Hirdetés
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
Kooperatív akció-kalandjáték lesz a Sanctua
gp A premier kicsit még odébb van, jövő év közepén érkezik a PC-s verzió.
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Declare #152740 üzenetére
Ezek közül a passat az arany középút. Csendes, de drágább fenntartani. Az octavia lesz a legmegbízhatóbb és legolcsóbban fenntartható, ha ez is szempont lenne. Ha van zseton superbre, a passat csendesebb lesz adott áron, picit kisebb cserébe.
Mazda belül nekem kényelmetlen, és reméljük már nem rohad. Volvo meg minden szempontból drága.
-
Declare
őstag
válasz Mágus2 #152751 üzenetére
Rámegyek akkor a Passat vonalra, én is arra hajlottam amúgy. Mondjuk a Superb-t nem tudtam hova tenni a Passathoz képest. Én azt gondoltam az egy picit a passat felett áll.A4 kombira van amúgy rágyógyúlva, azt egy S line os 3.0 tdi vel próbáltuk.....hát megnyerő az tény
Az a D6 os hybrid dízel volvoról nincs véleményed? Nyilván drágább, de érdekes technológia+szerintem kap rá az ember zöld rendszámot
Érdekes, unokatesómnak sem volt kényelmes a mazda.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Declare #152747 üzenetére
Rétegtermék, Mercedes is csinál egyre több ilyet, PSA-nak is volt sima hibridje dízellel. Tulajdonképp a legnagyobb baj, hogy a dízel blokk nehéz+alapból is jól eszik+több energia beindítani, benzinesnél nagyobb különbséget tudnak elérni olcsóbban. Hagyományos automata, nem dsg/multitronic. Bp-n láttam már 2-3-at zöld rendszámmal, ugye ingyen parkol, otthon lehet tölteni (nem kell kútra járni), regadó töredéke az alapnak, teljesítményre pedig 0, külföldön hosszabb távon belvárosba is bemehet majd várhatóan, illetve összahasonlíthatatlanul csendesebben gurul. Nem problémásabbak a hibridek szvsz egy sima dízelnél, ebben konkrétan vannak megerősített alkatrészek is, hogy tartósabb legyen (váltóban pl). Az új XC90-ekről sem nagyon hallok panaszt a T8 hajtásról (ami beugrott: csomagtartó láblengetés szenzor, illetve könnyen amortizálódó világos bőr kulcs - fával kell kérni ). Általában felszereltebbek is a D6-osok, BLIS (nagy kedvencem) illetve tolatókamera is gyakori. Dízel Volvok EGR-je szenvedi meg leginkább a Bp-i üzemet, ezt elég könnyű villannyal kiküszöbölni. Összességében sok kényelem+zen+prémium, de régebbi belső+kisebb csomi. Hollandoknál van rengeteg belőle.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz molnarpeter #152753 üzenetére
Köszi az infokat!
Közben dumáltunk... a volvoban a középkonzol miatt kényelmetlenül fér el, a bmw meg túl hivalkodó, a mazda meg nem kényelmes.
Szóval marad az A4 / Superb / Octavia / Passat. Meg egy újabb kritérium: automata.
A Skoda meg passat ugyan azzal a DSG vel van szerelve ugye? Ez az amire durván, ökölszabályként rá lehet mondani, hogy 200k km t viszonylag jól bírja ugye? Az Audi S-Tronic váltója milyen? A DSG hez képest? Ha elmegyek kipróbálni eggyet, mire kell figyelni ezeknél a váltóknál?
-
travis84
csendes tag
Sziasztok, már korábban kértem tőletek tanácsot, és kaptam is, 2 milla körül családi benzines autó ügyében. Még nem született végső döntés, csak számolgattam. Inkább csak a véleményetekre lennék kíváncsi. A számolás lényege, hogy megéri-e újabb autót venni. Egy KIA Ceedet néztem ki példának, de lehetne akár más is. Csak vásárlást néztem, üzemeltetés talán nem lényeges itt. Cél: 10 év.
I. eset, 2 autó, 5 éves cserével
2 millióért kapnék 7-8 éves (2009-10-es) autót, amit 5 év múlva (2022) 12 évesen kb. 1 millióért tudnék eladni.
Ezután ismét 2 millióért tudnék venni 7-8 éveset (2014-15-es), ami 5 év múlva (2027), 12 évesen megint kb. 1 milliót érne. Így összesen költöttem 2x2 milliót és "nyertem" 2x1 milliót, azaz 2 milliót buktam a 10 év alatt, évi 200ezret.
II. eset, egy autó 10 éves cserével
3-3.2 millió körül vennék egy 3 éves (2014)-es autót, talán nagyobb eséllyel kapok jó állapotút, mint az előző esetben, 10 év múlva lenne kb. 13 éves, amit kb. 1 millióért lehetne eladni, így ezzel az üzlettel 10 év alatt szintén 2 milliót buknék. Viszont lenne egy újabb autóm, valószínűleg kevesebb kezdeti költségekkel és megúsznám a második vétel átíratási díját. Másrészt 5 év múlva nem kell megint izgulni, hogy egy jó 7-8 éves példányt fogjak ki.Így ebből a számolásból azt hoztam ki, hogy ebben az esetben igazából nem számít, hogy újabban veszem az autót, nem bukok vele többet. Egy Ford Focus esetében hasonló eredmények jöttek ki.
-
forceberg
veterán
válasz travis84 #152757 üzenetére
A későbbi eladási árakat nehéz előre számolni a belső égésű motorok elleni "hadjárat" miatt.
A mostani újabb vétel jobb üzlet lehet Euro besorolás miatt is.
Szóval, ha nem vagdalkozol, akkor jobb az egy vételes terv szerintem. A nem odafigyelő előző tulaj hatása is csak egyszer kerül képbe. Hisz ha tudod, hogy kb. 10 évre veszed, akkor gondolom odafigyelsz a karbantartásra-vezetésre, hogy ne nyírd ki.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
middleaged
tag
Sziasztok! Vissza ctrl-f-eztem talán több ezer hsz-t, mégsem találtam semmit erről a gépről:Toyota Celica T23 1-zz.Ha valakinek mégis van némi tapasztalata, kérem ossza meg. Köszi!
-
elistvan
senior tag
Kinéztem egy fábiát. 1,4-es motor, téligumi,s alkuképes ár, de a hátulján van egy sérülés. Szerintetek mennyiből javítható? Az eladó engedne egy százast a vételárból. Mennyire kényes ez a fehér szín?
[ Szerkesztve ]
Minőségi angol humor magyar felirattal: http://goo.gl/5kvyBr
-
elistvan
senior tag
válasz szőröscica #152763 üzenetére
De most komolyan. Hátsó lökös csere+fényezés?
[ Szerkesztve ]
Minőségi angol humor magyar felirattal: http://goo.gl/5kvyBr
-
zsinnyegtet
aktív tag
válasz zsinnyegtet #152670 üzenetére
Kocsikáztam a hétvégén kb 650 kilométert.
Megnéztem 3 db kombi E12- est. 1.6 benzin, 1.4 D4-D, 2.0 D4D mind kintről hozott.1. 1.6 benzin kombi hirdetve 140.000 km, szervízkönyv, patika stb.
Most így vasárnap este szépen lekérdeztem...2015 áprilisában össze volt törve (1500 euro), rögzített km 141.345 volt tehát...azóta tolattak vele...2. 2.0 D4-D kombi hirdetve 122.000 km, szervízkönyv, számlák, szép állapot stb.
Szintén az imént lekérdeztem...ez 2x volt összetörve (1x 1500 és 1x 200 euro)...2009 február 31461 km illetve 2013 december 84735 km
Ez még akár stimmelhet is...talán.3. 1.4 D4-D kombi...szóra sem érdemes...mindenen túl volt szegénykém
Nehéz ügy ez...
[ Szerkesztve ]
A rock and roll az nem egy tánc...
-
JasL
senior tag
válasz zsinnyegtet #152765 üzenetére
Hol kérdezgeted le ezeket? Magyar kocsikra is van vagy csak külföldiekre?
-
zsinnyegtet
aktív tag
Magyar vásárlású Toyotákra van egy kedves ismerősöm aki hozzáfér ilyen adatokhoz a külföldiekre pedig ott van az AutoDNA vagy az Alvázszám.hu.
Én ezt a kettőt próbáltam életemben először mivel 1999 óta csak céges autóim voltak...ez lenne az első saját vásárlású autóm.[ Szerkesztve ]
A rock and roll az nem egy tánc...
-
MunezXBK
nagyúr
válasz zsinnyegtet #152765 üzenetére
Kint tudod mekkora kár 1.500€? Kb. 2 elem lightosan + fényezés.
Ismerősömnek nekitolattak, mutattam Bitporknak a javítás előtti képet, külön ki kellett emelnem, hogy hol sérült, mert nem látta.
Na ez került 3.890€-ba.
-
forceberg
veterán
-
#94529552
törölt tag
válasz zsinnyegtet #152772 üzenetére
Mert el akarja adni, nem pedig a neppertelepen nézegetni hónapokig. Tudja, hogy utána lehet nézni, meg azt is, hogy ezt nem mindenki teszi meg.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz zsinnyegtet #152772 üzenetére
Mind makulátlan.
-
Balaena
csendes tag
Üdv mindenkinek!
Szeretném kikérni az itteniek véleményét: új autó vásárlásán gondolkozunk 5 M környékén, elsősorban városi használatra (munkába, bevásárolni járás), néha egy kis hétvégi kiruccanás (de olyankor 100-200 km, oda és vissza is). Fontos szempont a tempomat, klíma és nagyon kacsingatok az automata váltó felé (gyenge a bokám). A belső tér nagysága sem mindegy, mert amikor nekiindulunk, akkor 3 főnek + 2 közepes testű kutyának be kell férni... Min. 10 évre szeretnénk vásárolni, de ha 15 lenne belőle, azt sem bánnánk. (Egy 13 éves VW Polo-t váltana.)
Eddig ezeket néztük meg közelebbről, majdnem mindet el is vittem már egy tesztkörre:
- Honda Jazz: kisautó létére a legnagyobb terei vannak, a felhajtható hátsó ülés páratlan, viszont az automata váltós nagy késéssel reagált csak a gázadásra (korábban soha nem ültem automatában, csak most ebben és a hibrid Yarisban, így nem tudom, hogy ez minden automatával így van-e, vagy ennek a (kis?) motornak a sajátja...)
- Honda Civic: hihetetlen élmény vezetni, harapós (csak manuálist tudtam tesztvezetni), tetszetős dizájn, rengeteg kényelmi űrtechnológiával, de picit drága az eredeti elképzeléshez képest... (6,3 M-s árajánlatot kaptunk eddig a kinézett felszereltségre)
- Toyota Yaris hibrid: nagyon alacsony fogyasztás, tetszik a hibrid technológia, ennek az automatáját nem éreztem olyan lassúnak, de ez a legkisebb az eddig nézettek közül (beültünk az Aurisba is, de nem volt olyan komfortos, mint ez a kicsike, ezért azt elvetettük...)
- Mazda 3: igazándiból ez is a "túl drága" kategória lenne, de páromnak nagyon bejön - valaki tud esetleg valamit mondani róla, ami miatt versenyben maradhatna?
- Suzuki Vitara: ajánlgatták, mint jó ár/érték arányú kocsi, de a szalonban beülve nem győzött meg, nem elég levegős belül ahhoz képest, milyen nagynak tűnik kívülről, és hát kissé "fapados" érzetet ad...Ki melyiket választaná a felsoroltak közül és miért?
Milyen másik márkát, típust ajánlanátok még megnézni és kipróbálni?Előre is köszönöm a segítséget!
Szép estét!
Kutya nélkül lehet élni, csak nem érdemes!
-
tmskvcs
tag
Sziasztok!
Szeretnék egy Lexus IS200 vagy IS200D-t venni.
Melyik lenne a jobb vétel?[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
-
Integrale
veterán
válasz runner 125 #152779 üzenetére
Nem másik blokk, csak gyengébb, mint a 220d.
"Bad reklám is reklám too"
-
Balaena
csendes tag
válasz molnarpeter #152783 üzenetére
Elég alacsony vagyok (165 centi), emiatt szinte mindig legeslegelőre kell állítanom az ülést, ettől viszont a kormány kerül nagyon közel hozzám, illetve a pocakomhoz (néha még legfelső, legmélyebb helyzetben is - már ha állítható egyáltalán). Az Aurisból volt legszűkösebb a kiszállás az előbbiek miatt, illetve összességében "szűk" érzetet keltett (párom viszont magas, neki hátul majdnem a plafonhoz ért a feje).
Kutya nélkül lehet élni, csak nem érdemes!
-
bohoc71
aktív tag
[link] Erről kinek mi a véleménye? Évi átlag 10-12 ezer futásteljesítményre, 2/3-ad város, a többi országút. Köszi.
Meghajlás...Puszi...Taps....
-
addikt
Hasznaltauto.hu-n kívül van még valami oldal, amin jó esély van a legjobb fogást megszerezni?
-
nrc
tag
Első gen. benzines Merivát melyik motorral érdemes venni?
1.4i 90hp, 1.6i 87hp vagy 1.6i 100hp (ecotec)?
Elsősorban az érdekelne, hogy fogyasztás, szervizköltség és persze olajevés szempontjából melyik lenne a legjobb választás ezek közül.
Új hozzászólás Aktív témák
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest