- HTPC (házimozi PC) topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Navi Radeon™ RX 5xxx sorozat
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
- Milyen egeret válasszak?
- TCL LCD és LED TV-k
- Socket AM4
- Apple notebookok
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
ph A cég bezárja utolsó, Sakaiban található üzemét, amivel egy korszak ér véget.
-
Premier előzetesen a Rocket Rumble teljes kiadása
gp A végső verzió PC mellett konzolokon is elérhet lett a napokban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz bitpork #112034 üzenetére
Hát, ha egy élményautónál elkezded a fogyaszást méricskélni, akkor neked igazából nem hiszem, hogy akkora élmény lesz az autózás.
Amúgy ha már autós topik, és az élmények kerültek szóba, tegnap végre adódott alkalom kicsit megcibálni a Cooper bajszát: 400 km, szinte végig autópálya. Persze nem meglepő, hogy viszonylag jól megy, 122 ló az 1100 kilóhoz, valahol itt kezdődik az egészséges súly-teljesítmény arány. 140-nél diszkrét 3200-at pörög (és GPS szerint kicsivel 130 fölött fut), 160-nál (még mindig óra szerint) forog 4000-et, még kényelmesen gyorsul, nincs tövig nyomva a pedál. Elég nagy volt a forgalom, óra szerint 180-ig szépen felment, de ezt a részét nem is forszíroztam. Nagyobb tempónál kicsit hangos amúgy, úgyhogy az ember önkéntelenül beáll 140 körülre, de ha letolnak, és beszorulsz egy lassabb jármű mögé, azért onnét is fürgén ki lehet ugrani. Amúgy is igaz rá, hogy elég munkás kocsi, követeli a visszaváltást, ahogy esik a fordulat, ellenben 2000 RPM körül már megjön a nyomaték, szóval azért lehet vele tempósan és lendületesen autózni. Nem egy kislány-autó egyébként sem, kemény a kuplung és a váltó is (különösen az ebből a szempontból teljesen steril Mazda 5 után), és finoman fogalmazva a kormány sincs túlszervózva. Nyilván jót tenne még a vezetési élménynek, ha nem 175-ös gumik lennének alatta, de ez a gyári még, és ahogy nézem, még legalább két szezont kibír, utána majd azért nézek rá egy legalább 195-öst (tényleg, a felniről hogyan lehet megtudni, hogy engedi-e a szélesebb váltóméretet?). És ha már olyan kényes témánál vagyunk, mint a fogyasztás, természetesen az út előtt és után is teletankoltuk, az odafelé állatkodásokkal és az alapvetően nagy forgalom miatti gyakori lassításokkal-gyorsításokkal, a viszonylag rövid útépítős szakaszokkal, ráadásul keresztül az észak-rajna-vidéki hegyeken kijött 6,3 l/ 100 km alapvetően egy biztató érték, talán még bitpork is elégedett lenne vele.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs