- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Monitorkalibráló eszközök
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz padi68 #110930 üzenetére
15-25k km ha nem varosban rohangalva, hanem van benne több hoszabb tav, autopalya, akkor mar en elgondolkoznek a dizelen is. Ha sok a varos es rövid tav, akkor kevesbe.
Ezt a 100k km-t ne eröltesd, sok a csalas, nem a km a lenyeg, hanem az allapot.
Amiket nezz meg pl:
Skoda octavia is jo lehet dizelel is, benzinnel is, vagy pl astra H caravan 1.7 dizel motorral. Pakolhato, jol fogyaszt, eleg problemamentes motor cserebe kisse szürke auto . 2007-2008 as modelleket is kapsz mar ilyen aron. valami hasonlo. Mondjuk itt a kettöstömegü es valto alapos atnezesre szorul, mert könnyen lehet az cseres ennel a motor/valo kombonal es akkor az +300k. Ezen kivül massal a következö sok 10k km en talan nem igen kell szamolni.(#110931) tresh nincs olyan, hogy legoptimalisabb sry, nem trollkodas, de ez mindig bantja a fülemet . Ez a mazda 6 is eleg tuti csak azert ha evi 25k km jön össze, akkor ennek a fogyija mar nagyobb difi pl az 1.7 astrahoz kepest mondjuk menöbb gep kerdes, mi a prioritasi sorrend
(#110933) EQMontoya Igy van
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz padi68 #110949 üzenetére
Pont városban nem nagyon jön ki egy dízel előnye. Autópályát szeretik leginkább.
Napi 25km pedig egy évre 7000, arra végképp nem kell dízel.
Városba inkább vegyél hibridet, ha sokat autópályázol, arra meg dízelt.
Használt Prius? Költeni nem kell rá, belefér a pereputty...[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Declare
őstag
válasz padi68 #110949 üzenetére
Arra valoban en sem vennek dizelt, de az elsö hsz ben 15-25k km t irtal. Ha evi 365 napban megjarod a 25 km utat, akkor se jön ki 10k km se . Azert irtam a dizelt, mert en is 15-20k km evi futassal szamoltam, amiböl 25k+ lett es igy megjobban örülök a dizelnek, mert nagyon sokat sporoltam eddig vele.
-
Declare
őstag
válasz padi68 #111079 üzenetére
Nekem is sajnos ilyen eleg össze-vissza hasznalatban van a kocsi. Sokszor hetekig csak ilyen 2x5-2x10km eket megyek, mondjuk par hetente van azert altalaban egy-egy hoszabb egybefüggö menet is 100-150km. Viszont par havonta megjarom a Hamburg-Bp tavot is, ahol a dizel mindent visz. Igy jön nekem is ki ez a 220-25k km es eddigi szamolgatasom alapjan mar most egy ev alatt kb 300-350k HUF ot sporoltam az üzemanyagon.
Az az A3 milyen felszereltsegü? Nem az S lineos sportülesek nagyon bejönnek, 1200+km egyhuzamban se volt vele semmi bajom. Milyen policy az, hogy 20k kmenkent uj kocsit adnak?
-
-
válasz padi68 #115749 üzenetére
Ha rendben van a km akkor nem lesz vele gond még sokáig. Meg kell nézni ránt e, mikor D-be rakod, elváltja e szépen az összes fokozatot, visszavált e időben. A fogyasztása viszont borítékolható 10-12 liter városi üzemben szerintem. Elég régimódi, 4 sebességes.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz padi68 #115899 üzenetére
Ha jol emlekszem tul kemeny volt az olajlehuzogyuru es belemart a hengerfalba. Ez extrem mennyisegu olajfogysztast es teljesitmenyvesztest eredmenyez. 2006 elottibol csak olyat vegyel amiben bizonyitottan ki volt cserelve a motor.
Az 1.2TSI egy betegagy 2012-ig. Amugy karakterre nem rossz, jobban megy vele mint az 1.6-os szivoval.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz padi68 #115919 üzenetére
Ezzel számolhatsz kb:
Exportrendszám+biztosítás: 30 napra 110 euró (14 napra csak 100 euró)
Kinti gépjárműadó: kb. 50 euró (1,6-os Fókára számolva de nyilván erősen függ attól, hogy mit veszel)
Export rendszámtábla: 32,98 euró
Okmányirodai díjak: 50,2 euró (rendszámügyintézés: 30,70; adatmódosítás: 10,20; "törzskönyv" (Fahrzeugbrief) csere: 5,10; KBA járműhivatali bejegyzés: 3,60; 2 db érvényesítő matrica: 0,60)Illetve ha Németországba mész és nincs kiváltva a környezetvédelmi matricád az is pluszköltség lehet (attól függ hova mész az országon belül).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
footy
addikt
válasz padi68 #115914 üzenetére
+ DeFranco (#115886)
Megtalaltam kozben az 1ZZ , 3ZZ es 4ZZ toyota motorok a bugosak.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz padi68 #115924 üzenetére
Attól függ mennyit akarsz várni a honosítással/mennyi idő alatt intézed el. Lehet 5 napon belül még időpontot se kapsz a motkányirodába...
Ha egyből neki ugrasz akkor elég az 5 napos is. Mert ha lejár akkor nem használhatod a kocsit közúti forgalomban.
Vagy is de csak a rendőr csúnyán megmasz érte.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
válasz padi68 #116310 üzenetére
Ha nem személyes barát a tulaj, akkor óvatosan! A német szervizkönyv nem rossz alap a reményre, de én azért nem bíznék ebben sem. A többieket olvashattad: minden öregebb autó potenciális hibaforrás, attól függetlenül h mit mutázik az órája.
(#116309) Declare: és szerinted a piacon található hasonló paraméterekkel hirdetettek közül hány valós?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
roberto211
őstag
válasz padi68 #116307 üzenetére
Fiatalabb,több km el.
Amit látsz néha szürkületben utakon ,a 10+ eves autó csili vili no problemo autók ott mar a fel autó kilett cserélve.
De mondom ez csak arra vonatkozik ha valóban jó állapotú.Most lehet jönnek majd hogy "bezzeg az enyém 15eves es költségmentes ,olyan mintha most gurult volna ki". Ja......
Attól h "kevés" a km az idő vasfoga ugyanúgy megtudja enni a szilenteket,lengőkarokat,gömbfejeket,lengéscsillapítókat
,stb stb.En amondó vagyok. Minél fiatalabbat,hiteles szervizkonyvvel.
Persze mindig van kivétel.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Declare
őstag
válasz padi68 #116319 üzenetére
Evi 10-15 ezr km miert akarsz dizelt?
Turbo csere/felujitas, mindegyiknel sanszos a közeljövöben, azzal ilyen futasteljesitmeny mellett, elbukod azt a penzt, amit az üzemanyagon megsporolsz a következö 1-2-3 evben. Mas baja akkor ne legyen (izzito gyertya, magasnyomasu szivattyu, egr....)
mod: 1.6 benaya valoban nem tul nagy ehhez a kocsihoz
[ Szerkesztve ]
-
padi68
senior tag
-
footy
addikt
válasz padi68 #116319 üzenetére
Ha 1 generációs az 1.6tdci, akkor a turbo ára legyen zsebben, mert ott könnyen kókadnak a csigák, főleg ha be lett tartva a 30ezres olajcsere. Egyébként ITT olvashatsz a Ford részecskeszűrős megoldásairól.
Jah és ha a komplett kuplungcserénél nem volt kettőstömegű cserélve, akkor arra sem árt valamit tartalékolni.Ami biztos, hogy én évi 10-15ezerre nem vennék dieselt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen légkondit a lakásba?
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Projektor topic
- Nintendo Switch
- E-roller topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen