Hirdetés
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
Indul a PlayStation Days of Play, bemutatkoztak a következő PS Plus játékok
gp Alig egy napot kell várni és elrajtol a Sony szokásos leárazása.
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz Verbat #90048 üzenetére
Első körben azt döntsd el, h kombi, vagy egyterű családi kell.
A V40 egy nagyon pici autó és a motorválaszték sem olyan jó, azt elvetném. Ha, tetszik a Volvo és kombi, akkor minimum V70. Ez nagyon jó vételenek tűnik.
Klasszikus, időtálló forma. Korrózió szempontjából is a legjobbak közé sorolhatóak, az első példányok sem rozsdálnak. A linkelt V70-ben lévő 5 henegeres szívóbenzin örök élet + 1 nap, nagyon jó konstrukció és még csak nem is automata, ami szintúgy jó érv. Nagy előnye emellett, h az adóterhei is kedvezőbbek, létezik belőle csak szoftverben eltérő 170 le-s verzió is, ebből kifolyólag teljes biztonsággal lehet 185le-re optimalizálni mindkettőt.
Fogyasztása 8-9,5 liter, ennyit bármikor megeszik egy 1.8 - 2.0 benzinmotor is, szóval nagyon korrektnek mondanám.
Van térkínálat, van csomagtartó (kihasználható, tényleg nagy térrel, nem mint a trendi, már már hatchback kombik) és a biztonságérzet is nagyon jó benne, persze ami nem alaptalan egy Volver-ban.Ha, nem szimpatikus a Corolla Verso-val is jól járhatsz, illetve a Stream is remek vas. Honda forumon most vett Yakmuo.
Korábban írta, h csak 2.0 benzinmotorral szabad megvenni, amit persze érthető, hisz nem kis autó, akkora kasznihoz kell a 2.0. A fogyiról így nyilatkozott:"Rommá pakolva hátul (plafonig könyv kb.) + 5 személy M6-os Pécsre le reggel légkondi nélkül, hazafelé végig légkondival 9 literes fogyasztás."
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Laraxior
titán
Laguna.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
válasz runner 125 #90055 üzenetére
Azért egy t72, vagy egy apach nagyban javítja a esélyeket
(#90057) runner 125: mért , nem szoktatok traktorozni?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
neduddki
nagyúr
válasz Verbat #90048 üzenetére
HI!
accord 7g kombi fl
Avenssis t250/t270 liftbek/amig volt/ ill. kombi
CoV R1-bol hianyzik ~15cm a vegibul
Skodkoda Superb Kombi kerulhetne szoba de az nem azaz ar, akkor marad a 2008ig elso kor
foccvagen/ford kozos kor is osznb agyuhetudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Verbat
csendes tag
válasz MunezXBK #90049 üzenetére
Köszi a válaszokat, vannak jó ötletek, akkor sorban:
C4 persze francia, korábbi ötlet volt, most már azt mondom inkább ne.
Mazda5 képben volt, de sztem kicsi nekünk.
Avensist néztem, de valahogy nem fog meg.
Accord kombit a feleségem leszavazta (hullaszállító).
V70 jó ötlet, most is Volvom van, csak ez pont a drágábbnak néz ki mint ami kategória.
Sharan, Alhambra, Galaxy nem tetszik.
Szóval ami marad az a két Verso, a V70, a Stream vagy az Outback. Érdekes, hogy a Grandist senki nem javasolja
Toyotából milyen benzines motor?
-
neduddki
nagyúr
válasz Verbat #90060 üzenetére
HI!
2005 majusif zz-vel vigyazni kell, 1az-fse-nel csesztek figyelmeztetni a 10ppm allati kenre, ugyanaddig nyugos vot emijatt a kat, zr-ek kisse doglott halak a zz-khez kepest, amugy szmtlenul keveset tud enni mindketto
dizlek a densoi miatt bugosak /totoya adat+dziles szerelo 200Mm-nel csere altalaban, de 250Mm foleme gnem lattak mukododt/, 2.2es motor gyari bugos kerulendo
1.8as zz es zr kifejezeten ajanlottudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
rbalint88
addikt
válasz Verbat #90060 üzenetére
Ha nagy kocsi kell, akkor Avensis verso, Sharan/Alhambra/Galaxy, esetleg V70. A többi kicsi lesz. A Subaru kimondottan nem tágas, Avensisnél kisebb. Accordénál a hátsó lábtér picit több, csomagtér sokkal kevesebb.
Avensis Versoban lévő D4D-től nem kell félni. (2.0l 116ló). Grandisból van VW-féle pdtdi is, de azt inkább ne, a 2.0 16V 140 ló pont a legszarabb. -
mokus1
addikt
válasz tboy93 #90059 üzenetére
Nem szokás nem 5-tel osztható bírságot kiszabni azért furcsálltam. Persze lehet de egyéb okokból nem szoktak adni.
Alfámmal úgy néz ki történt egy kis anomália. ICS leszívta az akksit mivel nem kapcsol ki. Jövőhéten derül ki mi is a problémája Addig minuszos saru levételével orvosoltam,
-
hdman
őstag
Tegnap este ültem egy régi honda civicben. Nem értem a japán logikát: a vezető oldalán az elektromos ablak nyomogombja az ajtón volt, az utasé a két ülés között a kéziféknél. Közben a másik oldalon a sofőré is elő volt készítve, de ott csak ilyen vak kapcsoló volt
Ráadásul egy 3mm-es kis csonk volt, világítás nélkül. 5 percig kerestem
Ki érti ezt, ki érti ezt, én nem
Sopron city :)
-
válasz Verbat #90060 üzenetére
Mazda 5-öt nézd meg még egyszer, mert valamit benéztél. Ugyanaz a méret, mint a Grandis, csak normálisabban néz ki (ez persze szubjektív), és legalább van belőle az utakon a Grandis-szel ellentétben. Ugyanez a méret még a Peugeot 5008 és a Grand (!) Picasso, szóval ha a sima Picasso méretben megfelel, akkor a Mazda pláne jó lesz. Versot még mindenképpen nézd meg, bár megintcsak kisebb, mint a Mazda 5. Esetleg még VW Touran / Sharan, vagy Ford C-Max / S-Max, de ha már német egyterű, akkor inkább az utóbbi.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
neduddki
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz parandroid #90066 üzenetére
Tényleg szubjektív, de a Grandis szerintem egyedibb, szebb.
Oldalról kicsit C-Max, kicsit Zafira, mindenből van benne. Grandis-t pedig nehéz összekeverni."..és legalább van belőle az utakon a Grandis-szel ellentétben."
Miért baj, ha nincs? Számomra érv volt mindkét választásnál, h ne jöjjön minden nap velem szembe ugyanaz a bodé.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
akos727
senior tag
válasz runner 125 #90070 üzenetére
"Miért baj, ha nincs? Számomra érv volt mindkét választásnál, h ne jöjjön minden nap velem szembe ugyanaz a bodé. " - 120%-ig egyetértek veled. Ezért is nem értem, hogy tudnak az emberek BMW-kre, Mercikre izgulni, miközben minden percben látok 10-et belőlük.
-
hdman
őstag
válasz akos727 #90072 üzenetére
Ezért vettem Opel Astrát
Azért, ha lenne egy BMW-m (nem összekeverendő a ranglétra alján lévő szétgányolt, vagy tömegesen hülyegyerekek által behordott e36 316i-kkel), mondjuk egy e46 330ci-m, vagy 330cd-m ami a mai napig a világ egyik legszebb amutója számomra, hát nem hajtanám ki a garázsomból
MÁS:
Most hoztam el a kocsit a szerelőmtől, (tudni kell, hogy félig családtag, legutolsó szervizkor nyaralni volt, ezért egy másik emberhez vittem a kocsit), mondta, hogy legutóbb nem volt kicserélve a pollenszűrő...
Ő mindig megjelöli, a dátumot a szűrőkön is, és még a régi volt benne...
Na igy vigye az ember ismeretlen helyre a kocsiját... Nem elég, hogy behúzták az alkatrészt, még a cserét is ki kellett fizetni...
Azt hiszem, hétfőn lesz egy kellemetlen beszélgetésem...
Sopron city :)
-
Dany007
veterán
válasz akos727 #90072 üzenetére
Mondjuk szervizeléskor és / vagy szerelőnél nem olyan rossz dolog az, hanem egy ritka tök ismeretlen autót viszel oda, amire a szerelő is csak ferdén néz rá hogy mi is ez... ?
Így sem egyszer normális, a típushoz értő és megbírható szerelőt találni, hátmég ha valaki olyan típussal próbálkozik ami ritka és kb ismeretlen.Nekem anno a 2001 utáni Selica volt a kedvencem, de mondták hogy felejtsem el, mert annyira ritka hogy a bontott alkatrész kb felejtős, csak a sokszoros árú gyári van, no meg kevés szerelő ismeri a típust is és sok szívásom lehet ebből miatta...
De még most a Mondeonál is ott tartok, hogy "keresek" - egyelőre még csak ismerősök által és gondolatban - egy olyan szervizest aki tényleg ért a típushoz és ismeri... Mert itt Vp környékén egyet ajánlottak aki Fordos, de ő meg főként csak alap szervizekre "való". Nekem meg olyan hely kéne, ahol kb mindenhez értenek... Megnézetném a futóművet, a váltót, váltó olajat cserélnék meg hasonló nyalánkságot... Tudom vigyem márkaszervizbe. Bezzeg Renault szervizest tudnék nem is egyet...@hdman:
Na tessék. Erről beszéltem!
[ Szerkesztve ]
-
Typhoon47
őstag
Ehh sajnos a többsége a szerelőknek ilyen kókány, lopós népség.. Borzalom.
Én meg most rendeltem fitlerABC-ről olajt s szűrőket. Átvettem a csomagot és elkezdem kibontogatni a szűrőket, hogy ellenőrizzem a tartalmat.. Erre a 10800 forintért vett Mann üza.szűrőm helyett ott figyel valami ASHIKA random noname szar. Frankón a Mann dobozban... Mit hisznek, hogy majd nem veszem észre?!?"Education is important but big biceps are importanter"
-
Neoteric
addikt
Kíváncsiságképp 2000-2004-es 3-as BMW-kbe melyik motorok ajánlottak, avagy van a legkevesebb nyűgjük bajuk normális használat mellett, és melyik illik hozzá leginkább erőben? Nem kell, h helyből felszálljon, de azért főúton lehessen vele előzni ha úgy adódik.
Elsősorban vidéki megyeszékhelyes használatra (szal nem a tipikus dugóban órákat araszolós városi közlekedés), évi kb 10k km.PSN: ne0teric_sAN
-
TaaT
veterán
válasz Typhoon47 #90078 üzenetére
"Frankón a Mann dobozban... Mit hisznek, hogy majd nem veszem észre?!?"
Unix üzletben pl minden dobozt kibontanak hogy megnézzék tényleg az van benne aminek lennie kell, unix futárnál ilyen nincs, legutóbb a futár egy használt szíjtárcsát adott a gyári dobozba. Persze szó nélkül cserélték a Unix-nál.
Sztem a filterABCsek nem bontanak fel minden dobozt, de mindenféleképpen jelenteni kell nekik az esetet.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
Typhoon47
őstag
De, sajnos pont ez a probléma, hogy minden dobozt meggyűrve felbontva kapok meg. Először mondtam magamban még több rendeléssel ezelőtt, hogy mégismiaf*** ez, de aztán rájöttem, hogy valszeg ellenőrizgetik a tartalmat, ami ok. De most meg értetlenül állok a dolog előtt...
"Education is important but big biceps are importanter"
-
ReSeTer
senior tag
Remek, ott tartunk, hogy már megbízható alkatrész webáruház sincs?
-
mokus1
addikt
válasz runner 125 #90065 üzenetére
Ugy nez ki rendbe jott. Ma lebontották a muszerfalat mögé neztem igazgattam a kábeleket es most fasza😊 legalabb megneztem mi van a műszerfal mogott
-
ReSeTer
senior tag
Az milyen swift, amelyiknek 38kw van a forgalmijában? Én azt hittem, hogy 37 meg 39kw-s létezik csak.
-
akos727
senior tag
válasz MunezXBK #90075 üzenetére
Félre ne értsétek, egy szóval nem mondtam, hogy a BMW rossz autó lenne, egy barátomnak van X6 és e46 323, másiknak 7-es és mind nagyon jó, minőségi autó. Csak pl. engem egy 300c jobban felizgat mint egy e60, nem feltétlen azért mert egy jobb autó, csak szimplán különlegesebbnek érzem. Meg ami engem kicsit eltántorít az a BMW fanboyok hozzáállása, hogy semmi más, csak az. Ezt persze megtalálni Hondás, TDI-s körökben is, azoknak sem adok többet a véleményére. Eközben egy szép e30-at nagyra tartok, csak szétrúgják azokat is a versenyzők. Baráti társaságomban minden szélsőséges tipusnak van tulajdonosa (említett X6, 220 lovas MK3 PD Golf, Civic Vtec, Jtd 159, stb..) és mégis mindenki meghallgatja a másikat, maximum kis poénos piszkálódás van. Ízlések és pofonok.
bitpork:Sajnos "kényszerből" álltam meg a jelenlegi autómnál, eddig Scion XB (amiből 20 db volt az országban) volt a járművünk, csak sajnos a családban valaki találkozott egy trailerrel és totálkáros lett az autó. 10 milliós országban a 20 az már majdnem semmi
Alkatrész ellátás nem olyan gyatra, Toyota bármit tudott hozzá, persze japán márkaszervizes áron (de nem drágábban, mint bármelyik más tipushoz), de ugyanakkor az európai megfelelőjével csereszabatosak az alkatrészek. Illetve van internet, ebay, stb.. ahonnan mindenféle cuccot be lehet manapság rendelni, tény, hogy karosszéria elemek cseréje már egy jobb móka lett volna.
Persze ésszerű választás még mindig egy jó Swift vagy Astra, ezekhez minden sarkon találsz alkatrészt, csak legyen jó lopásgátló benne.[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
20d? Ne viccelj, évi 10k km-re?
(#90079) Neoteric: Én mindenképp azt ajánlanám, amit én is keresek, facelift (2001-2005) 318i 143LE. Erősebbekből pedig ami még szóba jöhet azt hiszem a 325i és a 330i, de ebbe nem vagyok biztos. Ami plusz rizikófaktor ezekbe, az a kettős tömegű lendkerék. Nem nagyon szokott tönkremenni, de ha mégis egyszer van vele valami akkor mélyen zsebbe kell nyúlni.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
runner 125
nagyúr
válasz Dany007 #90077 üzenetére
Nem egy Great Wall Hover-re kell gondolni, vagy bármi más itthon ritkaság számba menő autóra, amiről sok szerelő még csak nem is hallott.
Nyilván, elismerem h megvan annak az előnye, ha népszerű autót vesz az ember, hisz ahogy írod, esély is nagyobb a bontott alkatrészre, de manapság már boldog boldogtalan hozza be Angliából megkoccolt autókat típustól függetlenül szaréhugyé. Nem olyan nehéz alkatrészt találni egy egy ritkább autóhoz.
Aranyközépútban hiszek. Legyen egyedibb, ritkább, de a megbízhatóságáról és az alkatrészellátottságról sem akarok lemondani.A márkaszervizben dolgozó jó szervizesek 99%-a otthon is vállal munkát privátban. Két post 1-1 márkaforumba aztán kapod a telefonszámokat szerviz és alkatrészügyben is.
Egyébként keresni kell lelkiismeretes, normális, tapasztalt szerelőt aki nem esik kétségbe új autó láttán és nincs probléma, nem kell feltétlenül típusszakihoz ragaszkodni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs