- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali médialejátszót?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Hisense LCD és LED TV-k
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
Hirdetés
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laraxior
titán
1430kg/ 210LE....
mostmar kevés. ... lassan jön a motor, ott primabb ez az arány"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
maglew
aktív tag
Sziasztok!
Autóvásárlás előtt állok.
Rendelkezésre álló összeg 2 - 3,5 millió (annál több nincs)
Autómata váltósat szeretnék venni.Milyen márkát javasoltok? Sokan a használ Japán (Toyota, Honda, Mazda) ill Koreiait (Hyundai, Kia) ajánlják.
Nekem tetszenek a Francia (Renault, Peugeot, Citroen) de azt mondják hogy megbízhatatlanok, rohadnak, meg nem normál automata váltójuk van hanem valami fokozatmentes szoftveresen állítható problémás.Milyen márkát tudnátok javasolni, ami nem szervízigényes?
-
Laraxior
titán
válasz maglew #93303 üzenetére
2001tol nem rohadnak a francia autok, ez biztos... teged ezzel nagyon atb**ztak. Ahogy azzal is h nem normalis valto van bennuk. Aisin japan valto van az enyem alatt is. Raadasul nem is olyan rossz. 5+1-es....
a tobbire nem tudok mit mondani. De pl Audinal is van fokozatmentes váltó. Nem tudom mi a gond vele. Ez is egy fajta...[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
hurenzon
senior tag
Sziasztok!
Szeretnék venni egy használt, megbízható autót.
Ami a lényeg, hogy nagyon keveset fogyasszon. Max 5 L.Sokat kellene használni, átlagosan 50-100 km távokra.
Max 500.000 Ft-ig keresek.
-
válasz ReSeTer #93300 üzenetére
Vótmár a téma, nincs egy hónapja sem talán. Nekem mindenesetre elég az a 116LE az 1500kg-hoz, pedig új autó, és még csak nem is különösebben nyomatékos, ráadásul akkor a homlokfelülete, mint egy kétajtós szekrénynek. Jó, hát nem is ugrik, mint egy tédéi, de legalább sokat fogyaszt, ellenben nincsen benne semmi, ami bonyolultabb egy mezei katalizátornál. Se turbó, se kettőstömegű, se semmi egyéb flinc-flanc.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
maglew
aktív tag
válasz Laraxior #93305 üzenetére
Kinéztem ezt:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/peugeot/308/peugeot_308_1.6_vti_premium_automata-8073002
Azt mondják, hogy egy nem "normál autómata" hanem sima váltós, csak valami automata motor kuplungol helyettem és idővel problémásabb a sima mechanikus 4 sebességes automatáknál.
Hibrid autót érdemes venni, mondjuk Toyotát?
Priusból is van pár jó áron de ki tudja 5 éves akku cellákat nem kell cserélni? nem drága a cseréje, vagy megtérül az üzemanyagban? -
Laraxior
titán
válasz MunezXBK #93308 üzenetére
Nekem tiptronic van
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
őstag
válasz ReSeTer #93300 üzenetére
ez inkább attól függ, hogy: ki mihez szokott? Mit jelent az előzés?
"A" eset: tud az autó kilencvenről gyorsítani (persze ötödikben, mert visszaváltani nem szokás).
"B" eset: az autóval bevállalok egy előzést, amint van három kocsi távolság a szembejövő és köztem.Ilyen dolgokat, hogy "mi az ideális" nem lehet (szerintem) mondani. Minden sofőrnek, vérmérsékletétől, lehetőségeitől és körülményeitől függően kell egy döntést hozni. Vannak azok a vezetők, akik alá tehetsz egy 150 lovas autót, akkor is csak úgy fog kimenni előzni (ötödikben, 82-ről) ha 1,5 km-t belát, és előtte megy egy kamion már egy fél órája. Neki nyilván élhető egy x lóerős Suzuki Swift is.
Másik vezető, aki (itt gondolom jellemzőbb,) szeretne haladni, ha valaki 92-vel megy, az forgalmi akadály, és az ilyet le kell tolni az útról, de a nagy forgalom miatt kénytelen szűkebben (nem 1,5km üres úton) előzni, ott nyilván kell a jobb kg/le arány.Szerintem a legfontosabb, hogy mindenki tisztában legyen a saját autójának korlátaival. Tudni kell, hogy honnan mekkorát tud gyorsítani, és mit lehet bevállalni, és ezt nem élesben kell(ene) gyakorolni.
a kg/le arányhoz -> nem tudom, én azt tapasztalom, hogy átlag ember (vagy inkább mondjam úgy, hogy nagyon sok ember) nem pörget egy autót 3-4k fölé. Innentől a kg/le számításánál egyáltalán nem mellékes, hogy benzin vs. dízel (pl. ha egy kombit nézünk ugyanúgy 100LE-vel).
"... and I hope you have a great day!"
-
footy
addikt
válasz ReSeTer #93300 üzenetére
A lóerő és a nyomaték együtt azért meghatározóbb. Nekem az előző autóm 140LE+180NM volt, a mostani pedig 105LE és 250NM és nem érzem gyengébbnek, sőt. (A súlyuk egyébként hasonló)
(#93309) maglew
A prius akkumlátorai nem az elromlásról híresek, 10 éves kor előtt csak baleset miatt kell hozzájuk nyúlni. Ha cserés, akkor sem kell az egészet, hanem elég a hibás cellát cserélni.(kb 15E huf)
Városi használatra nincs jobb autó a priusnál. (Bár a vezetési élmény felejtős)[ Szerkesztve ]
-
ReSeTer
senior tag
-
neduddki
nagyúr
válasz ReSeTer #93320 üzenetére
HI!
a besloeesu motornak nyomatek a van a teljesimeny a szarmaztatott mennyioseg:;- )
udv
neduddki
mod: hurenzon: bakancs micra 1527ccm-val?:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Assasin_
aktív tag
válasz neduddki #93323 üzenetére
Sziasztok!
1.5millio-ért milyen használt autót ajánlanátok. Fő szempontok a biztonság viszonylag nagy legyen de combi nem megbízhatóság fontos(úgy értem hogy ne kelljen minden héten szerelőhöz vinni) Ha előzni akarok akkor ne gondolkodjon sokat de nem versenyezni akarok vele. Évi 20-30e km megyek.
Eddig amit néztem és tetszik a Megane 2 sedanban. Nem tudom hogy van e jobb ilyen áron vagy hogy ennek mik a hibái. Igazából azt se tudom hogy benzin vagy diesel illetve mekkora motor kéne ebbe a Megane 2-be.
Eddig ismerősök azt mondták hogy nekem nem éri meg a diesel mert keveset megyek vele nem tudom ez mennyire igaz. -
Verbat
csendes tag
Használtautó keresés 128. felvonás: t250 1zz-fe avensis kombi lett volna az utolsó licit, de egyelőre nem találtunk jót. Emlékeztetőül: 2-2,5 körül keresünk nagy, jól pakolható családi autót.
Közben ismerős bedobta, hogy nézzük meg a Corolla Verso-ját, mert nem is olyan pici az, sőt. Megnéztük: azóta az asszony CoV-ot szeretne.Ezekről vélemény?
többet futott magánszemélytől
állítólag sokkal kevesebbet futott, neppertelepről
állítólag még kevesebbet futott, állítólag márkakereskedéstől -
neduddki
nagyúr
válasz Verbat #93330 üzenetére
HI!
a 3. fl utanni, alvazszmaot kerd le es menny be vel szervizbe, engedelmeddel nem arrol volt szo, hogy nagy hejj ekl mert a zaoony monde tlerak? a CoV-nak meg ne makkora a csomagtartoja mint egy ave-nek
udv
neduddki
mod: bazz ez akinalat....
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Verbat
csendes tag
válasz neduddki #93331 üzenetére
De, jól emlékszel. A CoV-ban a csomagtér mélysége helyett a magassága kompenzálhat - pl. befér a babakocsi váza állítva, illetve ha mást nem szállítunk, az egész babakocsi szétszedés nélkül
Egyelőre egy gyerkőc van, úgyhogy a csomagtér ülés síkbadöntögetéssel növelhető + box. Ha több gyerkőc lesz, akkor box.
Én sem vagyok még 100%-ig meggyőzve, hogy elég lesz ez így... most a nyáron egy Outback-et sikerült koppig telepakolni.
Szerk: liftback nem, M-MT nem... CoV-nál a fl miért fontos? Onnantól van központi szervíztörténet?
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz Verbat #93333 üzenetére
HI!
a megnezest az osszesre ertettem, csak az fl tunt fel a keprol, ill a kedvence felnik is fekvillant, de azt mar nem irtram
liftbeket kizarni nagy hujjeseg, de Te veszedudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
nesa
veterán
válasz Verbat #93333 üzenetére
1-2 gyereket meg barmibe beraksz a gond 3 nal kezdodik, vagy minimum 180+cm szeles kocsi kell egyenes tamlaval (az 1,8+ szeles kocsik altalaban nem egyenes tamlasok) vagy egy 7 szemelyes itt buktato hogy sok az 5+2 kocsi azokat el kell felejteni, olyan 7 szemelyes a jo ahol minden ulles kulon mozog minimum 170 magas es 5 ulesnel cirka 800L a csomagtarto kalaptartoig. ami ennel kissebb az nyomornegyed.
Tudom hogy valakinek nyaralashoz is eleg 1 swift 3 gyerekkel az ilyenre nemtudok mit mondani.
Csak azert irom hogy ha hosszutarvra tervezel ne keljen evente cserelni kocsit, a babakocsi berakas meg ne begyakorolt buvesz mutatvany legyen hanem laza mozdulattal bebaszod azt jovan.
-
Verbat
csendes tag
És mi felel meg ennek a specifikációnak? Galaxy / Sharan / Alhambra vagy esetleg még a Grandis? Espace? Ennyire még nem akartunk buszt..
Nyilván gyerekülése válogatja, de az Ave kombiba és a CoV-ba is be lehet elvileg tenni egymás mellé hármat.
Mi is hárman voltunk gyerekek, egy 1200-es Ladával jártunk nyaralni a tetőn 4 biciklivel + egy a csomagtartóban + csomagok egy hétre. Gyerekülésünk mondjuk nem volt.
-
neduddki
nagyúr
válasz F-ECT$ #93337 üzenetére
HI!
1.6 oleg harmatos abba az otoba, a dizlek meg densosak a szokasoson kivul
udv
neduddki
mod: ja lmaradt a cov-nak a legnagyobb baja az a 10-15cm a a hatuljabol hianhyzik
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Mr.Grincs
veterán
Sziasztok,
Milyen problémára enged következtetni ez a jelenség Ford Mondeo 2.5 V6 2005 MK3 Kb úgy 100 ig minden jó a gyorsulással de 100 fölött iszonyat kínkeservesen megy el 110-120 KM6 óráig az autó és után hiába van koppig a gázpedál nem megy az autó, nem gyorsul tovább.
A váltó meg néha nem óhajt felváltani 5.be olyan 90 körül mert azt hiszi nyomom neki még a gázt...ilyenkor átrakom manuálba lökök eggyet rajta és már 5.ben van, vissza D-be és van amikor érzem hogy visszarakja 4.be. Fingom sincs mi a rák baja lehet. A váltóban is nem egész 2 hete lett lecserélve az olaj, 9 liter automata váltó olajat kapott.
Ötlet?
/ MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
8th
addikt
válasz ReSeTer #93277 üzenetére
Ezt senki nem fogja tudni neked megmondani és egyébként is autófüggő a dolog. A lóerő mellett több dolog számít még: nyomatékgörbe, váltóáttétel stb...
Példa: a 130lovas pdtdi sharan se nem kicsi se nem könnyű (1700+ kg) ezért elég szarul gyorsul viszont a jól áttételezett váltónak és a nyomatéknak (310Nm) köszönhetően a 80ról 120ra ugrást gyorsan letudja ergo simán lehet vele előzgetni még sűrűbb forgalomban sem ragadsz be senki mögé. Ugyan ebben a bódéban a 115lovas 2.0 benzines egy szánalmas vacak arra pont elég, hogy tartsd vele sztrádán a 120-at de 100km/h felett előzgetni már nem nagyon kell vele max. ilyen 0.8 matizokat és 1.0 swifteket. Mindegy hányat váltasz vissza és nyomhatod két lábbal is a gázt akkor is szánalmasan lassan vánszorog fel 120 fölé mivel nincs semmi nyomatéka. Nyomaték kell nem lóerő. Polo 1.4 16v benzin vs. 1.4 pd dízel ugyanez. Mindkettő 75ló ám a dízel könnyedén lelépi a benzinest pedig ő a nehezebb. Egy motorba erő kell NEM lóerő mert az önmagában csak egy szám amivel segget lehet törölni.[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Laraxior
titán
válasz Mr.Grincs #93339 üzenetére
Váltó vezérlő egyseg? Hany km van az autoban? Illetve az se mindegy hogy milyen erovel gyorsulsz, ha ovatosan teszed akkor fel kell valtania. De ha kicsit eroszakosabb vagy akkor marad 3-4-ben...
Lampanal nincsen rantas amikor allsz? Hatramenetbe amikor beteszed nem rant nagyot?[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
-v-
addikt
válasz jozefgucci1 #93342 üzenetére
Egy szivo motorban viszonylag nehezen megy tonkre a turbo.
-
válasz Verbat #93336 üzenetére
S-Max esetleg? Formára talán ez a legmodernebb a buszok közül, meg talán nem is hülyeség, hogy nem olyan fölöslegesen magas. Ajánlanám még a Mazda5-öt, hogy hazabeszéljek, de az inkább 3x2 üléses, mint 7, a középső sorba szerintem nemigen passzol be a 3 gyerekülés, a harmadik sort használva meg nem marad csomagtartó. A buszok annyiban jobbak ebből a szempontból, hogy ott 3 egymástól független, de egyforma ülés van középen, szemben a Mazdával, ahol a két rendes ülés között csak egy kis kényszerpad van.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz jozefgucci1 #93342 üzenetére
Turbó biztos nem mert az nincs benne.
mod: Megelőztek.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
footy
addikt
válasz EQMontoya #93319 üzenetére
P=M*omega
Ez mi a tokomet mond el egy laikusnak a vezethetosegrol?
(#93320) ReSeTer
A mazdanal akarhanyat visszakapcsolhattam nem volt 250NM nyomatekom, csak 180NM az is a 4500-as fordulat korul.(#93340) 8th
Egy motorba erő kell NEM lóerő mert az önmagában csak egy szám amivel segget lehet törölni.
+1[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Einhell BT-CD 14.4 + BT-SD 3.6 akkumulátoros fúró-csavarozó készlet
- 1 db Megkímélt Barum Bravuris 3HM 195/45 R16 80V
- Új!Visszapillantó tükörbe épitett Kamera és tolatókamera 9 990 Ft
- Új!Automata szenzoros telefontartó és vezeték nélküli autós töltő
- Hibás, de potenciálisan javítható Roborock S5 Max eladó!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen