- Fujifilm X
- Androidos tablet topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Videós, mozgóképes topik
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Mágus2 #148198 üzenetére
az jó, mert
1,25 MPI 84ló
1.4 MPI 100 ló
1.0 t-gdi 100 ló
1.4 cdri 90ló
nincs más, mondjuk csak 1066kg
2011 kia pro ceed-em volt ezzel az 1.4 MPI 105 lóval, 1180 kg-al, ez annyival rosszabb lenne
most egy i30 cw van 1.4 crdi 90 lóval 1400 kilóval, attól csak jobban menne?
i20-ból van 1.0 t-gdi 120ló, de az már 4,1M[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Mágus2 #148203 üzenetére
az lesz, már jelentkeztem teszt vezetni, nem versenyezni kellene, hanem dolgozni
hát ez van, ha annyit tud, mint a 2011 ceed nekem az elég lesz, pici baba van, olcsón fenttartható kisautó kell, aminek tudom az előéletét, lehet elkopzom a lánytól a g4 1,6 16V-t
olvastam, hogy tartani tudják az euro előírásokat nem sok híja van, hogy részecskeszűrő kellett az 1.0 t-gdi-hez[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Kornel #148205 üzenetére
na-ja Ausztriában dolgoztam 10 évet az Alpokban, azt azért nem szerette, de komolyabb gondom nem volt vele, csak vissza kellett néha gangolni.
Az előtte lévő 2006 fabia kombi megpakolva 1.2 12V 64ló motorral, na azzal sikerült párszor kellemetlen helyzetbe kerülni autópályán Ausztriában, meg kellett tanulni lendületből autózni és nem nyomkodni feleslegesen a féketEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Dinter
addikt
Másfél milláig milyen dízelt ajánlotok, ami normális állapotban kapható? Sedan/kombi kivitel.
-
footy
addikt
válasz gzbotii #148211 üzenetére
Nem magaval a VAG-gal van baj, hanem hogy 1,5-ert normalis (VAG)2.0CR-t nem veszel. Az 1.9-ben meg mar benne van a vilag osszes kilometere, de azert vissza van csavarva 180-ra. Az Octavia tipikus flottaauto volt, abbol egy epkezlabat alig lehet talalni a magyar piacon. JTD-bol sokkal jobb allapotut lehet venni adott aron.
(#148197) kisza25
Mefelelo karbantartassal es pici odafigyelessel a turbo is elmegy ugyanannyit. Itt most divat lett fikazni a benzines kis turbokat, de ennek nem sok alapja van. (A VW-n kivul mindenki meg tudta csinalni elsore normalisan.)[ Szerkesztve ]
-
válasz footy #148214 üzenetére
azt is olvastad mire használnám (szinte csak helyben)?
elég felemás írások vannak róla, volt aki szinte csak dicsérte, volt aki szinte csak szidta
pl kellemetlen helyzetek városban, mert alul van egy turbo lyuk és amikor gyorsan elindulnál, hogy még átslisszanj egy lámpán, olyan mintha véletlen 3. ba raktad volna és hasonlók.
Volt aki azt írta 4 nap alatt nem tudta kiismerni a motort, hogy mikor hova érdemes váltani, mert annyira szélsőségesen viselkedett...
Az 1.4 crdi is hasonló, papíron 1250 től 3500 220Nm, ehhez képest 2000-3000 amikor húz, van olyan, hogy a 2ben már nagyon pörögne, de 3ban meg nem elég a fordulat, jól fogyaszt, de nem jó vele városban autózni.
Gondolom az alulmotorizáltság miatt (1400 kg 90 ló)Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
őstag
válasz footy #148196 üzenetére
+1
Ha újan most kéne ilyet vegyek, amire én vigyázok, én hajtom, tuti a turbósat venném. Nekem a Hyundai i20 jobban bejön a Kia Rio-nál, szóval 4M körül (ha jól rémlik) Hyundai i20-at vennék 1.0 T-GDi LP motorral. GO! felszereltséggel 4M, automata klímán kívül mi hiányzik még belőle? Annyira ezt nem néztem meg.
-
őstag
válasz Kornel #148218 üzenetére
Nem erről beszéltek? Vagy valamit nem olvastam. Mindegy a turbós vs szívóra akartam reagálni. Magamnak szerintem használt 2-3 éves vasat vennék ennyiből.
mod: na, az előző hsz-ben ezt akartam linkelni: (#148172) kisza25.
[ Szerkesztve ]
-
Sur1G
aktív tag
Üdv!
Megosztanám a tapasztalataimat egy Golf 7 1.2 TSI autó kapcsán (2015 ~70 ezer km). A hétvégén lenyomtunk 1600 km-t egy Szlovén kirándulás alkalmával, ha valaki ilyesmit keresgél talán hasznos lehet.
Eleinte féltem az 1.2 TSI alul-motorizáltsága miatt, de kellemesen csalódtunk. Teljesen élhető konstrukció, 130-150 km/h-ig teljesen vállalható. Az Érdi emelkedőn is képes gyorsításra 4 emberrel, teli csomagtartóval 130 km/h-ról visszaváltás nélkül. Igazából 70 és a végsebessége között nincs is szükség visszaváltásra. Itthoni részen 130-150, Szlovéniában 130-140 km/h + napi városnézésekkel a teljes átlag (tankolással "ellenőrizve") ~6,1 liter. Volt azért egy-két emelkedő, ahol elviseltem volna az 1.4 TSI plussz erőtöbbletét, de ha nem akarsz egyfolytában mindenkit lenyomni, teljesen élhető (nem volt olyan helyzet, ahol elkezdett volna lassulni). 140 km/h forog pont 3000 1/perc, itt olyan 6-6,2 körüli az pillanatnyi fogyasztás, menetkomfort meg nagyon adta (1,6 Corolla és Mazda 3 után). Van a motornak egy nagyon halk zajszintje és ennyi. A Start-Stop rendszerért pedig eltörném annak a mérnöknek a kezét, aki úgy programozta, hogy egy hosszabb pályás szakasz után azonnal leállítja a motort. Végleg kikapcsolni természetesen nem lehet.
-
gzbotii
veterán
válasz Kornel #148215 üzenetére
Nemtom, nálunk az 1.9 TDI Golf 5-ok, amik kívülről legalábbis elég pantent formában vannak, 3500€ körül mennek.
Aztán lehet nálatok jóval drágább, vagy a tip-top példányokat keresitek. Csak ötlet volt.
Mea culpa.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
adalbert1
veterán
Gondolkozom, hogy a Focus II/C-max/H Astra mellé felvegyem a Honda Jazz-t is a megnézendő autók listájára, az ezzel foglalkozó hozzászólások nagy részét átolvasva úgy tűnik, hogy általánosságban jó véleménnyel van mindenki róla.
Pár keresés után úgy tűnik, hogy a használt-piaci árban körülbelül egy sávba esik a hasonló korú Focusokkal/H Astrákkal, és a csomagtér is hasonló méretű.
Ti választanátok Focus/Astra helyett? Igaz, hogy a csomagtér hasonló méretű, és jól variálható, azért tartok tőle, hogy papíron egy méretosztállyal kisebb, illetve a motorok se túl erősek (nem mintha a másik 2 modell 1.6 motorja olyan nagyon erős lenne, de azért egy 20-30 le különbség van) - viszont ennek ellenére városi használatban nem olvastam panaszt rá.
Illetve melyik modellt érdemes keresni? Nagy különbség van a 2008 előtti és utána lévő generáció között? -
gzbotii
veterán
válasz enginev3.0 #148227 üzenetére
Az Astra hatos sárvédőivein már rugyezik a rozsda - legalábbis én telefonról így látom.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
w333
félisten
válasz enginev3.0 #148227 üzenetére
Ezek közül a Pug 206 (műszaki elvan írva) és ahogy látom nepper autó !
Különben mennyi a max. kereted átírással együtt ?
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz enginev3.0 #148231 üzenetére
Itt vannak a további hirdetései "Kőszikla"
Azért az a Golf 3 Variant is megér egy misét ... szó szerint (templomudvar) !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
enginev3.0
félisten
Akkor már biztos hogy nem lesz ő az üzletfelem, ami parkolóban, vagy templomnál van fotózva, az mind újmagyar
500 esetleg 550ezer a max
F és G astra, 206, Brava
Nagyjából ezeket nézegetemDe lehet megunom az internetes keresést, mert már nem tudni ki ki, és inkább elmegyek valami kereskedésbe
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
w333
félisten
válasz enginev3.0 #148238 üzenetére
Ennyiért már lehet kis szerencsével valami jobb autót is venni !
Én még mindig azt mondom hogy az 550k -s Leont és kicsit még alkudhatsz is belőle, én pl. 540 -ről 480-ra alkudtam le (komoly vevő voltam készpénzzel)
G Atrával nekem csak az volt a bajom hogy népautó és mindenki úgy van vele hogy "Opel" nem kell rá költeni, aztán majd minden a nyakadba szakad, Leon és Golf tulajdonosok pedig szeretik az autóikat így nagyobb a valószínűsége hogy normálisan karban volt tartva !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
enginev3.0
félisten
Én eddig 500k-ig kerestem, hogy abból alkudok le, ott még nem igazán láttam Leon-t, pedig tetszik
Mert ugye még átíratni stb... és a biztosítást is magamnak szeretném, ami 50ezer egy évre, de egyszer úgy is el kell kezdeni, szóval nem szeretném más nevére az autót, hogy ezt megspóroljam[ Szerkesztve ]
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
w333
félisten
válasz enginev3.0 #148240 üzenetére
Én ezt akartam megnézni de mikor vettem az autót akkor levették a hirdetést (azt gondoltam hogy eladták) de most megint látom hogy fent van, szóval élőben érdemes lenne megnézni
A leírásban ami szerepel hogy vezérlés + vízpumpa + olaj cserélve frissen + 2 év műszaki azzal már egyből spórolsz kb. 100 ezret ami azért nem mindegy
Az átírás nagyjából 53 ezerből megvan + erre rájön a biztosítás !
Hozzám holnap jönnek és megcsinálják az eredetvizsgát majd délután megyek az okmányirodába névre venni, szóval elég friss a dolog 8 -án vettem szóval 23 -ig a nevemen kell legyen (ugye 15 nap áll rendelkezésre)
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Sur1G
aktív tag
-
hobizoli
nagyúr
válasz gzbotii #148211 üzenetére
ugyanannyiert evekkel újabbat lehet kapni JTD-bol, ezert sokkal kevesebb futott km-l es altalaban jobb felszereltseggel
digoknal nincs fapad verzios turbodizel, soha nem is volt
Octavia/Golf-bol siman lehet venni kezi tekeros ablakosat isJTD motornak sincsenek olyan betegsegei se, mint a VAG megfelelojenek, es kevesbe hajlamos fustolni is
több drón kell ;P
-
forceberg
veterán
Sziasztok!
Kintről származó autó esetén az itthoni forgalomba helyezéskor kiderül, ha nem tiszta az eredete?
Avagy egy kereskedő a vásárlónak helyeztetné forgalomba.
Későbbi esetleges eladáskor(akkori eredetvizsga) lehet gond, hogy kiderül, hogy nem volt kerek az eredete?http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Új hozzászólás Aktív témák
- Fujifilm X
- Politika
- Hardcore café
- DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
- Windows 11
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Androidos tablet topic
- LEGO klub
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen