Hirdetés
-
47,5 milliárd dollárt költ chipekre Kína, várja a Samsungot is
it Kína egy 47,5 milliárd dolláros alappal pörgetné fel a saját félvezetőszektorát, a miniszterelnök pedig további befektetésekre bátorítja a Samsungot.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pitu
aktív tag
Sziasztok,
találtam egy nagyon jó állapotú g-astra-t. Annyi esztétikai hibája van, hogy az utasoldali légzsák bal oldalán a könnyítésnél van egy kb 5cm-es repedés. Szerintetek ezzel lehet valamit csinálni, meg lehet valahogy javítani (műszerfal csere nélkül)? Kép -> [link]
Köszönöm!
-
Pitu
aktív tag
a visszajelző lámpa működik, bár gondolom azon lehet ügyeskedni, viszont az egész autón nagyon rendben vannak az illesztések, mm pontosan stimmelnek. hétfőn felhívok márkaszervízt is, ill. beírom ezt a most talált opeles topikba. Műszerfal csere sok lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Pitu
aktív tag
válasz Motion_Blur #5534 üzenetére
ez 1.2-es szintén láncos motor. a tulaj állítása szerint kibírja az olajcsere periódust utántöltés nélkül, bár azt nem tagadta hogy csíp az olajból. egyébként 2003-as, ~150e km-el.
előtte egy clio II.-t néztem, de azzal gond volt. kb. 900eFt-om lenne most erre. -
Pitu
aktív tag
Felteszem akkor a kérdést, hogy 900K-s árkategóriában milyen autó(ka)t nézzek? v. maradjak az astráknál? fontos szempont az alacsony fenntartási költség, ill. az hogy gyerek kompatibilis legyen (: (skoda octavian gondolkodtam még az astra mellett)
-
Pitu
aktív tag
válasz soldi3r #5554 üzenetére
sajnos eléggé zavar ez az esztétikai hiba, feltűnő számomra (is)
ill. ha később el szeretném adni az autót, akkor én is magyarázkodhatok, hogy az miért van ott kirepedve..stb
az opeles fórumban írták hogy nem nagyon lehet vele mit kezdeni, max ragasztani, de az kifehéredhet, ill. befolyhat.
valaki össze tudná foglalni a g astra és octavia közötti pro és kontra érveket? -
Pitu
aktív tag
nem tudjátok működik még olyan oldal ahol tárolva vannak a régi zöldkártya adatok? Találtam egy ilyet, de a részletes adatok már nem lekérhetőek: [link]
(2010-től nyilván nem frissül, de hasznos lehet korábbi óraállást is látni) -
Pitu
aktív tag
10 éves Skoda Octaviába mennyibe kerülhet utólag klímát rakatni? 1.6/101L
-
Pitu
aktív tag
Sziasztok,
Bp
pro: korrekt, készséges magánszemély, kevesebb km, +1 garnitúra téligum, 83e km, szép állapot
kontra: nincs ABS, 2002.12. havi, csomagtartó sarka kicsit kopott, dísztárcsán látható 1-2 padkázás nyomaSzfv
pro: 2004-es, ABS, újabb változat, kedvező ár
kontra: nem túl készséges kereskedő, ajtón nincs védő, telefonon 100eKm-t mondott, levélben 130eKm...Mivel Miskolcon lakom, problémás mindkét autót megnézni, de megoldható. Nekem valamiért a Bp-i gép szimpatikusabb. Megnéztem az összes 2004-es Punto-t és ezt leszámítva 770-800eFt-ig mozognak, nem baj hogy nem drága, csak az okát nem tudom...
Szerintetek? Érdemes egyébként átvizsgálásra vinni ezt a típust, vagy van olyan listátok ami alapján a Punto-s betegségeket ki lehet szűrni?
-
Pitu
aktív tag
válasz !Overdose! #11600 üzenetére
Jó lenne az ABS, de nekem ez nem kizáró ok, ebben az árszegmensben.
Nem tudom utólag mennyire problémás beszerelni. Egy ideje nézegetem a Punto-kat, de nem könnyű olyan példányt találni ahol minden stimmel... továbbá megfelelő rutinnal valamilyen szinten kiváltható, szerintem. -
Pitu
aktív tag
válasz !Overdose! #11603 üzenetére
Azt tudod esetleg, hogy mennyire problémás az utólagos beszerelés? (Ha egyáltalán lehet.)
-
Pitu
aktív tag
2005-ös g-astra-nál 200eKm nagyon sok? (végig vezetett szervízkönyv)
-
Pitu
aktív tag
válasz Dare2Live #12125 üzenetére
1.4 16v Classic II. nem tudom ez Twinport-e már. Igazából ami izgat, hogy meddig bírják a csapágyak, k.szervó, kevésbé kopó alkatrészek..stb.
Közben kiderült hogy céges autó ez, a km valószínű ennyi amit mondott.
Családban van egy "99-es F-astra (1.4 8v), 180eKm-el. 40eKm volt állítólag benne amikor vettük 7 éve. A fékeket, olajat, 1db akksit leszámítva 50eFt sem kellett rákölteni eddig (pedig figyelünk minden apró zajra, rendelenességre).
Egyébkén ezt néztem: [link][ Szerkesztve ]
-
Pitu
aktív tag
válasz AMD Power #12143 üzenetére
Nem tudom hogy a g-astra őrzi-e az elődje megbízhatóságát. Pár népítéletet olvastam róluk.
Egy ideje a 2-es Punto és g-astra között billeg nálam a mérleg. Lassan döntenem kellene, mert never ending story lesz ez már
Ezek pillanatnyilag a potenciális jelöltjeim:
[link]
[link] 130eKm
[link] 150eKm
[link]
[link] 200eKm
Ár / érték (állapot) arányban szeretném a legjobbat kihozni. A Punto költségei talán kevesebbek, de kisebb is mint az astra. -
Pitu
aktív tag
Egy kis matek kellene csak Ahogy korábban írtam, az F-astránk 7 év alatt kb. 140eKm-t ment, ez leosztva ~20eKm/év, úgy, hogy inkább csak hétvégén ment az autó. Így én már kinőttem a kevés kilóméteres mizériából. A kérdés inkább az, hogy a szervizek rendben el lettek-e végezve a megfelelő kilóméterek után v. mikor esedékes nagyobb, költségesebb szervíz.
Kollégám 1 hete vett egy Corolla Verso-t. 2005-ös 160eKm van benne. Toyota-nál leinformáltuk, rendben elvégezték a kötelező szervizeket, javításokat. Olyan az autó mintha új lenne, vigyázva volt rá. -
Pitu
aktív tag
Opel topicban feltettem ezt a kérdést, nem jött még rá válasz. Esetleg innen valaki?
-
Pitu
aktív tag
-
-
Pitu
aktív tag
válasz Integra #34548 üzenetére
sajnos van, vezérléscsere óta random kerreg a motor, van hogy 100-120km folyamatos út után, van hogy kevesebb után is. Ráadásul ahogy jön, úgy abba is marad, így szerelőhöz is hiába viszem... szét kell majd szedni. 1.2-es g astra, szóval láncos motor, lehet a feszítő rossz v. nem tudom.
Felhívtam a srácot akitől vettem, elismerte hogy volt motorcsere, jövő héten leülök az ügyvéddel és kitaláljuk mi legyen a megoldás. Remélem nem kell a hatóságokat belekeverni... -
Pitu
aktív tag
válasz bitpork #34562 üzenetére
Köszi az ötleteket. Magánszemélyről van szó, telefonon keresztül nekem úgy tünt hogy hajlandó a szakszervízes javítás költségét átvállalni. Nem rögzítettem a mostani beszélgetést sajna, elég pipa voltam.
Tisztában van vele hogy köteles lett volna említeni a motorcserét és az azt követő hengerfejezést... Sok apró láthatatlan hibát is észrevettem a vásárlás óta, de ezek nem voltak különösebben költségesek.A büntető feljelentést végső esetben alkalmazom csak, remélem nem kerül rá sor.
Voltam Budapesten is megnézni anno egy Puntót, na az az eladó teljesen korrekt volt. Nem akartam hinni a fülemnek, mindent elmondott az autójáról. Tetszett is a kocsi, árban nem tudtunk megegyezni sajna.
-
Pitu
aktív tag
válasz hobizoli #34563 üzenetére
Most derült csak ki a motorcsere ténye, a műszaki vizsga utáni adatlapon. Elsőre az ugrott be, hogy azért cseréltek motort, mert az eleje nagyobb sérülést szenvedett. A legnagyobb gondom pont azzal van, hogy vásárláskor valószínű szándékosan információkat tartott vissza.
A problémáról meg annyit tudott mondani, hogy az egyik hengernél nagyon alacsony volt a kompresszió. Konkrétat nem tudott mondani.
[ Szerkesztve ]
-
Pitu
aktív tag
válasz Motion_Blur #34570 üzenetére
igen, a céges ügyvédünk segített, ki is egészítettük.
(#34571) hobizoli: a vezérlést 2 hét után cseréltettem, nem biztos hogy az a hiba...
[ Szerkesztve ]
-
Pitu
aktív tag
válasz bitpork #34576 üzenetére
Nem akarom OFF-olni a topikot, tényleg abban bízok hogy találunk közös megoldást a problémára.
Ez a rögzítősdi nem sért személyiségi jogokat amúgy?(#34575) Nkboy: erre én is nagyon kíváncsi vagyok. A vezérlés még garanciális, számlák megvannak, ha ott a baj, azt 0Ft-al kellene megúsznom.
(#34574) hobizoli: nem vagyok otthon a témában, csak feltételeztem az ütközést, úgy néz ki itt nem erről van/volt szó. Sajnos olvastam már olyan cikket, hogy totálkáros autót összekalapálás után eladnak...
-
Pitu
aktív tag
válasz hobizoli #34583 üzenetére
nos, a kocsit hivatalos szervízben nézték át. Van papír is, de a motorja nem lett szétkapva. És ahogy írtam a kerregés nem folyamatos.
hallottál már olyanról hogy rejtett hiba?? haza menet közben semmi kerepelés nem volt, hosszabb út során már igen. A vezérlés csere nem oldotta meg ezt, ettől függetlenül lehet hogy az a ludas.
A srácból sajnos utólag kell kihúznom egy rakat infót, mert előtte csak azt mondogatta hogy szuper a kocsi....
Eddig tűrtem, de az hogy a motor sem a gyári, az már kicsapta most a biztosítékom. -
Pitu
aktív tag
válasz hobizoli #34588 üzenetére
Nem vágod miről beszélek. Az apró és "ismert" hibákat már rég megoldottam (első kerékcsapágy is cserélve . És nyílván nem fogom azzal keresni az eladót hogy "bakker nem jó a gyertya"....
Vannak viszont olyan trükkök, amivel szépen el lehet fedni ezt/azt. De előbb/utóbb ezek kiderülnek. (adalékolás..stb.) A motorcserével semmi bajom azon kívül, hogy erről sem tudtam. Jól működő motornál ez max meglepetést okozna.
Ahhoz hogy a szervízben a motor állapotáról fixet tudjanak mondani, szerintem meg kell bontani valamilyen szinten, ezt nem csinálják meg neked pár 10ezer Ft-ból. -
Pitu
aktív tag
válasz zoo8800 #34648 üzenetére
Telefonon hajlott a megoldásra, burkoltan, de kimondta, hogy azért is adta el az autót mert nem akarta megcsináltatni már, inkább újat vett... eladni meg úgy lehet gyorsan ha elhallgatunk ezt-azt. Sok dolgot elmondott, de kb. ennyit el is hallgatott. Az állapotfelmérés meg nem derített fényt minden kis hibára.
Nem parázok emiatt, az ügyvédtől csak tanácsot kértem, és inkább mérgemben agyaltam a feljelentésen. Nem egy milliós autóról van szó, de bosszantó ha azt érzi az ember hogy valszeg átb..ták.Lakásommal is így jártam Kedves eladó az egyik szoba falára tett falvédőt. Aláírtuk a szerződést, kifizettük a lakást. Mikor újra felmentünk, asszony kiabál hogy menjek be a kisszobába. Falvédő eltünt, fal végig repedve... Végül a jól megfogalmazott szerződésnek köszönhetően peren kívül kijavíttatta az előző tulaj a falat.
-
Pitu
aktív tag
-
Pitu
aktív tag
Eladóként az okmányirodába akkor is be kell vinnem az adásvételit ha a vevő már megtette?
-
Pitu
aktív tag
-
Pitu
aktív tag
Sziasztok!
Kb. 1 hét múlva aktívan autót kezdek majd keresni. 1.6mFt-ot szánok átírás/szervíz nélkül a vásárlásra. Fontos hogy legalább 2 gyerekig kompatibilis legyen. Benzinest szeretnék, mert évi ~7-8ezer km-t használom az autót.
1.6-os Octavia-kat nézegetek, szerelőm I-es ajánlott, de én nem zárom ki a II-eseket sem. Próbálom elkerülni az ex rendőrautókat, így a fehér szín kapásból kizáró ok (+nem is tetszik). Szerintetek is érdemes ekkora összegnél inkább egy fiatalabb I-est nézni?
A másik kiszemeltem 1.4 v. 1.6-os Toyota Corolla lenne, lehetőleg kombi. Jó lenne Japánban összeszereltet találni, de nem feltétel. A Toyota híres a megbízhatóságáról, de aggaszt hogy egy lerúgott példányra szintén sok pénzt lehet azért locsolni.Előzmény: 2002-es 1.2-es G Astra. Sajnos egy balfék szerelőnek köszönhetően a gatyám ráment az autóra, ill. saját bőrömön kellett megtapasztalnom hogy eléggé alulmotorizált. (Miskolc-Szilvásvárad bükkön keresztül katasztrófa volt 2 fő + 1 gyerekkel) Ezért pl. tuti nem fogok 1.4-es 75le-s Octavia-t venni.
Ahogy az előző autómnál is, most is rászánom azt az x ezer ft-ot az átvizsgálásra. Esetleg ha tudtok a fenti feltételeknek megfelelő, megbízható, viszonylag olcsón fenntartaható autót, akkor várom a javaslatokat.
Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen