémlik hozzá csatolták azt a funkciót hogy 2000-fölé nem engedi a fordulatot a DCT-nél és a fogyasztás nagyon korrekt a legnagyobb dugóban amellett hogy a szervó jóval kezesebb a hagyományos szervó részben.
Jobb funkciónak tartom mint a start/stop funkciót.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Luck Dragon #151509 üzenetére
ha 2000 fölé nem engedi nem lesz nonstop retkes a dpf?
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #151511 üzenetére
Az egy dolog de ez a DMF-t is hamar kinyírja.
#nincsbennetarcsi
-
válasz bajnokpityu #151511 üzenetére
Nem kizárható, de az is lehet hogy én emlékszem rá rosszúl és 2500-3000-es az a fordulaton ál meg. Nem mintha ettől nem lenne oyan.
Igazából ez akkor jó ha hosszabb távon vezet az ember és közben áthalad egy nagyobb forgalmú városi részén, majd ezen elkerülte után kikapcsolja ezt a funkciót és kipucolodik. Ezt tudom elképzelni.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
bajnokpityu
félisten
gyártó részéről annak már látom értelmét, hiszen tök jó poen eladni 80ezrenként egyet 300ért.
olyan 2.0 passatot ismerek párat, ahol 2500fölött sose használták, szépen sorban letérdelt kuplung, kéttömegű ilyesmi gyakorisággal.eleve senkinek se tünt fel, h diesel autónak városi üzemmódja van? fából meg vaskarika...
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Mike81
senior tag
Köszönöm a válaszokat
Igazából a szomszédomék akarnak venni egyterűt vagy kombit igazából még ők sem tudják. De van 3 gyerek és eddig egy chevrolet Aveoval közlekedtek ami azért nem egyszerű történet Most akarnak nagyobb autót is és Fordokat nézegettek,azon belül is MK4 Mondi és S-maxot. Már csak azért is ezt a típust nézegetik mert nekünk is MK1 kombi fókánk van és hát látják hogy nem rohangálunk vele szerelőhöz minden héten. De én mondtam nekik hogy ez ne legyen szempont mert a miénk benyás, amit ők keresnek az meg csak diselben kapható vagy nagy ritkán ecoboost benzinesben, de esélyesbb a disel. Aztán valahol belebotlottak egy Freemontba ami tetszik is nekik, és kérdezték hogy a motor mennyire problémás benne? Na ezért kérdeztem itt mert olasz vonal nem hozott eddig lázba. Bár tanácsoltam hogy reggeljenek ide, vagy olvassanak utána ők az adott típusnak Bár megnéztem a típust és nem is annyira ergya jószág Bár nem is kicsi azt meg kell hagyni meg nem is könnyű Bár én említettem nekik hogy van itt olyan fórumtárs aki 3 gyerekülést is benyomott a Mondeo hátsójába
-
kiszi07
senior tag
Hali, melyik megbizhatobb? Toyota Avensis 2003-5 kozotti vagy egy 2004-ig a VW Passat 2005-ig, mit ajanlotok? Melyik fajtakat? Dizel/benzin?
Slow down & you'll make less mistakes. At the pace of faith, work is productive, relationships prosper, & your spirit is at peace
-
theuprising
tag
válasz kiszi07 #151516 üzenetére
Mindkettőben vannak jobb és rosszabb motorok, ha a motort tekintjük legfontosabbnak.
Dízelben a Toyota 2.0 D4D dízele megbízható, a 2.2 DCAT az viszont nem.
Benzinben ebben az évjáratban a VVTi-k ehetik az olajat, fel kell újítani a gyűrűzést ha még a tulaj eddig nem tette meg. Ha ez megvan, és rendesen betartják az olajcserét meg a kopó dolgok cseréjét, onnantól kezdve örök élet.
Van a családban egy Avensis, bár az 2001-es de ugyan az a motor van benne mint az általad kérdezettekben, 620ezer km van benne gyári motorral, váltóval, kipufogóval, felújított gyűrűzéssel.Passat-ban viszont még kifoghatsz ebből az évjáratból (vagy inkább alatta) 1.9TDI-t, az világbajnok motor ha odafigyeltek rá, vagy 1.9 PDTDI-t, azok is rendben vannak a szokásos dízelnyűgök mellett. A 2.0 PDTDI kerülendő jó messziről. Benzineseket nem nagyon ismerem.
Fenntarthatóságban a benzines Avensis a jobb, ez biztos.
-
lacos001
senior tag
válasz theuprising #151518 üzenetére
Hi
Egy kis véleményezést kérhetnék?
Ránézésre rendben a masina, de a márkával kapcsolatban még 1 betűt sem olvastam soha...köszi
-
=WiNTeR=
senior tag
Sziasztok!
Az alábbi kettő közül melyik a jobb választás szerintetek:
Golf V 1.6 (75 kW / 102 PS) + 6 sebességes tiptronic (nem DSG)
vs
Golf V 1.4 TSI (90 kW / 122 PS) + 7 sebességes DSGTSI-ról hallottam már jót és rosszat (láncnyúlás pl.), a mezei 1.6-os szívó viszont lomha és nagy a reakcióideje állítólag. Mennyire neccesek a TSI-k úgy egyébként?
"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."
-
Figur10
tag
Sziasztok.
Nézegetek egy Honda Accord 2.2 TDI 2005-ös
autót, mik a tapasztalatok ezzel a típussal kapcsolatban érdemes megvásárolni?
Előre is köszönöm. -
Mike81
senior tag
válasz runner 125 #151523 üzenetére
Az lehet de nekem bejön a kocsival együtt. Bár nem magyar utakra való az tuti
-
MPowerPH
félisten
válasz runner 125 #151198 üzenetére
Megneztem egyet a hetvegen. A hangja az nagyon szep, nem dieseles. Az ulesek kenyelmesek, de ugye Volvo -tol mit var az ember. Az infotainment nem nagy szam, kicsit elavultnak tunik szamomra, de ez meg belefer. Az automata valto viszont borzalmas... Nem tudja mibe kell kapcsolni, gondolkozik, ha pedig kapcsol, akkor nagyon lassu. Bar gondolom sima automatabol nem is fogok a ZF8HP -hoz hasonlot talalni.
Don't Tread On Me
-
diegho
nagyúr
válasz theuprising #151518 üzenetére
A nagyobb olajfogyasztás főképp az 1.8 jellemzője volt, de a toyotaklub-on többen is ~150k-ból megcsináltatták, ha éppen olyant fogtak ki, amelyiknek nem volt előtte. Én az 1.8-at tartom a legjobbnak, ha már meg van csinálva, de amúgy az 1.6 is elég jó hozzá. A 2.0 nem a legjobb, a direkt befecskendezés a 2000-es évek elején itthon fellelhető benzint nem minden esetben tolerálta, nekem volt, igaz T22-ben, nem volt vele bajom az 1 év alatt, de elég drága hozzá minden, ha netán hozzá kell nyúlni.
-
runner 125
nagyúr
-
Beca1990
senior tag
Van most valahol autócsere program ami új autó vásárlására érvényes és ahol jók is az árak?
[ Szerkesztve ]
GRÁNIT Bank ajánlókód: 3GYUH // 10000Ft jóváírás online számlanyitás esetén!
-
MPowerPH
félisten
válasz runner 125 #151531 üzenetére
Igen, lattam kozben. Ez lenne az? Erdekes dolog, hogy 2 evvel fiatalabb, mint az 5er -em, de a CO2 -je miatt a tax magasabb.
Don't Tread On Me
-
runner 125
nagyúr
válasz MPowerPH #151535 üzenetére
Igen.
A 2.4-es 5 hengerest ebben az évjáratban - és ettől felfelé - csak a 215 lovas D5-tel tudod megvenni.
Max. nézd meg a 2.0-t. Az is 5 hengeres motor, szintúgy D5 alapokon nyugszik, csak rövidebb lökettel értek el ccm csökkentést. Ennek ellenére sok tapasztalat még nincs vele, de nem tűnik problémásnak, és kapsz belőle 180 LE körülit is."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
user26
aktív tag
Sziasztok!
Első autó vásárlás előtt állok, használtan szeretnék venni, 1M körül, elsődleges ok a munkába járás, napi 35-40km oda vissza, város mellett falun lakok, illetve alkalmanként hosszabb utak, rokonok meglátogatása 80km.
Nincs konkrét elképzelésem még. Peugeot 207 tetszik kinézetre, nem szeretnék se kicsi, se nagy autót, illetve Opel Astra H is.
Valakinek valami véleménye ? Évjáratban mit keressek ?Xiaomi fan I 12T Pro I
-
-
footy
addikt
válasz molnarpeter #151536 üzenetére
A 7g DSG-t hiaba csereltek ki, egy betegagy marad.
-
Zlcsi
senior tag
Sziasztok!
Családi autót vennénk 3-4M között,
7 személyes szeretnénk, tegnap megnéztünk pár prius+ és minden tekíntetben meg is felelne.Van esetleg valakinek tapasztalata velük?
Esetleg ellen vélemény? -
footy
addikt
válasz MPowerPH #151544 üzenetére
Most nezem, hogy a ZF 8HP az osszehasonlitasi alapod. Hat ez igy nehez ugy lesz, mert az a valto szerintem a jelenlegi legjobb a piacon es a DSG szerintem neked is rangatos lesz, az Aisin pedig lassu. Bar a ketto kozul en meg mindig inkabb az utobbit vennem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen