Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • roberto211

    őstag

    válasz Zewa #110958 üzenetére

    Ezt látod én sem értem mi ez a stift ellenesség, de néha már fogom a fejem annyira unalmas amit néhányan itt előadnak.. :W :W

    Idézek: "Legendásn szar váltó"... Miért? Mert könnyű? És ha könnyű akkor már szar? Mégis kibírnak tizenéveket hiba nélkül, mégis bírja a gyorsváltásokat és semmi baja nincs az ég világon csak hát tc anno elhíresztelte ezt,hogy könnyű a váltó gondolom onnét jött. De sebaj.... Szájról szájra hagyomány.....

    "Nem biztonságos , inkább busz,f astra köröket ráver biztonságban, ": Ja.. valahol biztos.. Nem tudom de astrákban anno milyen merevítéseket használtak? Ja uganolyat mint a swiftben.. Érdekes.. Maximum 1-2 hangyaf..sznyival jobb biztonságba a nagyobb kasztni miatt .. Ennyit arról,hogy köröket ráver biztonságban.. De idesorolhatnám b corsát, régi fiestát, és a többit... 100nál ugyanúgy megdöglök egy f astraban is,így abszolút lényegtelen.. Aki biztonságos autót akar az tegyen hozzá egy jó nagy nullát, ne egy új iphone árából keresse a bestbuyt..

    Akkor volt ez a "szívó dízel behúzott kézifékkel is dinamikusabb mint a swift 1.3": Na ezaz amit nem vettem észre lassan 1 éve mióta swiftem van.. Lehet mondani bármit a swiftre de súly/le arány abszolút jó, és ez mellé a motor is dinamikus, pörgetve.. Tehát hagyjuk itt ezt a szívódízel "dinamikáját" ami nem létezik.. Ráadásul Érdi emelkedővel példálózik a fórumtag, közbe itt lakok Érden jöttem itt vagy 30x és ha nem simogatom a pedált akkor még itt sem csökken 110 alá... Egyenesbe meg kifejezetten jó..

    Tehát azért írtam most, mert szörnyű és egyúttal annyira unalmas ez a swift ellenségeskedés,stb,stb mint kb 2 naponta feljövő dízel téma de érdekes...Mert állítólag annyira kihullik az emberek alól a swift,hogy ha naponta nem látok 100at akkor egyet sem..

    200 ért valóban nem találni normális ga-t sem , én tavaly vettem legmagasabb felszereltséggel(gls) egy 3 ajtós swiftet... 2000 évjárat, 400 volt.. Van benne klíma is városban abszolút elég, autópályán meg eco mode. Szeretem, ha valami van vele akkor viszonylag olcsón javítható,dinamikus ha pörgetik és nem fullasztják a motort 5ösbe 50nél ,bátran merek vele előzni 2 személyig ,de mondjuk én nem is sajnálom a gázt 6500ig pörgetem előzésnél így jól lehet vele előzni,nem nagyon érdekel a fogyasztás, mert én vezetési stílusommal is megszokott állni 8 liternél ez meg nekem ennyit megér.. Amire szükségem van van benne minden, könnyű megfordulni ,könnyű parkolni, gyorsan lehet váltani,szeretem vezetni ha tiltásig tolod akkor sincs vele semmi,gramm olajat nem eszik... Az,hogy biztonságra nem sikerült olyan jól... Ez van... Valahol meg 10évesen kirohad alólad a kasztni... Ez se sokkal jobb sztem.. Vannak jellemzői... Kátyúba műszerfalnak hangja van és zörög, hangszigetelés nem a legjobb ( de én szeretem a hangos kocsikat így nem érdekel. :D ),tehát ilyesmi problémák vannak de minden autónál van valami tipushiba.. Amúgy a csörgés,zörgés is megoldható.. Nekem pld csak kátyúnál zörög... De ismétlem.. kb egy 350 ezret érő kocsiról beszélünk.. Faterom most vett megane II sedanet(török). Legapróbb szar kátyúkat észreveszi, és ez mellé zörög az ajtó is.. Pedig francia, meg komfortról híres. és a swiftemben nem zörög így az ajtó pedig az kb ér 800 at ez meg 350et..

    Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

Új hozzászólás Aktív témák