- Projektor topic
- HTPC (házimozi PC) topik
- Milyen SSD-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Gaming notebook topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen monitort vegyek?
- Hobby elektronika
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Bati0501 #117191 üzenetére
Jól számolsz ez a "worst case scenario". Ettől állíthatják magasabbra a "mércét" de a minimum a yard részéről ennyi ha jól tudom. Nem rég óra szerint 152-el haladtam el egy háromlábú előtt és nem jött bünti (gps nem volt aktív nem tudom ott mennyit csal az óra).
#nincsbennetarcsi
-
Integrale
veterán
Par honapja Jaszbereny es Nagykata kozott egy hosszu egyenes szakaszon haladtam el ora szerint 110-zel trafi elott, es semmi csekk. Valosagban ez kb 100-102 km/h. De ahany rendorrel beszeltem.eddig, mindegyik alatamasztja a korabban vazoltakat.
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Bati0501
őstag
válasz Integrale #117258 üzenetére
Az a 28e EU 9 misi alatt van nem sokkal,amit ha úgy nézünk,h egy kommersz Passat mennyibe kerül nem is
olyan* sok.
Remélem,h tekintve,h mennyire fontos ez az autó az Alfának meg Olaszországnak az alapfelszereltség nem lesz gyenge.* : ránéztem hahu-ra,h jól gondolom-e,h 9 misi alatt/környékén vannak a Passatok....hát van 10-ért is simán vagy még többért.
5-6 éve nem E Merci volt 13 misi környékén?Nem full fapadként.
Vagy rosszul emlékszek? -
addikt
4 millióért szeretnek autót venni. Amit kinéztem az egy benzines új póló esetleg egy sokda rapid.
Olyan évi 15.000 km-t lenne használva
Vagy hülyeség ennyiért újat venni inkább érdemes egy jó állapotú használtat
Mazda 3 sedan tetszik meg de az nem jön ki ennyiből.
Esetleg kia ceed vagy i30 de az is drágább.
Egyáltalán jók ezek a tsi motorok a WV csoport kocsijaiban?
Illetve az a baj az V. szériás polo mar 2009 óta kint van tudom volt egy facelift 2014-ben de pár éven bellul esedékes az új generáció gondolom. -
Integrale
veterán
válasz Bati0501 #117263 üzenetére
De, nagyon jól emlékszel. A W211 pl 8,9 -ről indult anno.
Olaszok felszereltségével nem szokott probléma lenni.
Egyelőre a belseje miatt aggódom, mert a kasírozógép még nincs Pápán, és nem tudják hozni az elvárható minőséget, a könyöklőkön és kapaszkodókon."Bad reklám is reklám too"
-
válasz ImpersonatoR #117264 üzenetére
Azt hogy új van használt neked kell eldönteni. Mindkettőnek van előnye hátránya.
Azt gondolom hogy az új értékvesztését inkább egy jobban felszerelt fiatal használtba érdemes költeni.A TSInek van pár verziója ami kerülendő, de a VW topik nulladik hsz-ben több információt találsz a motorokról.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz ImpersonatoR #117264 üzenetére
Üdv a klubban, nemrég lettem túl egy hasonló dilemmán. Borzasztóan elszálltak az új autó árak, a használtak meg, ami labdába rúghat ehlyettesítőként, nem annyival olcsóbbak. Épp pár hozzászólással lejjebb volt róla szó, hogy néhány éve prémium kategóriás autót lehetett venni annyiért, amennyibe most egy középkat autó kerül. Az más kérdés, hogy a mai középkategóriás fényéveket verhet extrákban egy 5+ éves prémiumra.
Ha nem szeretnél kis turbós motort (ami érthető aggodalom, főleg fokozottan városi, egyszerre keveset futós használat esetén), akkor gyakorlatilag csak a koreaiak és a japánok maradnak, utóbbiak kicsit modernebb (erősebb, takarékosabb, környezetkímélőbb, de valószínűleg bonyolultabb) motorokkal, az előbbiek pedig cserébe olcsóbban.
A lehetőségek koreai esetén Hyundai i20 (szigorúan facelift utáni), Kia Venga, igazából egyikkel sincs különösebb baj, ráadásul végítéletig szóló gari jár hozzájuk (5-7 év).
Japánoknál ott a Yaris (akár hibridben is), csak szokni kell a formát, vagy a Mazda 2 az eléggé jónak tűnő Skyactive motorral (ha egy kis extra megjelenésre vágysz, a CX-3 szerintem gyönyörű lett).
Ha nem zavar a TSI, akkor a Polo mellett megnézheted az Ibizát és a Fabiát is, de tapasztalatom szerint felextrázva már nem lesz annyival olcsóbb a Polonál, amennyivel olcsóbbnak érződik bizonyos megoldások kapcsán.
Megnézheted még a Fiestát és az Opelt is, ha jól tudom, még kifutóban vannak nekik akár nem turbós motorjaik is, nekem egyiket sem vette be a gyomrom, de ez személyes ellenszenv volt.
Nálam a titkos befutó a Mini lett, a végén eközött és a Polo között dőlt el a játék, de itt meg az ár lesz a szűk keresztmetszet - azonos, vagy nagyon hasonló (eléggé fullos) felszereltségi szinten, mint ahogy a Polot konfiguráltuk, lb 20 % felára volt a bajornak.
A végén sikerült találnom Miniből egy ötéves példányt kevés, és leellenőrizhető km-rel, márkaszervizes garival, patika állapotban, szégyentelenül felextrázva, és ráköltöttem az általad említett keretet. Ez 3 hónappal, és kb 3000 km-rel ezelőtt volt, egyelőre nem bántam meg.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Bati0501 #117263 üzenetére
digoknal azert csomo olyan extra alap volt regebben is mar, amire VW-nel meg az extralinstan kohogtel pluszba, vagy egyatalan nem is volt benne kerheto se
digoknal pl 30 eve is a TD verzioknal alapbol volt centralzar, eablak, forimeros muszerfal, olajnyomas, olajhofok, turbonyomasmero muszerek, plusz olajhuto es intercooler alapbol
az eleve dragabb alap TD Golf-ba ekkor volt kezi tekeros ablak, korbezardbeazajtokatlegyszives, intercooler az eleve egy masik modell, ami meg dragabb, az olajhuto az dafaq?, muszerek meg annyi, hogy tudja mutatni mennyi uzemanyag van, meg a hutovizet, oszt ennyitöbb drón kell ;P
-
őstag
válasz ImpersonatoR #117264 üzenetére
Én is filóztam ilyesmin, aztán arra jutottam hogy jó ez az i30-om még, hiába verem le az alját néha
Egy lancer is belefér ebbe a keretbe, esetleg arra is érdemes ránézni.
Vagy az új jazz is (első kettő felszereltség).
A 15 ezer kilométerből mennyi a város? Minél több (és rövidebb úton) annál kockázatosabb lehet a turbó.
-
addikt
válasz Tom1939 #117272 üzenetére
Kb fele varos fele országút.
Munkába járás lenne főleg 7.8 km majd vissza két varos között.
Lancert nem is néztem tényleg belefér.
Es arra 5 ev garancia van, nem csak 4 mint a WV -re
Annyi a probléma, hogy nincs garázs tehát kint állna a parkolóban ami nyilván nem tesz jót neki.[ Szerkesztve ]
-
Bati0501
őstag
Oké-oké megértettem,olasz autók jól felszereltek.
Már csak szép is legyen belülről,mert ha jól emlékszek,belsőről még nem voltak hivatalos képek,csak vmilyen látványtervszerűség* - de azóta lehet,h már kiszivárgott/bemutatták már.*: ami sztem nem volt túl acélos
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz Integrale #117278 üzenetére
nagyon szép de kicsit megszaladt a karbon. nekem ez valahogy közönséges hatást kelt.
vár az ember valami olaszos, stílusos uuu aaa designt a csak rájuk jellemző ötletességgel meg végtelenül laza eleganciával, ami gyönyörűen megvan itt is, erre mindenhova odakenik ezt a minden lakótelepi matricatuning alfája (kunc) és omegája karbont.
nézd meg azt a kormányt, azt az alsó ezüst nyelvet, azokat az óracsoport-íveket, azt a váltógombot, azt a kardánboxot, azt a kilincset. huh.
és mi húzza el a tekinteted minderről? az a kva lakkozott karbonminta mindenhol. mint valami koszvadt olajsejk huszonharmadik lambója. tényleg ebbe a sorba kell beállni? tényleg nem volt más ötlet, amivel ki lehet fejezni hogy ez egy sportos autó?
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Amarth
aktív tag
Leginkább városi használatra melyik lenne jobb?
Alfa 145 1.4 TS vagy Megane 1.6 RT?Porfestés Szegeden, rövid határidővel!
-
nesa
veterán
válasz Elektrosokk #117282 üzenetére
Nekem nem remlik sajnos
-
-
Laraxior
titán
Baszki, holnap megint esik a benzin ára 9ft-al....
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen