- Milyen egeret válasszak?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- ASUS notebook topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bluetooth hangszórók
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Computex 2024: az új CAMM2 modulokkal szemez az MSI egyik alaplapja
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
Végre megjelenési dátumot kapott a Zenless Zone Zero
gp A teljes változat PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre lesz elérhető ingyen.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Ricsxx #199998 üzenetére
Szerintem teljesen jól látod a helyzetet 1.9-nél dpf nélküli verziót érdemes nézni, akkor nem viseli meg a rövid táv annyira (pr kódok alapján ellenőrizhető), hajtókarcsapágyak cseréje elővigyázatosságból nem árthat. 2.0 CR-nél hatszög tengely csere, ahogy előttem írták, város-pálya arány figyelembe vételével 1.4 TSI motorral olyat néznék, ami számlával rendbe lett már téve (vezérlés okoskerékkel, plusz koksz). 1.9 és 2.0 mellé DSG is jöhet akár, többiből csak kézi váltósat néznék.
1.6 szívónál még annyi, hogy csak a 102 lovas MPI ajánlott, az erősebb FSI problémásabb.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest