Hirdetés
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz szőröscica #85949 üzenetére
Mintha csak egy tipikus Alfa-st hallanék.
"Nem szar autó az, csak kell hozzá türelem."
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Pitu
aktív tag
válasz tboy93 #85955 üzenetére
A gyorsaság nem szempont, inkább a biztonság/megbízhatóság/csomagtér.
A japán gépeknél a szervízköltség ami riaszt, mert ha ezeknél belenyúlok, akkor rámegy egy fél autó ára... Nyilván jó ha a fogyasztás alacsony, de az előző autóval is 2év alatt kevesebb mint 15K km-t mentünk. -
nagyúr
Én ugye most vettem hasonlót, csak az enyém még nem faceliftes. Töréstesztre érdemes rákeresni, elég meggyőző A csomitérbe 4 nyárigumim lazán elfért, meglepődnél mekkora hely van benne. Bár ebben az octavia egy picit jobb. Ha ki tudsz fogni egy normálisan szervizelt példányt akkor nem sok gondod lehet vele
-
Dany007
veterán
Én se értem ezt az Octavia imádatot. Sőt, úgy kompletten nem értem mért vannak manapság annyira felkapva ezek a Skodák. Egyáltalán nem szép. Belül meg kb semmilyen. Nulla. A tervezőnek szvsz minimális szépérzéke nem volt, mintha kényszerítették volna rá, ő meg gyorsan összegányolt valamit, hogy legyen valami...
Amúgy tényleg fapados. Ennyi pénzért pár évvel idősebben de sokkal komolyabb gépet találnál szvsz. Az a Toyota meg a C-Max is szintekkel jobb. Szerintem. -
runner 125
nagyúr
válasz Dany007 #85959 üzenetére
Sőt, úgy kompletten nem értem mért vannak manapság annyira felkapva ezek a Skodák.
Erős a marketing, ennyi, de egyébként nem lenne az az Isten, amiért Skoda-t vennék.
Tudom h az én fasságom, és már semmi köze a múlthoz, de egyszerűen nem tudok elvonatkoztatni a régi szocialista ipar Skoda-itól."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
TaaT
veterán
válasz LuckyL #85958 üzenetére
Néhány mm ide vagy oda nem számít az átmérőben, tehát van egy kis játéktér a gyári váltóméret körül.
Az én kerekem:
Gyári méret 225/40 R18 637mm
Váltó méret 215/40 R18 629mm
Abroncs átmérőkülönbség -8mm
A sebesség mutató 100km/óra valós sebességnél 101km/órát fog mutatni.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
Kíváncsi valaki a kocsi külsejére? [link]
Give them hell Ukraine!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz runner 125 #85961 üzenetére
Nálatok én sem vennék, de itt kb. olyan arányban vannak, mint nálatok a suzukik. Minden sarkon van hozzá minden. Itt olcsóbb sokkal.
Csehektől bagóért lehet hozzá rendelni mindent, akkor miért ne?
[ Szerkesztve ]
-
Pitu
aktív tag
válasz Dany007 #85959 üzenetére
Lehet kicsit beszűkűlt látóterem van autók terén.
Az Octavia-nál a csomagtér és megbízhatóság fogott meg elsőre. Ugye ott a sok taxi, volt rendőrautók..stb. Strapabírónak gondolom. Viszont pont emiatt nehéz nem lestrapált példányt találni. A II-es Octavia nekünk tetszik, de kinek a pap, kinek a papné.
Nem zárkózom el a többi márkától sem, ami teljesíti az elvárásaim. -
runner 125
nagyúr
Közben számoltam egy fogyi átlagot a HR-V-re, szerintem 17-es kerekekkel baromi jó, kíváncsi leszek mit produkál majd gyári szélességű gumival, 16-os keréken.
1100km alatt 82 liter fogyott el, így 7,45l/100km. Folyamatos kardánhajtás mellett, emelt kasznival szerintem teljesen korrekt az 1.6-os motortól, persze hozzátartozik, h ez 90%-ban vidéki használatból jött ki.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
footy
addikt
válasz runner 125 #85916 üzenetére
Amikor a HR-V-t kerestem, a végén már bújtam az osztrák, német és olasz piacot is. A valóban megkímélt, jó vételek egy vassal nem voltak olcsóbbak kint sem,
Igy van ez a tobbi tipussal is, csak sokan hagyjak magukat kabitani a kulfoldi piaccal. En ausztiaban mar 4 autot vettem (mert lakhely), de egyik sem volt sokkal olcsobb mint a magyar piacon fellelheto autok, foleg nem annyival hogy megerne magyarorszagon forgalomba helyezni. A hulladekot megvenni olcso, de azt magyarorszagon is lehet olcson venni.
Egyebkent ha kicsit utanagondol az ember nem is lehet sokkal olcsobb az auto, mert az ado es a szervizkoltsegek tobbszorosei a magyarnak. -
footy
addikt
A nemet piacot nem annyira ismerem, de az osztrakon nagyon ritka az alkalmi vetel az tuti. Ha van is valami , az elmegy ismerosok kozott. Kulfoldikent kb. eselytelen ilyeneket megcsipni.
Amugy vagy 3eve en is tudtam egy olcso A8-at, vagyis az eleje volt A8 a hatulja pedig S8 lett, mert korabban a fa kozbeszolt Egyebkent jol meg lett csinalva. -
Declare
őstag
Ez azert csak reszben igaz szerintem. Kint, pl Nemetorszagban a hasznaltautok ara alacsonyabb aranyban, mint otthon. Egyszerüen draga a szerviz, magasabbak a fizuk, az emberek egy idö utan sokkal könnyebben megvalnak a kocsitol, kevesebbert, mint a piaci valos ara...meg nem erdekli az eladot, hogy mondjuk fel evet hirdetessen meg azert, hogy 200 euroval többert adja el es nem erdekli a vevöt sem, ha talal egy neki megfelelö autot, hogy 200 eurot meg lealkudjon....eppen ezert lehet talalni nagyon jo fogasokat is kint! Nem beszelve rola, hogy kicsi a valoszinüsege a km ora mutyizasnak, jo kis nemet benya volt a kocsiba tankolva, nemet utakon hasznaltak es ha van benne a korahoz kepest kicsit több km, akkor joesellyel azt az autobahnon megtett sok sok 100km teszi ki, ahol egyenletes sebesseggel ment, valtas, fekezes, motor inditgatas nelkül....ellenben egy varosban pöfögö fele annyi km es kocsi sokkal elhasznalodottabb lehet, minden tekintetben.
Persze csodak nincsenek es töredek aron nem lehet jot venni de nem egy elvetemült ötlet, kicsit körbenezni mashol is
-
-
runner 125
nagyúr
Az kamu, vagy háromból lett összerakva, de ilyen akkor sincs.
Haversárcnak 2004-es 4.0 diesel A8-asa volt, 3,2m-ért adta el tavaly úgy 280.000km-rel.
3000 euro az 900.000ft, annyiért max '95-öst kapott."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
footy
addikt
válasz Declare #85970 üzenetére
Egyszerüen draga a szerviz,
Szerintem pedig pont ezert nem adja el szare´ hugye´ mert ha pl kicsereli a vezerles, az nem 80e huf-ban van hanem mondjuk 500 euroban.magasabbak a fizuk
Ez igaz, de ez nem azt jelenti hogy elpocsekolnak a jo autot.jo kis nemet benya
Erre sem vennek merget, bar ezzel kapcsolatban tenyleg csak ausztriaban van tapasztalatom, de itt a Jet kutakon tobbszor is gond volt a benzin minosegevel.Nem beszelve rola, hogy kicsi a valoszinüsege a km ora mutyizasnak
Ez is az onkabitas tipikus esete, ausztriaban es nemetorszagban is tekerik az orat. Talan nem annyira durva a helyzet mint magyarorszagon, de butasag azt hinni hogy itt nincs. Hassan meg a haverjai ket kebab kozott megtekerik neked az orat annyira amennyire szeretned.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
-
hdman
őstag
válasz runner 125 #85974 üzenetére
Ne is mondd....
Török, arab szlovén... ilyen ics olyan ics, csak kapkodja a fejet az ember
Sopron city :)
-
footy
addikt
Nem olyan konnyu a kamionosok elete nemetorszagban sem, multkor kapcsoltak le 1 par lengyel meg roman bandat akik kamionokat pakoltak ki. Az utobbi idoben rengeteg ilyen rablas volt es a jobbik eset hogyha csak elkabitjak a sofort. Ha pedig nincs egy nyugodt ejszakaja az embernek, akkor pedig fizethetnek barmennyit szvsz.
Ja és szokott Magyarországra is fuvarozni, azt mondja egy pár éve drágább az élelmiszer itt mint náluk németbe.
Jaja, foleg a kicsit minosegibb elelmiszer magyarorszagon aranytalanul draga a hulladekhoz kepest.(#85974) runner 125
Becs nagyon gaz, tavaly voltunk koncerten es a belvarosban gyakorlatilag nem hallttunk nemet szot.
A belvarosban szinte nem is lakik mas csak torok, szerb, roman, orosz.[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz runner 125 #85972 üzenetére
Gondolom a fia hozta össze neki, nagyon dörzsölt gyerek. Csak a német apeh dörzsöltebb nála, le is nullázták nemrég.
Give them hell Ukraine!
-
hdman
őstag
válasz szőröscica #85978 üzenetére
Többek között pont ezért dolgozom kint és élek Mo-n. Így mindkét oldal előnyét élvezhetem
Sopron city :)
-
-
válasz szőröscica #85978 üzenetére
Nagyon nem minde re igaz ez...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Dare2Live
nagyúr
Én azt látom a kiszemelt tipusomnál(prius), hogy a használtautó piacon lévő darabok 70 -90%a Hollandia+Olaszo+Franciaból nepper által behozott darab.
Több is volt amit hirdetés elött/után láttam, végigszámoltam egy ilyen körön olyan 300-700K amit fog tisztán a nepper.
Legjobban az 5-10kkmre eltüntethető hibákkal rendelkező, vagy 3-4év alatt 400.000km+ van benne darabokra vadásznak mert kiglancolva ezeket lehet adni annyiért mint a többit.... és teli van a piac ilyennel.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Declare
őstag
1. nem , pont azért adja el, mert nem kínlódik a szervizzel, ami még drága is. 7-10 éves autóktól sokkal könnyebben megszabadul és vesz egy újat, vagy újabbat. Nem kókavetyélésről beszélek, de nem is megy a sz@arrágás....mert nincsen rászorulva a nagyon nagy átlag.
3. benzin: nem én mondom, nekem is úgy mondták, utánanéztem és megdöbbenve tapasztaltam, több fórumon is olvastam, hogy otthoni benzin nem ugyan az mint itt a kinti (fuvarozók írták pl, illetve kint is minden német ismerősöm váltig állítja, nem számít, melyik kúton tankolsz, jó minőséget kapsz...nehéz a Magyar viszonyok után ezt elfogadni, de csak nem vagyok okosabb, mint sok törzsgyökeres Német aki itt él amióta született
4. Órát tekeri a török meg a román persze, de nem is ilyen vételre gondolok. Meg nem hasznaltauto.hu -n hírdető nepperekről . Német honlapon kinézett és magánszemélytől vagy autóháztól megvett kocsikról beszélek. Nem azt mondom, hogy kizárt, hogy órát állítson valaki, de sokkal kevésbé valószínű mint otthon.
Van ugye Mo.-n ez a tipikus gondolkodás, hogy huuu 3 éves az autó és van benne 100k km az huu de sok, azt nem veszem meg....na az a másik az jó, abban csak 15 ezer van az kell nekem....erre írtam, hogy egy német autobahnon közlekedő autót, amiben 3-4 évesen van 200k km ezerszer szívesebben megveszem, mint egy ilyen csillogó villogó, "höly tulajdonostól, garázsbantartott, keveset futott, csak napos időben és nyáron használt blablaba....autót 1200km-el 6 évesen".De partalan lenne ezen vitázni, azt írtam amit tapasztaltam és amiket nekem is írtak/mondtak amikor autót kerestem (autószerelő, autókkal foglalkozó, országokat járó fuvarozó, fórumozók stb....én sem akartam ezeket a dolgokat elhinni, elfogadni...de ez van j
Jó tanácsként írtam, hogy érdemes körül nézni kint, pl Németországban is és magadnak behozni a kocsit. Óriási piac, rengeteg autó, nagyobb az esélye (szvsz) egy jó fogásnak....persze macera és nem könnyű és használt autóban garancia nincs. Csak nem szabad szűk látókörűen gondolkozni. Ennyi
-
Kornel
veterán
válasz Dare2Live #85986 üzenetére
ahogy én nézem a mobile.de-t, német magánszemélytől lehet jó példányokat kifogni bármiből, az ársáv közepén, amit itthon max. az ársáv tetején lehetne. és azért millió felett már nagy a szórás az ársávban, tehát megérheti behozni saját célra is.
a másik eset valami lefingott időset behozni, és itthon rendbe rakni bontott cuccokból, ez megy még nagyba -
Dany007
veterán
válasz runner 125 #85961 üzenetére
Lehetséges. Egyébként valamiért nekem is az a tipikus régi Skoda jut eszembe róla. Sőt, a guglinak is.
Azért meg kell hagyni vannak igényesnek tűnő, kívül-belül szép darabok is, de szinte kizárólag a legújabbak és legdrágábbak közül.Furcsa mód az elmúlt pár évben rengeteg közintézmény céges autója volt ill még ma is ez a Skoda. A SuperB-t meg agyon istenítik, de fogalmam sincs miért...
Mikor még úgy volt, hogy 1,5 M lehet a keretem, néztem én is 1-2 SuberB-t igaz nagyon az alsó ársávban, de abszolút nem tetszett. Mármint annyi pénzért. Hiszen annyiért már volt S60 S80 S40 és a kettő között hatalmas különbségek voltak. Jó fenntartásban is, de hogy kicsit hazabeszéljek, annyi pénzért egy Mondeo is szintekkel komolyabb, igényesebbnek tűnő, mint u.a. az áron bármelyik Skoda. És akkor ott már a fenntartásban sincs akkor nagy különbség.@Pitu:
Ha a csomagtér fontos akkor kombi. Van 1-2 típus amelyikben a kombi is szép. Igaz ritka.
Ami meg a strapabíróságot és a fenntartást illeti, ha tényleg csak évi 7-8k km-t mész akkor egyik típus se fog vagyonba kerülni ha megkapja ami kell és nem roncsot veszel. Ilyen kis futással még a kopóalkatrészek is lassabban kopnak.
Meg ugye 7-8k km évente az nulla. A többség a dupláját teszi bele egy autóba ha csak átlagosan használja, de aki "utazóautónak" az meg mégtöbbet. Tehát szvsz arányaiban jóval lassabban fog neked elhasználódni az autód, mint annak aki mondjuk megy évi 20k km-t. Ez persze nem azt jelenti, hogy nem kell rá majd költeni, de arányaiban egy évi 20k km-t futó autón előbb elkopnak bizonyos alkatrészek, mint amelyikkel csak évi 7-8k-t megy az ember.Egyébként nehéz elhinnem, hogyha megnéztek egy C-max-ot meg azt a korábban linkelt Octaviat akkor ti nem találjátok szebbnek, igényesebbnek a C-max-ot kívül belül. [link] [link] -2004-es mindegyik (gugli szerint)
-
neduddki
nagyúr
válasz Kornel #85992 üzenetére
HI!
csak a szokasos accord/avensis kombi:- )
udv
neduddki
mod: mas: jujj de szeretemamikor vki egyfdoktaban hazudozik:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Typhoon47
őstag
válasz Dany007 #85990 üzenetére
A Superb imádat a helykínálata és a fapados igénytelensége miatt alakult ki. A beltér hossza nagyon meggyőző, a lábtér 4 személynek pazar, csak széltében szűk (=octaviával ugye). Belső igényességre a mai generációból csakis az L&K üti meg a mércét valóban, de az meg itthon érthető okokból nagyon ritka.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
!Overdose!
őstag
válasz Dany007 #85990 üzenetére
Az első generációs Octavia 2004-ben már kifutó modell volt. A fair összehasonlításhoz inkább a második generációs lenne mérvadó, ráadásul nem full fapad felszereltségi szinttel.
1. generációs L&K felszereltség: [link]
2. generáció: [link]
Ízlések és pofonok, de nekem még az első generációs is jobban tetszik, mint a linkelt C-MAX.Mod: Egyébként én pont Octavia-kat nézegetek (bár az elhatározás még nem született meg az autócserére), de nekem például kritérium az L&K felszereltség. A többit nem is nézem. Én továbbra is jó választásnak tartom az Octavia-t nem utolsósorban a jó motorok miatt.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
#27813376
törölt tag
Beírom ide is, hátha van aki tudja:
Megállított ma egy rendőr és azt mondta, jegyeztessem be a forgalmiba, hogy az autómnak más szinű a teteje, mert le van fóliázva sötétre, maga a kocsi meg fehér. Utána jutott eszembe, a rendőrautók kék-fehérként vannak bejegyezve a forgalmiba vagy sem? Ezt nem tuja esetleg valaki?
Nem büntetett meg, alapjában értelmesen beszélgettünk, bár ez olyan, hogy jobb híján ebbe tudott belekötni ha már más rendben volt.
Elvileg a jármű 30%-a lehet maximum más szín mint a bejegyzett. Egy tető az belefér vajon?
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs