- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sutee89
aktív tag
Sziasztok!
A közelmúltban munkahelyet váltottam, ezért az ingázás miatt rövidesen szeretnék beruházni egy használt autóra, ebben kérnék egy kis segítséget.
Nagyjából a követelmények:
- 10 évnél nem öregebb alsó-középkategóriás autó
- Évi 12-15 ezer kilómétert tennék bele, ebből a fő a napi 40-40 km ingázás melóba.
- Ezért szeretnék egy megbízható, egyszerű szívó benzinmotorral szerelt modellt. A legjobban a 100-110 lóerős 1.6-osak tetszenek, de 1.4 még szóba jöhet.
- Keret 1-1,3 millió Ft lenne rá, nem szeretnék hitelt felvenni, ennyiből ki kellene jönnie
- Mivel 150-200 ezer km alatti modellt nem nagyon fogok találni, ezért mindenképpen számolok azzal, hogy rövid távon 100-200 ezret még rá kell költenem. Ezért legyenek reális áron a pótalkatrészek. Ne legyen sok típushibája az autónak, ha nem muszáj.
- Mivel 2 év távlatban babát is tervezünk feleségemmel, legyen minél biztonságosabb. Légzsákok, ABS stb. Erre nem sajnálok áldozni.
- 5-ajtós ferdehátú vagy kombi kivitel tetszik
- Szeretném még legalább 5 évig használni.Nagyjából ennyi lenne. Eddig leginkább a Focus III és Astra H modelleket nézegettem, de szimpatikus még az ezekkel egyidős Ceed és Corolla is.
Ti mit ajánlanátok a fentiek figyelembevételével?
Köszi előre is.
-
Sutee89
aktív tag
válasz tboy93 #105737 üzenetére
Köszi mindenkinek a választ.
Nem mindennap járnék munkába autóval, mert elég jó a vasúti közlekedés, viszont lesznek olyan időszakok, amikor túlóra miatt szükség lesz rá. Ezen kívül főleg városon belül, bevásárláshoz használnám, ami bőven 10 km alatt van. Tehát tényleg nem lesz több várhatóan 12-15 ezernél évente.
A mazda 3 valóban szép, de elég neccesen fér bele a keretbe.
Az 1.6-os Astra H ötajtós, ill. Caravan viszont tényleg minden szempontból jónak tűnik. Fogyasztásban mennyi lehet az eltérés a két változat között? -
Sutee89
aktív tag
Sziasztok!
Egyik haverommal voltunk tegnap autót nézni, kinézett magának egy MK2-es, 2005-ös, 1,6-os benzines Focus Sedant. Volt pár apróbb hibája, viszont tesztvezetésnél 5 km után (kb 70-es tempónál) kigyulladt a motorhiba jelzőfény és nem is szűnt meg újbóli indítás alkalmával sem. A tulaj elmondása szerint ilyen még nem fordult elő, egyébként teljesítményben sem érződött, hogy baki van. Szerintem elég fura, hogy pont most jött ki.
Mennyire intő jel ez? Ha esetleg márkaszervízzel átvizsgáltatja kiderülhet mi az ok?
Okozhatja az, hogy annyira kevés benzin volt a kocsiban, hogy 11 km hátralévő utat jósolt a fedélzeti számítógép?A többi hiba is egész furcsa volt: benyomódás a bal első ajtó alatt a szegélyen, de festék nem kopott, hátsó ajtóban lévő hangszórók egyáltalán nem szóltak, A hátsó abroncsoknak 50-es tempó felett elég durva hangjuk volt, bár elég noname-nek tűntek, de nem volt gond a mintázattal. Azt mondta a srác, biztos összecserélték a jobb és bal hátsó abroncsot és még nem kopott be. Hááát...
Ezeken kívül egyébként nem volt gond, minden illesztés a helyén, rozsdának nyoma sincs, a motor szépen duruzsolt minden fordulatszám-tartományban.Egyébként most áll a 160 ezres nagyszervíz előtt az autó, a szervízkönyv szerint 140 ezerig volt hivatalos Ford szervízekben átvizsgálva, utána kettő magán szervízben.
Szerintetek?
[ Szerkesztve ]
-
Sutee89
aktív tag
válasz kalmanchris #106288 üzenetére
Köszi a válaszokat (a többieknek is)!
Olajszint rendben volt, és elég újnak tűnt a színe alapján. A hibakód kiolvasás eddig rendben van, viszont a komolyság eldöntéséhez csak kell egy hozzáértő, ezért gondoltunk a szervizre.
Valóban elég gyanúsak voltak ezek a dolgok, végül úgy döntött, hogy megnéz még pár jelöltet, Focusból elég sok van a piacon szerencsére, bár eddig nem nagyon volt szerencséje velük. Ez volt a negyedik, ami elvérzett/vagy elvérezni látszik. Én a helyében amúgy megnézetném, mert lehet, hogy tényleg nem súlyos a hibakód, a szar abroncsokat meg esetleg le tudja alkudni, így viszont jó vétel lenne, mert egyébként patyolat kívül-belül.A keret egyébként kb. 1,3 mFt, ezt az autót 1,2 körül hirdették. A fő jelöltek (jelentős szűkítések után) a 2005-2007-es Focus Mk2 és Corolla. Főleg benzineseket nézegetett, de hajlik dízelre is. Kivitelben csak a sedan játszik, mert annak van "autó formája"
Én próbáltam még rábeszélni a H Astra-ra is, de nem tetszik neki.
Nagyjából ennyi a követelmény. -
Sutee89
aktív tag
Sziasztok!
Dilemma:
Jobban járnék-e egy 2003-2004-es szépen karbantartott, 200e km körüli, magas felszereltségű (Ghia pl.) 1.6 benzines Focus MK1-el 900e-1 millió Ft környékén, vagy inkább egy 2006 körüli, kisebb felszereltségű, 1.6-os benzines Mk2-essel, 150-160e km-rel, 1-2-1,3 millióért? Sajnos tapasztalat alapján ebben az ársávban nem a legjobb állapotú Mk2-eseket lehet kapni, az igazán jó vételek 1,5 mFt körül kezdődnek, de a keret max. 1,3 mFt. Esetleg egy hasonló korú Astra H az MK2 helyett?Középhosszú távon (5-6 év) melyik érné meg szerintetek? Az olcsóbb, jól felszerelt de régebbi, vagy a fiatalabb, drágább de kevésbé felszerelt? Évi max 15 ezer km-t tennék bele, főleg rövid távokon használva+nyaraláshoz.
Köszi előre is.
[ Szerkesztve ]
-
Sutee89
aktív tag
-
Sutee89
aktív tag
válasz footy #106614 üzenetére
Igen, az elsőnél az egyetlen beltéri képen látszik is egy szép nagy folt az anyósülésen. Tudom, hogy nem Ghia, sajnos.
A másodiknál én sem értem az effekteket, de egész közel lakom hozzá, lehet beugrom megnézni a hétvégén. Kicsit félek a napfénytetőtől, vagy azért 2000 után már nem beázósak ezek?
12 éves autónál amúgy nem várom el, hogy makulátlan legyen, szerintem kisebb karcok, kicsit kopott kárpit még belefér. -
Sutee89
aktív tag
Opel Astra G-ből mennyire vállalható a 8 szelepes, 1.6-os benzines motor? Mire elég a 84 LE? Egy kombit is meghajt, vagy lomha? Fogyasztásban esetleg tapasztalat?
-
Sutee89
aktív tag
Sziasztok! 10 év körüli 1.6-os benzines Octaviakat nézegetek, szerintetek mennyi a reális ár egy ilyen autóért? Hahu-n elég nagy a szórás, 2004-2006 közöttiek 900e és 1,5m között minden áron vannak. 1 milliós ár ezek szerint alacsonynak számít? Nekem ennyi lenne a keret (+további lentebb) Pl. róla mi a vélemény így elsőre?
Egyébként minél több használt autós cikket olvasok, annál inkább elkeseredek . A terv most az, hogy egy haverral megyek autót nézni, aki szerelget maszkeban és túl van már 3 használt autón (és volt is octaviája), vele megnézünk kettőt-hármat, majd vásárlás előtt a kiválasztott példányt szépen elvitetem pl. ide egy felmérésre. Nekem megér 15k-t ennyi. Ezen kívül átírás+kötelező+adó kb. 100ezer, és még biztonsági tartaléknak 100 ezret bespájzolok. Ugye így nem fürödhetek be nagyon?
-
Sutee89
aktív tag
-
Sutee89
aktív tag
válasz BomiBoogie #108664 üzenetére
Köszi srácok, nem lettem nyugodtabb.
Max. maradok a kis '96-os, 1.0-ás, háromhengeres Swiftemnél. Az a baj, hogy most már két-három havonta kell 20-30 ezret rákölteni, és egy 20 éves Suzin ennyi pénzből sok mindent ki lehet ám cserélni Elvileg már csak az alvázvédelem van hátra, mert rohad a drága alul. De mellette legalább halk, kényelmes és biztonságos -
Sutee89
aktív tag
válasz !Overdose! #108667 üzenetére
Dízelben eddig egyáltalán nem gondolkodtam, mindenkitől azt hallom, meg olvasom, hogy csak csak akkor éri meg, ha évi 40k+ kilométert megy az ember, ekkor hozza vissza az árát, plusz elég komoly kiadások lehetnek (kettős tömegű lendkerék, vezérlés stb.) egy nem megfelelően babusgatott 150-200e km körüli példánynál. Ezen kívül éves szinten max. 15 ezer kilométert tennék bele, nagy részét rövid távon. Heti egyszer-kétszer menne 50 km fölötti távot. Szerinted így is megéri vele foglalkozni?
-
Sutee89
aktív tag
válasz Morris #108670 üzenetére
A 66 KW-os (90 LE) 1.9 TDI-ről van szó, igaz? Az áruk valóban hasonló, de miért lenne ez jó (jobb) nekem, mint a szívó benzines?
Közben már válaszoltál. Köszi, meggondolom, utánajárok.
Az 1.8T valóban drágább, kisebb is a kínálat. Ez teljesítményben jóval nagyobb annál, mint amiben én gondolkodtam.
[ Szerkesztve ]
-
Sutee89
aktív tag
1.8-as benzines (110 LE) MK3-as Mondeo-ról mi a vélemény? Valakinek esetleg tapasztalat? Jelentős hibái lehetnek?
-
Sutee89
aktív tag
Sziasztok!
2003-2004 körüli Mazda 6-okkal szemezgetek, főleg a szedán változattal.Mi a különbség a CE és TE benzinmotorok között? Valakinek esetleg van tapasztalata a benzines 1.8-asok fogyasztásával kapcsolatban? Dízelből CD TE, CD CE, CDH mi a különbség? Szokásos dolgokon (füstmentes motor, kettőstömegű stb.) és rozsdán kívül mire kell figyelni ennél az autónál? Sajnos nem tudom majd garázsban tárolni.
Köszi előre is.
[ Szerkesztve ]
-
Sutee89
aktív tag
válasz footy #113136 üzenetére
footy és raczger
Köszi a válaszokat. 1,0-1,2 millió között nézegetek, ennél többet nem engedhetek meg magamnak. Sajna a benzines példányok elég ritkák, a 6 fokozatú manuális váltó pedig ebben az árkategóriában fehér holló. Dízelesből viszont sok van (gondolom nem véletlen).Nézegetek még többek között 1 millió körüli Focus I-eket és Octaviákat is (ezekben 1.6 benzin főleg), viszont akárhányszor meglátok egy 6-os Mazdát az utakon, elfog a birtoklási vágy Érdekes módon a későbbi generációk már nem tetszenek annyira, de a faceliftes 1-es valami gyönyörű autó.
-
Sutee89
aktív tag
válasz tboy93 #114612 üzenetére
Nekem is ezres, három hengeres Swiftem van, napi szinten járok munkába vele, 5,5 alatt megállt a fogyasztás még úgy is, hogy négyen utaztunk. Egy fővel 5,0-5,2 között szoktam lehozni, ez kb. hat hónap átlaga. Egyszer evett télen 6,0-át, de akkor nagyon meghajtottam. Városba, játszós autónak egyébként megfelelő, 70-80 km/h-ig egész dinamikus, utána elfogy szegény.
[ Szerkesztve ]
-
Sutee89
aktív tag
válasz roberto211 #114617 üzenetére
9,5 az baráti XD
Mondjuk én már 45-nél négyesbe teszem, mert hangos -
Sutee89
aktív tag
Sziasztok!
1 millió körül ötajtós vagy kombi autók közül mi ajánlott? Napi 80 km-t mennék vele, fele város, fele országút. Ezen kívül havonta egyszer hosszabb táv, meg hétvégente bevásárlás városban. Egy kényelmes, megbízható és relatíve olcsón fenntartható autót szeretnék, de nem szoktam elspórolni a szervizeket, olaj- és szűrőcserét, stb. Tankolni is jó minőséget szoktam.
Amik tetszenek azok az Octavia és Mondeo típusú ötajtósok, jó nagy puttonnyal, valamint az MK1 FL kombik. Ezek ebben az ársávban működnek? Milyen motorral? Minden egyéb ötlet érdekel.
Esetleg eggyel magasabb ársávban, 1,5 millióig hasonló tulajdonságokkal mi ajánlott?
Köszönöm. -
Sutee89
aktív tag
válasz footy #116012 üzenetére
Köszi a választ.
A Toledo nekem is tetszik. A Signo és Stella modellek között mi a különbség felszereltségben? Valamiért a négy ajtósaknak a szűk rakodónyílásától tartok. Egy-két éven belül tervezünk babát, nem tudom babakocsi pl. hogy fér be egy négyajtósba.
A Volvo-tól, bár nagyon tetszik, egy kicsit félek. Nekem ez már luxusautónak hat, 160 lóerő, bőr mindenhol. Nem tudom szervizköltségei és alkatrészárai milyenek, de valamiért olyan érzésem van, hogy nem nagyon engedhetek meg magamnak egy ilyen autót -
Sutee89
aktív tag
válasz footy #116018 üzenetére
Igen, sajnos több ismerősöm is felszállt a szopórollerra mostanában Passat ügyben.
1 millió körül Focus MK1 FL kombi, Octavia Tour mennyire vállalható?
1,5 millió körül Focus MK2 kombi, Astra H Caravan, Mondeo MK3, Octavia II amik nekem tetszenek, és még fenn is tudom tartani őket. Ilyeneket érdemes nézni? Ha igen, milyen motorral? -
Sutee89
aktív tag
válasz footy #116026 üzenetére
Köszi! Astra 1,7 CDTI-ről én is jókat hallottam, és nekem a beltér is elmegy. Letisztult, egyszerű, kicsit kopogós. Octavia Tour-ok enyhén túlárazottak érzésem szerint, a PD és benzines változatok is. Eddig öt darab 1 millió körüli példányt néztem meg, egyikkel sem jutottam el a próbakörig sajnos, már előtte kiestek.
Benzinesben úgy látom te egyáltalán nem gondolkozol, engem viszont azért érdekelne az az oldal is.
-
Sutee89
aktív tag
válasz footy #116033 üzenetére
Sziasztok! Korábbi kérdéskörre visszatérve (1-1,5 millió körüli kombi, 80 km/nap ingázás) egy 2000-2002 körül BMW E46 320d Touring mennyire lenne jó választás? Teszteket olvasgatva elég sok hibába bele lehet futni (porlasztócsúcsok, turbó, kuplung, kettőstömegű, pillangószelep, összetett lengőkarok stb.). Érdemes mondjuk 1 millió körül behozatni egyet és félretenni 500 ezret egy első szervizre, vagy ezért az árért inkább egy kategóriával lejjebb nézelődjek? Egy 318i vagy 320i esetleg jobb választás? Köszi előre is a válaszokat.
Hosszútávon mennyire drágább fenntartani, mint pl. egy Focus Mk2-t vagy egy Astra H-t?[ Szerkesztve ]
-
Sutee89
aktív tag
válasz footy #116244 üzenetére
Köszi ismét a válaszokat mindenkinek, végre egy topic, ahol tényleg válaszolnak érdemben az embernek.
Sajnos az E46 ezek alapján nem az én autóm lesz, később talán fenn tudok tartani egy ilyen autót is.
A Ceed nagy szerelmem, de sajnos a linkedből is kiderült, hogy 1,5 milla alatt 6 db van az országban, és benzinesben sem jobb a helyzet. Ugyanez igaz a Mazda 3-ra is, viszont Mazda 6-ból valamiért sokkal több van az ajánlott 2.0 TE-ből ebben az ársávban. Elvileg akkor rozsdán kívül nem sok mindentől kell félni ebben az esetben, viszont itt is elég borsosak az alkatrészárak.Éppen ma volt alkalmam vezetni a kollégám Focus MK2-jét (1.6 benzin, 101 LE), nem egy erőgép, de igazából nekem csak 4000 (140-145 km/h) felett volt egy kicsit hangosabb, de erő még volt benne. Lehet az a titka, hogy nem szabad jobb autót vezetni, és akkor minden jó. Amúgy 1.0-ás Swiftről váltanék
[ Szerkesztve ]
-
Sutee89
aktív tag
Sziasztok!
Amíg nincs meg a szükséges pénzmag az autóvásárláshoz, addig próbálom szűkíteni a lehetőségeket:
Astra H 1,7 CDTI (101 LE), illetve a Focus MK2 1.6 TDCi (109 LE) motorok közül melyik megbízhatóbb? Van lényeges különbség menettulajdonságokban, fenntarthatóságban?Alapvetően benzineseket nézek, de napi 80 km ingázásra lenne használva az autó és ilyen futással talán indokolt lehet a dízel? Valamennyivel többet fogyasztanak a benzinesek, de ha kisebb a hibafaktor, akkor talán a benzinnel jobban járnék... Vélemény?
SzlobiG azt hiszem részben már válaszolt a kérdésre
[ Szerkesztve ]
-
Sutee89
aktív tag
KIA Cee'd 1,3-1,5 millió környékén mennyire lehet bukó? A 2008-2009-es példányok inkább 2 millió körül futnak és másfél millió alatt összesen 8 db van HaHu-n. (azt hiszem ezzel sajna meg is válaszoltam a kérdésem). KIA-nál mennyire vállalhatók a dízelek?
-
Sutee89
aktív tag
válasz Kickass #120975 üzenetére
Köszi!
Nagyon tetszik a Ceed és az i30 is, de sajnos 1,5 millió alatt az utóbbiból is csak néhány fehér holló akad.Ami inkább beleférne a keretbe, az a Honda Jazz, Mazda 3, Toyota Corolla, Focus MK2, Astra H. Ezek közül talán az Astra H 1.7 CDTI lenne nekem a legokosabb választás, állítólag ezzel a dízellel sincs sok gond. De természetesen 1.6 benzinesek is játszanak. Jazzről is elég jókat olvastam Népítéleten, kevés az elégedetlen tulaj.
-
Sutee89
aktív tag
válasz jani_gy_22 #121324 üzenetére
Nekem is '96-os, FL előtti, háromhengeres, literes ötajtósom van. Műszakilag valóban igénytelen, pöccre indul -10°C-ban is, nem eszi az olajat, és 70-ig kifejezetten dinamikusan lehet vele közlekedni. 20 éves lassan, de nem nyikorog a beltér és beázás sincs. Fogyasztás 5,5-6,5 l.
Rohadni viszont rohad szegény, most vitetem majd alvázvédelemre, valamint a belső kárpit nálam elég leharcolt (előző tulajnak köszönhetően).
A másik köztudott dolog, hogy papírból van és ez a hangszigetelésén is érezhető, 90 felett nagyon hangos a motorzaj, 110-nél már félig kiabálni kell, ha a hátul ülővel szeretnél beszélgetni. De hát nem is erre lett kitalálva.
Első autónak szerintem teljesen megfelel. -
Sutee89
aktív tag
Sziasztok. A Mazda rohadással kapcsolatban lenne pár kérdésem. 1,3-1,5 millió körüli, 2004-2005-ös Mazda 3-kat nézegetek, és valóban elég ritka a rozsdamentes példány a piacon. Kérdésem, hogy ez a rozsdásodás milyen módon javítható, mennyire kell félni tőle? Van olyan módszer, amivel egy megindult rozsdásodást igényesen meg lehet állítani? Mennyibe kerül egy ilyen beavatkozás? Gondolom a rozsdásodás mértékétől függ a dolog persze.
-
Sutee89
aktív tag
válasz Kornel #123596 üzenetére
Köszi a válszt! Ezt a Hondát valóban szépen megcsinálták, bár itt valóban nem volt durva rozsda a karosszérián (pl. küszöb vagy ajtók élei). Ennél apum 1-es fókája durvábban néz ki, gondolom tulajfüggő, hogy mi haladja már meg az ingerküszöböt
Tehát megfelelő összeget ráköltve teljesen kijavítható a rozsdásodás, ill. megelőzhető a további rohadás? Nagyon tetszenek ezek a Mazdák, nekem megérne akár egy nagyobb összeget is a művelet.
-
Sutee89
aktív tag
Üdv! Jártam már itt kérdezni, azóta azt hiszem teljesen letisztultak az igényeim, megvan a pénzmag is, már az aktív nézegetés fázisában vagyok. 1,3 mFt-ig kellene nekem egy legalább 1,6-os benzines, közepes méretű autó, évi 15k km-re. Fő szempont a megbízhatóság. Ti mit vennétek ennyi pénzért? Nálam a rangsor: Mazda3, Mazda6, Focus, Opel H Astra. Az első kettőnél a kínálat alsó felét tudnám csak megcsípni. Köszi, többet ígérem nem kérdezek
-
Sutee89
aktív tag
válasz Gergőke88 #124284 üzenetére
Talán valóban a Focus MK2 a legésszerűbb döntés, bár nekem a H Astra-val sincs gondom, komolyan még a zord műszerfal is teszik.Egyéb más modell ebben az ársávban?
Egyébként az itteni fórumozók közül esetleg valaki hajlandó lenne segíteni Budapest környékén egy-két autó megnézésében? Egy vétel előtti átvizsgálás természetesen tervben van, de nem értek annyira az autókhoz, hogy egyedül elmenjek, és hozzáértő ismerősöm sincs. Természetesen vállalom a furikázást és fizetni is hajlandó vagyok érte.
-
Sutee89
aktív tag
válasz 2thletme2day #126818 üzenetére
Ha neked nem kell, engem lehet érdekel Pont ilyesmiket nézek mostanában...
-
Sutee89
aktív tag
Sziasztok!
Szombaton megnéztem ezt az autót: Ford Focus MK2, 1.6 benzin, 115 LE.
Kérdések:
- Adatlapra rá van írva az ESP, de nincs hozzá gomb a műszerfalon. Akkor nincs benne?
- Futást lekérdeztem FORD márkaszervizben és a KEKKH honlapon is, mindenhol megegyezik. Tekinthetem akkor valósnak a kilométert?
- Holnap megyünk hivatalos szervizbe műszaki átvizsgálásra és rétegvastagság mérésre. Az első lökös bevallottan volt javítva, de szépen megcsinálták, csak a csavarokon látszik, hogy le volt véve. Az autó leírásában nem volt benne a sérülés, de a kereskedő azonnal szólt róla.
- Az autó pöccre indult, nem füstölt, mentem egy kört a telepen, semmi furcsát nem tapasztaltam. A beltér rendben van, szinte semmi kopás a bőrön vagy a textilen.Ezek fényében szerintetek mennyit "illik" alkudni belőle? Képek alapján esetleg más vélemény?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Xbox Series X|S
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest