- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Hisense LCD és LED TV-k
- Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Mérföldkőhöz ért az LG a Micro-OLED technológiában
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
Hirdetés
-
Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
gp Bár a játék jön PlayStationre is, akik PC-n vagy Xbox-on játszanak, azoknak elég lesz megvenniük az előfizetést.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VIBO
őstag
válasz runner 125 #90200 üzenetére
LOL
De legalább színes
iPhone 14 pro, Buds Pro, Apple Watch Ultra, MK7 GTI, Zenbook i7
-
Melack
veterán
SOS valaki be tudna vontatni Budapestre? Alsónémedi tábla előtt pest felé elszállt a termosztát. Köszönöm a segítséget!
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
hdman
őstag
válasz zolikaDB #90172 üzenetére
Itt is jelen vagyok
Csörög zörög leállitáskor, inditáskor és alapjáraton. Annyira nem volt vicces a csere, az alkatrész ( lendkerék, kinyomocsapágy, kuplungszerkezet) volt ~190e + még a munkadíj.
Az, hogy meddig bírja, lábfüggő, ~150-250e km-t szokott elmenni. Nálam 169-nél halt be.
Melack:
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
-
-
giigz
veterán
válasz bitpork #90206 üzenetére
Ha most megcsináltatja, az többet nem fog elromlani
Elvégre koreai, és azt már megmondták itt a fórumon a megmondó emberek, hogy japán vagy koreai autó soha nem romlik el... Ez is biztos user error lesz, mert csak francia hagyhat az úton, koreai vagy japánnál ilyen nem létezik.
[ Szerkesztve ]
-
Melack
veterán
-
giigz
veterán
válasz Melack #90208 üzenetére
Én csak arra akartam ezzel célozni, hogy minden autó ottmaradhat az úton, újtól kezdve a 20 évesig, franciától japánig... Vannak ezek a távolkeleti mániások, mint pl. neduddki, aki mindenkinek elvakultan koreai vagy japán autót ajánl, és sokan el is hiszik neki, hogy majd arra semmit nem kell költeni, a távolkeleti autó soha nem romlik el, stb. stb. Aztán a valóság az, hogy pont ugyanolyan eséllyel hagyhat ott az úton egy koreai is, mint egy japán vagy francia... Én az elmúlt 2 évben mióta saját autóm van és többet autózok, vagy csak jobban figyelek, mert régen buszból/vonatból nem annyira vettem észre, szóval idáig az út szélén 2 autót láttam, mind a kétszer Toyota Yaris volt. Az egyiket akkor rakták a trélerre, pár hónappal később egy másik Yaris motorterében meg matattak nagy értetlenséggel, na meg keresték a vonóhorgot, de nem találták...
-
Typhoon47
őstag
-
giigz
veterán
válasz !Overdose! #90211 üzenetére
+1
-
giigz
veterán
válasz sasa134 #90215 üzenetére
Igen, úgy veszem észre, hogy "50-50%". Ugyanolyan eséllyel robban le egy francia vagy egy japán autó, nem látom okát, miért robbanna le kevesebb japán/koreai mint bármilyen más. Az csak egy példa, hogy én 2 Yaris-t is láttam, a lényeg azon van, hogy szerintem semmivel nem biztosabb egy távolkeleti autó, mint egy európai.
Azért mert neduddki azt mondja, lett 1-2 seggnyalója is, nem csak távolkeleti autó létezik, és lehet venni európait is. Manapság mindig ugyanazokat a Mazda, Toyota, Honda autókat ajánlják itt egyesek, mintha nem is lenne más, és csak azok a szent és sérthetetlen autók. Itt egy példa, hogy a koreai is le tud állni, sőt ezen a fórumon kívül ezzel tisztában is vannak.
[ Szerkesztve ]
-
sasa134
addikt
14 éve vagyok német autó használó, Vw, Audi, most lesz japán. nem lehet általánosítani, de a piac nem hazudik: egyéb gyártók (francia, olasz) beàraztàk magukat, elég megnézni az árakat, meg az eladásokat is. Lehet hazudni magunknak, csak nem érdemes!
Belefosni a ventilátorba és azt mondani, minden modern autó egyforma eséllyel romlik, szimplán nem igaz. Vannak jó, rossz, rosszabb konstrukciók, modellek, évjáratok - ez akkor is így van ha egyszerűbb az ellenkezőjét állítani.[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
giigz
veterán
válasz sasa134 #90218 üzenetére
Látod, pont ezt mondtam. Nem lehet általánosítani. Lehet egy japán marad az úton, lehet egy francia, ezt nem lehet tudni, főleg nem több 100k km-t futott használtautóknál.
Nekem pusztán az nem tetszik, hogy úgy van beállítva a távolkeleti autó, mintha az nem tudna elromlani, a francia/német autó meg mintha egy másodrangú elfuserált szar lenne. Ez ennek a fórumnak a sajátossága.
[ Szerkesztve ]
-
sasa134
addikt
-
Melack
veterán
válasz Kornel #90220 üzenetére
Már otthon
A Nubira német kasztni, német motor, japán fék, koreai gyártó amerikai fennhatosaggal (III. Nubira már részben Chevy).
Mindenki:
Nem akartam én háborút, hazafelé láttam német, olasz és amcsi kocsit is lerobbanva. Kurvara idegesít, hogy egy cca 2.500 Ftos alkatrész miatt "fő meg" a 4 hónapos pici lány meg a feleségem. Ez jobban zavart. Apósomnak ugyan ilyen kocsija van - üti vágja, de gondozza. És megy rendesen, de ő meg tudja szerelni, én nem, mert nem értek hozzá. Jah, és neki meg a csomagtartóban van a tartalék termosztátVIBO: Daewoo Nubira III 1.6 SX 16V
[ Szerkesztve ]
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
válasz kalmanchris #90221 üzenetére
"Tény, Magyarország teljes mértékben német piac orientált."
Talán Franciaország és Olaszország kivételével ez egész Európára igaz. A britek még egy érdekes népség, nekik megvannak a saját perverzióik. De az azért nem véletlen, hogy a közép- és prémiumkategóriában nemigen tudsz nem német autót mondani. Suv ugyanez, itt a japánok még tartják magukat, az egyterű, valamint a kompakt és a kisautó azok a kategóriák, ahol még megférnek a franciák, meg van pár olasz modell.
De lehet böngészni az eladásokat országonként, tanulságos.
Szóval az, hogy több német és japán áll az út szélén az valószínűleg azért van, mert alapból jóval több szaladgál belőlük. A kettő pedig nem statisztikai minta, még palacsintából sem, nemhogy autóból.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Melack
veterán
válasz szőröscica #90228 üzenetére
Konkrétan el is tört a hűtésre szolgáló cső. Ha mobilról tudnék linkelni képet, mutatnám.
Íme: http://1drv.ms/1kUd9bJ
[ Szerkesztve ]
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
szőröscica
addikt
válasz parandroid #90229 üzenetére
Már Olaszországban is a német és japán autók dominálnak.
Bár azért persze van bőven új olasz kocsi is, de többségében már külföldieket látni. Amit én nagyon sajnálok, mert nagyon tetszenek nekem a játékos, fantáziadús olasz autók, míg az élére vasalt ing jellegű németeket kevésbé kedvelem.Melack: na, az szívás.
Érdemes egy assistance szolgáltatást kötni. Netrisk angyal plusz évi 10 rugó, és ad egy biztonságérzetet.
[ Szerkesztve ]
-
-
kalmanchris
tag
válasz szőröscica #90231 üzenetére
Ami feltűnt nekem, hogy mennyire kevés Astra-t látni németbe, olaszba és csehbe, ahol én megfordulok. Miközben itthon szinte népautó.
(#90232) DeFranco: Tudjuk nálad mindig kész életmentő cucc van az autóban és egy kávéautomata
[ Szerkesztve ]
-
válasz kalmanchris #90234 üzenetére
A régieket már lelakták, és elvitték a keletiek, az új meg nem egy népszerű modell, szív is emiatt az Opel eleget.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nagyúr
válasz kalmanchris #90234 üzenetére
bár az AUDI TT-vel lenne így, de sajnos több jobb kormányos készül belőle, mint bal
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Nkboy
senior tag
válasz kalmanchris #90234 üzenetére
Én meg az vettem észre kint, hogy amíg a pályán látok elmenni 10 Audit, Bmw-t, addig csak 1-2 Mercit. Ez miért van? Vagy csak én voltam rossz helyen, és rossz időben?
A fekete kormánylégzsák a bézs utastérben felér egy őszinte vallomással
-
kalmanchris
tag
Szerintem az Audi és a BMW sokat fejlődött ebben a szegmensben, főleg az előbbi. Mercinél nálam rossz irányba mennek el design terén. Kinti tesztek is rendre jobbnak hozzák ki a másik két márkát - legalábbis amiről én tudok - mint a mergát. Az árát viszont nagyon tartja. Én ezzel magyaráznám.
-
A BMW és az Audi fiatalosabb, a Merci öregesebb gyártó (az új A Klasse, valamint a CLA, GLA, meg az új C és E is azért már más tészta, de azok meg Mo-n újan azért nem olyan gyakoriak), márpedig az idősebbek általában kevesebbet mennek, így ritkábban cserélik le az autót. No meg ugyanezért céges autónak is népszerűbbek az előbbiek, mivel a cégvezetők is általában a dinamikusabb, fiatalosabb autókat kedvelik azonos kategórián belül.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
giigz
veterán
válasz Kornel #90220 üzenetére
Igazi japán? Mondj egy példát
Az "igazi francia" sem romlik el... Az enyémben pl. még francia alaktrész nem romlott el... Német, spanyol, olasz gyártmányú már igen, de még francia nem. Ezt csak azért írom, mert ugye manapság a japán sem teljesen japán, de ugyanúgy a francia is nem francia alkatrészekből van összerakva... Pl. nekem a kocsi legfőbb részei Bosch márkájúak, ECU, injektor, a különféle érzékelők meg GM, Bosch, ilyesmi... Elvétve látok Valeo francia alkatrészt, ami Valeo, az inkább a műanyag burkolatok, féktárcsa, ilyesmi...
Na mindegy, a lényeg annyi, hogy mindenki azt vesz és annak örül amit akar, mindenből ki lehet fogni jót is és rosszat is. Ha meg az ember szereti a kocsiját, akkor leszarja mennyit költ rá.
(#90226) [rvilike]: Már vártam ezt a stílusú hozzászólásod!
(#90243) Qru: Értem, ez egy példa. Az a lerobbant tréleres Yaris is egy példa amit a minap láttam. Mindenre van példa. Neked a Subaru vagy Honda az amiben megbízom, én meg a 16 éves Renault-omban bízom, és mernék is vele menni egész Európában, mert tudom, hogy nem hagy cserben. (Miután gyakorlatilag minden új benne )
[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
A franciák fele - min kb ennyinek van francia autója - nem is indulnak el hosszabb utakra emiatt, valamint rendszeresek a dugók az autópályákon, mert már kevés a leállósáv a lerobbant autóiknak, a szervízhálózat túlterheltségéről már nem is beszélve. Ezt a népet! Nem veszik észre hogy németet, vagy japánt kell venni? Szegény olaszokat már meg sem említem...
(#90244) giigz: én bevállaltam a francia f.sommal Londont. Ki is ment a jobb oldali tompítottam a vissza úton.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz kalmanchris #90246 üzenetére
"Ki is ment a jobb oldali tompítottam a vissza úton."
Pedig én már mondtam, egy japánban az izzó sem ég ki...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs