- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- OLED TV topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Steam Deck
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Milyen SSD-t vegyek?
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz Kornel #94800 üzenetére
Nyilvan vannak problemak a kis turbokkal, de mindennel az elejen. Ha ezt szepen sikerül olyan szintre fejleszteni, hogy ne legyenek lanc nyulasok, meg gond nelkül menjen, akkor jo lesz szerintem....nekem tetszik a turbo nagyon. A mazda majd farigcsalja a szivobenzinjet, hogy na meg 0,1 decivel kevesebbet egyen, meg meg 1 loerövel többet tudjon, addigra a nemetek meg olyan turbokat csinalnak, hogy megbizhato, hosszueletü es takarekos remelem
Viccen kivül egy szivo benzinnel, ha dinamikusan akarsz autozni kell a magas fordulat, amivel jön a magas fogyasztas es szerintem mindig igy is marad. Egy turbonal nem kell magas fordulat....fejlesztes fejlesztes es jo lesz az
Erre a japanok tudnak csak szivobenzint csinalni....ezt meg inkabb hagyjuk...
-
neduddki
nagyúr
válasz RetepNyaraB #94799 üzenetére
HJI!
"elég szépen és egyenletesen húz a 2.0 mazda, de a max nyomaték valahol 4000 táján van. Aki arra hajt, az nem fog örülni a fogyasztásnak..."
ooo ize nekem csak ez gun eszmebe;- )tegnap VarkonyiG-BertalanG kettos: Mondeo ecoboost otopajja 12l/100km megengedett tempoban, ijj mintha kcisit sok lennen
amugy meg hir volt par hetel ezelott, hogy a flottuzemeltteko viszontbiztositoja megemelte az uj otok biztositasat amit egyertemeun az uj dowsizeolt motorokra vezethreto vissza
udv
neduddki
modeclare: "addigra a nemetek meg olyan turbokat csinalnak, hogy megbizhato, hosszueletü es takarekos" mondhatnal egeyt mert foccvage sz.r. bmw sz.r. ford is 150-180Mm-nel dobalja magat, opelnel meg most kezdik elerni a 150Mm-et de par motorcsere mar volt /flottasak/, sajnois nem tema amegbihato downsizelt mtor egytre jobbsn ugy tunik, amig a motor nem kap epeszu oaj menedzsmentet es marad a fix 30Mm addig nem lesz jobb
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
DeFranco
nagyúr
válasz Declare #94801 üzenetére
olyan turbokat csinalnak, hogy megbizhato, hosszueletü es takarekos
pontosan ez az a három tulajdonság ami manapság senkit nem érdekel, sőt...
- legyen olcsó (a gyártónak)
- képes legyen teljesíteni a normát laboratóriumi körülmények között
- és lehetőleg 5 év múlva se haljon éhen se az újautópiac sem a szervízhálózat -
Akkor ha ez a téma itt lefutott, feltenném itt is a kérdésemet a gumis topikból, ahogy elnézem, itt nagyobb az élet:
Ez a guminyomás szenzor ez mi a lófütty, azon kívül, hogy jelzi nekem, ha laposak a kerekek? Gumicserénél a szerviz szerint ezt is cserélni kell, konkrétan közel 50 EUR-ért darabját, aminek annyira nagyon nem örülök. Amit elfelejtettem megkérdezni, hogy ezt minden gumicserénél cserélik, vagy csak ha másik méretre váltok (most a télinél 17-ről 16-ra)? Beszarás, komolyan, és ez nekem szerintem még mint extra, gondolom pénzbe is került, hogy most megint fizethessek érte...
Mazda szerviz árai viszont ahogy néztem, nem vészesek, prémium gumival (Good Year, Semperit, Michelin, Bridgestone, meg talán Yokohama, ilyeneket láttam a választhatók között) 140-170 EUR per darab a 205/60/R16 vadasúj gyári acélfelnivel. Ez rendben is lenne, csak az a szenzor vágott mellbe.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
neduddki
nagyúr
válasz DeFranco #94803 üzenetére
HI!
egnap hallotam: : az oktavia 1595ccm-es erez eves odi motorral, dragabb mint a szipp uj tsi-kel a hasznalt piacon /azert ezt meg meg kell nezni/
udv
neduddki
mod: RetepNyaraB: bocs link hejejsen
Mágus2: mejjik motorra teccik gondsolni?
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Declare
őstag
válasz DeFranco #94803 üzenetére
Joo persze a tervezett elavulas nem mai talalmany...volt 30 eve is meg ma is.....de az nem erdeke senkinek, ahogy egyik simerösünk az 1.2tsi vel, hogy területi kepviselökent kb egy ev alatt beletett 60 ezret a kocsiba es 120 ezernel kb kukaba toltak az egesz kocsit, mert folyamatosan szervizben allt....turbo miatt.
En pl az 1.4 tsi vw konszern motorokat szeretem. Nyomatekos, dinamikus, gyilkolva 10-12 liter, ovatosan 5-7 liter. Hogy 10 evesen mi lesz velük jo kerdes. Erre irom, hogy ezt csiszoljak, fejlesztik en siman elkepzelem, hogy par ev mulva nagyon jo motorok lehetnek.
Egy szivobenzinben szerintem nincs több. Par loeröt, par deci minusz fogyasztast biztos lehet kicsiholni....ellenben turboval szerintem sok fejlesztesi lehetöseg rejlik meg.
(#94802) neduddki Pont erröl beszelek vannak jelenleg problemak....de azert most sem lehet összehasonlitani egy maganszemely downsize benzines verdajat aki figyel ra es megadja a kocsinak amit kell, vagy egy ceges "mindenki autoja" kis köbcentis turbot....hideg padlozas, pörög amit bir egesz nap, huppppsz mar 40 ezer es nem volt olajcsere, ja csereljünk, jaa hogy elfogyott az olaj, mert pörgeteskor megette, de senki nem nez ra soha az olajszintre.....stb. Cegnek turbos, de plana pici downsize turbos....örültseg
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz Declare #94809 üzenetére
HI!
"Erre irom, hogy ezt csiszoljak, fejlesztik en siman elkepzelem, hogy par ev mulva nagyon jo motorok lehetnek." szep alom, kar hogy nem efel mutat a tendencia:- ( pedig lehetne...
udv
neduddki
mod: DeFranco: vigyazni r amint a himes tojjasra, de nezd meg a japo d kombi eddig leegbb vot ha dragn asi most??? semmi
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
#44275968
törölt tag
A normális valódi kényelem hogy beülsz aztán majd elalszol prémium kategóriás kocsikban kezdődik pl. a8 long, lexus, chrysler , s mercik, gl merci, 7-s bmw ezeket pl. nem tudom valaki hogy tudja összehasonlítani egy civic-el pl. ismerösömnek is civic van s nem hosszú távot mentünk 100 km, de alig vártam hogy kiszáljak nekem annyira kicsi és kényelmetlen autó...
-
kalmanchris
tag
-
neduddki
nagyúr
válasz Mágus2 #94815 üzenetére
HI!
ha msot a 1000mb motorjarol beszleunk amit 1964-tol 2001-ig gyartottak /juro3 bevezetesevel halt ki/, az mar a 80as evekben is elavult konstukcio volt ami nem lett ovlna aj he nem eltt volan egy rkas nyugja,amin a foccvagen bevaslas miatt beleonottt vagomnyi piz segitett, az az nemi teghnologiai es technikai upgrad+normalis anaygok meg adtka enki ~10 evet =, ezznek ahoszu evetit ne csak a kenyszerben latom
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
válasz parandroid #94806 üzenetére
Igen kell. Elem van benne ami merül és ha lemerült akkor állandóan vérnyákolni fog nincs jel.Ez a jó az egészben úgy van megcsinálva h pénzbe kerüljön
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-v-
addikt
válasz Kornel #94800 üzenetére
Nem a turbokra kell mutogatni, jo turbomotort tudtak csinalni mar regen is, pl. volvo 2.5t mocijai is jok. Kicsereled az olajat 10e-renkent es nincs gond. Ez meg a masik, kitalaltak a gyartok ezt a 30k-s olajcsere periodust amivel garantaltan megdoglik a motor, mivel az uj auto eladasok jo resze flottas, azok meg hulyek lesznek 3x olyan surun szervizbe hordani ... megdoglenek, lehet mutogatni szar kisturbos...de most ez tenyleg a motor hibaja?
A gyartok orulnek ha az euro normakkal tartjak a lepest, arra fejlesztenek gondolom foleg, azert van elbonyolitva, nem azzal van a baj hogy downsizeolt, hanem hogy egr szelep, kozvetlen befecskendezes anyam kinja ... most is tudnanak jo turbomotort csinalni, ha a 10-20 evvel ezelotti normakhoz kene epiteni .... -
-v-
addikt
válasz neduddki #94825 üzenetére
Ja de lovetta elmegy arra, hogy euro n+1 -re fejlesszenek, meg amugy se duskal csomo autogyarto a lovettaban, nyilvan nincs penz mindenre, na meg ido se, olyan gyorsan jonnek az uj szabalyok. Kene egy kis nyugi, akkor foglalkozhatnanak ezzel, bar lehet mar most is tulsagosan elbonyolodtak a motorok ...
Japan vonalhoz meg annyit, hogy majd meglatjuk az a skyactive mennyire lesz tartos az egekbe emelt komoresszioval stb ... csak azzal meg nincs tapasztalat mert tul uj, a kis turbosok meg regebbiek es mar doglenek. Majd elkezdenek szerintem a japok is, pl. az is kozvetlen befecskendezes egr-rel, azt miert ne erintene ugyanugy a lekormolodas? Cserebe meg menetdinamikaban se hizzak azt amit a turbosok ....
[ Szerkesztve ]
-
Bdanyy
addikt
Sziasztok!
Ismerosnek kellene valami kisautó 300k körül (valamennyi szervíz belefér még). Pesten munkabajarni (kb 8km-re heti párszor), illetve havonta kb 500km vidéki útra.
Érdemes egyáltalán ennyiből barmibe belevágni?
Én robogot ajánlanék, de azzal a vidéki út baratnovel nehezen menne
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
jozefgucci1
addikt
válasz Bdanyy #94827 üzenetére
Szerintem jobb egy stift is mint egy robogó . Szezonálisan jó a robogó ,de októbertől-Márciusig azon lefagy az ember .( Persze nekem is van Mischlenbaba thermo ruhám tudom , hogy be lehet öltözni ) Azért a négy kerék és a bódé a fejem felett megér annyit .A kis stiftben pedig a fűtés igencsak jó .
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
nagyúr
válasz Bdanyy #94827 üzenetére
Persze, 1.0 régi swift pont ez az árkategória olcsó fenntartás, kicsi fogyi. Én 240-ért adtam el anno, szóval lehet azért épkézláb darabot kapni ebben a kategóriában. Meg kell nézni az alját, hogy mennyire rohad a küszöb, füstöl-e a motor, váltó búg-e, de egyébként minden olcsó hozzá. Bontott alkatrész hegyekben.
Negatívum: Hosszú távra kényelmetlen, ezres motorral pályázni nem nagyon érdemes (városba tökéletes). Kasztni gatya biztonság szempontjából (mint az összes korabeli kisautóé).
(Azért mondom az 1.0-t, mert az 1.3 keresettebb, ezért a pénzért gatyábbat kapsz belőle)
[ Szerkesztve ]
-
Bdanyy
addikt
Köszi a tippeket. Mondeo stbrol lebeszeltem
Van is egy eladó 1.3 ismeroson keresztül ami beferne árba (újak benne a lengokarok, fekek, lengescsillapitok, feltengely gzmiharangok, huto stb, elvileg nem rohad). Totál fapad, sok dolog csak nem romolhat el rajta.
szerk: f astra sem rossz. Clio Saxo Punto esetleg?
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Rick4
félisten
A motor elbonyolódás azon túl, hogy környezetkímélőbb mind, azoknál fogva is fontos, hogy az autóknál is megvalósulhasson az 5-6 évenkénti komplett csere. Ez élteti (főleg a német) gazdaságot, mivel náluk a GDP nagy részét a járműipar teszi ki, szerintük ez a jó irány.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Bdanyy
addikt
válasz tboy93 #94834 üzenetére
Ha nem fér bele az árba meg szervizigenyesebb, akkor lehet eleve nem a legjobb megoldás nekik egyelőre De igen kb 80-90km hidegen járatás után menne bele 250km városon kívül.
Valszeg az lesz, csak egyelőre még nem eladó, pár hónap múlva lesz esedékes.
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #94754 üzenetére
Jó hogy mert azzal a JAstrával ha előzni akarsz ki kell szálnod és tolnod hogy legyűrd a 93-al repesztő román kaminookat.
Am nem vok szokva ekkora távokhoz azért (is) volt fárasztó. Jól jött volna a robotpilóta.
#nincsbennetarcsi
-
giigz
veterán
válasz Declare #94791 üzenetére
HI!
sok sok olvasas a temaban, magyar is, de inkabb kulfoldi tapasztalatok, tesztek
udv
duddukki
kornelka: a japan tud csak benzinmotort gyartani temahoz, tudom en nem ertek hozza, ahogy te sem es itt senki, de a velemenyem az, hogy a franciak, nemetek is tudnak jo benzinmotort csinalni...
1.6 16V PSA talan a legjobb szivobenzin motor, nagyon keveset fogyaszt, kulturalt, halk, kimegy a vilagbol, es ami fontos, nyomatekos, es mar alul megjon a nyomatek nagy resze, olajat megkapja es semmi baja, nem ritka a 3-400k+ km-es hibatlan motor
de mondhatnam az 1.4 16V-t, haverom seatjaban az van, 12 eves, 280k km, semmi olajfogyasztas, halk, orszaguton jar 5,6-5,8 literrel 280k km utan
1.8 benzin, 2.0 benzin akar renault-ot figyelembe veve szinten tokeletes motorok, hiba nelkul
na es europaiak V6-ot is tudnak... de lehetne mondani a volvo 2.4-es benzinmotorjat, nem tudnam azt mondani ra, hogy barmilyen japan motorra szivesen cserelnem...
ami engem sziven utott a japan motorokkal kapcsolatban konkretan haverom 1.3 92 pacis swiftjevel kapcsolatban, hogy 0 nyomatek, alul total halott, de porgetve is csak a hang jon meg, egyszeruen nincs a loero mellett nyomatek... lehet halk meg keveset fogyaszt, de szamomra kifejezetten rosszul autozhato... ujabb 1.2-es motorjukat nem tudom, de papiron nyomatek ott sincs sok...
ezzel szemben a fiesta 1.4-es 80 loeros motorja sokkal kellemesebb, megy rendesen, az atlagos 2000-3000-es tartomanyban ott van a nyomatek nagy resze, raadasul 125 nm-rol van szo, ami komolyan erzodik is, mert ertelmes gyorsitast lehet vele elerni, amihez a Swift-et mar 4000-re kell porgetni, ott meg vinnyog...tehat en pl. a japan csodamotorbol sirva menekultem a fiestaba, ami sokkal elhetobb, de meg ennel is jobbat mondok: az en 75 le-s motorom sem rosszabb normal kozlekedesben, mint a 10 evvel ujabb 92 lovas swift... 4000 folott mar kijon a tobb ero, de en varosi normal hasznalat eseten 2500-nal valtok, a japo ilyenkor hasznalhatatlan
-
hdman
őstag
A csomagtérben leltünk a Volvo kínai kapcsolatának első kézzelfogható jelére. Az autóban ugyanis teljes méretű pótkerék van, de nem olyan, mint a négy használatra szánt kerék. Az autón ugyanis négy Pirelli gumi tette a dolgát, nem is rosszul – szakadó esőben sem mutattak semmiféle bizonytalanságot, még ésszerűtlenül nagy tempónál sem – viszont a csomagtartó aljában egy Chao Yang márkajelzésű abroncsot találtunk a fekete lemezfelnin. Ez egyébként a kínai ZC Rubber gyártmánya, ugyanazé a cégé, amely Európában Goodride márkájú abroncsaival próbál megkapaszkodni a szuperolcsó kategóriában. Csak remélni tudom, hogy a Volvo tényleg csak pótkerékként csempészi be az autóiba.
Wuuuuut?
Sopron city :)
-
8th
addikt
Szeret tényként közölni dolgokat a kolléga.
"ha tetszik, ha nem, az avensis egy sokkal jobb autó, mint a c vectra." ezt persze azóta sem volt hajlandó semmivel alátámasztani.
"azért egy igazi japán autót össze se lehet hasonlítani egy európaival megbízhatóság terén. ez tény."
"benzinmotort csak a japánok tudnak csinálni, ez tény""Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Qru
MODERÁTOR
Óóó, akkor lehet titokban francia motor van a Hondámban?
2800 rpm-en adja le a csúcsnyomatékát.
mod:
Szívó/turbó fogyasztáshoz:
Aki használta mind a kettőt azt tudja, hogy bullshit a turbósok alacsony fogyija. Én a szívóm előtt egy 1,8 tsi-t használtam és a turbós rendre 3-4 decivel többet kért városban úgy, hogy nem kellett megküzdenie az AWD hatjási veszteségeivel.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
caprine
aktív tag
Azért jó lenne tudni, hogy melyik avensis-ről van szó, mivel már a 3. generációnál tart. Nem néztem meg a katalógus adatokat de a C vectra picit mindegyik Avensisnál nagyobb. Az egyik ismerősnek van 2,2 TD, vezethetőség tekintetében még utasként is érezni hogy erősen alulkormányzott, maga a C vectra lett túlsulyos minimum 50-100 kilóval. A fedélzeti rádiója elszállt, illetve csak a soft, a helyi opel szalonban senki se tudott hozzászagolni. Az avensis japán tervezés, bár a 2. generáció formatervét franciák csinálták, de nem japánban gyártják. Ha japán kell akkor az elődje a carina-e. Az avensis nagyon csendes autó, még a dizel motorral is, de az is elromlik, csak évekkel meg kilométerekkel később. Öcsém 10 éves yarisán most lyukadt ki a kipufogó dob, a fater kollégájának a G astrán fél év után cserélni kellett a gyárit. És ami a lényeg, bár nem tudom a vectrát hány helyen, de az astra 7 országban is készül, és nagyon nagy minőségi különbség van egy németben meg egy lengyelben gyártott astra között. Én azonos feltételek esetén tuti a toyotát venném.
Ha saját szívedben nem találsz békét, nem fogod azt megtalálni a világon sehol. (SCKG)
-
giigz
veterán
Hi!
kivetel itt is ott is akad boven
japanoknal is akad gyenge benzinmotor, europaban is
azt a kijelentest nem latom realisnak, hogy benzinmotort csak a japok tudnak csinalni... (tipikus topicos japo istenites, kozben pedig aki vezetett mar francia vagy nemet 1.4 benzint, elhetetlennek tartja a suzuki 1.3-as nyomatekszegeny motorjat)
udv
duddukki
-
DeFranco
nagyúr
válasz Declare #94846 üzenetére
a doktor úrnál mindig a lét határozza meg a tudatot, amit éppen vesz az a legjobb. per definíció. ha nem a legjobb, akkor meg rászánja az időt és keres három véleményt ami szerint mégis (elég nagy az internet, itt még a pokolgyíkdiétára is lehet ajálnást találni, ha eleget keres az ember), és aztán azzal kampányol orrvérzésig. ha nagyon nem megy, akkor kitalál valami összeesküvéselméletet (ez a legújabb trend nála, gondolom már az álracionális érvek is elfogytak)
a rezidensek már megtanultak nem foglalkozni vele, az egy más kérdés, hogy szétver egy-két topicot vele, de ez már nem az én dolgom.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz Declare #94846 üzenetére
Hi!
nem vagyok otthon, ha kell este linkelek, de lecci konnyitsd meg a dolgom es irkalj gugliba olyanokat mint tyre test, tyre review, stb.
udv
duddukki
defranco: naa, azert ha velemenyed van az okes, de ferditeni nem kell... st3 2500 velemeny az smafu?
ha valakinek ennel tobb ref kell en sirva fakadok
-
caprine
aktív tag
Ha japán motor akkor nem a suzukit kellene felhozni hanem vagy honda vagy toyota motorokat, ők a mérvadók, a swift az inkább az alja a tortának.
Ha motor akkor olyan dolgokat kell nézni mint pl. az elsőgenerációs yaris 1 literes motorja. 1998 óta gyártják, 2006 óta 3 hengeres, ami már nem tetszik nekem. De a 4 hengeres a kategória mai napig legkönnyebb motorja a maga 65 kilójával és ebben minden benne van:
- hengerenkénti befecskendezés
- hengerenkénti digitális gyújtás
- variálható szelepvezérlés
- variálható szívócső....
Gyakorlatilag az azóta kijött közvetlen befecskendezés nincs benne. És ez egy belépőszintű autó belépő alap motorja, a japánoknál ez az alap! Hány éve nem gyártanak 2 szelepes motorokat? Nézd meg 98-ban milyen motorjai voltak az opelnek vagy VW-nek. 16V talán csak a 2 literes volt, a 1,8-as győri motor az ugye audi fejlesztés, ennyi, a VR6 is 12V. Most már nyomják a TSI-ket de x év kellett hozzá.A francia motorokkal inkább ne példálozzunk, a mostaniak türhetőek, de túl vannak bonyolítva és nem csak a motorjaik de egyéb részek is. Ahogy egy autószerelő ismerős mondta amit meg lehet csinálni 1 csővel azt a franciák 3-al oldják meg. C max-nál pollenszürő cseréhez ki kell szedni a gázpedált, ki volt az az idióta aki ez így oldotta meg? Izzócseréhez több mostani autónál komplett mindent szét kell szedni a környezetében, szervízbe kell vinni az autót egy szaros izzócsere miatt! Nekünk volt 2 toyotánk, nem sok minden volt rajtuk csinálva, még úgy sem hogy az egyik segge törve volt, de döbbenetes az a sok trükk amit a tervezők beleraktak. A francia autók szépek, a C5-öt kifejezetten tetszik, de nem mernék használtan bevállalni sem ezt, sem más francia verdát, pláne commonrailt.
Ha saját szívedben nem találsz békét, nem fogod azt megtalálni a világon sehol. (SCKG)
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Ukrajnai háború
- Politika
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Robot fűnyírók
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Autós topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- További aktív témák...
- Einhell BT-CD 14.4 + BT-SD 3.6 akkumulátoros fúró-csavarozó készlet
- 1 db Megkímélt Barum Bravuris 3HM 195/45 R16 80V
- Új!Visszapillantó tükörbe épitett Kamera és tolatókamera 9 990 Ft
- Új!Automata szenzoros telefontartó és vezeték nélküli autós töltő
- Hibás, de potenciálisan javítható Roborock S5 Max eladó!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen