Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
neduddki
nagyúr
válasz Bitpalace #58346 üzenetére
HI!
az egyik esmeornsk nmost konyokol ki /karbanarot normalis hasznla mellet/, a amsik poloval jar angliaba 5 fovel mert a 147vel ne mer elindulni...
udv
neduddki
mod: mos janaloam Te ex-Kiksig
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Bitpalace
senior tag
válasz DeFranco #58350 üzenetére
Farkas István Autójavító Szervíz
XVII.ker Üllői út 678.Tudom ajánlani a srácokat, tényleg nagyon jól, pontosan dolgoznak
5600ft a beállítás.neduddki: Én is pont ezt magyarázom neki, hogy német vagy japán verdát vegyen, mert azokkal lemegy a térképről.
üdv!
[ Szerkesztve ]
-
Xmodule
őstag
Hello. Kettö kombit néztem ki. A BMW-t már probáltam, a Passatot csak holnap fogom. Svédben lakom, szoval linkelem a két kocsit de csak a képek miatt, mármint nem biztos, hogy a szöveget érteni fogjátok. Érdekelne, hogy egy olyan 5 éves idötartamra melyiket lenne erdemesebb megvenni? Eléggé papásan szoktam vezetni, leginkabb csak meloba végig 80-as tempoval napi 100km kb. Alternativa nem nagyon jöhet szoba mert konkretan ez a ket kocsi tetszik. Napi szinten nem használom ki a kombi adta teret, de legyen ha kell alapon és mert tetszenek. Késöbb talán 2 év mulva gyerek is szóba jöhet persze, akkor meg egyböl nem lesz felesleges (babakocsi táskák miegymás)Akkor egy kis info
BMW E36 320i Kombi
Km:168.000Km (nem vissza pörgetett ez 100%)
Évjárat: 1999 eleje
Állapot: belul szép bör ülések semmi sérulés rajtuk vagy a müszerfalon látszik kimélve volt kivul belul. Kivul nehol apro rozsda puposodasok. De latszik vastag a lemez, mert nyomasra nem pattognak meg ilyesmi.
Tartozekok: 4db BMW alufelnis nyári gumi kb (90%osak), 4 db BMW alufelnis téli gumi kb(90%osak).
Ár: 967.000Ft(átszámolva)Volkswagen Passat 1.8T Kombi
Km:200.000Km (ez sem volt vissza pörgetve)
Évjárat:2004 vége, elsö forgalomba helyezés 2005.
Állapot: Na erröl még tul sokat nem tudok mert nem néztem meg személyesen, amit tudok: Belsö kárpit nem 100%osan tiszta de nem is tul koszos, aproság kitisztitom. Ezen kivul semmi sérulés rozsda miegymás nincs kivul, minden müködik, vezérmüszijat cseréltek rajta 180.000Km-nél.
Tartozékok: 4db téli gumi ami most rajta van acél felnivel, 4db téli gumi szögecses (itt svédben ez jobb) acél felnivel.
Ár:1.120.000FtRöviden ennyi lenne. Fontos lenne nekem a megbizhatoság mert aproságokat meg tudok csinálni (fékbetét,féktárcsa, olajok, szurök cseréje) de mühelyem nincs a komolyabb dolgokra. Tul sok idöm sincs ezzel foglalkozni, ráadásul mindig kell kocsi, mert a semmi közepén lakom. Fogyasztásban talán a BMW egy kicsivel többet eszik 1 max 2 liter. Nyilvan élményileg a BMW szerintem jobb (bár még a passatot is ki akarom probalni mert eddig csak 2000-es és 2002-es passatot vezettem). BMW 6 hengeres motorja nyilván szebb ez nem vitás. Itt jön még a kerekek meghajtása. Eléggé hosszu jeges havas itt a tél. Mint naiv sosem volt hátso kerekes kocsim, de ugy gondolom, hogy a BMW-vel nehezebb télen egyenesben maradni. Ha tévedek szoljatok. Nehéz a döntés nekem ezzel kapcsolatban.
Biztositás passatra olcsobb(cascoval persze). Sulyado egyforma, ezen kivül itt semmit nem kell fizetni. Nincs semmilyen átiratási dij eredet vizsga stb stb. Adásvételi és ennyi.
Kicsit hosszura sikeredett bocsi de már kezdek bedilizni ebbe a dilemmaba.[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
hobizoli
nagyúr
tegnap este mentunk ki Üröm-re sütögetni, Bécsi ut elejen betalalt minket egy kabrio Ódi a 2 savoson, kemenykedett ott a sarganak, en mogottuk mentem kb 10m-l ott, aztan ott fekezgetett mellette, akarta hogy na menjenek
hat a pistinek sem kell 2x mondani, a lenyeg az, hogy bar ment az az Odi is, de a PGT "lefaszolta", ahogy kell, valtaskor egy fel meteres langcsova jott ki a digovas kipuffjan, meg szolt olyat, mint egy petardajott egy piros utana, pont odagurultam az Odi melle, ami a sarga mogott allt a lampanal (a "helyén" ), eppen meg akartam kerdezni tole, hogy miccol, hogy megy az 1.4-s digotechnika, de elfordult a zarovonalon at balra egy utcaba
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
TaaT
veterán
-
qdak
addikt
Opel Omega 2.5 TD Edition 2000 ez győnyőőőrűűűű
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
-
Arcképgyáros
ha rácsapok nem xenonos golfomra 2 gyári xenonos lámpát, akkor engedélyeztetnem kell vagy van valami utó művelet hogy ne büntessenek meg, mert úgy hallottam h ezért is...
-
TaaT
veterán
válasz -secret- #58367 üzenetére
A 2 lámpa mellé veszel gyári bontott automata magasságállítót, gyári bontott fényszórómosó berendezést, és csak egy NKH-s szakbarbár tudja megmondani (nem, nem ránézésre, alvázszám alapján) hogy nem így gurult le a gyártósorról a kocsi.
MunezXBK: "Ha minden cuccot megveszel hozzá, akkor is bukó műszakin."
Gyári bontott alkatrészekből nem
Give them hell Ukraine!
-
válasz DeFranco #58373 üzenetére
Sima:
Flexibilis, keret nélküli, aerodinamikus kialakítású ablaktörlőlapát.Minden olyan autótípushoz használható, ahol az ablaktörlő visszagörbített fémkarhoz fogatható fel.
Multi:
A multifunkcios adapter nagyon könnyen és gyorsan felszerelhető. A piacon jelenleg forgalmazott főbb járműtípusok 98%-hoz megfelelő lehet.(#58375) DeFranco: Já, itt a többféle felszerelhetőségi lehetőségekre utal
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
-
-
Melack
veterán
Használt abroncsot megéri venni?
(#58383) giigz: és honnan tudhatom majd, hogy minden ok vele?
[ Szerkesztve ]
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
-
dabadab
titán
válasz Melack #58382 üzenetére
Nem tudom, de neked hányszor jutott az eszedbe, hogy eladj amúgy teljesen hibátlan abroncsokat? Mert nekem még soha, és ha így belegondolok, nem is akarnék ilyet csinálni.
(#58386) Dr.Zoo: a DOT meg a mintamélység ilyen nulladik szűrőnek megfelel, ami sokkal érdekesebb, az az, hogy van-e bármi rejtett sérülése az abroncsnak.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
diegho
nagyúr
válasz dabadab #58387 üzenetére
Én már adtam el 2000km-t futott ADAC különösen ajánlott Dunlop téligumit. Akkor jutott eszembe, amikor eladtam az egyik autót a nyári gumikkal és nem adtam hozzá a télit. Vettem is már használtat egyszer netről, de el is adtam azonnal, mert 2 tényleg olyan volt, mint a képen, 2 pedig fos. Rá 2 évre gondoltam a kicsit koros 4 évszakosokkal nem kellene már a telet kivárni és pont volt egyik toyota klub-os tagnak eladó használt szintén autócsere miatt, így azt megvettem, azóta is megvannak és tökéletesek. Gumisnál is nézelődtem még régebben gumik után, de mindig csak 10 éves szarokat akartak adni, hiába volt a télinek 5-6mm mintázata, ha olyan kemény volt, mint a beton.
-
Melack
veterán
Én is ilyennel számoltam. Most télre nem fogok tudni ismét kiadni 60 eFt-ot gumikra, de mondjuk 20eFt-ot még igen.
Szerelőm gumis is, megnézem, hátha van nála valami jó.(#58390) TaaT: nah igen, ezzel nem tudok mit kezdeni. 195/55 R15-ben még nem is olcsó a helyzet, de 185/65 R15-tel már jobban járok.
[ Szerkesztve ]
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
neduddki
nagyúr
válasz DeFranco #58377 üzenetére
HI!
visobflex nalam, bosoko cserel ele a kereskedo mert szerine jobb
udv
neduddki
mod: azert a levegodupla jobb az nem keredes
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
FerNandor
őstag
valóban nem teljesen jó ez a flexibilis cucc. én is ilyet vettem, mert ilyen is volt rajta (bosch aerotwin), de a jobb szélsö vége nem igazodik rá teljesen és fent is, a szélvédö tetején se töröl rendesen a bal oldali biztos ilyen, de szerintem a jobb se annyira jó. (megane II) annyira nem zavar, de ha elkopnak, akkor majd lehet, hogy simát veszek, csak azok nem mutatnak annyira jól. kicsit modernizálhatnák a hagyományos kinézetét.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
giigz
veterán
válasz Melack #58393 üzenetére
Én sem akarok kiadni érte ennyit, de meg kell tenni, mert most megveszem az újakat, és akkor amíg ezt a kocsit tervezem 4-5 évig, addig tökéletes lesz.
Neked egy szett Sava Eskimo S3 + (nagyon jó tapadással, de nem vészes árral) 50k körül kijönne. Ezzel garantáltan jó tapadás mellett tudsz közlekedni.
Használt darabja is 6-8k lenne, tehát 24-32k, 50-ért meg vadi újat kapsz, és kipipálhatod a gumi kérdést, használtnál meg 2-3 év múlva vagy megint használtat veszel, vagy akkor kell újat venned.
[ Szerkesztve ]
-
-
zolikaDB
veterán
Euro1-es kocsit be lehet hozni? Gondolkodom, h kellene jatszosnak vmi verda, es a Ferrari Mondial tul draga GSi Kadettnek meg jo nyomatekos a motorja es egyszeru, mint egy szög.
[link]
Ha lenne 500k-tok, mit vennetek? (BMW-n kivul)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen