- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- NVIDIA® driverek topikja
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Androidos tablet topic
- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gaborbol
őstag
válasz neduddki #87495 üzenetére
Amikor vettem a corolla GTi-t es at akartam iratni az okmany irodaban akkor mondtak, hogy hupsz nem engedi a remdszer, mert ezt a rendszamot korozi a nemet rendorseg feltehetoen gyorshajtas miatt.
mondom ez nem az en gondom, keressek ki a rendszerbol a kettovel ezelotti tulajt aki elkovette es adjak ki a nemeteknek. Jaj hat az nagyon maceras, honapokig nem fogom tudni atiratni az autot ez miatt kerjek inkabb uj rendszamot. Igy az lett kifizettem az uj rendszam arat aztan ennyi.
-
#10726912
törölt tag
Ez teljesen rendben van. Ha valóban adja hozzá a krovát, csavarhúzót, kapucnis fölsőjét, meg azt a madein homasita műanyag sárvédő szettet, azt az alu hatásút (de régen vágyom már rá ), no meg ahassa hozzá a másik égszerét, a másfél szobásat, amit lentebb hírdet...még a végén fontolóra veszem. De a legnagyob égszer az eladó, ez látszik a kibehozzáelvissza állásán.
Valld be őszintén, hogy nem rizsszemeket festesz, azért van ennyi időd ilyeneket meglelni[ Szerkesztve ]
-
Cece04
tag
válasz Dluinet #87504 üzenetére
Köszi, lehet, hogy akkor ez a gond :/
Majd legközelebb megnézem, hogy a fordulatszámmérő megmozdul e.
Szerk.: mondjuk annyiban eltér a videóban körbeírt hibától, hogy jelen esetben nem is köszörült.[ Szerkesztve ]
A valósággal az a gáz, hogy nincsen hozzá háttérzene...
-
TaaT
veterán
válasz runner 125 #87500 üzenetére
A legtöbb hazai finomság a carstyling.hu fórumairól származik.
Tiger.huhhhh:
Give them hell Ukraine!
-
Tigi
őstag
Sziasztok
Az új Clio-ról (1.2 16V) van már valamilyen vélemény vagy teszt?
Mert ezzel a motorral szerelt Clio tesztet nem találok sehol.Előre is köszi
üdv.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
zsolt19900
őstag
tudtok esetleg vw bontó elérhetőséget mondani nekem? kellene a beltérbe ez-az amit ebayen nem igen találok
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Tigi
őstag
válasz zsolt19900 #87509 üzenetére
Ez itt van tőlem 1 percre.
Régebben mikor Golf 2-m volt itt vettem cuccokat.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
zsolt19900
őstag
köszönöm rájuk kérdezek biztiöv tartó takaró műanyagot már találtam szerencsére már csaj vezetőoldali ajtóbehúzó kell új. Az pedig, ha nem lesz bontott veszek ebayről aztán csók
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
gyenge47
tag
Sziasztok!
Első autónak alacsony fenntartású kocsit keresnék, olyan 500 környékén.
Köszi előre is a válaszokat. -
#10726912
törölt tag
válasz gyenge47 #87512 üzenetére
Golf3 (kicsit lestrapáltak már, nagyon turkálni kell), Audi80, abból hamarabb akadhat még jobb állapotú.. Swiftet inkább hanyagold, ahelyett autót vegyél. Nézhetsz Nissanokat is, bár általánosságba véve drágábbak az alkatrészek a japánokhoz, mint a némethez.. Plusz egy az F Astrára. Tegyük még be az 1-es Meganekat, kifejezetten megbízható darabok. Olaszt inkább ne, a Puntók is szeretnek elektronikai zűrzavarban tocsogni.
(Halkan jegyzem meg, hogy a Swift megbízható, de nem a legolcsóbb fenntartású, drágább hozzá az alkatrész, mint pl az audi80-hoz, cserében nem kényelmes, nem szép, nem biztonságos, nem megy, ha pályára merészkedsz vele, rémálom és még lehetne sorolni az előnyeit.)
Félmillióból vehetsz pl ilyet: Megane (van fiatalabb is ennyiért). De akár A3-at is vehetsz ennyiért, az se iszonyatos fenntartású. Astra-k kicsit puritának, s hamar rohadnak, de cserébe jók tudnak lenni, bár a Gs Atra-k legalább kívűlről mutatósak, belülről...kompromisszumos a kényelmük.. Nézelődj, linkelj, s mondj többet, hol használnád jellemzően, mennyit, s hány fővel. -
EQMontoya
veterán
válasz #10726912 #87516 üzenetére
F Astra brrhhh. Azért az említettekhez képest (Golf, 323F) az F Astra egy foshalom, ami rengeteget zabál (plusz egy liter az azonos teljesítményű japókhoz képest alsó hangon), mindenhol rohadt, és ergonómiailag sincs egy szinten a többivel. Egyetlen előnye, hogy olcsó és könnyen beszerezheő hozzá az alkatrész, amúgy szerintem egy fosputtony.
Megane sok szempontból jobb, volt egy a családban: kényelmes, jó fogyasztású, korában dinamikus autó volt. Sajnos a francia elektronikai problémák azért azon is kiütköztek (az volt az egyetlen autó, amivel úgy jártunk, hogy egyszer csak nem indult be), ennek ellenére azonos árban talán még mindig ezt választanám az Astra helyett.A3-at nem igazán ismerem, a Golf3-nál valószínűleg igényesebb némileg, az alkatrészárak meg esélyesen húzósabbak.
Same rules apply!
-
#10726912
törölt tag
válasz EQMontoya #87517 üzenetére
Egy kis elírás az F Astra, lentebb írtam a G-s Astrát. Az '-es Megane a legfiatalabb, s talán legtöbbet nyújtó, az A3 meg inkább minőség. Kényelmi szinten az Audi veri a Megane-t, jóval nagyobb a komfort érzet a vezető ülésben, bár a Megane sem megvetendő ilyen téren sem. De nagyságban az A3 értelemszerűen alul marad. Alkatrész ár azonos: egyikhez ez, másikhoz az drágább, de egyik linkelt darab sem rendelkezik katasztrofális típus hibákkal. A német vonalon hamarabb indulnék el, az Audi szerethető lehet első autónak (is). Bár igazából első verdának a Lada a tutti trollolo.....
U.i: G3-hoz sem drága az alkatrész, csak...eljárt felette az idő, nem mai sem a külseje, sem a belseje. Meg úgy semmije se[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz #10726912 #87518 üzenetére
Kérdezd meg giigz-et mennyit költött a csodamegánjára, meg mennyire gondozásmentes neki a szekér... én nem tudok pontos számot, de már olvastam tőle nem egyszer, hogy szabadulna tőle már, csak azért nem adja el, mert annyit rálocsolt hogy tűrhetőség határán túl bukna rajta.
-
neduddki
nagyúr
-
Bandi18
tag
Sziasztok
Meghalt a 22 eves Fiat Unonk, ezert masik auto utan kell neznunk. A keret 500.000 Ft (Ebben nincs benne az atiras, elso szerviz stb... koltsege). Rokonokhoz fogunk jarni vele plusz Budapesten varosban, kb havi 1500km. mit ajanlotok, ami megbizhato fogyasztas nem fontos.
Udv
Bandi -
giigz
veterán
válasz DeFranco #87519 üzenetére
Szerencsétek, hogy most pont beleolvastam a topicba, meg tudom védeni a Megane-t
Az, hogy annyit költöttem rá, az nem a kocsi, hanem én és az előző tulaj hibája, ugyanis az előző tulaj totál elhanyagolta, én meg hozzá nem értőként megvettem. Új akku, téli, nyári gumi, féktárcsa, betét, műszakilag is maradt rám pár eltitkolt hiba, és csinosítgattam is rajta saját kedvem szerint. Ha jó állapotban vettem volna meg, ez egy nagyon megbízható autó, mint írták is feljebb kényelmes, nagy, kis súlya miatt keveset is fogyaszt, és az 1.4 8V kivételével fürge is. Ami nálam 1,5 év alatt előjött hiba, az az ablak bovdenjének szakadása, 7k volt, és egy 70 Ft-os izzó kiégése. Minden más hiba már akkor is fennállt, amikor a kocsit megvettem.
És igaz, terveztem az eladást, de lehet csak úgy döntök, hogy még belelocsolok 50-100k-t, és akkor mégegy ilyen patent 16 éves autó nem lesz, ugyanis ezen már nem marad használt alkatrész, minden új
Természetesen így már nem érdemes eladni, inkább marad még 2-3 évet terv szerint, aztán jön majd egy másik kategória... Ha pedig még idén, vagy jövő nyár körül cserélném, akkor ugyanilyen Megane-t vennék, csak jobb motorral, magassabb felszereltséggel, 3-4 évvel fiatalabbat, vagy Focus-t
Ja igen, és ha már most ott lesz ez a topic a hozzászóltak között, maradok egy kicsit
-
#10726912
törölt tag
válasz DeFranco #87519 üzenetére
Akkor megadjam két ismerősöm telefonszámát?
Az egyik családtag. A másik utcabelim. Ők nem locsolgattak vagyonokat, a sógorom mai napig sem locsolgat rá vagyonokat. Az utcabeli eladta, vett egy nagyobb járművet.
Bandi18: Pont most lett mindenféle javasolva. Uno utódként bármi jó közülük.
giigz: Most mondták, hogy pancsolod a lóvét bele. Le vagy bukva. Ennyi.[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Aha, tehát 7k-ban van neked az autó meg a kopóalkatrészek, de azért szinte minden alkatrész ki lett, vagy ki lesz cserélve valamilyen varázslatos okból
Ezek szerint akkor a vezérlés, középső dob, hátsó merevítő, karoszériásmunka, injektor, fhp jeladó, vízpumpa, HF tömítés, amit írtál a renault topicban, az akkor kopóalkatrésznek minősül vagy benne lesz ebben az 50-100k-ban? (nem néztem vissza csak a július hónapot most)
@Tiger.huhhhh: én nem szidom a renaultot, mert nem ismerem, én csak ajánlottam az egyetlen embert, akit ezzel az autóval ismerek, és nagyjából képben vagyok a sztorijával, egyeztetésre. Itt van? Itt van. Ilyen autója van? Ilyen autója van. Valid infó? Valid infó. Persze csak egy tapasztalat, de a képhez hozzá tartozik ez is.
(még egyszer mondom semmi bajom a megane-al)
[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz DeFranco #87525 üzenetére
Az a baj, hogy fórum, nem személyes beszélgetés. Emiatt nem jön át mindig, amit mondani akarunk, hanem minden ellentétes vélemény személyeskedő hangvételt kaphat. A francia mindig francia jellegű marad, kivívták maguknak a sokszor japán csoda technikát meggyalázó bonyolultsággal össze rakott olasz minőségű autóikkal, amin BÁRMI elromolhat. A Megane az egyetlen, amit meg mernék venni illetve az egyetlen tőlük, amit ár-értékben javasolni merek (nem azt venném, mert inkább legyen egy korhadtabb régebbi németem, de ezt már régről szajkózom, elfogultan minden ellen). S merem ajánlani azért, mert évek óta (legalább = éve) van rokonnak, pár évig volt az utcabelinek is, különösebb problémák nélkül. Ami giig-zel történt, az meg bármelyik típusnál megeshet sajnos.
-
nagyúr
válasz #10726912 #87516 üzenetére
Első autónak pont tökéletes egy swift is
drága a swifthez az alkatrész?!
muternaknak lebontották a hátulját, 16-ért kaptam azonos színű hibátlan hátsó ajtót meg lökőst. (a 2 együtt volt 16) gumi 9000Ft-tól van rá, olajcsere max egy 10-es, fékek is vicc kategória árban. komplett 1.0 blokk bontottan 18k-ért volt fennt múltkor suzuki csoportban facebookon. miről is beszélünk?!
amúgy ültél már egyáltalán benne? én 4 évig hajtottam, élhető autó.
G astrából 500 alatt bontószökevényt kapsz, át is kell írni + szervíz...
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz DeFranco #87525 üzenetére
Nem, nem a kopóalkatrészek vannak 7k-ban, hanem az 1,5 év alatt történt meghibásodások javítása. A kopóalkatrész pedig Swift árban van, és ha jól tudom azokat nagyjából minden autón ugyanolyan időközönként kell lecserélni, a Megane sem kivétel, csak éppen olcsóbb az alkatrész, mint pl. egy Focus-hoz. Vezcsere hosszbordás szíjakkal, görgővel, vízpumpával, munkadíjjal 25k, olajcsere 10W40-es olaj 5k körül van, Mannfilter szűrő 1,5k, ha magamnak csinálom 6,5k, szerelő elkér érte 3k-t. Féktárcsa 10k volt talán a két darab, betét 5-6k körül, Valeo, gyári minőségű. Meg volt egy hűtővíz csere 2500-ért, ja és az olajleeresztő csavart is cseréltem csak a móka kedvéért, 270 Ft... Amiket írsz, pl. középső dob, hátsó merevítő, karosszériás munka, injektor, fhp jeladó, ez mind fennállt akkor is, amikor vettem az autót, nem nálam előjött hiba. Talán az fhp jeladó az lehet, de pl. abszolút nem biztos, hogy rossz, lehet egy tisztítás elég lesz neki.
A lényeg annyi, hogy egyébként egy jó kis autó, megszerettem, jó vezetni, kényelmesen elvisz mindenhova, nem is néz ki rosszul 16 éves létére, viszont nagyon belenyúltam egy szar állapotúba, ami a vételkor is tudható lett volna, csak a körülmények olyanok voltak, hogy ez jött ki belőle...
[ Szerkesztve ]
-
-
#10726912
törölt tag
válasz tboy93 #87528 üzenetére
Nem kezdek vitázni erről. Neked élhető autó. A Te dolgod. Sajnos ültem már benne, vezettem is. Te szereted, én törvényileg tiltanám be. Az alkatrészár továbbra is tarom, van, ami drágább, mint az AUDI-hoz. Nem lököst kell cserélgetni rajta. G-s astra-ból nem csak bontó szökevényt kapsz ennyiért, bár gondolom, minden
megnézted, amit épp árulnak a piacon. Ne általánosítva szólj hozzá, ha kérhetem.
A Swiftekről pedig sokadjára is lemondok, vezess sokáig sokat, szeresd őket. Első autónak pedig a lehető legrosszabb választás. hiszen rutintalan embert ültetnél egy kinősíthetetlen biztonságú autóba...
gyenge47 Nem értek minden lóhoz, pl ehhez se, majd a többiek reagálnak rá érdemben.[ Szerkesztve ]
-
gyenge47
tag
válasz #10726912 #87527 üzenetére
Nu köszi az ötleteket. Felmerült kérdésekre válaszolva:
Elsősorban munkába járásra kéne, persze néha nyaralás, rokon stb. Én meg max asszony használnánk, nagy ritkán ülne bele hátulra bárki is, tehát akár lehet 3 ajtós is.
Mondok egy pofont: francia párti családból jöttem, ergo van elég jó szerviz kontakt, másrészt egy rakás pozitív tapasztalat (Fater C5-öt hajt 6-7 éve). Utolsó 15 évben csak francia autó volt a családban, 2db jumper, xm, c5, de elektronikai hiba egy darab se, de ebbe most ne menjünk bele.Igazándiból amit néztem pl ez. Bár a homályos képek eléggé elbizonytalanítóak.
-
giigz
veterán
válasz DeFranco #87531 üzenetére
Te kezdted, mégpedig ezzel a félreértéseddel:
"Aha, tehát 7k-ban van neked az autó meg a kopóalkatrészek, de azért szinte minden alkatrész ki lett, vagy ki lesz cserélve valamilyen varázslatos okból "
Hidd el, nekem is totál mindegy, csak leírtam az igaz tapasztalataimat, ha neked ez sem jó, az szerintem nem az én hibám, más meg tudja érteni kötekedés nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
8th
addikt
válasz EQMontoya #87517 üzenetére
Tesóm is f astra tulaj. 1998-as a kocsi 2001ben vették az első tulajtól. Csillaggarázsban állt új kora óta, semmi extra törődést nem kapott soha mégsem rohad orrba szájba. Hátsó kerékíven látszik, hogy itt ott hólyagosodik a festék, csomagtérajtón a hátsó ablaktörlő tövénél szintúgy. Jobb küszöb meg lett nyomva ott is előbb utóbb elkezd majd rohadni. Egy ponton rohad konkrétan mégpedig a jobb első ajtó alján egy 3cm-es darabon ott is csak ezért mert vagy öt éve rányitották egy magasabb padkára és lement róla a festék. Szerintem abszolút nem vészes egy 16éves utcán tartott autótól.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
-
nagyúr
válasz #10726912 #87532 üzenetére
Már nem swiftem van, de én meg továbbra is tartom, hogy élhető autó és jó választás első autónak. Ha ezen megtanulsz vezetni, akkor nem lesz problémád a jövőben. Nem automata abs srs esp asr-es autót kell elsőnek vezetni hanem egy ilyen faék egyszerűségű autót, mert ez után bármibe beül egyrészt értékelni fogja, másrészt nem okoz majd problémát a vezetése.
És az se gáz ha kezdőként lekoccolsz valamit, legalább nem kell sajnálni
Igen elég sok, G astrát nétem meg mostanában.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
TaaT
veterán
-
8th
addikt
válasz EQMontoya #87540 üzenetére
Nem tudom mennyit futott elég keveset használják tavasztól őszig többnyire bringáznak. Komolyabb hibája eddig még nem volt. Tankolják és megy. Inkább csak bosszantó apróbb hibái vannak. A középkonzolon lévő kijelző kontakthibás elsötétül néha majd visszajön, szellőzés kapcsolója három négy évenként csere mert tönkremegy, hátsó ablakot nem lehet letekerni mert felhúzott állapotban megszorult a szerkezet. Szét kéne szedni megnézni neki nincs ideje (ráadásul csaj) én meg 200km-re lakom tőle szóval egyelőre úgy marad. Ahogy a csomagtérajtó is mert ott meg a teleszkópok fáradtak el. Ezek mind filléres tételek inkább időigényes dolgok. Motor erőátvitel fék futómű rendben van. Jön megy gyorsít lassít kanyarodik mínusz -20°C-ban is pöcc röff.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Dany007
veterán
válasz runner 125 #87543 üzenetére
Innen is látszik, kinek mi a "kisebb esztétikai hiba". Szerintem az egész autó egy "esztétikai hiba" ahogy így kinéz..
Egy nullát szerintem elírt...[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Nem erted jol
A konstrukcio alapbol nem rosszabb mint barmelyik kategoriatarse, viszont en egy elhanyagoltat fogtam ki, amit barmilyen autobol kilehet... Viszont mar ismerem a tipust, es kovi alkalommal is ilyet vennek ebben a kategoriaban, mert ha rendben van alapbol akkor utana Swift a fenntartasa... Pl. erre az, hogy alattam 1,5 ev alatt az a 7k hiba volt, persze sok mindent megcsinaltattam, ami mar a vasarlaskor is fennallt...
Bdanyy: Egy jo Focus
-
Integrale
veterán
-
roberto211
őstag
Nekünk 4eve(vagy tobb. Passz) volt egy meganeunk 2000-es, 1.4,16v sedan.
Egyszer volt vele gond ,leállt computer miatt (nem
Tudom milyen hibával ) kivették, es tökéletesen működött onnéttól fogvaKategoriabeli autókhoz képest sztem sokkal kényelmesebb komfortosabb, dizajnosabb,stb.
AAA autóba vettük (elvileg rossz a híre mi akkor is ket autót vettünk tőlük. Egyszer egy swift hibátlan volt ez is, utana meg a megane. Ennek egyszer volt baja es azt is javítottak az AAA autóba )
Es ezt viszonylag laikusként mondom mert nem értek olyan szinten az autókhoz mint ti.
Neg van az a mondás (persze néha vannak kivételek is ) rossz auto nincs csak rossz tulaj vagy valami ilyesmi.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
footy
addikt
válasz #10726912 #87532 üzenetére
Nem kotekedeskeppen, de mutass mar egy alkatreszt ami audihoz olcsobb mint a swift I-hez.
Első autónak pedig a lehető legrosszabb választás. hiszen rutintalan embert ültetnél egy kinősíthetetlen biztonságú autóba...
A rutintalan vezetot akkor tankba kellene ultetni? Egyebkent a swift egy ugyanannyira biztonsagos mint egy korabeli corsa vagy polo. (kb semennyire)Az biztos hogy 50km hosszabb tav megtetelere alkalmatlan, mert zajos, szarok az ulesek stb. Viszont varosi 2. autonak tokeletes, mert alacsonyabb koltsegu autot nehez talalni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Politika
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- World of Warships
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Linux kezdőknek
- Fűnyíró topik
- Robogó, kismotor
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen