- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- RAM topik
- iPad topik
- Dell notebook topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
válasz parandroid #86950 üzenetére
grand picassoról annyit, hogy pont tegnap láttam tréleren egyet, 1-2 éves lehetett.
szerintem egy ilyen korú autónál megengedhetetlen, hogy bármilyen műszaki hiba miatt trélerezni kelljen. -
8th
addikt
válasz Kornel #86951 üzenetére
Hülye ez? Olyan sok pénzt elszórni egy dízel autóra?
+
Néhány luxusautót leszámítva nem tudsz olyan itthon forgalmazott autót mondani amit nem láttam még tréleren. Az egyik exem apja autómentős volt. Német kocsiból (főleg opel és ford) sokkal több rohadt le mint a szarfos franciából vagy olaszból. Akkor most senki ne vegyen semmit?
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
runner 125
nagyúr
-
válasz Kornel #86957 üzenetére
Bármilyen autóval megeshet pedig, akármilyen jó konstrukció, vagy jól karbantartott. Civilizált helyeken trélerezéshez elég annyi, hogy kivillan egy check-engine lámpa, amiről a kiskönyv azt mondja, hogy állítsa le az autót, és ne menjen vele tovább. Ezért van itt a németeknél minden autón ADAC matrica: 80-90 EUR évente, és ingyen jön a tréler. Ha nincs, akkor az azonnal ott termő rendőr hív neked egyet, ami párszáz EUR-ért elvisz a legközelebbi szervizig.
És a legtöbbet nyilván azt kell trélerezni, amiből a legtöbb van (nyilván van azért egy megbízhatósági faktor is, de az alapszabály akkor is ez).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
neduddki
nagyúr
HI!
eltarsak suzuki otyik lesz a nap tyikja:- )))
uv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
nesa
veterán
válasz parandroid #86958 üzenetére
check-engine sarga, pont mint az ablakfutes, van aki ezert megal,en valahogy ugy vagyok olajnyomas legyen a tobbit kb lesz@rom.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz szőröscica #86962 üzenetére
A sárga és piros fényeket általánosságban írtam, nem konkrétan a chek engine-re
Ez valami DCi vagy HDI lesz.. Azok izzítanak gyorsítás közben.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz Mágus2 #86963 üzenetére
Bizony dci.
Vicces a drága, rögtön tudom, hogy izzítógyertya a ludas, ha a reggeli indításkor kigyújtja a check engine-t és 5 km múlva, melegebb motorral újraindítom, akkor meg eltűnik egészen a következő hidegindításig. Mindig van a fiókomban egy izzítógyertya ilyen esetekre.
Egyébként még egyszer világított a piros visszajelző, gázolajszűrő csere után rosszul dugták vissza a vizesedésérzékelő csatlakozóját.
Bocsánat, félreértettelek.
[ Szerkesztve ]
-
Veszel egyszer egy sokmilliós, garanciás új autót, akkor rögtön nem lesz mindegy, hogy check engine-nél megállsz-e, vagy leszarod, amikor a szakszervíz közli, hogy mennyi is lesz a javítás vége, ami sajnos nem garanciális, mert leszartad a lámpát. Ehelyett inkább megállok, és hívok egy trailert, az assistance fedezi, max időkiesés, de egyrészt nemzetközi (Mo-n is érvényes, ismerősök nemrég egy nem régi, német rendszámos XC90-nel álltak meg emiatt az érdi emelkedőn, buktak kb 6 órát, mire vasárnap találtak nekik egy szervízt, és elhárították a hibát), másrészt spórolok párszázezer forintnak megfelelő eurót az esetleges javításon.
Persze nyilván van az az egyszerhasználatos kategória, ahol nem éri meg, inkább otthagyod az út szélén, mint hogy javíttasd, de én meg ilyen autóval nemigen lennék hajlandó járni - főleg hosszabb utakon nem.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
8th
addikt
válasz Kornel #86957 üzenetére
Nem feltétlen karbantartás függő a dolog. Anno a wagonr+ korszakban tucatjára álltak meg az autók a vizezett benzin miatt tönkrement benzinpumpa miatt.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
válasz parandroid #86965 üzenetére
A kulonbseg pusztan annyi h itthon az autoklub tagsag sem jelent ingyenes szerviz trailert. Nekem 7km volt 24k az audi kedvezmenyevel.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nesa
veterán
válasz parandroid #86965 üzenetére
Akkor ez nem fenyeget, valoszinuleg a budos eletbe nemlesz garancialis kocsim.
Szerintem meg az egyszerhasznalatos kocsikba ez gondolom nalad az olcsot jelenti (nalam ez a 50-200e ft kategoria) nincs ilyen lampa, ezek leginkabb a 2000 utani modelleken terjedtek el tomegessen, persze lattam mar ilyet 95 os gepbe is.
-
Errefelé az 1000 EUR alatti az eldobhatós autók lélektani határa, akkor nézegettem őket én is, amikor páromnak gondolkodtunk kisautón munkába járáshoz, de aztán a parkolási nehézségek és a reggeli/délutáni dugók miatt letettünk róla. Ennyiért egyébként 15 év körüli B Corsa, Punto, Ford Ka, Renault Twingo-k, illetve ez a kategória vannak. 2-3k EUR körül lehet már normális autókat venni (10 év körüli kis- és kompakt kategória), amire már illik, illetve szoktak ADAC-tagságot használni, de jellemzően nagyobb hibáknál javítani ezeket is ritkán éri meg - a használt autók olcsóbbak, a szervizköltség drágább itt, mint Mo-n.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nesa
veterán
válasz parandroid #86970 üzenetére
Szerintem mi nem ugyanabban az orszagban elunk.
-
werszomjas
őstag
Nekem a céges autó egy Fiat Panda 2005 körüli évjárat, ha emelkedőn felfele nagyon nyomjuk a gázt, vagy csak szimplán túl intenzíven gyorsítunk, torpan egyet az autó, kivillan a sárga check engine és utána max 120-at megy már csak, de így használjuk, még ez után is elmegy több 100km-t, másnapra meg magától eltűnik a lámpa
Főnök tud róla, azt mondta nem kell vele foglalkozni, megy amíg megy, saját autóval biztos nem csinálnám meg.
[ Szerkesztve ]
üdv
-
Zolás
addikt
-
raczger
őstag
válasz tomcsi23 #86983 üzenetére
Most már igen, muszáj szép lassan kompromisszumokat kötnöm, hogy egy vállalható állapotút vegyek (és ne 2 év múlva). Összességében inkább kombit választanék, de ha korábban befutna egy jó sedan, akkor vennék olyat.
Ugye 2 hete majdnem vettem egy Volvo S60-at, ott már beletörődtem, hogy lehet sedan lesz.(#86984) ReSeTer: szivesebben vennék japánt, de accord drágább lenne, avensis kevésbé tetszik, a mazda6-ok pedig már leszerepeltek nálam. Nem azért ilyen, mert bmw, hanem ez az e46 forma egy kicsit úgymond régi álom, illetve szeretem a sportosabb autókat, amiben jobban érzed az autót.
A motor pedig mindegy, annyira sokat nem megyek, hogy számottevő legyen a fogyasztás, szélesítenem kell a keresési feltételeket, különben soha nem fogok tudni autót vásárolni.
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
ReSeTer
senior tag
válasz raczger #86985 üzenetére
Ó, a fogyasztás a legkisebb tényező. Ez csak a magyaroknál van így, hogy minden fölé helyezik.
Minden motornak más más a gyenge pontja, amivel nem árt tisztában lenni. Ezért írtam amit írtam.
Ráadásul én nézem a biztosítás árakat is, meg a teljesítményadót is.
Ráadásul még mindig nem értem ezt a bmw "érzek mindent" féle meggyőződés. Ültem már bmw-ben, de semmivel se sportosabb érzés, mint egy japán autó. Főleg amelyik még fapados is, ott még a kavicsot is érzed, mert úgy ráz.
Nem passathoz meg egyéb német steril autóhoz kell hasonlítani.
Megbízhatóság meg nálam megér felárat.
Te tudod.
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz raczger #86982 üzenetére
HI!
e46 kupes esmeros eltoot par kmet hatul a hetvegin, majd kozolte bammeg ebbe jobban elfer mint a bimmerbe
udv
neduddki
p.s. cska ugy eezsembe yiutt, ja majd eltveszejesnmegfenygettt hogy azoal aruljam el mivel van kenve akocsi, csak ze se erultmalekapot tbeluel egy kicist:- )))
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Dany007
veterán
válasz runner 125 #86955 üzenetére
Mindig ez a biciklis hasonlat.
Én simán elvagyok a 25 ezres biciklivel is.
Ha már hasonlat, 500 euróért egy jó garnitúra téli-nyári gumit lehet kapni acélfelnivel. Azt ennyi. De autót tényleg merész...
Még az én 20 éves Omegámat se adtam volna oda ennyiért... -
A héten volt nálam bérautóként egy Mitsu Space Star nagypapamobil (ez maradt csak).
1300-as 83 lovas benzines, 3000-nél 120Nm.750km-t mentem vele, a végén porzó tankkal 6.26 lett a fogyasztásom, összesen 47 liter benzin fogyott.
Egész nyomatékos alul, padlóra nem megy sokkal jobban, inkább pörgetve. 1140kg csak a bódé.
Miután kikormoltam egész kényelmesen lehetett vele haladni, jól vette a gázt, csak túl nagypapis kinézetűTöbbnyire országút 90-100, egy 125-ös 25km. A 750-ből olyan 170 a város.
-
sullerj
tag
szerintem ennek az "500" euros sztorinak az a lényege, hogy a posztoló lefelejtett előle egy egyest.
-
Kornel
veterán
válasz #10726912 #86993 üzenetére
gyerekkoromba felmentem campinggel lillafuredre, de meg feljebb is
valami hasonloval -
ReSeTer
senior tag
Bérautókkal kapcsolatban. Lehetetlen ebben az országban 5 vagy 6 hengeres autót bérelni 25k-ért? Mindenhol csak 70k-s audikat találok.
Ja izé, 1 napra.
Úgy kipróbálnék már valamit a 4 hengeres éhezőművészeken kívül.
-
Dany007
veterán
válasz Kornel #86992 üzenetére
Hehe, a többiek már válaszoltak.
Isten ments, hogy Bükkben tekerjek. Városba bőven jó bármelyik random bicikli.
Bár amúgysem áll szándékomban ilyen. Ha tekernék is max gyerekkori nosztalgiából.
De igen, akkoriban is bőven megfelelt az egyik legolcsóbb mountain bike... Ne keverjük a hobbi biciklist a profival. -
-
zsolt19900
őstag
válasz ReSeTer #86997 üzenetére
gyűjts adatot a fórumról, lehet hogy többen a két szemedért odaadják az autójukat
bocs nem tudtam kihagyni
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux - haladóknak
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Futás, futópályák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- LEGO klub
- Milyen okostelefont vegyek?
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs