Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qtya123

    őstag

    válasz vzsryl #204034 üzenetére

    Igen, elég vegyes, hogy melyikben mennyire lehet elférni. Szoktam a munkahelyen néhány típust vezetni, Focus, Rapid, Nissan Leaf, J Astra. Nem kell bennük táncolni. A legrosszabb a J Astra, úgy benyúlik a konzol a jobb térdem irányába, hogy vicc.

    KMT: Avensis méretre nincs szükségem, továbbá a kínálatban inkább a dízelek és a kombik vannak belőle.

    Annyi körvonalazódik összességében, hogy szerintem maradok a szívó benzinnél, lehetőleg valamilyen koxosodás mentes változatnál.
    Valamiért a Corolla felé hajlok, de utánanézek a CT200h és Mazda 3-nak is.

    Próbáltam olyan szemszögből is megközelíteni, hogy melyikhez drágább/olcsóbb a karosszéria elem, ha törik, de igazából rá kellett jönnöm, hogy mindegyikhez k.drága és a casco az egyetlen, ami véd. :)
    Arra lennék még kíváncsi, hogy egy 7-8 évre tervezett használatban melyeknek a legkedvezőbbek a szervizköltségei, de szerintem ez egy nehéz kérdés és nem hiszem, hogy egyértelműen ki lehet mondjuk jelenteni azt, hogy egy 2017/18-as Corolla kevesebbe fog kerülni a szervizelések során, mint egy 2018-as Mazda 3, vagy egy Octavia.

    Biztonság kérdésében is úgy gondolom, hogy az előbb emlegetett autók kb egálban vannak, de javítsatok ki ha tévedek.

    dong86: Na én pont ehhez nem vagyok hozzászokva, hogy 5 éves autó és kokszosodás, meg kuplung, váltó, kézifék, mittudomén mi típushibák. A 18 éves IS-nél kettő típushiba van, elromlik mindegyikben a 6-os CD tár és idősebb korban a fűtés/szellőztetés állító motorok néha ciceregnek. Ilyen szintű típushibákkal szeretnék továbbra is együtt élni, erre alkalmas autót keresek.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák