- Gaming notebook topik
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Hobby elektronika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- iPad topik
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz Cheesy #81544 üzenetére
Szigorúan magánvélemény de én ezek közül biztos, hogy az Opelt venném. A Vectra C egy kiváló autó hatalmas beltérrel kényelmes ülésekkel normális méretű csomagtartóval egyszerű és megbízható technikával.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz Cheesy #81550 üzenetére
én vezettem c vectrát 8-9 hónapot céges autóként, pont ezt a kockalámpásat, és nagyon szerettem. nagyautós autó, simán elférsz benne jobbra-balra-keresztbe bárhogy, csomagtartó is jó. az enyém viszonylag alulmotorizált volt, talán 1.6-os, de biztonságosan szépen lehetett vele haladni
előttem sorban olyan embereké volt, akik az egyébként tényleg szuhaj-taj-bunkó-köcsög főnökön úgy vettek elégtételt, hogy a vectrát ütötték-rúgták ahogy érték. hidegen üveghang alap, odaverem ahova tudom alap, sittet szállítok benne alap (baszki kikelt a kárpit alatt a búza)
ennek ellenére ment, tisztesen tette a dolgát, különösebb gond nem volt vele, ami volt az a szervíz baromsága, mert kiszámlázták de nem csinálták meg (klíma harmadszorra lett meg, az ablakmosó tartály eresztett és volt egy csekkendzsin, de nem csinált semmit, csak néha világított - szerintem egyikhez sem nyúltak hozzá) szóval tartósságból nálam ötösre vizsgázott. nálam jó dolga volt, szerettem, meg is hálálta.
szóval szerintem egy jó autó, de műszakilag nem ismerem, ennyit használtam, ha gond volt akkor bement a szervízbe, de nem volt vele gyakorlatilag semmi gond. zörejek, hangok semmi, soha nem állt meg alattam, és fogyasztott kb. 7 litert
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #81554 üzenetére
Én GTS-ben ültem, és mivel a félőrült volt osztálytársam vezette, akiknél családi szokás, hogy hetente törnek totálkárra egy autót, annyi maradt meg, hogy eléggé fostam (tényleg no comment, ahogy vezet)
Amúgy nagyon nagy autó, azt megerősítem
Ja, az 1.8 azért elég lomha abból, cimboráméknak az van, és azt mondta nagyon döglött azzal a motorral ..[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz Cheesy #81555 üzenetére
hi!
az egyik cimboramnak volt ijjen asztanegyikpill a masikra megjelent egy corsaval, nezmhogy ez msotmi kibokte, hogy 8 eves koraig /180Mm/ vegigpocsetes szerviz semmi bajanemvotl asztanel kezdtek jonniao gndok szipfojjamtosan igyeladta a masik ceges otokent 6ev 260Mm megvette leszevizles utan /~600rugo volt a cegnek/ esadtais el az uj tutaj meg aldotta a nevethogymijenjootoadotteln ki
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-v-
addikt
válasz neduddki #81558 üzenetére
8 eves koraig /180Mm/ vegigpocsetes szerviz semmi bajanemvotl asztanel kezdtek jonniao gndok szipfojjamtosan
Na mondjuk ezzel nem sokat mondtál, 180k-nál simán cserés lehet pont egy kuplung, vagy a lengéscsillapítók stb. stb ... gondnak nem nevezném, kb. annyi az élettartama, csak mondjuk ugye egyesek nincsenek tisztában azzal, hogy az autó elég sok része nem az örökkévalóságig tart, aztán mindenre azt mondák hogy "baj van vele"
(#81560) neduddki: na ezt most nem tudom dekódolni ... hozzám képest mégis mi? "otnnet"
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
arról nem is beszélve, hogy pont az opel esetében tapasztaltam pont azt, hogy pöcsétes márkaszakszervízkedvesuram lett elvive minden egyes alkalommal, és pontosan lószart nem csináltak meg aranyáron, állítom bele sem néztek a motortérbe sokszor csak lemosták az autót. a számlán persze szerepelt mindig pár alkatrész, amit simán nem cseréltek ki.
ennyit a pecsétes szervízkönyvről.
-
Cheesy
őstag
A Vectra esetében a 240.000km futásteljesítmény (12 évre lebontva teljesen átlagos...) után mennyi lehet még a motorban, ha gondos gazdája lesz?
Kulcsszavak: tervezett elavulás, motor anyagminősége[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
neduddki
nagyúr
válasz DeFranco #81561 üzenetére
HI!
naakkorinentolkezdveopelt nemszbadvenni:- )))
amugyeszmebgyuna a naposcskas kamionos cegis tavajjmeg insignival rohangaltak az k. o. igazghatoja es kb 10-12 eve opelokvannakfojjamatosanudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
DeFranco
nagyúr
-
Tomoty
aktív tag
válasz Cheesy #81555 üzenetére
Ilyen 1.8-as motorral szerelt astrával most mentem egy kört M0-M1-en Pestről Győrig, 120-140-es tempóban átlagban 7.1-et evett. Vegyesben nálam 8 környékén fogyaszt.
Ha nagyon taposom üveghangon lámpától lámpáig, akkor 11-12 litert is el tudok vele fogyasztatni, de azt tudni kell, hogy nekem 125@180LE-ig fel van húzva az autó. Még nem húzott állapotban 10-nél többet soha nem tudtam vele "beveretni".
Amúgy sok gond nincs ezzel a motorral (Z18XE).Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
aktív tag
válasz Cheesy #81562 üzenetére
http://m.youtube.com/watch?v=AZg_LvrRYFo
háát, ha ezt kibírja... Akkor bármit
Viccet félretéve olajfogyás előfordul, 60-80ekm-enként nekem a vezérműtengely és főtengely szimering elkezd átereszteni. Ecu hibát szoktak még felhozni a vectrának, de nekem még Astránál nem volt hozzá szerencsém.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
neduddki
nagyúr
válasz zsoltee10 #81568 üzenetére
HI!
persze csiptuning, nememlxelvotojjan marhannoaki ijjenteljesomenynovekedest vizonaltacsiptol szivomotornal:- )))
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Tomoty
aktív tag
válasz zsoltee10 #81568 üzenetére
Beteg fanatizmus, sok pénz, és a szívómotorok becsületének megvédése mint életcél
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Acheron
őstag
Sziasztok!
Léteztik oldal, ahol az egyes típusok nyomatékgörbéit meg tudom nézni?
Konkrétan a 2009 - 2011 évjártú Toyota 2.2 D-4D (150HP) és az 1.8 VVTI (147HP) görbéjét szeretném összevetni. (esetleg a 2.0 VVTI -vel)
Köszönöm! -
Acheron
őstag
Köszönöm!
Sajnos ezek pont nincsenek fent. Nem baj, keresgélek.
Azért érdekel a dolog, mert a 150 lovas 340 Nm -es dízel teljesítményét szeretném összevetni a 147 lovas 180 Nm -es benzinessel - lóerőben kb egyformák, nyomatékban komoly a különbség, épp csak az nem mindegy, hogy ezt melyik milyen fordulatszámtartományban képes leadni.
A kopogós dízel helyett szívesebben választanék egy sima járású benzinest, de ha gyorsulásban, menetdinamikában lényegesen jobb a dízel, akkor valószínűbb, hogy az lesz a vége. -
neduddki
nagyúr
válasz Acheron #81575 üzenetére
HI!
kar hogy lassan mar semmit em mond, lasd vissza zz vs zr
amugy hanyszor kell eg elmondani hogy ne vegyel 2.2es dizlet mert gyari hibas...udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Acheron
őstag
válasz neduddki #81578 üzenetére
A 2.0 dízel nincs automata váltóval...
A gyári hibát meg remélem megoldja a gyári garancia - hét éves koráig vagy 160 ezer kilométerig kiterjeszthető, én ezek alatt tervezem megvenni.
Jobban zavar a hangja, ami elég kopogós.
Szívem szerint benzinest néznék, de az 1.8 -as CVT -től félek, hogy nagyon lomha lesz ehhez képest (a mostanihoz meg pláne), és ráadásul többet is eszik.
2 - 3 évig tervezem megtartani, remélem az alatt negy baja nem lesz.
Ott van még a 2.0 benzines, mivel a Németországban nézetek autót, így elvileg az is szóbajöhet. Bár sokkal az sem erősebb. -
Takika14
aktív tag
Üdv Urak!
Adott egy 1.9 DCi 2009-es megane.
Elvittem állapotfelmérésre Renault-hoz ahol apró dolgok mellett találtak olajszivárgást.
- Pontosan ezt írták: Enyhe olajszivárgás a motor hátsó részén - kartertömítés vagy hátsó főtengely szimmering.
Kérdezném a szakikat, hogy mégis mi lehet ez? Mekkora baj lehet ebből? Javítási költsége hozzávetőlegesen?
Meg úgy alapból ezt az 1.9 DCi mennyire megbízható jószág?Előre is köszöntem!
-
neduddki
nagyúr
válasz Acheron #81579 üzenetére
HI!
mi lesz a hasznalat? az otomata valto inkabb varost sejtet, na oda en messzir kerulnem a dizleet
a ket benzine skorul mejiket? nem tommert otomataval meg nem vezettem ave-t, de azt tom, hogy az amugy sem idegbeteg kapkodasra osztonzo karakterisztrika meginkabb nyugissa valik /mondak tobb hejruk is/, kezi valtoval nagyon kellems az 1.8, fogyasztani oeg kelelmetesen tud
1,8: 5 Gasoline 6,71 7,89 9,12
2.0:2 Gasoline 8,67 8,90 9,00
2.2d: 30 Diesel 5,52 7,19 10,12udv
neduddki
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
nesa
veterán
válasz Takika14 #81582 üzenetére
Karter tomites az kb loturo, kov olajcserenel lehet csereltetni, (itt megjegyzem lehet csak utan kell huzni en igy jartam anno a tipoval) a belso fotengely szimering csere mar gazos kicsit, valszeg a valtot is ki kell bontani, es hamar kivan bontva lehet erdemes az egesz kuplung szerkezetet megvizsgalni nehogy 3 honap mulva azmiatt keljen ujra szetbontani, en valoszinuleg egy enhe folyassal nemfoglalkoznek amig igazan nem folyik ez meg kibirhat 100km tol 100000 ig barmit megvarnam a kinyomoszerkezet vagy a kuplunktarcsa veget.
-
Acheron
őstag
Fogyasztásban kb ugyanazt tudják, a benzines pedig sokkal rizikómentesebb, mint a dízel, emellett jóval csendesebb. Ellenben automata - automata viszonylatban egy másodpercel több idő kell a 0 - 100 sprinthez - papíron, ami nem kevés.
(#81585) neduddki: Igen, pont ezeket néztem én is, alig van különbség fogyasztásban.
Jelenleg kicsi város, inkább autóút, főút, napi kb 100 km (ősztől kb napi 60). Viszont egy - két éven belül nem elképzelhetetlen, hogy több városi út lesz.
Az nem baj, ha az autó kicsit nyugalomra ösztönöz, rám fér, de azért ha kell, tudjon haladni (főleg előzéseknél nem szetrném, ha nagyon lomha lenne, ezeket szeretem hamar letudni.)(#81583) B-L-A-C-K :
A fenntartása amolyan prémiumautós, de nem kiugróan magas
Nézd meg itt az alkatrészárakat.
Az autó 7 vagy 10 (most hirtelen nem ugrik be melyik) éves koráig köthető rá meghosszabbított biztosítás, ami kiterjed az akkucsomagra is.
Belülről kicsit szűk, főleg a napfénytetős kivitel, ha a családtagok magasak, akkor nézzék meg alaposan.
Ha nem családi használatra kell, akkor a 280 literes csomagtartó teljesen vállaljható, nem olyan kicsi, mint ahogy sok helyen írják, belföldi hosszú hétvégéhez elég lehet egy négyfős családnak is.
A beltér egyépként minőségi, a motort pedig alig hallani bent.[ Szerkesztve ]
-
Tomoty
aktív tag
válasz zsoltee10 #81571 üzenetére
Pont ezek a félelmeim. Főtengely csapágy, főtengely, hajtókar.
Amúgy minden gyári.hobizoli: már linkeltem [link]
[ Szerkesztve ]
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
szőröscica
addikt
válasz Takika14 #81582 üzenetére
Keress vissza, írtam többször is erről a motorról. A híre sokkal rosszabb, mint amilyen valójában. Takarékos, kultúrált járású dízel, aminek kell a gyakori olajcsere, de akkor tartós. Töltőnyomás szenzor csatlakozójának a tövét kell átforrasztani rendesen, mert az meg szokott törni, és mindenféle injection fault hibákat dobál tőle a motor... Injektor, nagynyomású és kettőstömegű hiba pedig kifejezetten ritka.
Kis olajpárától nem kell aggódni, java részük néhány tízezer km-es kora óta köpi a karternél, ezek ilyenek, francia precizitás megfigyelhető.
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #81450 üzenetére
[link] - Papámé ettől picit szebb, de évjárat, szín, felszereltség passzol .
[link] - Ezt simán megvenném, mai SUV-okat 20-30-évvel túléli.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
neduddki
nagyúr
válasz peugeotmate #81592 üzenetére
HI!
amikor szarakdott a zara falusi lakatos 2 perc alalt szedte ki a zarta es rohogott, mert o meg ne is gyakrlott
udv
neduddki
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
lsc
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Einhell BT-CD 14.4 + BT-SD 3.6 akkumulátoros fúró-csavarozó készlet
- 1 db Megkímélt Barum Bravuris 3HM 195/45 R16 80V
- Új!Visszapillantó tükörbe épitett Kamera és tolatókamera 9 990 Ft
- Új!Automata szenzoros telefontartó és vezeték nélküli autós töltő
- Hibás, de potenciálisan javítható Roborock S5 Max eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs