- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Dell notebook topic
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Mini-ITX
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
- Asztrofotózás
- iPad topik
Hirdetés
-
Kooperatív akció-kalandjáték lesz a Sanctua
gp A premier kicsit még odébb van, jövő év közepén érkezik a PC-s verzió.
-
Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
it Elon Musk tervei szerint egy szuperszámítógéppel szolgálják majd ki az xAI Grok chatbotjának következő verzióját.
-
Két projektorral bővül az Acer Vero család
ph A lézeres elven működő és 4K felbontást kínáló környezetbarát egység a HL68 családba érkezik.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz ACAB95 #101065 üzenetére
Mondeo van mar ennyiert jo is, tddi 6,5-7 liter, tdci 6-6,5 liter, mivel a tddi-nek csak 5-os valtoja van.
En most tesztelem, palyan 130-nal 6,8 liter a tddi, de szerintem a csucsok behugyoznak, ugyhogy lehet lesz meg 6,5 korul is.
Ha ilyen gepeket nezel, arra keszulj, hogy egy turbofelujitas 100k, ha adagolosat veszel arra meg elmehet 100k, de ha cr dizelt, mint a tdci, akkor 500k-t is ra lehet locsolni.
De utana lesz egy fasza es nagy kocsid -
nagyúr
válasz ACAB95 #101106 üzenetére
Nyilvan nem 5 forint hozza az alkatresz, mar egy olajcsere sem olcso (~30-35k), futomu is bonyolultabb es dragabb mint egy gastra vagy focus. A jok kb 2M-be fajnak.
Adagolo, turbo, kettostomegu mind leeshet rola, javitasuk igen huzos.
Ajanlom figyelmedbe ezt a cikket:
http://m.totalcar.hu/tesztek/2014/02/13/bmw_320d_touring_e46/?rnd=14
[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
aktív tag
-
nagyúr
-
gaborbol
őstag
válasz ACAB95 #107471 üzenetére
Csak kivancsisagbol rakerestem, hogy megis milyen lo ez, aztan ez jott be elsore: Teljesen egyedi...
[ Szerkesztve ]
-
#76385920
törölt tag
válasz ACAB95 #107471 üzenetére
Kb. annyi mint egy 2.0-es benzines Mondeonak...
Mazda MX-5 +hardtop ha élményautó.
A Cougar csak egy -maga idejében- egy szép kupé volt. Mo-n talán nem is forgalmazták hivatalosan. A 2.0 lityis motos 150Le-je "kevés" az élménykedéshez.
Fiat, Alfa, Toyota Celica, Mitsu Eclipse...talán ezek lehetnek alternatívák.
[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
válasz ACAB95 #107719 üzenetére
Ha alacsony szervizköltséget szeretnél, ne vegyél 2.0 TDI motoros autót, olyat meg főleg ne, ami tele van alu lengőkarokkal. Inkább néznék egy 1.9 D-s Superbet.
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz ACAB95 #107726 üzenetére
Majdnem de mégsem, Van több motorkód, de a lényeg, hogy ne a 2.0 tdi legyen. Akkora különbségek már nincsenek, hogy jó/ nem jó, de nézz utána a motorkódnak mindenképp.
Kickass:
Mondeo hogy jön ide? A TDDI-nél 40K egy adagolófelújítás, a TDCI-nél 400K a 4 db befecskendező, ráadásul mind rohad az ajtó aljánál.[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
-
szőröscica
addikt
válasz ACAB95 #115208 üzenetére
Az 1.9 JTD jó motor, ha nincs széthajtva. Hobizoli biztos mesél róla neked sokat.
Átlagfogyasztása 6.2 körül alakul
A menettulajdonságok témája nyilván egyéni ízlés kérdése, normálisan biztosan el lehet vele menni A-ból B-be.
-
rbalint88
addikt
válasz ACAB95 #117899 üzenetére
Vehető. Common rail rendszerű, ennek a legtöbb előnyével és alig pár hátrányával. Jobban bírja a kénes gázolajat, mint a legtöbb CR rendszer. Vásárlás előtt a szokásos dolgokat kell ellenőrizni, érdemes lehet gépre rakni az autót, abból kiderül az injektorok állapota, meg ha van bármi hibakód, kiadja azt is.
Nekem 156-osban van 1.9 JTD 16V 140 ló, 288ezer km-nél semmi baja nincs. -
Integrale
veterán
-
-
molnarpeter
nagyúr
-
-
Kickass
őstag
válasz ACAB95 #127687 üzenetére
Alfából érdemes 2000 utánit nézegetni, azok talán már kevésbé rohadnak, talán még egy facelift 1 (csak belső facelift) is belefér. Futóműve legyen rendben. Többi dolog áll az összes hasonló évjáratú dízelre is (hibakódmentesség, kettőstömegű, stb...)
Esetleg Audi bár a név miatt drágább pedig ilyen korban már nem biztos hogy a név hanem inkább az állapot számít, ráadásul ami Audiból fapad az nagyon fapad.[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz ACAB95 #129292 üzenetére
Igénytelen belterű sár nehéz kiskocsi teletömve szemétre való siemens elektronikával, kényes és javíthatatlan siemens befecskendező rendszerrel. Plusz ugye ott a kellemes árú kettős tömegű lendkerék na meg a sima turbó amivel 2200rpm alatt teljesen halott az autó de forgatva is csak vánszorog a nehéz bódé miatt. Abban a fiestában egyetlen értékelhető jó dolog van, a futómű. Semmi más.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
rbalint88
addikt
válasz ACAB95 #133880 üzenetére
mindkettő tudja vinni a pénzt, cserébe a bravánál magasabb lesz a fogyasztásuk is. 147 1.6 városban 12-t meg tud enni, ha kihasználod a lehetőségeit, de 10 alá vigyázva se nagyon megy be városban.vegyesben 8-9 körüli érték reális arányoktól függően. stilo se sokkal kevesebb, max 1 literrel.
-
Integrale
veterán
válasz ACAB95 #133880 üzenetére
Stilobol 2004 utani 1.4, 1.8 es felette 1.6-ot ne. 1.4-es jobb motor, 6 sebesseges valtojuk van, es nem megy jelentosen rosszabbul mint az 1.6-os.
147-bol ha 1.6 es varosba (ne tedd), akkor ECO-t, abban nincs vezerles modosito, kicsivel szerenyebb az etvagya is, de nem szereti a sok hideg jaratot es tarsait.En vennek egy JTD Stilot vagy Brava-t a szeria vegerol.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz ACAB95 #133921 üzenetére
Én rájöttem egy nagy életbölcsességre, a 6.-ik saját autóm után.
Ha volt gazdája, értsd szervízelte, foglalkozott vele, akkor elmegy rengeteg km, ha nem, akkor meg teljesen mindegy honnan van, és mit veszel. Szerintem."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
SzlobiG
félisten
válasz ACAB95 #134009 üzenetére
MK3-as mondit dízelbe felejtsd el injektor problémák magasnyomásúval karöltve nagyon nagy szerencse kell hozzá, hogy egy jót kifogj belőle és ha belenyúlsz a lecsóba, akkor több százezret is rá lehet verni a motorjára. A TDDi még adagolós az jobb mint a közös nyomócsöves, de azok meg már annyira régiek, hogy ott meg a kasztni van szét rohadva. Az ajtók szélei rohadnak amúgy előszeretettel ugyanis típus hiba mert megáll a víz az illesztéseknél.
Ha MK3-as mondi, akkor benzin 1.8/2.0 azokkal nem szokott gond lenni, max amelyik elhanyagolt akkor tudja az olajat enni rendesen. Valami ilyesmit nézegetnék.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz ACAB95 #134873 üzenetére
156 tulajkent a futomuvel eddig nem volt gondom. Motor tenyleg stabil, ha a keret engedi, 2002 utanit vegyel. Dupla digitklima, tempomat lehetosege, stb stb. Jtd16v vagy 2.4jtd 10v a legjobb dizelek. 140 lo azert szerintem kell a formahoz melto haladashoz. Futomuve zsenialis, a magyar utakon viszonylag foglalkozos, nekemeddig egyszer kellett hozzanyulni 30ezerert, de az a hiba megvolt vasarlaskor is mar (kiverodott kormanyosszekoto szilent). Motorral eddig nem volt gond, 294 van benne, turbo es befecsi is gyari, motorkopas alig van. Olajat nem eszi, szoval rovidre fogva jo. Gyere melle nem ajanlott, a csomagtarto kicsi, de a szedanban legalabb szarul pakolhato es nem lehet donteni az ulest. De mesz egy hegyeset Dobogokon es mindent megbocsatasz neki.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest