- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Gaming notebook topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Monitorkalibráló eszközök
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Projektor topic
- Vezetékes FÜLhallgatók
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
-
mycso
veterán
2007 Megane2 1.5dci (106), 40K, Igen, jobb lett indulásnál nem zörög-csörög semmi, leállításnál sem kottyan be és mérséklődött az alapjárati rángatás is.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
TaaT
veterán
Give them hell Ukraine!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #93152 üzenetére
Csibe rács pedig hasznos de ronda valóban.
Nekem az OBK kéne inkább. Jobban használható és nem vészesen magas (10 centivel emelték a Legacy hasmagasságot).
Igen, a gyári szett 400k ha átállsz egytömegűre az kb 200k.
mod:
Az összes DOHC motorjukban van kettőstömegű, a SOHC-okban nincs. Tehát EJ253-as blokkal szereltet kell keresni. Azt könnyen felismered a fém szívósorról, a DOHC-osban már van rajta egy műanyag védő burkolat.
rvilike: 3.0 R autómatával: Az se egy vérengző fenevad hiába a 245 ló...
2,5-össel már jól megy mert az kellően nyomatékos a 2,0-ás sem olyan gyenge, utazásra elég. Ha meg mókázánl eleve wrx kell (méret/súly/teljesítmény).[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Verbat
csendes tag
válasz EQMontoya #93152 üzenetére
Outback annyira nem suv-os, a hasmagasság meg néha jól jön.
Néztünk nemrég egy H6-ot, mutatta a kereskedő az utolsó szervizszámlát, 190k-nál nagyszerviz, végösszeg 587k, ebben vezérlés, fékek részben + olajak, szűrők voltak, semmi meghibásodás miatti csere. Ez is a megvenni könnyű kategória...
Szerk.: a H6-ban inkább az a jó, hogy alacsony fordulaton is van ereje, viszont nem ugrik úgy mint egy erős turbós dízel, az automata miatt sem. Ellenben komoly meredekségű emelkedőn álló helyzetből röhögve indul meg, ott, ahol mások vagy lendületből mennek fel, vagy sehogy. Sokat vezettem H6-ot, utazótempónál nem hátbavágós egyáltalán a gyorsulás, inkább az alacsonyabb fokozatokban ugrik a túl nagy gázra. 50-55 tempomat 4-esben 1200-as fordulat, és innen már nincs is több fokozat.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Verbat #93157 üzenetére
Subit fenntartani drága, nem csak a benyókútnál fizetsz sokat és vagy gyakori vendég...
A vezérlés cserés nagyszervíz a H4-be is 300k alhangon (100k km után kell). H6-ba még drágább igaz cserébe csak 230k km a csereperiódus... Tehát lényegében nem drágább a H6 mint a H4 szervízelési szempontból. Jó több olaj kell H6-ba a nagyob blokk miatt de ugye pl a Legacy 2,5-be is 4 liter kell...
mod:
rvilike: Na ja a 2,5 turbó jó erős, cserébe nem olyan tartós/probléma mentes mint a szívók.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
Hmm, azért ez fura, a H6-nak is van kettőstömegűje? Egy h6 olyan kiegyensúlyozottan jár, hogy arra nem értem, minek kellene. Ha már H6, akkor egyértelműen spec. B, 6-os kézivel, aztán toljad neki.
Illetve az a nem túl vérengző fenevad kézivel valami 7.3-at tud 100-ra, azért az elég komoly.Taat: IS-be is csak 4 liter megy, pedig ugye 2.0 sorhat.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
5 henger így nem csoda.
H4 2,5: 4 liter
H6 3.0: 5,5 literEz nem sok. Ami igen az pl haver Volvoja.
2,4 D5: 6,2 liter
mod:
EQMontoya: Háát az nem egy nagy etwas szvsz.
Az enyém 7,9-et tud felező nélkül (1408 kg üresen, 2,5-ös) úgy, hogy hosszúak a fokozatok (5 gang), tehát az 5. sebességet 70 alatt kapcsolod csak dadog a motor.
Taat: Biztos, ennyi van a gépkönyvben. Száraz töltési mennyiség: 4,3 liter csere mennyiség: 4 liter
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz neduddki #93173 üzenetére
Erről jut eszembe! Az új CDTi:
"Új a turbóval egybeépített és azzal együtt vízhűtéses EGR-szelep"
Hoh, ha beadja az egr a kulcsot az akkor drága móka lesz.
mod:
EQMontoya: Itt egy jó kis szösszenet a Legacy-król: [link]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
neduddki
nagyúr
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Qru
MODERÁTOR
Lerohadt az Alfa 156 ezért Trabi 601-el indultak Horvátországba: [link]
Laza.
#nincsbennetarcsi
-
-
TaaT
veterán
válasz runner 125 #93183 üzenetére
"..ki találta ki h a Multipla a legrondább autó?"
Ja a Rodius sokkal randább
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
zsoltee10
addikt
gondolom benzines, abban a legváratlanabb időpontokban halódik meg a főtengelycsapágy pl.. Öcsémnek volt 145 1.6 TwinSpark, kétszer rohadt le, mindkétszer nyaralni indultak a barátnőjével. Az addigi szerelemből olyan gyűlölet lett, hogy amint sikerült megint talpra állítani, azonnal eladta.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #93183 üzenetére
Ááá, ha neked jó B járgánynak egy Honda akkor nálam is az marad üzemben.
#nincsbennetarcsi
-
Bdanyy
addikt
válasz runner 125 #93183 üzenetére
Szerintem így mégrondább, évekkel ezelőtt láttam párszor a belvárosban parkolni
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
Laraxior
titán
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
hdman
őstag
Tegnap kicsit bojrészerkedtem, fel is ment a fogyi 6,2re Olyan meleg volt a fék, hogy majdnem leégette a szőrt a lábamról Viszont jól bírta a strapát, a gumik is jók voltak. (Pilot Sport 3).
A hűtőfolyadék 97 fokra ment fel, amikor hazaértem kicsit hagytam hűlni (1-2perc), de a venti csak 95ig hűtötte vissza.
Ez normális? Mennyi idő alatt kellene visszahülnie 90re? (Ami nálam normál esetben inkább 88 fok).
Sopron city :)
-
tomcsi23
veterán
Akkor már letelt a csipsz utáni nyugis időszak.
Befért a lábad a fékhez? Legalább belilultak a féktárcsák, füstölt is?
Amúgy nem az az általános visszahűtés, hogy a racsing menet után normál módon gurulsz pár percet, hogy a szél visszahűtse?[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
hdman
őstag
válasz tomcsi23 #93195 üzenetére
Városban voltam meg elkerülőn, az utolsó kb 2 km-en már nem nyomtam (sőőt...), meg a parkolóban hagytam 2 percet ketyegni. Ennyinek elégnek kell lennie
Nem tettem oda a lábam, de utána ott álltam mellette és a farmeron keresztül is éreztem, hogy süt Nem füstölt még, de már kezdett kicsit nyúlni.
Nem telt le, csak most kicsit megtiportam. ( Tempósan eddig is mentem, de ugy igazából ez volt az első komolyabb cipőzés.)
Sopron city :)
-
TaaT
veterán
Ezt a képet valamelyik nap találtam.
Give them hell Ukraine!
Új hozzászólás Aktív témák
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest