Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
Ez önmagában nem sokat, de a nyomatékgörbe már annál inkább.
Ez a magyarázata annak is, hogy erősnek érezted a lentebb említett dízelt: (aránylag) alacsony fordulaton simán megy úgy, mint a benzines, mert rendelkezésre áll a nagy nyomaték kis fordulaton (tehát mondjuk 2000től tol olyat a dízel, mint 3000-től a benzines), csak az a probléma, hogy a dízelnek 4000-nél vége van, a benzines meg valszeg 6 fölé forog, és ott adja le a csúcsteljesítményt. Tehát jobban megy az, de csak akkor, ha leforgatod. Ha papásan vezetsz, pont ugyanolyannak fogod érezni a kettőt, ez tény.Ez látszott volna az adatokból is: ha az egyik motornak bőven nagyobb maximális teljesítménye van, kisebb maximális nyomaték mellett, akkor biztos, hogy sokkal jobban kell forgatni, mint a másikat. De ott jobban is megy.
Same rules apply!
-
tomic
addikt
Sziasztok!
Érdekelne szerintetek mit érhet egy 2003-as VW Passat kombi, hibátlan állapotban 220e km-rel?
-
Assasin_
aktív tag
Erre valaki [link] ??
[ Szerkesztve ]
-
#03969024
törölt tag
-
DZs
senior tag
válasz Assasin_ #93324 üzenetére
Évi 20-30e km elég tág sáv, hogy diesel legyen-e. Mekkora szakaszokon hajtanád? Ha tetszik a Megane, 1.8-2.0l benzinessel válaszd. Ha kényelmesebbet szeretnél, akkor Laguna.
lancerboy: Ez azért marad ki a vitákból, mert egy dieselt sem lehet így vezetni szvsz.
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
HI!
nem nncs msas doogm nins csendbenulni es rohogni;- )))
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
footy
addikt
válasz EQMontoya #93352 üzenetére
Na ezaz, hogy aki ideteved tanacsot kerni az nem nyomatekgorbevel jon, hanem joesetben annyit tud hogy hany loeros a motor.
Szemely szerint nekem sokkal jobban tetszik egy szivo benzines karaktere, mert nincs kesedelem a gazreakcioban nem lesz "nyulos" a gyorsulas a turbo lag meg es a kettostomegu miatt, stb.
Viszont ha egy atlag kerdezo beleul egy turbodieselbe (szivo benzin utan) akkor annyit vesz eszre hgoy 2000-nel mar "huz". -
DeFranco
nagyúr
válasz DeFranco #92885 üzenetére
"Nem feltétlenül az évjárat dönti el, hogy egy autó jó-e vagy sem. Egy jó állapotú idősebb autó még nagyon sokáig szolgálhat hűségesen a megfelelő karbantartás mellett. Nézzen csak a Csikós családra, a legfiatalabb autójuk is huszonöt éves, a Zsolt állólámpása meg negyvenegy, és mégis megy. A szerkesztőségben is mindenkinek öreg autója van, mégis boldogok velük. [...] Nem a környezetének veszi az autót, hanem magának, ha Önnek jó, akkor hajrá." becsnep
köszönöm szépen nincs több kérdésem
szerk: azért az életnek van humora, nem gondoltam volna, hogy ekkora abszurdot tol a felvetésemre ilyen rövid időn belül... facepalm b+
[ Szerkesztve ]
-
jozefgucci1
addikt
Azért a 10-40 közötti km már nem nevezhető rövid távnak , főleg ha azt nem városban teszi meg az ember .A kocsit most mikor lecseréltem nálam azért lett diesel mert az asszony napi 30-30 km-t tesz meg nagyrészt városon kívül . Akkor ez is rövidtáv lenne ?
Amúgy sajnos azóta változott a munkahelye szóval bukott a mutatvány ,de azért a kocsi marad
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
neduddki
nagyúr
válasz jozefgucci1 #93369 üzenetére
HI!
de orujje uj fa la tuj madarak foigjak lesz.....
udv
neduddki
p.s. bicxksa:- )
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
válasz DeFranco #93364 üzenetére
Szegény ország szegény újságírói vízzel főznek. Valamikor jórégiben volt egy Porsche teszt, ott szólta el magát valamelyik újságíró, hogy egy svájci kollégával osztották be tesztvezetésre, és hogy mennyire jól ismerte a 911-est, mert áll neki a garázsban otthon kettő is. Nyilván sokféle autót vezetnek, meg sok mindent tapasztalnak, de amíg a szabadidejükben jó esetben csak tizenéves, de akár ennél jóval idősebb roncsokat bütykölgetnek, akkor az valahol a friss információktól, meg a modern autók megismerésétől veszi el az időt. Félreértés ne essen, szent őrültek, bizonyos fokon tisztelem őket, meg én is bírom a youngtimereket, de néha tényleg jó lenne egy TopGear-szerű csúcsautó magazin, ami ki tud lépni a pörköltszaftos atlétatrikó, a micisapka, és az okosban, ügyes ismerős által szerelt házibarkács megoldások köréből.
Az emberek 90%-a meg igenis úgy vesz autót, hogy azt ne kelljen szerelni. Egy izzót még én is kicserélek, ha muszáj, de ennél komolyabban nem agayok hajlandó hozzányúlni az autóhoz. És akármennyire is borzasztó, mi vagyunk az a bizonyos 90%...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
DZs
senior tag
válasz jozefgucci1 #93369 üzenetére
A 30-40km már nem rövid táv, de a 10-15 még igen és a kérdezőnek ilyenek lennének zömmel, még ha hetente egyszer 40-t is megy.
-
TaaT
veterán
válasz parandroid #93371 üzenetére
"néha tényleg jó lenne egy TopGear-szerű csúcsautó magazin"
Hiszed vagy sem idehaza, az emberek többségét akik valamilyen szinten érdeklődnek az autók iránt, nem csak a csili-vili új autók érdeklik, sőt. És a top gear sem abból áll hogy nonstop lambót és ferkát tesztelnek, az ilyen top gear adásoknak is hatalmas sikere van.
Give them hell Ukraine!
-
Mr.Grincs
veterán
válasz jozefgucci1 #93342 üzenetére
Hali,
Nincs benne turbó mert benzines. Én is a légtömegmérőre gyanakszom.
/ MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
jozefgucci1
addikt
-
DeFranco
nagyúr
válasz parandroid #93371 üzenetére
ez nem a szegénységről szól, ezek az "újságírók" lelkesedésből meg kihívásból kendácsolnak. nincs is ezzel gond.
(azzal már inkább, hogy nagyobbat akarnak szarkni mint amekkora a fark, de ezt ők meg tudják oldani ismeretségek és szakismeret útján, ellenben lassan kismagyar iparági sztenderdek lesznek olyanok, hogy sharan alatt 3+ személyes autó nem létezik - a sok majom meg megeszi és aztán lehet kerülgetni a guruló roncsokat az utakon, hogy ne benned találják meg a végállomást)
azzal, hogy ez már átszivárog a szakmai részbe is, meg azzal, hogy már becsnepnek is ez a micisapkás atlétás, haverkomajóbarátos, szartoszogató vonal a hivatkozási alap egy naiv ügyfél érdeklődésére válaszul, na az már kiszabottul nagy probléma.
el vannak szálva, el vannak tévedve, de nagyon messzire, belterjes sulirádió szint ez már lassan.
"jó esetben csak tizenéves, de akár ennél jóval idősebb roncsokat bütykölgetnek, akkor az valahol a friss információktól, meg a modern autók megismerésétől veszi el az időt"
ööö... tudtommal a roncsok bütykölése magánügy, szabadidőben, a friss információ meg a modern autók megismerése meg munka, amiért fizetést kapnak, és munkaidőben kutya kötelességük ezzel foglalkozni.
de ezt már leírtam a mostani posztom előzményében, amire válaszoltam.
[ Szerkesztve ]
-
Na jó, de a tc újságírók mikor fognak tudni megengedni maguknak egy Imprezát? Há még összevásárolgatni egy valag autót, hogy aztán teszteljék őket, még ha azok akár tízéves autók is. Kedvenc részem a klasszikus TG epizód, amikor elmennek Betlehembe napkeleti bölcsként. Az egész úgy kezdődik, hogy odarepülnek (Litvániába talán) vesznek 3 autót csak a műsor kedvéért, aztán azokkal együtt egy katonai különgéppel elrepülnek Iránba. Hatalmas kaland, de a végére azokat az autókat teljesen leamortizálják, és akkor még nem is beszéltünk a stáb utaztatásának költségeiről. De gondolom a linkelt képen lévő epizód sem úgy készült, hogy fogták a saját autóikat, és óvatosan mentek vele egyet a falu széli sáros dűlőben. Szóval remélem lejön, hogy az alapvető különbséget a kettő között abban látom, hogy a TC azt teszteli, amit a szponzorok nagy kegyesen odaadnak nekik, ezzel szemben egy nyugati újság megteheti azt, hogy egyrészt kicsit kritikusabb hangot üt meg, mert annyira nem kell attól fosni, hogy legközelebb nem kap tesztautót, másrészt ha nem azt a verziót kapja, amit tesztelni szeretne, akkor szerez egyet később magától különösebb erőfeszítések nélkül. Harmadrészt (és talán ez a legfontosabb) pedig rengeteg energiája marad a hobbijára, ami neki nem abból áll, hogy a családi kasszából elkunyerált aprópénzből, gombokért megvett roncshalmazt megpróbálja járóképes állapotban tartani, mert néha el kell vinni a gyereket suliba, meg nagybevásárláshoz is jó lenne egy autó, ha éppen nincs nála tesztjárgány.
DeFranco:
"ööö... tudtommal a roncsok bütykölése magánügy, szabadidőben, a friss információ meg a modern autók megismerése meg munka, amiért fizetést kapnak, és munkaidőben kutya kötelességük ezzel foglalkozni."
Na de mennyivel egyszerűbb lenne a helyzet, ha a hobbijuk és a munkájuk teljes átfedésben lenne, nem? Nyilván mocskos módon szerencsés flótásnak kell ehhez lenni, de megesik azért az ilyesmi, és az igazán profik mindig az iylen emberek lesznek.
"ez nem a szegénységről szól, ezek az "újságírók" lelkesedésből meg kihívásból kendácsolnak. nincs is ezzel gond."
Pont ez az, hogy az egész átment egy barkácsmagazinba, ahol az általad is leírtak alapján nem is ember, aki nincs bent a belterjes kis köreikben, és egyre kevésbé a tényleges tömegeknek szól, akik szeretik az autókat, szívesen is olvasnak róluk, de szerelni soha az életben nem lennének hajlandóak. Lehet, hogy el vagyok tévedve, de az ismeretségi körömben én inkább iylenekkel találkozom. Ez a topik nyilván megint nem jó mintavétel, itt mindenki olajcserével ébred, aztán délutánra már ki is cserélte a hengerfejtömítéseket, hogy estére vágjon egy kicsit a rugókból, de kint a levegőn ilyesmivel valahogy mégis ritkán találkozom.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
TaaT
veterán
válasz DeFranco #93378 üzenetére
"azzal, hogy ez már átszivárog a szakmai részbe is, meg azzal, hogy már becsnepnek is ez a micisapkás atlétás, haverkomajóbarátos, szartoszogató vonal a hivatkozási alap egy naiv ügyfél érdeklődésére válaszul, na az már kiszabottul nagy probléma."
Ugyanmár, emlékszel milyen állapotban volt az az E30-as amivel a becsületes nepper pályanapra járkál? [link] [link]
Give them hell Ukraine!
-
DeFranco
nagyúr
válasz parandroid #93379 üzenetére
Szóval remélem lejön, hogy az alapvető különbséget a kettő között abban látom, hogy a TC azt teszteli, amit a szponzorok nagy kegyesen odaadnak nekik, ezzel szemben egy nyugati újság megteheti azt, hogy egyrészt kicsit kritikusabb hangot üt meg, mert annyira nem kell attól fosni, hogy legközelebb nem kap tesztautót, másrészt ha nem azt a verziót kapja, amit tesztelni szeretne, akkor szerez egyet később magától különösebb erőfeszítések nélkül.
A TC-nek attól épült nimbusza autós körökben, hogy gond nélkül lehúztak bármit ami nem tetszett nekik, és válogatás nélkül (látszólag) küldték el a 'csába bármelyik gyártót, ha gyengét tett le az asztalra. Ez tette őket naggyá.
pedig rengeteg energiája marad a hobbijára, ami neki nem abból áll, hogy a családi kasszából elkunyerált aprópénzből, gombokért megvett roncshalmazt megpróbálja járóképes állapotban tartani, mert néha el kell vinni a gyereket suliba, meg nagybevásárláshoz is jó lenne egy autó, ha éppen nincs nála tesztjárgány.
Ööö... tetszettek volna egy kevésbé kúl de járóképes autót megvenni? Tetszettek volna nem hobbiból három autót tartani amiből jó ha egy járóképes? Hadd ne sajnáljam már meg őket. Nem éhkoppon vannak ezek, megvan nekik a nagyon jó pénzük, amivel semmi baj nincs, de a pénztelenség nem is kifogás hogy a munkájukat nem végzik megfelelően.
@TaaT: naja...
(#93379) peterkeT: (reszerk):
nekem sem esik teljesen egybe a hobbim a munkámmal, bár szeretem amit csinálok. so what? végezzék a dolgukat rendesen vagy húzzanak vissza a balettba ugrálni. ez így nem rendes munka.
Pont ez az, hogy az egész átment egy barkácsmagazinba
OK, de akkor ezt így is kell kezelni, mert jelenleg még mindig inkább általánosan elfogadott hivatkozási alapnak tekinti a többség (okok lásd fent)
itt mindenki olajcserével ébred, aztán délutánra már ki is cserélte a hengerfejtömítéseket,
kunc. max. két ember meg van pár mozigépész. majd tegyél fel egy-két konkrét szakmai kérdést (bár a te esetedben ez nehezebb lévén kint vagy) hogy merre hány méter szerelő-lakatos-egyébkedvesuram ügyben, lesz itt akkora hullaszag, hogy öröm nézni 1% hozzáértő 49% lelkes érdeklődő 50% megmondó
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz parandroid #93379 üzenetére
Az remélem megvan hogy a Top Gear a BBC autós műsora. Tehát nem DOQ és TV2 szintű csatorna áll mögöttük.
Give them hell Ukraine!
-
ReSeTer
senior tag
Bakker, mi a helyzet az ala carral, meg a 4ütemmel? Azok milyenek szerintetek? De létezik még autonavigátor meg vezess is.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Azert nem a csilivili uj auto erdekel, mert gecire nincs penzem ra Akarmennyire szeretem a focust meg jo autonak tartom (ha epp mukodik ) ha lenne zsem egy uj sti-ben inkabb ulnek .... szerintem sokkal sokkal tobb autobuzi van, aki valojaban nem nagyon ert a szereleshez butykoleshez, mint olyan aki tenyeg ert hozza es azert vesz regebbit mert szeret szivni butykolni vele, azt tartja jobbnak stb. Akkor az meg oldtimerezik ha van zsetonja civil eletben meg normalis fiatal autoval jar ...
-
ReSeTer
senior tag
Én a vezess-t azért nem szeretem, mert a cikkek 50%-a baleset.... Egyébként meg a TC szerezhetett volna pénzt, meg támogatást az RTL-től anno, talán lett volna több új autó, meg nem ez a "kókány, okosba" szint, de ők visszautasították azzal az indokkal, hogy nekik ne dumáljon bele senki, hogy hogyan csinálják meg a műsort.
Jól tudom? -
-
trassher
addikt
Urak Mazda 323F Vs. Opel Astra G vélemények? A mazdának még nem néztem annyira utána, opelből 1.4 benzines a kiszemelt. Vezettem már mindkettőt, tetszettek. Eddig csak opelt nézegettem de beugrott a mazda is gondoltam megkérdezem hogy a 2 autó közül ki melyiket és miért ajánlaná.
EQMontoya: Hahun az eddig látottak alapján a mazda olcsóbb. 1.1M a legdrágább benzines mazda, opel meg hasonló évjáratból 1.5 vagy felette is akár. 184 cm vagyok és jó lenne ha mögöttem nem nyomorégnának (nagyon ). Az opelben ez nem gond, mazdában nem ültem még hátul.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
8th
addikt
válasz atos19881101 #93344 üzenetére
Igaz. Túlzottan leegyszerűsítettem a dolgot.
(#93351) [rvilike]: 1x sem.
(#93352) EQMontoya: "Ha papásan vezetsz, pont ugyanolyannak fogod érezni a kettőt, ez tény."
Ha papásan vezetsz - ergo 2000 max. 2500rpm körül feljebb váltasz - az alacsonyabban éledő nagyobb nyomaték miatt erősebbnek fogod érezni a dízelt mint az azonos teljesítményű benzinest és ez szívódízelre is áll nem csak a feltöltött dízelekre. Például Skoda Fabia 64hp SDI vs 68hp MPI. Az MPI 2000-es fordulaton 87,6Nm-t tud a nyomatékcsúcsa 2700rpm-nél van ott egészen pontosan 102,9Nm-t tud kipréselni magából. Az SDI ezzel szemben 1600 és 2800rpm között végig tudja a 124Nm-t. Az se fogja kitépni a kezedből a volánt de jobban fog menni.
(#93355) Dluinet: Szerinted egy dízelt nem lehet pörgetni? A 90lovas őskövület TDI 4000 felett már kezd elfogyni széria állapotában. Viszont ha értő kezek belenyúlnak: [link] [link]
Ibiza 1.9 90hp ős TDI, 502-es csúcs SDI tengely Füsti chip gyári turbó 1,1bar nyomáson. Egy garnitúra új csúcs fillérekből megvan az sdi tengelyt is az ember után hajítják vas árban chiptuning néhány tízezer forint és ilyen minimális nyomásemelést a legkopottabb lógó belű turbó is gond nélkül elvisel. Konkrétan pár tízezer forintból van egy olyan autód ami szépen lépeget dízel létére rendesen el lehet forgatni tiltásig mégsem füstöl, gombokért van hozzá minden és pariban van egy 328i bmw-vel csak közben fele annyit fogyaszt."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Declare
őstag
Sportosan pörgös, jol menö, takarekos, nem füstölö dizel na ne mar En megvedem a dizeleket a sok elvakult sarkitott anti dizelessel szemben, de azert ez nekem is sok Valaki linkelet nemreg egy felturbozott uj audi A5 vagy valami ilyesmit dizelböl....hat az szerintem eleg gaz volt....a hangja is, a fekete öklendezö füst is. Ha valaki pörgeti szereti a kocsit annak benzines kell (szvsz sportos vezetes feeling csak benzinnel jön meg), aki meg sporolosan, alacsony fordulaton nagy nyomatekkal annak meg dizel....
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
Give them hell Ukraine!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen