Hirdetés
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
veterán
válasz !Overdose! #82139 üzenetére
Nálunk a 86-os kettesgolf tetőablaka ázott be, igaz hogy a probléma megoldása egy filléres dolog volt, de kb évekig nem jöttünk rá mi az. Lehet van aki nem akarja ezt a plusz probléma forrást.
Give them hell Ukraine!
-
ABE
őstag
válasz Richard! #82149 üzenetére
Ha a 10k főleg rövid utakból jön össze (< 10-15 km), akkor dízelt inkább ne. Lassabban melegszik be, addig óvatosan kell használni, télen lassabban fűt. Hosszabb távokon már el lehet gondolkodni rajta, mert a mindennapi autókázáshoz kellemesebb a karakterisztikája, de még így ott a rizikó, hogy esetleg becsúszik egy olyan javítás, ami többet visz el, mint amit évek alatt megspórolsz egy benzineshez képest ilyen futásnál.
-
!Overdose!
őstag
Nekem sem a Golfon, sem a Mergákon, sem a Hondákon nem ázott be a napfénytető. Igazából semmin. Ha mégis beázna, akkor általában a vízelvezető tömődik el, amit egy behúzószállal érdemes kipiszkálni, de ez vonatkozik a nem napfénytetős autók vízelvezetőire is. Nincs gondom azzal, ha valaki fél tőle és kerüli, szíve joga, de ennyi erővel ne vegyünk se klímás, se elektromos ablakos, se semmilyen extrás autót, mert csak plusz hibaforrás. Ez is egy nézőpont.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
neduddki
nagyúr
válasz !Overdose! #82154 üzenetére
HI!
az a pone hogy neklme se volt bajm soha a 405evel, tette a dohates kesz, nem toim kitul vettek, de minosei volt, tegyuk hozza en nem szerettem, meert nekm tul sok volt a feny ill,fejem benen violt a karpitben
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
TaaT
veterán
válasz !Overdose! #82154 üzenetére
Jó csak nekem nem a vízelvezető dugult el, és senki sem tudta hol ázik be
Give them hell Ukraine!
-
Mr.Grincs
veterán
Ezekről mi hír? BORA Árban, felszereltségben jó. Nem egy rakéta, de szép. A rendszámon látszik, hogy import autó.
/ MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
Balupapa
senior tag
Ha valaki esetleg komolyabbat szeretne tenni a kocsijára.
BBS Speedline 19"
nálam most akcios._-=*WheelWhores*=-_
-
nesa
veterán
válasz Richard! #82149 üzenetére
10k kilometeren valamivel tobb mint 100k Ft ot sporol az atlagos dizel az atlagos benzineshez kepest, en nemis gondolkodnek rajta, csakis kizarolag dizel autok alnak az udvaromba viszont ilyen hokusz pokusz fokusz dizelbe 1 percig se biznek csakis kizarolag adagolos jatszik abbol is a csucs amelyikbe minden mechanikus az egyetlen elektromos resz egy magnesszelep hogy lebird alitani, sajos ez foka nemolyan.
-
olta
aktív tag
Immaron 3 hete nezelodom, de rajottem, hogy nagyon nehez valasztani, kicsit felek a hasznalt dolgoktol, azonban uj vasra meg sajnalom a penzt. Voltam ma is nezelodni, 3 autot szerettem volna megtekinteni, ebbol kettot sikerult. Esetleg valami, amire erdemes figyelnem, tipushibak, tapasztalatok? Mindennapi munkaba jarasra lenne hasznalva 90%-ban, igy leginkabb a megbizhatosag, a kenyelem es a fogyasztas fontos szamomra. Mit gondoltok roluk?
A Nissan szep allapotu, nem tul hivalkodo, szamomra ugy tunt, nagyon egyben van.
[ Szerkesztve ]
-
Nkboy
senior tag
válasz Typhoon47 #82161 üzenetére
Az nem jelent semmit. Bárki kérhet újat, indok nélkül.
Szerk.: Én is kértem újat mikor írattam át. Miért? Csak. Persze kell lenni valami oknak, de akkor sem biztos, hogy most hozták be. Végül is mindegy, nincs jelentősége.
Ennyi erővel, akár eleje, hátulja törött is lehetett és gyűrődött a rendszám. Anno mikor nézegettem autókat és amelyiken friss rendszám volt, megkérdeztem miért. Olyan válaszokat kaptam, jaj![ Szerkesztve ]
A fekete kormánylégzsák a bézs utastérben felér egy őszinte vallomással
-
!Overdose!
őstag
LOL
Ez még akkor sem lenne feltétlenül igaz, ha a tankoláson kívül egyikhez sem kellene hozzányúlni, mondom ezt úgy, hogy jelenleg benzinesem van, de volt már dízelem és valószínűleg a következő is az lesz.
Példának okáért van egy teljesen átlagos 1.5-ös szívóbenzines Civic-em, ami 40k km tapasztalata alapján 6,3 litert fogyaszt nálam vegyesben. Igazából ez kicsit több, mint amennyit általában másoknál eszik ez az autó, de ettől most tekintsünk el, így legalább mondhatjuk, hogy szinte bármelyik korabeli 1.4-1.6-os szívóbenzines ennyit fogyaszt. Azt mondod, hogy egy tetszőleges dízel több, mint 100k-t spórolna nekem 10k km-en. 416 Ft-os átlagos üzemanyagárral számolva a 100k-hoz is, nemhogy a több, mint 100k-hoz 2.4 literrel kéne, hogy kevesebbet fogyasszon, azaz 3.9-et! Na most amelyik dízel ezt tudja az vagy sokkal drágább és már egyébként sem adagolós (Audi A2 3L, VW Lupo 3L) vagy egy elavult, általában klíma nélküli, állandó forgalmi akadály (Citroen AX 1.4D, Saxo 1.5D, Peugeot 106 1.5D).
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy nem létezhet olyan kategória, ahol a dízel több, mint 2.4 litert megspórol 10kkm-enként a benzineshez képest, mert természetesen van ilyen, például a 2000 ccm feletti motorok esetén. Arról sem akarok vitát nyitni, hogy melyik a megbízhatóbb vagy melyiket jobb vezetni. Egyszerűen pénzügyi oldalról nem állja meg a helyét a hozzászólásod.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
hdman
őstag
-
hdman
őstag
válasz !Overdose! #82167 üzenetére
Kicsit lehetne kevesebb, de nem mindenkinél fogyaszthat 4-5 litereket egy dizel
Én vagyok az egyetlen kivétel - vagy egy hülye őszinte
Sopron city :)
-
Kornel
veterán
hány kg az a (k)opel?
tényleg, nem a katalógus szerint. (pont múltkor mértek egy j astrát (is) a TC, "csak" 200 kg-val volt nehezebb, mint a katalógusadat, 1630 kg )
szóval a magas fogyasztást lehet a kocsi súlyában kellene keresni, nem az őszinteséggel van itt a gond.
szerintem.[ Szerkesztve ]
-
-
hdman
őstag
-
Kornel
veterán
-
Stafni
aktív tag
Azt hiszem J Astra lesz a befutó, családban van, és 40e km van benne. Lehet, hogy 1 évet várni kell rá, akkor 50e km lesz. Most 4 éves. Addig meg elleszünk a G Astrával. Közben nézegetem az autóvadászt, de nem hisze,. hogy tudok ott találni megfelelőt.
-
Stafni
aktív tag
-
nesa
veterán
válasz !Overdose! #82165 üzenetére
Persze tudom hogy mindenki forgalmi akadaly aki zold lampanal nemeri el 3mp alatt az 50et es 8 korul meg nincs 100 felett, ez a kerdest roviden lezarhatjuk mi nem ugyanabban az orszagban elunk es mas idosikban is vagyunk.
Van egy 1,9 szivo D Fiat Tipom mostmar csak masodik auto nem egy verseny paripa de azert nemis forgalmi akadaly, varosba kulonos kepp nemaz, varosba is elmegy 6,5 el (ha forgalmi akadalykent kozlekedem 5,5 is lehet) orszaguton meg nemnagy ugy a 4,3 se hosszabb tavon, aztis biztosra tudom hogy sokaknak vagy mindenkinek a hemmi V8 is ennyit eszik vagy meg ennyit se, a kulonbseg az hogy en nem amitom magam legendas szamokkal amit egyszer evett a kocsi hatszelbe 400km es tavon.Korabban csak benzineseim voltak olyan is volt ami hosszutavon 6,3 al elment de varosba leszivta a 9 et, telen rovid tavokon -20 ba a 16 is lecsuszott neki, tudom a tied telen nyaron 6,3 , a szivo D tipomnak edes mind1 hogy +40 van vagy -25 gyakorlatilag merhetetlen a fogyasztas kulonbseg inkabb csak azert tobb mert mig asszony vasarol en futok.
A 7 szemelyes citromba 1,9TD viszont vegyesbe lecsuszik klimaval 8,5L, aztis tudom masoknak hasonlo kaliberu 2,8VR6 sharanba 7,5
[ Szerkesztve ]
-
hdman
őstag
válasz Kornel #82176 üzenetére
A H Astra még nem olyan nehéz mint a sár, hozza a kategóriaátlagot. Az Insignia - J Astra vonaltól kezdtek nagyon elhizni.Az összes tesztben ekézik őket emiatt...
Azért az 1,6 dezsővel 1630kg elég meleg, a 2 littyóssal mennyi lehet....
Vicc, mindenki a súlycsökkentéssel próbálkozik, opelék szarnak rá. Pl a legujabb M6 kombi (köv autóm ) 1410 kg...
egyhatos cr dízel ette a legtöbbet, mivel a legnagyobb súlyt kellett cipelnie.
persze, vadi új fejlesztés a motor, a kőkori 1,7cdti-t váltja, madárétvágyúnak kellene lennie, de a fizikát nem lehet megbaszni...
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
mycso
veterán
Ha minden igaz nemsokára lesz lehetőségem J-ből a 110lovas 1.7CDTI-t hosszabb távon(1-2év) is vezetgetni, majd írok róla, hogy hogyan iszik.
Kíváncsi vagyok rá én is, meg arra is, hogy hogyan megy. A 90 lovas 1.6tdci ford ebből a szempontból nagy csalódás, bár az legalább nem eszik.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
veterán
mindenki folyamatosan azzal jön, hogy a benzinest olcsóbb fenntartani. igen, és? ahogyan lejjebb a kolléga írja, a mindennapokban százszor kellemesebb a dízel, jobban gyorsul, kevesebbet fogyaszt. ennek ez az ára, hogy a szerviz drágább (lehet!!!).én emlékszem amikor az 1.6 tdci szervizben volt és addig egy 1.6 benzint használtunk (ez 2010-es, faceliftes focus volt). kis túlzással siralmas volt a különbség, tényleg. szerintem ki kell próbálni mindkettőt néhány kilométeren és akkor megérti az ember, hogy miről beszélek
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
hát figyelj. az 1.6 dízel 90 LE, a benzines valahol 110 körül. nincsenek a szemem előtt a nyomatékgörbék, de az biztos, hogy a napi közlekedésben használt fordulatszám-tartományban jobban gyorsult a dízel és sokkal kellemesebb volt vezetni.
szóval pontosítanék: az gyorsul jobban, ahol alacsonyabb fordulatszámon nagyobb nyomaték áll rendelkezésre, nem pedig az amelyiknek papíron nagyobb a csúcsteljesítménye. (sőt, azt is tudom, hogy a nyomatékgörbéből hogyan származtatható a teljesítménygörbe
#82190:
egy jó barátom szülei árulják.[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
nagyúr
válasz bandus #82189 üzenetére
> az gyorsul jobban, ahol alacsonyabb fordulatszámon nagyobb nyomaték áll rendelkezésre, nem pedig az amelyiknek papíron nagyobb a csúcsteljesítménye
Pontositsunk: ha alacsony fordulatszamon hasznalod, akkor az gyorsul jobban, aminek alacsony fordulatszamon nagyobb a teljesitmenye. En elfogadom, hogy valakinek (neked, stb.) jobban bejon a dizel karakterisztikaja, de nem gyorsul jobban.
A turbos benzinesek meg alul is nyomatekosak.
*Disclaimer: turbodizel autom van.
while (!sleep) sheep++;
-
veterán
válasz szőröscica #82191 üzenetére
ezt aláírom, de a hátrányai ellenére szerintem akkor is sokkal jobbak a dízelmotorok karakterisztikái. mondjuk hozzá tartozik, hogy engem speciel marhára nem érdekel milyen hangja van a motornak, mennyire jár szépen a benzines és mennyire hajaz a traktorokra a dízel. csak a használati érték, ami szerintem ez utóbbiaknak jobb.
emvy:
így a legpontosabb városban szerintem jellemzően az alacsony fordulatszám használatos (erre a 10k km-ből következtettem, de lehet tévesen). a turbós benzinesek meg persze, hogy nyomatékosak alul is, de most az 1.6 szívó focusról beszélünk.[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
őstag
válasz !Overdose! #81963 üzenetére
eredetvizsgával nem szűröd ki az elidegenítési tilalmat..
cryptot minden termékemért elfogadom
-
nagyúr
válasz bandus #82193 üzenetére
Ok, tehat az izlesednek a dizel jon be jobban, ez teljesen elfogadhato szerintem mindenki szamara.
Lassabb, traktorhangu autoval akarsz jarni, mert alacsony fordulaton hangosabb, ezert a gyorsulas erzeset adja
> városban szerintem jellemzően az alacsony fordulatszám használatos
Amig nem veszel motort, addig mindenkepp Marmint a dizellel az a legnagyobb baj, hogy miutan volt egy rendes benzines alattad, azutan idegbaj az, hogy mindig elfogy a fordulat. Motorral ezt kedveltem, varosban 5000-6000 korul altalaban elvaltottam, de ha kellett, akkor ott volt meg 11500-ig egy csomo tartalek. Szoval ha vesz van, akkor 50-el mesz, rantasz egy gazt, es 120-ig nem kell valtanod. A dizel ennek az ellentete. Mondjuk az automata valto segit a dolgon.@rvilike: egyetertek. Egy rendes, selymes, nagy benzinmotor azert utos. Annal mar csak egy dolog lehet utosebb: egy P85 Tesla S...
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
-v-
addikt
válasz bandus #82193 üzenetére
szerintem akkor is sokkal jobbak a dízelmotorok karakterisztikái
Hát, én nem hiszem hogy lenne ember, akinek az a karakterisztika bejön ....
Ha kapnál egy olyan autót, amiben egy akkora szívóbenzin motor van, hogy tudja alacsony fordulaton is ugyanazt a nyomatékot mint a dízel, garantálom hogy nem a dízelre meg a lecsoffadó nyomatékgörbére szavaznál Te azt szereted, hogy alacsony fordulaton is van elég teljesítmény, tiszta sor. De a dízel karakterisztikájánál gusztustalanabb meg természetellenesebb nincs szvsz[ Szerkesztve ]
-
veterán
ez tény, hogy az általad leírt benzinmotorral rendelkező autót még nem vezettem, így nincs ilyennel tapasztalatom. de továbbra is az 1.6-os benzin vs dízel focus a vita kiindulási alapja, a kettő közül akkor is ez utóbbi a jobb, szerintem.
emvy:
persze a legeslegjobb a villanymotor, remélem viszonylag gyorsan fognak elterjedni"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
tomiii.
aktív tag
válasz bandus #82189 üzenetére
vagy olyan szivobenzinest kell venni ami alacsonyan leadja a nyomatékát nekem a ~180Nm-t (jo,jo nem sok, de mar huszon sok éves) 2500nél leadja, ilyen idős kisebb turbo dízelek se sokkal jobbak ebbol a szempontbol szerintem
én is az ilyen alacsonyról húzó karakterisztikat szeretem, foleg varosban, regi bmw motorkkal menni is alig birok, ha nem akarom az egekbe kiporgetni szegényeket
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs