Hirdetés
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
grizlisandor
addikt
válasz Csabroncka #161850 üzenetére
Milyen évjárat?
Mi a motorkódja?Az a baj, hogy a márkaszerviz sem szentírás, most én egy Alteát nyüstölök, ami végig márkaszervizes volt és vannak dolgok amiket a szerelőm vett észre rajta, nem a 3 hónap alatt kerültek.
-
pècsimunkás
addikt
válasz Csabroncka #161850 üzenetére
Sosem èrtettem , hogy a női sofőr mièrt előny . Nem mondom , hogy rosszabbul vezetnek a nők mint a fèrfiak , de a legtöbb " női " autónak össze vannak karistolva a külső - , belső kilincsek , az a ajtó behúzók , a kormánykerèk a műkörmöktől , gyűrüktől.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
szabonagyur
félisten
válasz pècsimunkás #161852 üzenetére
Ha az adott sofőr igénytelen akkor mindegy, hogy férfi vagy női. Pasi kocsikból is bőven van gyomorforgató, felesleges volt így kiemelned, hogy egy női milyen lehet.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
Csabroncka
addikt
válasz grizlisandor #161851 üzenetére
2007, motorkódot most biztosan nem tudom kideríteni.
Ami biztos, hogy igényes ember (család), ennek megfelelően néz ki a beltér és az autó is.
"in medias res"
-
válasz Csabroncka #161854 üzenetére
kerüld el inkább az a biztos
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Gombinyó
őstag
válasz Csabroncka #161854 üzenetére
Topik összefoglalóban érdemes átfutni a húsz rossz motor, ezeket kerülje linken.
-
pècsimunkás
addikt
válasz szabonagyur #161853 üzenetére
Nem azt írtam , hogy gyomorforgató , vagy tré , vagy akármi . Azt írtam , hogy nem értem , hogy női sofőr miért előny . Nem csak ennél a konkrét autónál , hanem általában . Arra meg jó esély van , hogy a műkörmökkel össze karcolják a kilincseket . Tudom , hogy nem az a legfontosabb egy használt autónál , de nem egy szép látvány.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
válasz Csabroncka #161856 üzenetére
A 2.0 pdtdi motorok kozul csak egy es az is megfelelo karbantartassal alkalmas a nagy tobbseg altal - igaz h szerintem hibasan de ne menjunk bele - elvart kozel gondtalan uzemeltetesre. A tobbi hitesen balul sikereult megoldas halmaz.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
szabonagyur
félisten
válasz pècsimunkás #161858 üzenetére
Persze, hogy nem szép de pasi autónál is lehet még ettől csúnyábbat mondani, olyat ami nagy részben csak ott található meg.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
vzsryl
nagyúr
válasz pècsimunkás #161852 üzenetére
Néha előnyös tud lenni. Pl. én egy karcmentes autót vettem egy hölgytől, ráadásul nagyon kellemes, visszafogott illatú volt a beltér. Nem csajos, parfümös, tömény illatbomba, hanem konkrétan valamilyen autós cucc. Azóta is bármibe beülök, visszavágyom a saját verdámba, mert ott kellemesebb a közeg.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
rbalint88
addikt
válasz Csabroncka #161863 üzenetére
Ha 2.0 es 2007-es az auto, akkor biztosan pdtdi. A motorral is tudsz szivni es a valto se orok eletu. Ha csereltek benne az olajat rendesen, akkor 250-ig nem szabad baja legyen a valtonak. Azt kellene ellenorizni, hogy a motorban pd elemek, olajpumpa es a hajtotengelye voltak-e cserelve. Ha igen, akkor 70ezer varhatoan nyugis km-ed van. Ajanld be erte a tipus aranak also harmadolopontjat, annyiert jo vetel tud lenni.
-
batai15
félisten
Sziasztok! Úgy néz ki a mostani autó vásárlásom lehet némileg szopo roller lesz. (audi a4 1. 8 benzin)
Egyfelől érdekelne a véleményetek hogy eddig a kocsi olyan 800 ezerbe van, és lehet rá kell költeni vagy 300 ezer forintot megint. (behalt a klíma , lehet szervo szivattyú v kormány mű csere lesz, hátsó lenges csillapítók, és lehet szelepek fel kell újítani ami olyan 200 ezer, ezek kb 1. 5 hét alatt jöttek össze, 2 hete volt szerelőnél megint..) Hozzá teszem 3. Hónapja van még meg. Érdemes lenne ennyit rá költeni?
Eredetileg úgy vettem hogy "költség mentes"(ténylegesen meg bízható embertől) de így néz ki nálam valami nem klappol neki.
Vagy szívjam fel magam, és inkább 1.6 körül vegyek valami fiatalabb gépet?
Nem azzal van a bajom hogy költeni kell rá , csak nem mindegy milyen gyakran, eddig minden hónapba 30k elment rá átlagba.
, és még új gumikat felniket nem is sorolom ide.
Alapvetően nagyon szeretem mert kényelmes meg el is férek benne , és gondolkodom mi lehetne az utódja ha úgy van.
Cakk pakk 1.5m lenne a plafon.
Maga a kocsi méret alá nem akarok menni, ennyiért tényleg hosuabb távra kellene valami családi kocsinak is alkalmas meg bízható kocsi.
Mivel sokat megyek , dízel, vagy olyan benzines ami olyan 6 7 literrel be éri hosszú távon.
Imádom az automatát az audiba , fel is lett újítva , de kövi kocsinál ezt nem akarom eljatszani, szóval valami megbízható fajta kellene vagy 5 6 gangos manual.
Motor olyan 120 le körül legyen., nem szívesen ülnék vissza megint egy 1.4es motorral szerelt kocsiba.
Klima stb persze alap.
Márka hű nem vagyok , csak azért nézzen is ki valahogy a kocsi. Jó volna egy e39, szívem szerint de tuti kifognék valami 4 500 ezert futottat.
Inkabb az a cél hogy fiatalabb legyen amivel nem kell szervizbe járni állandóan.
Szóval várom a tanácsokat hogyha be üt az amit nem akarok, hogy bontsam el és vegyek valami értelmeset, vagy csináljam meg és vagy. , 4 évet bírjon ki. Megmondom őszintén hogy most nincs annyi kp, hogy 1.5 m-et elkotsek kocsira elég volt az majdnem 1m kpra az audira (vagyis van de másra is kell, és nem így terveztem a dolgot) szóval lehet életembe elsőnek lehet hitelt veszek e miatt igénybe.
Ill milyen típusok és motorok lennének jók nekem?
Talán egy Ford focus megfelelne dízelbe. Köszönöm előre is.[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
-
-
batai15
félisten
Másik meg mióta van másod állásom optimális esetben 2 hónap alatt félre teszem ezt a 300 ezert, viszont inkább elvi dolog hogy nem biztos értelmes dolog egy autóra a vételi ár 50 %át rá költeni ilyen rövid idő alatt.
Viszont idén is van vagy 1.5 2 m kiadás, és olyan régóta nem megy a szekér hogy tele legyek dellával , csak hogy kerek legyen a történet és mielőtt birálnátok hogy gondolkodom 28 évesen életem első hitelén ami nem áru hitel.[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz batai15 #161870 üzenetére
Miért sok 300e? Azt a 300-at autó árától függetlenül rá kellene költened szinte bármelyik használtra amit veszel, annyi a különbség itt a fél autó ára. Ha veszel valamit 1,5M-ért arra jobb rákölteni 300-at mivel csak 20%-a?
Lényegében 1M-ért lesz egy autód amin minden cserélve volt biztosan, ha most 1M-ért vettél volna valamit arra nem kellene költened?
Van itthon nekünk is egy F Astra amire már az ára rá lett borítva egyszer, de legalább tudjuk nem hagy majd ott sehol senkit.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
batai15
félisten
válasz szabonagyur #161871 üzenetére
Jó mint írtam nekem 3 hónap után elég meredek. Az előző kocsira ezt egy év alatt költöttem.
Legyünk őszinték, ez sok pénz a mai fizetések tekintetében..[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz szabonagyur #161871 üzenetére
+1, én is így látom. Az még rendben van, hogy az alkatrészár esetleg lejjebb van egy régebbi és/vagy egyszerűbb autóhoz, de a munka óradíja általában ugyanannyi típustól függetlenül adott szerelőnél. Szóval 300e Huf mondjuk tényleg nem kevés pénz egy ilyen idős autóra, de nem is mondanám nagy kiadásnak egy ilyen (=használt) autónál.
(#161872) batai15: Lehet, hogy ennél pont most jött ki úgy a lépés, hogy ezeket az alkatrészeket cserélni kell. Lehet, hogy aztán más nem fog megkotlani benne a következő 4-5 évben. Aztán persze ez sem garantált.
Klíma valamennyire előre jósolható, bár ha működött egy héttel ezelőt, most meg nem, akkor sokat nem tudtál volna látni előre sem. Kormánymű, lengéscsillapítók ilyen idősen azért esélyesek lehetnek a cserére, ha az elmúlt néhány évben nem nyúltak hozzájuk (bár azért egy állapotfelmérés valószínűleg kidobná már hónapokkal korábban is, ha cserések).
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #161873 üzenetére
Igazából azért vettem meg a kocsit mert ismertem. Ténylegesen volt rá költve, az automata váltó például 20 ezer km futott akkor citrom lamellák, szelepek stb stb voltak cserélve. Ezért is lep meg hogy hirelten ennyi minden össze szalad.
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz batai15 #161874 üzenetére
Ahogy írtam van az F Astra... mi is napi használatból, ismert helyről vettük, de mindig van valami... de azt is tudtuk, hogy egy másik F Astra 300-ért vagy lehet többért még nagyobb buktató, akkor meg inkább erre költünk pénzt.
Sok-sok a 300e, de egy autó fenntartása sosincs ingyen, nekem van egy Hondám is, 10 évesen vettem meg, 68e km, végig garázs + szervizkönyv, aztán csak van mindig mit rá költeni, de még így is bőven megérte dolog.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
válasz batai15 #161874 üzenetére
Egy régi autóra folyamatosan költeni kell sajnos, ami elkophat az el is kopik, ha nem cserélték, neked kell, de veszel egy másikat azzal ugyanez lesz.
Én fordítva csinálom veszek újat, használom 5-6 évig csak az éves szerviz és mikor már költeni kellene rá eladom.
5-6 éves korára kell rá 2szett új gumi, fékpofák, klímatöltés, aksi.... csereérett és gari sincsen már rá, kivéve, ha kia[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
batai15
félisten
Meg lepődtem, igazából azt gondoltam hogy azt mondjátok adjam el ezt a lomot a picsaba..
-
válasz batai15 #161878 üzenetére
Hülyeség lenne eladni, ha ismered az előéletét, cseréld ki amit kell és lesz egy működő autód, olyan mint az új nem lesz már sose.
Van egy Honda civic 1999 fater szalonból vette, mindig minden cserélve lett rajta mikor kellett, most ér kb 200-300eFt-ot, évesen többe kerül a benzin bele, akkor adja el?
Majd bontó lesz a vége egyszer a belseje az rendben van.
[kép], de kívülről már eszi a rozsda, egyszer már végig lett lakatolva.
Lett véve új autó, de az még lett tartva még 1x nem hagyta ott farmert sehol a 355e km alatt[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
veterán
válasz batai15 #161870 üzenetére
Én eladnám a fenébe, mert szvsz nem éri meg rákölteni az ára felét semmire, soha nem fogod viszontlátni azt a pénzt. Viszont ne feledd, 6 hónapig kopogtathat nálad a vevő az eltitkolt hibák miatt. Jobb az őszinteség.
(Elvi okokból hitelt nem vennék fel 15 éves autóra.)
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
-
BigBlackDog
veterán
válasz focvis #161882 üzenetére
Értem az érvelésed, de csak akkor, ha gazdaságilag tekintünk az ügylet tárgyára.
De! És ez csak a saját véleményem. Ha
1. tetszik neki a gépsárkány és örül, hogy beleülhet,
2. továbbá nincs mondjuk 2-3-szor nagyobb összeg egy újabb használt autóra (hogy más ársávban lévők, tehát fiatalabb autók között tudjon válogatni),
akkor jó eséllyel vagy hónapokig keresgélni fog, vagy még nagyobb kiadással járó használt autót fog venni meglátásom szerint, ha vált. Mondjuk az is egy szempont, hogy egy alaposabb szakmai vélemény alapján azért ne nagyon legyen véres torka még egy-két másik helyen az Audinak, vagy különben instant pénztemető lesz "jóslatom" alapján.
Viszont az szerintem is tény, hogy viszontlátni nem fogja ezt az összeget szvsz (annyira nem szempont, mert ha jól értettem, akkor hosszabb távra tervez) és bármikor előjöhet újabb nagyobb kiadás.[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz batai15 #161872 üzenetére
Kopó fogyó alkatrészek nagy részben. Ez ilyen. Nyilván egy stiftnél olcsóbban lenne, de nem is azt nyújtja utána.
Pont a napokban számolgattam össze mennyit költöttem az autóra megvétel óta.
tl/dr: 450-600 körül ment október óta az autóra úgy, hogy különösebb gondja nem volt és jó állapotban vettem meg. De egyszerűen vannak dolgok, amik kopnak, így cserélni kell, hogy jó állapotban is maradjon.
Szerintem 300e kb semmi azért, hogy egy megbízható jó autód legyen.
-
-v-
addikt
válasz BigBlackDog #161887 üzenetére
Mondjuk így öreg autónál elég nehéz már százalékban számolni, ha ér valami 800k-t akkor ott bármi gtk, autós mércével meg 300k nem olyan vészesen sok, összejön az máshol is. Egy autócserénél meg az átírás, első szerviz, legalább 200k ott is rögtön kuka, szóval már csak 100k a difi.
-
Amur
addikt
Úgy alakul hogy a fabia árát mégis ki tudom pótolni, így kicsit feljebb is nézelődhetek.
A jelöltek között Audi A4(98-99-esek), Volvo S40(már a 2001-es, típusváltás utáni, normálisabb futóműs, tele extrákkal), illetve Ford Mondeo(kombi 2003-mas.)
Mindegyik 2.0 benzines motorral. Áruk 600-700 között van mindegyiknek.
Melyik lesz a megbizhatóbb(tudom lutri, de típus általános ismerete alapján)?Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
stickermajom
addikt
válasz szabonagyur #161871 üzenetére
Én amúgy pont úgy alakítom ki az autóvásárlós keretem, hogy 300-at záros határidőn belül biztosan rá kell költeni egy használt autóra. Így nem ér meglepetés.
-
batai15
félisten
Nem érted. Nem az érték növelés a lényeg, csak mint írtam az hogy egy használt autóra vétel ár felét rá kell tolni úgy hogy 3 hónapja van nálam. Minnél többet dolgozom , annál pechesebb vagyok. Hány olyan ismerős van aki bezzeg évekig nem költ rá mert semi gondjuk nincs vele. Mindegy marad úgy néz ki, aztán pár év múlva veszek egy keveset futott fiatal kocsit.
Emlékszem egy éve még a biztosan rá költendő keretnek itt ti is 150et beszéltetek, eltelt egy év már 300. Ha így haladunk akkor egy milliós tételek lesznek.
Ma megy amúgy szerelőnél meg nézzük mit mond, minden meg csinálok rajta, ha ezek után egy hálátlan dög lesz felgyujtom.[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz batai15 #161894 üzenetére
"Hány olyan ismerős van aki bezzeg évekig nem költ rá mert semmi gondjuk nincs vele."
Nekem is van több ilyen ismerősöm de a többségükről elmondható, hogy eléggé elhanyagolják az autót úgy pedig könnyű semmit nem költeni rá.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
stickermajom
addikt
válasz batai15 #161894 üzenetére
"Hány olyan ismerős van aki bezzeg évekig nem költ rá mert semi gondjuk nincs vele."
Csak rohad 4-5 helyen, koppan a futómű, gumik félrekopva amúgy se jó mérettel, kicsit folyik belőle az olaj, de jó az még, mert megy gurul dudál...
Csak nézz szét az utcákon milyen bontószökevények vannak. Azokra se kellett költeni az elmúlt években. -
batai15
félisten
Mondjuk jogos, de tudok ellen példát is. 2005 focus mutteréknak 130 ezer km alatt csak kötelező olaj , meg szilent kelett, 4 évesen vették.. És nagyon jó állapotban van.
[ Szerkesztve ]
-
-
Xero
nagyúr
válasz batai15 #161894 üzenetére
Itt nem arról van szó, hogy mi az ami muszáj rákölteni vásárlás után. Az még mindig megállhat 150e-ből.
Az ismerősöket pedig hagyjuk. Ezekről derül ki amikor beülünk az autójába, hogy annyi a baja, mint égen a csillag. Én is gyakorlatilag megúszhattam volna egy termosztáttal és két olajcserével az egész dolgot, hiszen minden karbantartásról volt számlám az autó életének első napjától, valamint vásárlás előtt 2 héttel vizsgázott, DE és itt jön a nagy DE. Rendben van, hogy a lengéscsillapító még tűrésen belül volt, de már éreztem hogy himbálózik és a jobb hátulja elpattog (indokolatlanul kapcsolt be a kipörgésgátló és hallottam is), valamint a fék is működött még, volt is még benne anyag, de mivel sokat járok német pályán, nem egy 200 fölötti satunál akartam rájönni, hogy na most fogyott el. Egyszerűen használati érték növelés.
Ugyan így az at váltó olaja sem azért cserélem le, mert különösebb baja lenne, de 2 éve volt utoljára benne új olaj, ki tudja mennyire töltötték fel, én nyugodtabb vagyok ha teljesen friss motyó van benne.Egy szó mint száz, igen el lehet közlekedni az autóval úgy is, hogy vannak ilyen "gondjai", de aki picit is igényes az autójára, magára, az szépen kicseréli ezen tételeket is.
Én azt mondom a legjobb, ha tényleg mindent átnézetsz rajta, összeírjátok és fontossági sorrendben apránként kicseréltetsz rajta mindent vérmérséklettől függően. Lehet, hogy a vételár felét még rá kell locsolni, de teljesen nyugodtan tudsz autózni. Nekem pl a nyugalom ér ennyit bőven.
Viszont egy keveset futott, fiatal autóban is kopnak a dolgok. Pesti utak ott is megeszik a szilenteket, a lengéscsillapítókat, lengőkarokat. Fék ugyan úgy kopik. Motor és váltó olajat ugyan úgy kell cserélni.
(#161897) batai15: Add ide azt a fókát, 1 hónap alatt nullázom ki a fékeit kb hidd el.
Családban nekünk is volt autó, amire olajon, szűrőkön, gumikon és egy aksin kívül semmit sem kellett költeni kb 5 év alatt. Igaz 5 év alatt futott kb 20e km-t.Ha megnézed az én listámat, igazán nekem is az egyetlen nem kopó cserés alkatrész a termosztát volt. Pikk-pakk összejön 3-500e a kopó dolgokon.
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Hát igen igazad van abban hogy magam miatt kell meg csinálni. Futómű másnak elmenne, de én azt akarom hogy úgy menjen mikor meg vettem. Siklik az úton, allergiás vagyok minden mellék hangra.
Gumit is néztem használtan 8 9 ezer mondom elmentek ennyiért meg vettem újonnan inkább. Igaz nem brutal márka hanem laufen de legalább full új.srb.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen