Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rbalint88

    addikt

    válasz travis84 #152025 üzenetére

    a 3 év alatti 600ezerben a kötelező szervizek is benne vannak, meg gumik esetleg vagy csak hibaelhárítás?
    mert ha csak a kötelezők, akkor gondolj bele, hogy az újabb autókra is nagyságrendileg ennyi el lehet/el fogsz költeni PLUSZ ott az értékvesztés és az elveszített kamat.
    5 év alatt csak értékvesztésen elbukod kb azt, amit a xsarára költeni kellett és még egy wunderbaumot se vettél az "új" autóba. ha amúgy nincs baja a xsarának (nem rozsdásodik, nem hagy az út szélén gyakran - esetenként a drága új autó is elromolhat, nem folyik taknya-nyála), akkor tartsd meg, inkább utazzatok vele sokat, mert az legalább élmény, a ház előtt álló, kicsit szebben csillogó egyen tejfölösdobozra visszanézni meg nem az.
    persze utóbbi eladható felelős és racionális döntésnek, valahol az is, de ennél több értelme van anyagilag -hosszú távon- beülni 4-5M között egy új autóba, ami kielégíti a racionális igényeid (garancia, fogyaszás, helykínálat, so-so felszereltség és menetdinamika), ha meg tudsz benne ülni 5-10 évig, mert jó ideig csak kötelező szervizre kell költened, nincsenek a vásárlás után felmerülő pluszköltségek (kopott a gumi, kivannak a gátlók, stbstb) és ki tudsz szállni belőle jól, mielőtt költőssé válna. nyilván jóval magasabb a bekerülési költség, de lehet úgy tekergetni az excelt, hogy ez érje meg legjobban ;)

Új hozzászólás Aktív témák