- Projektor topic
- Vezetékes FEJhallgatók
- iPad topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen SSD-t vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- HTPC (házimozi PC) topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
-
Mennyit érhet most Elon Musk AI-cége?
it A jelentések szerint most 6 milliárd dollárnyi tőkét vonna be az xAI, és 18 milliárd dollárra becsülik a cég értékét.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Nem beszélve arról, hogy nem lehetsz tisztában a gumik előéletével. Legjobb példa erre barátom példája... A téli gumival nyáron is közlekedett, méghozzá nem kíméletes használattal, ami azért megviselte.(40 fokban csikorgós kanyarvételek, erős fékezések, kapartatás) Majd télen az egyik hátsó gumi megadta magát egy enyhe kanyarban, és egyből az árokban kötött ki, fejtetőn.
Ezt akár más is megcsinálhatja, majd nyár végével vesz egy másik téli gumit. Amit ledobott, meg megveszi más.Don't Tread On Me
-
-
-
dabadab
titán
válasz diegho #58406 üzenetére
A Corradoval (meg úgy általában az erős és sportos autókkal) az a baj, hogy mire beleesnek az 500k-s sávba, addigra már ötször TK-ra tört, rendes karbantartást, autószerelőt meg alkatrészt hosszú évek óta nem látott roncsokká válnak. Ahogy így elnézem a mobile.de-t, a szebb darabok bőven kétmillió felett vannak.
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz lorcsi #58410 üzenetére
Ha már úgyis importálni akar, meg úgyis csak játszósnak lesz (és ott beleférhet, hogy rossz oldalon van a kormány), akkor érdemes körbenézni az angol használtpiacon, nekem úgy tűnt, hogy ott a korai NB-kből ennyiért lehet normálisabbakat is kapni.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
-
FerNandor
őstag
válasz DeFranco #58412 üzenetére
hát én biztos nem veszek még egyszer ilyen drágán ablaktörlöt és úgy, hogy nem is fekszik fel 100%-osan, pedig az MII-re is való. inkább valami simát autósboltban 2db-ot ezeöccáé és kész
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
giigz
veterán
-
DeFranco
nagyúr
válasz FerNandor #58415 üzenetére
a bosoko 600-800 körül van (fyi, nem ragaszkodom hozzá, csak tényleg ez volt anno a konszenzus, és utcán álló autóra, amit amúgy is lep a por meg a hó nem vennék több ezerért lapátot, ha nem muszáj és van olyan, ami egyébként biztonságos, tehát betölti a funkcióját)
-
FerNandor
őstag
válasz DeFranco #58418 üzenetére
igen, így van. de van rainy day is, az belga asszem, vettem már olyat másnak és jónak tünik, 1000Ft volt asszem a 2db kedvezménnyel thaliára. szóval van választék.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
zolikaDB
veterán
válasz dabadab #58411 üzenetére
Korai NB az mi?
Hát, ha belefér, akkor mindegy, h import, vagy hazai... Max itthon csak P rendszámmal járni vele, ha ilyet lehet.
Olvasgattam a Kadett GSi népítéleteket és azt írják, állatul mennek a majd 200Nm-el és 900kg körüli kasztnival (minusz ami kirohadt belőlük ) -
dabadab
titán
válasz zolikaDB #58420 üzenetére
A harom MX-5 generációt NA, NB és NC néven ismerik, az NA volt a bukólámpás, az NB 1998 - 2005 között volt, az NC meg az aktuális verzió.
(#58422) diegho: mondjuk a CRX is tipikusan az a hülyegyerek-autó, én azokat bottal sem, főleg nem azokat, amiket ennyiért lehet kapni.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Laraxior
titán
Veretem a városban mint az állat, végre nincsen nagy forgalom, erre hazaérek, mondom elég furin áll a kipufogóm... Leszedte a csavart a rezonancia KÉP
Persze megpróbáltam piszkálni, mert ugye használat után nem meleg...."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
zolikaDB
veterán
válasz MPowerPH #58425 üzenetére
Azok szerintem 5 kilóig nem állnak meg. Ha 2 évig az udvaron áll a gaz társaságában és poshad a Kadett, az nem baj, akksit bele, azt go, de ha a turbó megadja magát a Caliban, azt b.szhatjuk, letámasztani a fal mellé, és game over
Igen, a boyracer autókkal a gond az, h egy értelmes állapotért rendes autónyi pénzt kérnek el. Mondjuk a fenti GSi-kkel is ilyesmi a gond.
Tény, h egy 17 éves takonymarci nem locsolja bele a kakaópénzt Standox-ba meg Optima akksiba: [link][ Szerkesztve ]
-
a_tesz
Korrektor
válasz zolikaDB #58420 üzenetére
Mondjuk ehhez nem árt tisztázni, mi adja neked az élményautóban az élményt? Ha csak gyorsan akarsz menni egyenesen, akkor nem a MX-5 a te autód. Viszont egy kanyargós hegyi úton olyat lehet autózni egy MX-5-tel, mint nagyon kevés más autóval, és azok jellemzően egy, de inkább két nagyságrenddel többe kerülnek. Nagyon nehéz bármilyen sportos, de hétköznapi autóval összehasonlítani, és mondom ezt úgy, hogy nem kevés, a köztudatban sport-, sőt majdhogynem versenyautónak vélt járművel hozott már össze a sors.
A másik tapasztalatom az, hogy amíg ezt csak leírom/elmondom valakinek, nem ért egyet, aztán amikor beül egy ilyenbe, általában fordul a nézőpontja, és szép lassan megérti, miről beszélek (már ha nincs autó ellen beoltva ). Szóval én mindenképp javasolnék egy próbát először, ahány élményautó, annyiféle élményt lehet velük szerezni, és mind másért jó
Szerk: magyarítottam rajta egy keveset
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
zolikaDB
veterán
válasz a_tesz #58428 üzenetére
Igen, ebben igazad van. Élményautó? Ferrari Mondial, 911, és társai.
De a lényeg, h viszonylag olcsópénzért (tehát nem 3m Ft) menjen, mint az állat, legyen erős, nyomatékos. Ha baja van, ne fájjon nekem is, h jajj, javítani kell. Mert letehetem vagy mert nem drága az alkatrész.
Drift nem cél, szerpentinek nem cél. -
Laraxior
titán
140 2-esben
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
DeFranco
nagyúr
válasz Laraxior #58426 üzenetére
ha már élménybeszámoló...
tegnap kényelmesen jövünk haza Jászkisér felől egyszer csak kikanyarodik elénk egy fehér lada az egyik benzinkúttól... természetesen tele orkkal, verették vagy 110-zel ők is mint ha nem lenne holnap, majd egyszer csak elkezdtek aknásítani ezerrel. Először egy zacsi repült az ablakon, majd egy üdítősüveg, egy joghurtos pohár, még pár zacsi, meg kb. mindenből 2-3 mintadarab ami a shopban volt... tiszta mario-kart érzésem volt ahogy kerülgethettem az elszórt szarjaikat kilométereken át
hogy fordulnának fel
-
-
MPowerPH
félisten
válasz zolikaDB #58427 üzenetére
Aláírom. Nehéz találni, de nem lehetetlen. Persze utána valszeg még arra is 500-at simán rá kell költeni.
Laraxior: Városi mászkálásra minek vettél V6-ot? Mer tök gáz, hogy ha meg akarod hajtani, még azt is a városi utakon csinálod. Legalább vinnéd ki a pályára...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
fenergie84
addikt
Valaki meg tudja mondani, h a ford 2.0 tdci (140 ló) motornak mikor és milyen szervize "kötelező"?
-
DeFranco
nagyúr
110 körül mentek, ha begyorsítok tuti nyomják még neki amíg bírják, országúton meg nem fogok az ő kedvükért 120-130-cal menni hogy aztán szépen lefotózzanak, azt nekem senki nem fogja kifizetni
meg nem mellesleg az ottani utak állapota sem engedi meg ezt a sebességet meg az előzést ezzel a tempóval, könnyen tető lehet a vége, nagy kátyúk vannak.
így logikusan nem volt más ésszerű teendő mint figyelni meg nem hagyni az agyat elborulni
-
Dr.Zoo
senior tag
Nekem múlthéten volt élményem, ugye mostanság nagypapásan közlekedem...
Hazafelé egy döntött kanyarban, picit közeljött egy boyracer egy piros citroennel, fehér feliratokkal.
Csak annyira volt közel, hogy a paszuly vonóhorga dörzsölte az ő rendszám tábláját. Mondom nosza, szagolj egy kis kormot öccse. Négyesben nomtam egy fruttit, úgy 160-ig elhuzattam a száját, de csaknem akart lemaradni a haversrác.
Aztán persze elengedtem, 4000 fordulat felett már picit kormolt neki, hadd egye a belét a tüdőgyógyász korom...."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
TaaT
veterán
Ja amúgy a havernak akinek eladtam az EBC Black hátsó betéteket belerakott már pár 100km-t és tényleg működik az a Brake-in réteg ami a betéten van [link] szép simára csiszolta a tárcsát.
Give them hell Ukraine!
-
DeFranco
nagyúr
nem véletlenül dobáltak, ha megelőzöm utánam jönnek, nyilván állva hagyok egy szaros ladát, de 120 az induló sebesség, és az is keményen zsebbenyúlós már
nyilván lassítottam valamelyest, attól még a szarjaikat kerülgetni kellett, meg ők sem tudták/akarták tartani a sebességet állandóan (lásd még kátyúk) így valahogy mindig mögéjük értem... 80-nal meg nem fogok szöttyögni a kedvükért
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
válasz Mágus2 #58441 üzenetére
Hát mert Warbin van
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs