Hirdetés
-
Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
ph A ZMK platformmal kompatibilis, porvédővel szállított típus a Logitech MX Keys Mini kedvezőbb árú alternatívájának tekinthető.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Core2duo6600
veterán
válasz cintula187 #173982 üzenetére
Benzines esetében én menekülnék a turbótól.
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
molnarpeter
nagyúr
válasz cintula187 #174553 üzenetére
A gyertya hogy görbült el, szelep átégett a rossz gyertya miatt? Kicsit alaposabb állapotfelmérést megejtenék, de attól még lehet jó.
-
Gaben92
őstag
válasz cintula187 #174600 üzenetére
Csak úgy “mer mé’ ne?” alapon? Nem vagyok annyira otthon a témában de nem sok olyan történetet hallottam, hogy csak úgy spontán letört a gyertya vége ami összegányolta valamelyik szelepet...
Lehez hülyeséget mondok de egy lekoxolódott szívószelepről leváló nagyobb darab ha pont a dugattyú és a gyertyacsúcs közé szorul arról talán el tudom képzelni, hogy okozhat törést... Vagy B verzió: szimplán hibás volt a gyertya és nem bírta a strapát. Őszintén szólva ötletem sincs, de megkérdezhetem szerelő cimborámat.Amúgy ezesetben meg a letört gyertya verte szét a szelepet valószínűleg.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs