Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
-
Kornel
veterán
válasz muratomi1 #91199 üzenetére
nem most volt, hogy új autót vettem, azóta lehet máshogy mennek a dolgok.
2008-ban vettem egy swiftet, igaz hitelre, valószínű azért is engedtek többet, mivel azon is volt jutalékuk.
alapból a listaár csak tájékoztató jellegű, akkor annak a listaára 3,2M volt, 2,6-ba adták végül ide, de ehhez vagy 3-szor vissza kellett menni, és alkudozni egy kicsit.
kereskedő és kereskedő között is vannak különbségek, aki sokat ad el, az olcsóbban tudja adni nagy valószínűséggel.
szerintem érdemes rászánni egy napot, és végigjárni a nagyobb kereskedőket, és pofátlanul bemondani 2,7-2,8-at a klímásra, aztán max. odaadja 2,9-ért, még akkor is jól jársz
illetve vétel előtt próbáld ki egy hosszabb próbaúton is, mert ha nem tetszik, vagy nem kényelmes, akkor sok pénzt dobtál ki az ablakon. -
!Overdose!
őstag
Biztos bennem van a hiba, de ha már minden áron új autó, akkor 3,25M a Dacia Logan MCV 1.5 DCi Arctic felszereltséggel. Kombi is, dízel is és szerintem semmivel nem néz ki rosszabbul, mint egy 301-es, csak ugye a jel az elején...
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Kornel
veterán
válasz !Overdose! #91203 üzenetére
simán bevállalnám én is.
annyi, hogy 10k km-enként ledobnám az olajat, a híres dci moci miatt -
muratomi1
senior tag
Köszönöm mindenkinek a segítséget megpróbálom
Tetszik a dacia de valahogy nem adnék ki pénzt érte de azért köszi
take that money watch it burn sink in the river the lessons I learned-Note3,Gear 2, Asus MeMO Pad
-
neduddki
nagyúr
válasz parandroid #91189 üzenetére
HI!
mivellajtanyulugysimind1:- )
udv
neduddki
mo0d: over: mijeza desigweloretotres???":- ))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
válasz atos19881101 #91196 üzenetére
Jah, aki új autót vesz, az ne 3-4 évente akarja cserélni, mert nyilván akkor a legdurvább az értékvesztés. Vagy kalkulálja bele ezt is, el tudok képzelni olyan helyzetet, hogy még így is megéri, bár ahhoz sokat kell menni. Az előző autót is újan vettem, belekerült 8 év alatt 113k km, a kötelezőkön kívül 3 aprósággal kellett csak szervizelni, egyik sem vágott földhöz, pedig ebből két szerviz már a németeknél volt.
Az olajakhoz, ilyesmikhez nem értek, de hajlamos vagyok jobban megbízni a márkaszervizben, mint a Sarkijózsi Gépjárműjavító Bt. egyszemélyben general manager és gépjárműjavító beosztású csúcsvezetőjének, bár elismerem, hogy ez is csak olyan csúnya sztereotípia, mint a szarfos gyári GM olajról szóló, szóval legyen ez egyéni preferencia.
A Dacia (Logan MPV) már nekem is épp tetszegetett, aztán egyszer megnéztem közelről, már épp ki akartam nyitni, hogy belenézek, de zárva volt (LOL), viszont a kilincs úgy meghajolt a kezemben, hogy komolyan megijedtem, hogy eltöröm. Úgyhogy csak belenéztem, a hátsó ülőlap fel volt hajtva, konkrétan egy csak egyik oldalán kárpitozott szivacs képezte ezt az alkatrészt, aztán mivel bár érdeklődő nem volt a környéken, de a kereskedés munkatársai éppen látványosan nem értek rá, ezért úgy döntöttem, hogy annyira mégsem akarok Daciat. Aztán valahogy később sem győztem meg magam az ellenkezőjéről, még annyira sem, hogy még egyszer közelebb menjek hozzá. Németeknél amúgy meglepően sok Sandero, Duster és Logan szaladgál. Konkrétan talán több, mint Suzuki (azokból csak az új Swiftet, meg az SX4-et látni, no meg pár Splash-t, de azt ugye itt Opel Agilaként).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
neduddki
nagyúr
válasz !Overdose! #91209 üzenetére
HI!
ezkerdes??? felser
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
DeFranco
nagyúr
válasz parandroid #91210 üzenetére
Az olajakhoz, ilyesmikhez nem értek, de hajlamos vagyok jobban megbízni a márkaszervizben...
Ez viszont legalább is itthon elég erős hiba, rengeteg a panasz a márkaszervizekre. Felszámolt de ki nem cserélt (!!!) olajak, rossz hibafeltárás miatt többszörösen feleslegesen cserélt alkatrészek, pingvinezés, trehány munka... több márka márkaszervizére panaszkodtak már nekem, elég durva és véletlennek csak nagyon bajosan nevezhető hibákról eléggé tényszerű jelleggel, a saját tapasztalatom is ez volt amikor a céges autót én hordtam a kijelölt márkaszervízbe (opel molnár). Nyugodtabb vagyok, hogy nem márkaszervizbe hordom a kocsit, azonos áron sem oda vinném.
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
-
neduddki
nagyúr
válasz !Overdose! #91214 üzenetére
HI!
psszttitok,ugyhijjakfutar:- )
udv
neduddki
mod:atos19881101:rosszul ertlemezed
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
atos19881101
senior tag
válasz parandroid #91210 üzenetére
Szerintem azért ne hasonlítsuk a Magyarországi és a Németországi szakszervizeket egymáshoz. Ott a szerelő havi bére annyi, mint az itthoni éves keresete sarkítva. Itthon a minimálbéres alkalmazott hidd el, hogy nem fog neked precízen és szakszerűen dolgozni szvsz.Most értelmezem. .. Magyarországon vásároltad a kocsit.
(#91217) DeFranco
Szerintem pedig a bér igen is fontos tényező egy minőséget kívánó munkában. De ez az én véleményem, és a tévedés jogát fenn tartom.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
DeFranco
nagyúr
válasz atos19881101 #91216 üzenetére
elárulok egy titkot: a bérezés nem áll arányban a munka minőségével
sok mindennel el lehet érni, hogy egy adott munka rendesen el legyen végezve, az iparági bérezés nem tartozik ezek közé.
reszerk: megfizetheted te akárhogy, ha nincs szabályzás, nem megfelelő az irányítás, nem ellenőrzik a munkáját, és a hibának nincs következménye, akkor miniszteri fizetésért sem fogja rendesen megcsinálni. ha viszont ezek megvannak, akkor vagy rendesen dolgozik, vagy mehet a balettba ugrálni. igaz, hogy ezzel szelektálod a jelentkezőket, és aki alkalmas, azt valamivel jobban meg kell fizetned, de ez a szakma átlaga +10% kb. nem nyugat-európai szolgáltatói szektori bér.
nem támogatom, hogy bárki rosszul keressen, csak tudjuk miről beszélünk... itthon a minőségirányítással meg az ellenőrzéssel van gond elsősorban.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz DeFranco #91217 üzenetére
elhiszem, hogy egyetemen ezt tanították, de hidd el, hogy összefügg.
sz*rni fog bele nagyot, hisz napról napra kell élnie, hiszen az alapvető szükségleteiért harcol.
egy példa. -
DeFranco
nagyúr
válasz Kornel #91218 üzenetére
olvasd el a szerket.
amúgy meg lehet hogy az életéért harcol, de ha rajtakapják, hogy lopja az olajat, vagy harmadszorra hozzák vissza az autót amit szerelt, és repül, akkor mehet a híd alá... hidd el összekapja magát.
és ezt nem az egyemen tanultam meg, hanem a kecskeméti hanwha food tésztagyár csomagoló gyártósorán
szerk: az egy másik kérdés, hogy a szervizek tulajdonosai is szarnak a farmra, és pontosan tudják, hogy mi megy, és nem is akarnak tenni ellene, mert minden minőségre elköltött forint kb. úgy adódik ki itthon, mintha a tulaj fogát húznák. ez a legnagyobb szívás ebben az országban, de ennek nem sok köze van ahhoz, hogy mennyit kap a dolgozó. az állítás az, hogy ha többet kapna sem dolgozna jobban, amíg nem kérik számon és a számonkérésnek nincs következménye.
[ Szerkesztve ]
-
válasz atos19881101 #91216 üzenetére
Az elsőt igen, aztán hat év után még 2 évet használtam a németeknél. Az újat már kint vettem. A különbséget szerintem inkább abban kell keresni, hogy én egy vidéki kereskedés- és márkaszervízzel voltam kapcsolatban, azon kívül, hogy 35km-re volt a legközelebbi telephelyük a lakóhelyemtől, és nem dolgoztak olcsón (konkrétan az óradíjak a németeknél is szinte ugyanannyit kóstálnak), tényleg semmi rosszat nem tudok róluk elmondani (zala megyei két vezetékneves Opel-szerviz). Volt egyébként pár szerviz, amit végignéztem, volt aminél a felénél kukkantottam rájuk, mert kolléga előbb visszavitt, és még nem volt kész, azzal együtt, hogy nem értek hozzá, amennyire láttam, csináltak szépen mindent - nyilván át tudtak volna verni, ha akarnak, de nemigen látom, hogy mi értelme lett volna. Szereltek utólag vonóhorgot is, velük is vizsgáztattam, különösebben semmiylen díjukat nem sokalltam, bár továbbra is elismerem, hogy kisvárosi, vagy falusi autószerelők még olcsóbban meg tudtak volna okosba' bármit oldani.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
atos19881101
senior tag
válasz DeFranco #91217 üzenetére
Persze értem ezt a megközelítést is. Jogos, hogy kell a minőség ellenőrzés stb. Viszont fenn tartom azt, hogy minőségi munkát egy ember megfelelő ellenértékért végez. Csak egy egyszerű kérdés. Te pl minimálbérért minden egyes idegen autón átnéznél és leszervizelnél mindent? Szerintem nem. ... Mivel tudnád, hogy ha átnézed és minőségileg javítod, neked akkor sem lesz jobb azzal ellentétben, ha csak megcsinálod és kész.
Szerk.:
Igazad van. Minőség ellenőrzés, illetve megfelelő bérezés kellene. Ameddig ez nincs, addig sztem ne várjunk csodát.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Kornel
veterán
válasz atos19881101 #91221 üzenetére
+1
(#91219) DeFranco: értem amit mondasz, csak amíg valaki kis túlzással az életben maradásért küzd, addig lehet bármilyen minőségbiztosítás, nem fog változni semmi.
és nem 10% a lényeg, nagyságrendbeli gondok vannak.
szvsz lassan kínában magasabb a minimálbér, mint itthon.[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz atos19881101 #91221 üzenetére
Te pl minimálbérért minden egyes idegen autón átnéznél és leszervizelnél mindent?
Az attól függ, hogy ellenőrzik-e. Ha nem ellenőrzik, akkor úgy megy ki ahogy bejött, és kedvesuramezfeszes, ha meg ellenőrzik, akkor a) megcsinálom rendesen b) felállok és elmegyek olyan helyre ahol nem ellenőrzik, vagy szakmát váltok.
@kornelka: "csak amíg valaki kis túlzással az életben maradásért küzd" - ok ez már demagóg duma. Valahogy nem azt látom, hogy bármelyik márkaszervizes is csontsoványan szakadt rongyokban járna be dolgozni. Maradjunk abban, hogy jobban élnek mint én.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz DeFranco #91223 üzenetére
tényleg az utolsó, mert nagyon off, de nem érted a lényeget.
lehet, hogy ellenőrzik, és nem csinálja meg, elküldik, jön a következő, azt is elküldik, ez egy ördögi kör.
azt mondják erre, hogy ennyiért nincs jobb.
és igaz is.
ahogy mindenhol, a minőséget a munkaerőben is meg kell fizetni.mod: nem csak a márkaszervizesekről van szó, hanem általában véve a munkavállalókról.
ha minimálbért kap, akkor kilopja az olajat, meg az alkatrészt, hogy megéljen.
ez van, és ez is lesz.
gyökeres változások kellenének, mind a bérezésbe, mind a munkaminőségbe, és a számon kérhetőségbe is.
szvsz kilopja az olajat, 1 év letöltendő.
de előbb mást kell rendezni.(#91226) DeFranco: szerintem egyről beszélünk, csak más megközelítésből.
a lényeg, hogy gyökeres változásokra lenne szükség.[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Kornel #91224 üzenetére
#91217 harmadik bekezdés utolsó mondat.
reszerk: ha kifelé ellenőrzi a bisztossági szolgálat, akkor nem fogja lopni. értem, hogy mire gondolsz, megértem, hogy így gondolod, és szívem szerint, elszakadva a realitástól egyet is értek, de a gyakorlatban ez nem így működik, ahogy elképzeled. és ez nem sajnossági kérdés, ez van.
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz DeFranco #91223 üzenetére
Ez már nagyon OFF
Én azt mondom akkor is, hogy minimálbérért ne várjunk csodát. És ugye a szakszervizek szerelői szerintem nem keresnek vagyonokat.
Az előző hozzászólásodhoz még annyit. Egy tésztagyár során meg lehet azt tenni, hogy ha az ember nem teljesít megfelelően, akkor kiteszik és másnap ott van helyette egy másik. De ahol elvárt egy bizonyos szakmai hozzáértés illetve tudás is, ott azért nem teszik ki szvsz olyan könnyedén az embert. Szerintem egy márkaszervizben elvárt a típus azonos vizsga stb. Az meg nem minden 2. embernek van meg szerintem. Bár lehet tévedek ... igaz vannak pék "autószerelők" is.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
DeFranco
nagyúr
válasz atos19881101 #91227 üzenetére
A legközelebbi márkaszervizes ismerősöm szakmája asztalos.
-
muratomi1
senior tag
válasz !Overdose! #91209 üzenetére
Az alapján, hogy elmentem a párommal dacia-t nézni mert ő azt "kinézte a reklámból". Na az ilyen dolgok basszák a csőröm de emiatt nem is úgy álltam a dolgokhoz, hogy ezt venném meg. Bementünk és mit ne mondjak kedves ügyfélfogadás történt: leszarja hogy mi ott vagyunk oké m1 gondoltam talán akkor oda megyek és megkérdezem a faszit addig az asszony nézi a kocsikat, udvariasan ráköszönök erre ő hogy szevasz.. anyád feje a szevasz.. mondtam neki, hogy reklámozták a tvben az új daciat azt szeretnénk megnézni. Hogy ő azt nem tudja de menjek körbe hátha megtalálom. Hogy ezek után miért nem mentem el csak kíváncsiságból. Most a páromat küldtem oda fel se tűnt a csávónak hogy ő velem van elkezdte h jónapot hölgyem miben segíthetek van e esetleg kiszemelt gépkocsi meg minden.. odalépek rám se hederít a faszi na mondom akkor megkérdezem a drágámat melyik autót nézte ki és csodálat képpen olyan udvarias lett a kis szaros, hogy nem bírtam magamról levakarni/a csajom is valami 5 milliós autót nézett miközben mondtam h nincs annyim persze akkor már nem akart itt kocsit az okoska a falra lehet mászni tőlük :@ / szóval kinéztem egy olcsóbbik darabot, kérdeztem, h próbakörre el lehet-e vinni mondták h nem nagyon de velem kivételt tesznek ha komolyak a szándékaim hű mondom essünk neki úgy se lesz ez szerintem. Az M3ról M0ra ráhajtottam asszem maglódik mentem vele de érdekes módon semmi baja nem volt egész egyszerűen mintha tetszett volna nem is fogyasztott sokat. Mentünk vissza kipróbáltam a városban is és itt jött a bökkenő. Én valamiért nem éreztem a pályán de a városban kanyarodni nem a legjobb vele, a holttáv magas volt, nehezen tudtam lefékezni is és 15 liter fogyasztás. Hát mondom azt hiszem erről lemondok + az ajtó se se az elektronika se volt jó minden ajtót full becsuktunk majd bevágtam de jelezte h nincs becsukva rendesen, a jobb oldali ablak nem ment le teljesen és nem reagált a jobb visszapill tükör. Erre azt mondja ez tipus hiba na mondom ha ez tipus hiba és én pont ezt akartam megvenni akkor itt nem veszünk autót erre ő hogy én mit akartam akkor miért jöttem ide ha nem akartam venni.. de legalább komolyan gondoltam a dolgot és elvihettem egy körre ezt a tragacsot. Nahát ezért nem akarok dácsiát. Mert az ott dolgozók nem tudnak semmit a reklámozott autójukról, mert az elektromosság egy fos, az ajtó nem akar bezárni és az ablak is egy retek. Ez saját vélemény de ennyi pénzért működjön már úgy mint egy autó ha már autónak akar kinézni és akkor ha nem lenne alternatíva inkább vennék egy 3as golfot szaré hugyé
take that money watch it burn sink in the river the lessons I learned-Note3,Gear 2, Asus MeMO Pad
-
!Overdose!
őstag
válasz muratomi1 #91231 üzenetére
Nem mintha bármilyen formában is védeni akarnám a Dacia-t, de ha nem szimpatikusak egy szalonban az értékesítők, akkor egyszerűen elmegyek egy másikba, de biztos nem bélyegzek meg ez alapján egy komplett márkát. A hozzászólásod második feléből pedig árad, hogy nem sok tapasztalatod van az autókkal, amivel mondjuk az ég világon semmi baj nincs - hiszen ezért is van ez a topik - , de akkor szerintem érdemes lenne hozzáértők segítségét kérned. Mi az a holttáv? Mi az, hogy nem tudtad lefékezni? Mi az, hogy 15 liter volt a fogyasztás? Ugyan már!
Ja és egyébként az volt az eredeti kérdésem, hogy mi alapján döntöttél a Peugeot 301 és a Citroen C-Elysée között a 301-es javára? Már csak azért kérdezem, mert a két autó nagyjából ugyanaz, ezért érdemes lenne az utóbbira is alkudni.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
runner 125
nagyúr
válasz muratomi1 #91181 üzenetére
3,2-ért kapsz 5 éves prémiumot, amiben nem böki ki a segged a fapodos ülés, van térkínálat, mérföldekkel jobb a komfortérzet, nem kell agyalni, h fél millió ft-ért (vicc) cserébe lesz-e klímád vagy sem (illetve, h ki kell-e kapcsolni emelkedőn, előzésnél) és 100% h jobban felszerelt, mint az az új budget Pözsó. Persze nem feltétlenül kell ragaszkodni a prémiumhoz, 2,5-ért már egy racionális döntést jelentő Honda is sokkal jobb vétel szvsz, ráadásul marad a zsebedben 700k.
Lehet érvelni az alkatrészárakkal, sok éves tapasztalatom, h pár forumhozzászólás után utcáról besétálós márkaszerviz árak 1/3-áért megvan az alkatrész, olaj. Mindenre van jó áras forrás.
Nem csak lerúgott, széttaposott használtautók vannak. Nálam sokadik érv az autó kora, amikor kerestem, belőttem vagy 10-12 éves korig a szűrőt és figyeltem a piac felső szegmensét. Nem nyúltam mellé."Akkor fizetek az autóért amikor megvettem nekem ezután ne kelljen."
Ez alatt mit értesz? Azt, h az új autóra nem kell majd költened, mindent áll a márkaszerviz?
Nagy illúzió, de csak strigulázd majd ezreseket, h mennyi ment rá a garanciális időszakod alatt.Apropó, a 2 + 2 garancia már eleve nem hangzik túl jól. Efféle formában mindig valamilyen apróbetűs megkötés esetén jár csak a "garancia", ami végül kiderül, h csak a "főelemekre" szól, stb... A márkaszervizek br órabére is jóval több, kedvencem az "ingyenes átvizsgálás", nyilván nem meglepő, h gyakorlatilag a 0km-es autónál is legalább 10 tételt találnak ami csereérett, aztán további kérdés h a következő alkalommal valóban cserélik-e, vagy csak a számlára kerül rá.
DeFranco
Akinek van egy csöpp esze, az pénzzel motiválható.
Qru
Köszi. .)
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bdanyy
addikt
Ismerősnek 1.7D H Astranal 160000km után cserélni kellett kettőstömegűt. 360k, plusz egy ajánlás, hogy a turbót is ki kéne cserélni. 500k-ért meg is csinálnák
Hirtelen felindulásból el is adták, és vettek egy Leon TSI-t...Ha nem márkaszervízbe vitték volna, akkor mennyiből állt volna meg a javítás kb?
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
DeFranco
nagyúr
válasz runner 125 #91233 üzenetére
Klasszikus alaptétel, hogy a pénzzel (és itt most a havi fizetésre gondolok) nem lehet motiválni. Amíg hajtasz érte addig hajtasz, amikor megkapod örülsz, de 3 nap múlva pontosan úgy dolgozol mint ha nem is kaptál volna. Ez alap. Van értelme és haszna az anyagi teljesítményösztönzésnek, de magasabb bér nem fog magasabb minőségű munkát maga után húzni. Ez minden munkavállalónak vágya és igénye, (nekem is, én is havi fixből élek és legalsó csinovnyik alkalmazott vagyok, nem vállalkozóként vagy munkáltatóként osztom a észt) de kb. annyira valós, mint amikor Ferike megígéri a boltban, hogy mostantól jó lesz mindigörökké ha megkapja az akkumulátoros igazibólmenős rendőrmotort.
Ez nekem többé-kevésbé gyakorolt szakmám, tudom, hogy mit beszélek, karosszérialakatolásról, halászatról, rendszeradminisztrációról nem érvelek ilyen határozottsággal, mert nem értek hozzá.
-
!Overdose!
őstag
válasz Bdanyy #91234 üzenetére
Kb. a feléből, de ha tudunk egy alvázszámot vagy motorkódot, akkor pontosíthatjuk az összeget. Illetve kérdéses, hogy a turbo-t nem lehetett-e volna felújítani? Vagy esetleg a márkaszerviz is felújíttatta, de kiszámlázott egy újat?
Egyébként meg kicserélteti a két talán legdrágább alkatrészt a kocsiban és eladja? Jó vétel volt valakinek.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Bdanyy
addikt
válasz !Overdose! #91236 üzenetére
A turbot már nem cseréltették ki Mindenesetre nekem is eléggé lehúzásnak tűnt. Aki megveszi sztem így is jól jár vele, végig márkaszervízes kocsi volt (ok ez nem feltétlen előny), szinte csak pályán használták.
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
válasz runner 125 #91180 üzenetére
Ne példálózz , pláne ne Te mert egyike vagy azoknak akik gépzsírban/kárpittisztítóban tartják a motorkocsit
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
runner 125
nagyúr
válasz bitpork #91238 üzenetére
Elismerem h betegesen vigyázok rájuk, viszont egyiknek sem én vagyok az első tulaja.
Csak arra akartam rávilágítani, h nem minden használtautó lerúgott, toldozott - foltozott, ha van türelme az embernek ki lehet fogni normális kézből származó példányokat, amire előtte is vigyáztak.DeFranco
A KKV szektoros tapasztalatokról tudok nyilatkozni. Az alkalmazottak nagy része nem a valós bérezésükre van bejelentve, ez Mo.-n nem újdonság, így ha van némi munka - minőségkontrolling (ami pl. lehet akár az ügyfelek visszajelzése is) könnyű motiválni a pénzzel a dolgozót, ugyanis a jól elvégzett munkáért nem csak többletbérezés, jutalék járhat, hanem a silányért levonás.
Ettől függetlenül elhiszem h a könyvben az van leírva, de én tartom a véleményem, mert látom h működik.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz DeFranco #91235 üzenetére
Uram Isten! Ezek a kijelentéseid megvilágították hogy miért mondtál nem-et látatlanba az ajánlatomra És sajnos '96 óta így-úgy meglévő vállalkozói tapasztalatom szöges ellentétben van az általad mondottakkal.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
DeFranco
nagyúr
válasz runner 125 #91240 üzenetére
"a jól elvégzett munkáért nem csak többletbérezés, jutalék járhat, hanem a silányért levonás"
csakhogy ez teljesen más tészta, mint amikor havi bérről beszélünk alma-körte
a lekönyvbenleírvázás meg sértő és derogáló, nem szeretnék erre a szintre lemenni. én sem kezdek el villogni vele, hogy miért és hogyan tettem szert releváns tapasztalatra a témában, cserébe nem elegáns az orrom alá dörgölni hogy "biztos könyvben olvastam". nem, nem ott olvastam.
hagyjuk, parttalan ez a vita, és lassan hajlamos leszek az ilyen kiszólásokra idegből reagálni, úgy hogy leteszem, ez az utolsó hszem a témában, amit hozzá tudtam tenni hozzátettem, nincs értelme tovább feszegetni.
@bitpork: köszönöm a megszólítást, de szeretem ha rangomnál egyel lentebb szólítanak más a vállalkozói lét, meg más a munkavállalói, ne keverjük (ahogy a teljesítménybérezést* sem a havi fixszel... de tudtommal a márkaszervizes szerelők nem jutalékos rendszerben dolgoznak )
*amivel gyakorlatilag megtaláltál egy olyan helyzetben amikor nem engedhetek meg magamnak egy bizonyos szint alatti havi fix bevételt akármilyen csillagos ég kilátás ellenére sem, és ahogy azóta alakultak a dolgok feléd nem döntöttem rosszul, ha már itt tartunk
[ Szerkesztve ]
-
-
Bdanyy
addikt
-
neduddki
nagyúr
válasz Bdanyy #91234 üzenetére
HI!
kettdotmeguhejejtkivaltoszett/pl. de ekress meg/ turbopedig ferry
udv
neduddki
mod: tsistojekettencsakennyitmonsok:- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
muratomi1
senior tag
válasz !Overdose! #91232 üzenetére
Azért döntöttem így mert eddig nem volt bajom a peugeot-al. Se nekem se az ismerőseimnek.
take that money watch it burn sink in the river the lessons I learned-Note3,Gear 2, Asus MeMO Pad
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest