- Vezetékes FÜLhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Plazma TV topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- iPad topik
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Hálózati kábelek és szerelésük
- Azonnali processzoros kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz Dare2Live #89448 üzenetére
Nem értem én ezt mi van ma itt
Én akárhogy szorzom, használok US vagy imperial gallont
Még jó, hogy oda van írva, hogy US. Ott van alul, hogy a lila a bmw. A 160 km/h az 100 mp/h, ott szemre olyan 23 körül van a lila vonal, beírod valamelyik mpg to l/100 km kalkulátorba és jééé kijön a 10 l.
-
-v-
addikt
Tessék. A gyengébbek kedvéért az alját kell nézni, a 75 mph-s oszlopot.
Látható, hogy állandó sebességnél 20% tömegcsökkenésnél szinte nem változik a fogyi, 2.8% ... nyilván a gördülési ellenállás változása és hasonlók miatt. És 75 mph az még csak 120, 130-140-es tempónál már ennyit sem számít. -
Neoteric
addikt
válasz Dare2Live #89445 üzenetére
Elméletileg sincs igazuk. Konstans tempónál is számít a tömeg. Sok ok miatt, nem csak mert nő a gördülési ellenállás ami megint sok ok miatt nő.
Ha vízszintes felületen állandó sebességgel mozgatsz (motor) egy testet (autó), akkor a kifejtett erő megegyezik a felület (aszfalt) által a testre (autóra) kifejtett súrlódási erő nagyságával. Vagyis krv@ra nem függ a test (autó) tömegétől. Általános iskolai fizika, kb 6. osztály.
PSN: ne0teric_sAN
-
-v-
addikt
válasz Neoteric #89457 üzenetére
Úgy tűnik ma mindenki mindenáron hülyeséget akar beszélni Az első mondat se igaz, mert van légellenállás etc. tehát nem csak a kerék és út közti súrlódás legyőzéséhez kell erő. Ezt az erő ellenerő dolgot még nézd át. De még ha igaz is lenne se következne belőle a második mondat
A Jancsi és Juliska az egy mese. Tehát holnap szerda van.
Természetesen a súrlódás meg a gördülési ellenállás függ a tömegtől.
Na mindegy fizikusok, elmentem aludni[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
neduddki2001-es Hyundai-ba Bosch vagy NTK lambda szonda jobb (4 vezetékes, cirkóniumos)?
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Kornel
veterán
A TC-os srácok megint olvasnak minket.
neduddki megint tégláskodtál?
Kis turbó vs. modern szívó 0-1 -
zolikaDB
veterán
Amugymeg ha Toyota: haver vett egy 92-es Kanada-import 1.6-os Corollat. Azt kell mondjam, h kifejezetten zsir!! Megy, mint a diszno, es sztem igencsak az elbolyban volt akkoriban.
-
beci
őstag
Sziasztok.
Az alábbi tipusok közt vacillálok,megbizhatóságuk szerint melyikek a jobb választások?
Astra H
Ford Focus
Audi A4
Alfa 156
Bmw 318Úgy 1,5-1,7 millió közt nézegettem.
Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....
-
Kornel
veterán
igen, kisebb a választék.
de azért van pár találat. -
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #89463 üzenetére
Szép.
mod:
beci: Focus, korszerűbb mint az Opel és nem drága hozzá az alkatrész. Tartós, jó a futóműve... Kombikat nézd át alaposan, sok a levetett céges meg az ex rendőr autó (utóbbit a dupla tetőantennáról ismered fel a legkönnyebben).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
beci
őstag
Köszönöm mindkettőtöknek.
Esetleg még Ford C Max?Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....
-
-
Qru
MODERÁTOR
Üdvözlet az analóg korszakból - Suzuki SX4 S-Cross teszt
Ki az a hülye aki ennyiért megveszi??
#nincsbennetarcsi
-
Kornel
veterán
A Volkswagen Golf 1.4 TSI DSG 140 LE ugyanúgy fogyasztott, a másik kettő futottak még kategória.
Az, hogy érzésre jobb egy turbo szerintem senki se kétli, de minek, mikor nem versenypályára vannak kitalálva?
A VW 0-100 gyári adata nem volt megadva a cikk mellett, de a másik három közül a Mazda-é a legjobb: 8.9 mp.
Elhiszem, hogy egy turbo-hoz képest lomhábbnak érezni, de akinek utcai használatra nem elég egy ilyen menettulajdonságokkal rendelkező autó, az inkább menjen versenypályára, de oda akkor meg ne az ezres ecoboost-al, hanem legalább a 2.0 ecoboost-alszvsz egy modern szívó nem fogyaszt többet, mint egy downsized turbo, közlekedésre is teljesen alkalmas, akkor mi értelme ennek a nagy downsizeingnak? (ahogy korábban is kifejtettem csak annyi, hogy olcsóbb ráakasztani egy csigát egy közepes hatékonyságú motorra, mint érdemben fejleszteni)
-
Nem arról van szó hogy über autós topic. Viszont itt van egy jó nagy adag látogatottság , ami alkalmas arra hogy a kockákat valamivel odavonzza klikket generálva plusz az itteni témák-viták legtöbbje megfelelő irányadó a tematikus flémkeltéshez. Szerintem ez nem szól másról, csak klikkvadászatról.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kornel
veterán
ez akkor lenne versenyképest, ha 1.6 m16a-val közepes felszereltséggel odaadnák 4-ért.
ebbe a kocsiba se összekerék, se dízel motor, se semmi nem kell, csak az áron kéne faragniuk, akkor talán eladásuk is lenne(#89490) footy: pont erre akartam kilyukadni, csak már nem akartam elkezdeni vitatkozni, mert egy párszor már mindenki elmondta a véleményét.
szóval hatalmas +1[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Kornel #89485 üzenetére
szvsz egy modern szívó nem fogyaszt többet, mint egy downsized turbo, közlekedésre is teljesen alkalmas, akkor mi értelme ennek a nagy downsizeingnak?
Semmi ertelme nincsen, de az egyszeri user azt fogja hinni hogy "sokkal tobb loeros a TSI" csak mert 2000-nel mar megjon a nyomatek. Mondjuk egy par evvel kesobb lesz majd anyazas mikor a varosi hasznalat miatt turbot meg lendkereket kell cserelni. (Meg lehet valtot is, mert a DSG-nel az elektronika allitolag forro olajban van)
Masik reszrol pedig megint ott vagyunk hogy aki 3 evente csereli az autot annak tokmindegy mert garancia is van meg a annyit meg extrem hasznalattal is kibirnak. -
szőröscica
addikt
Azért figyelembe véve, hogy az ezek az új autók mennyivel biztonságosabbak, merevebbek, csendesebbek, kényelmesebbek és jobban felextrázottak, illetve, hogy milyen menetdinamikára képesek, szerintem nagyon jók ezek a tesztfogyasztások, kivétel nélkül. Semmiképp nem mondanám, hogy az autóipar egy helyben toporog.
-
Kornel
veterán
ennyi.
majd rájönnek, ha a kutya se veszi.
vagy csődbe mennek.más:
viszont ezt még nem is láttam eddig:
a végén még én is megtérek
-
Dare2Live
nagyúr
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Kornel #89495 üzenetére
Volt egy hifis haverom azt mondta neki nem szabad sokkal jobb hangszorót kipróbálni mert utána rossz amije van és cserélni akar.
Na ez nekem nagyon bejött a Golf 7nél. Azóta rossz amim van, vagy ~akármi amit vezetek és 7es golfot akarok.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Telekom mobilszolgáltatások
- Hunt: Showdown
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs