- Hobby elektronika
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen SSD-t vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Hisense LCD és LED TV-k
- Vezetékes FEJhallgatók
- Azonnali processzoros kérdések órája
Hirdetés
-
Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
it Elon Musk tervei szerint egy szuperszámítógéppel szolgálják majd ki az xAI Grok chatbotjának következő verzióját.
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
ph A cég bezárja utolsó, Sakaiban található üzemét, amivel egy korszak ér véget.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsebestyen
addikt
Hello, ez a topik jobban pörög mint a gumis, ezért itt kérdezem:
Ez a vredestein milyen? Skoda Octavia 2004 alá menne, évi 10k km, főleg városban. Vagy hasonló árban esetleg más bevált darab? Azt h dobjak rá +20ezret és vegyél ezt meg azt inkább hagyjuk. Köszi!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lsebestyen #85353 üzenetére
Vedd meg nyugodtan.
-
trassher
addikt
Köszi a válaszokat. Ma este megyek kipróbálni egy ismerős 1.4 16v g astráját. Állítólag jó autók, a 90 lovas élhető is. Opel topicban 3 ajtós, klímásra 400K-s árat mondtak ha szép. Este kiderül.
Redmi Note 7
-
addikt
válasz lsebestyen #85353 üzenetére
DB-ra 1,5k-val drágább,de én inkább ezt venném
Ajánlottak:
good year
dunlop sp blurespone
pirelli p7
continental premiumcontact5
michelin primacy3 -
Debilon
addikt
válasz Mágus2 #85351 üzenetére
hát ja, nem mindenkinek kell kirobbanó teljesítmény, mikor autót kerestrem nekem is mindenki azt mondta, hogy 2L alatt ne is vegyek 6-os Mazdát, mert nem megy rendesen főleg kombi karosszériával
ehhez képest az 1,8-as motorral tökéletesen meg vagyok elégedve minden szempontból
az 1,6-al nincs semmi gond a Ford-ban, elvisz A-ból B-be
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
AMD Power
titán
válasz GLOCK34 #85363 üzenetére
Az első szimpatikusabb. Főleg 120e km miatt. Utána lehet nézetni, de valószínűleg annyi van benne. Az meg csak "jó" ha céges, mert akkor az márkaszervizben volt állandóan minden cserélve.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
runner 125
nagyúr
válasz GLOCK34 #85363 üzenetére
Szerintem egy itthon élő, svájci orvos, nem dohányzó ikerpár egyik tagja vette az egyiket, a másik meg másikat.
A H Astra tipikus cégautó, nyilván mindkettő az volt. Előnyük lehet h ezeket tényleg leszervizelik (mármint elmegy a márkakereskedésig, aztán a többi már a szerelők becsületén múlik), cserébe a céges autók 99%-át mocskosul leszarják a felhasználók.
Van több jó barátom és ismerősöm akik céges autót használnak, piszkosul nem érdekli őket, h meleg-e a motort, vagy befér a parkolóba, netán hogy áll az olajszint, a lényeg h a tankolókártyán mindig legyen credit.Ettől a H Astra ajánlott vétel, jó autók, de ha teheted első körben szvsz ne flottásat válassz.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
AMD Power
titán
válasz GLOCK34 #85363 üzenetére
Itt egy példának alternatíva.
OPEL ASTRA H 100400 km szervizkönyv mo-i
Ez mondjuk öregebb , de a km ha valós akkor ez sem rossz.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
jozefgucci1
addikt
válasz GLOCK34 #85363 üzenetére
Ha valóban cégesek voltak akkor szerintem ne az előttem leírtak miatt . Nekem is lett volna a múlt héten egy céges qashqai , de úgy le volt lakva , hogy arra már nem is mertem gondolni hogy hajtották . Arról meg ugye gyakran hallunk , hogy a céges kocsikra mindent ráírnak a szervizekben aztán abból mit tesznek bele az már kérdéses .
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
veterán
válasz GLOCK34 #85363 üzenetére
Kinagyítottam a képeket amennyire lehetett az első autónál, szerintem Opel Tormási pecsételte a szervizkönyvet Kecskeméten, ahogy néztem utoljára 117ezernél valamikor 2012.03-ban. Egy telefonodba kerül felhívni őket, ha komolyan gondolod. Nagyon jó szerviz amúgy.
Nem egy bonyolult autó, 2008-ra kiforrott típus volt.
Én biztos a maradék 1%-ba tartozom, de a céges autókra is vigyázni szoktam, közel úgy mint a sajátomra
Szerk.
1. Ha teheted digitklímásat vegyél, nem túl szép az alapkivitel központi kijelzője.
2. Az a debreceni rablósor nem túl jó hírű (budapesti vagyok).[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz GLOCK34 #85368 üzenetére
Legutóbb pár hónapja ugrottunk el egy közös ismerősünkhöz, egyik haversrác egy 1.4 G Astra-val jár. Beülltünk, elindult, hangos csörgő hang jött a motorból, persze már hidegen kitolta a szemét. Kérdezem tőle miért nem jelented be szervizbe, nincs túl egészséges hangja, ráadásul a cég kontójára orvosolják. "Áhh, már fél éve ilyen, de látod nem akar megállni, pedig akkor kapnék másikat, újat."
Szóval tényleg nagy részükkel így bánnak, persze a nepperek itt ott helyrepofozzák, de az előéletüket siralmas körülmények között teljesítik a flottás autók, legalábbis nekem ez a tapasztalatom.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
TaaT
veterán
válasz runner 125 #85365 üzenetére
És hogy a kivétel erősítse a szabályt múlthéten ültem egy hatos TSI jettában amiben 122e km volt, és céges, és nő vezette, és olyan volt mint az új.
Bár ez a nő minden céges autójára úgy vigyázott hogy csak na.
Give them hell Ukraine!
-
GLOCK34
aktív tag
válasz focvis #85369 üzenetére
Én 2013.03.23. látok az utolsó pecséten, és igen 137900 van beírva. Az előzőnél pedig 114318 ha jól látom.
A kiegészítésed második pontja pedig sajnos nagyon is igaz.
Volt olyan hely,ahol nem lehetett elvinni próbakörre,mert nem volt benne üzemanyag+forgalomból kivonva. Csak ezt előtte elfelejtette közölni. Az egy Mazda 3 volt.runner 125: Akármekkora cégről is legyen szó akkor sem értem az alkalmazottak ilyen hozzáállását. Én spec. jobban vigyáztam a céges kocsira mint a sajátomra.
Valamiért mindig az motoszkált bennem,hogy az "nem az enyém" felelősséggel tartozok érte.
De hát mindenki más.[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
molnarpeter
nagyúr
válasz runner 125 #85371 üzenetére
Ellenpélda: Apám régebben a céges Peugeotnak még adalékot is kért az olajcseréjéhez, még talán a sajátjánál is jobban vigyázott rá, úgy persze, hogy a cég fizette (aztán valaki más jól járt a kocsival, más kérdés).
Tényleg a két véglet a jellemző, ha más tulajdonáról van szó, de ez az élet minden területén érvényes, csak a határok tolódnak ki, ahogy növekszik a dolog értéke.
GLOCK34: Én is úgy nőttem fel, hogy a máséra legalább úgy kell vigyázni, mint a sajátra. Sajnos már a nálam idősebbek között is inkább az ellenkezője érvényes.
[ Szerkesztve ]
-
blt.62
őstag
Ezt a BMW-t adnák egy az egyben a 2002-es 2,0 HDI Citroen Picassomért. A picasso 175 ezer km, bőrös,egy gazdás,végig vezetett szervízkönyv. Egyedül a szélvédőm repedt. Félek egy kicsit a cserétől.
MegtorloXp
-
neduddki
nagyúr
válasz blt.62 #85377 üzenetére
HI!
tds csip nelkul is szereti kinyirni magat nemmeg csipleve, dizleletere nagyon szeret porogni, de nem birja:- (
e39 rohad ill fytomu nincs oda az utminosegert amit randa aron szokot tmeghalalniudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
AMD Power
titán
válasz molnarpeter #85376 üzenetére
Ez a normális hozzáállás szerintem. Nekem is ha lenne céges autóm biztos vigyáznék rá. Az autóknak lelke van.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
trassher
addikt
A nap hirdetése. Esélyes hogy Csontis hirdetéseket olvasgatva nőtt fel.
Redmi Note 7
-
Laraxior
titán
válasz blt.62 #85377 üzenetére
3000es Laguna cserébe?
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
trassher
addikt
válasz Ace owner #85389 üzenetére
Hátsó lámpa, felnik, kipuff, csomagtérajtó szerintem élből kuka. Ennek az autónak minden hiányzott csak a csomagtérajtó lefalazás nem. Viszont a bőrözött belső az opc ülésekkel kifejezetten jól mutat. Ilyen ülésekben ültem tegnap és a majdani autónál ezek beszerzése került az első helyre.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
AMD Power
titán
Belül is brutál gázos.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
veterán
válasz trassher #85391 üzenetére
Bocs, hogy javítalak, de sok Opelem volt; az ülések az Astra Sport felszereltségből valók fazonra (volt olyan is), de egész konkrétan az Astra Coupé (szintén) félbőr-fél alcantara ülései, ritka szép állapotban, lehet újrahúzták, mert iszonyat gyorsan el tud koszolódni. Az Astra G OPC-ben (sajnos nem volt) emlékeim szerint Recaro ülések voltak dupla övbújtatóval a vállaknál és egybeépített fejtámlával (versenyülés fíling).
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
válasz trassher #85391 üzenetére
Szerintem se olyan gáz. Nem túl csilli-villa, nem egy hányadék, mint az ilyenektől megszokott.
Múltkor volt egy szintén opel valami linkelve... csíkosra festve, hátsó spoilerrel stb... na az volt gáz!
Ez ahhoz képest igényes kategória. A belseje is tetszett.
A rendszámtábla tényleg furán néz ki. Mintha egy hirdetést szögeltek volna ki random falra...
Ami igazán gáz, hogy mindez egy kis 90LE Astrában, no meg a szöveg... Csontinál csak vicces, tudja az ember, hogy csak bohóckodnak. Itt meg nem tudom... -
veterán
válasz trassher #85397 üzenetére
Köszönöm a bizalmat az igazi OPC-ben olyan ülés van mint amilyent beleszerkesztettem az előző hsz-embe. És az igazi OPC-ben 2.0-ás 160 LE-s szívómotor van, később ezt cserélték a Coupé Turbo 192/200 LE-s turbójára. Astra H-ban megjelent az OPC Line is, de ennek semmi köze az igazi OPC-hez, tkp. néhány spojlert jelent.
Ha már osztom az észt hadd írjak az Astra G benzin motorokról is:
1.2 - ki kell taposni a belét, ne vegyed
1.4 - nagyon jó, jól fogyaszt (óra szerint 190+)
1.6 8v - tartós, de nagypapis
1.6 16v - nagyon jó, de sajnos igen sok példány már újonnan is ette az olajat, óra szerint 200-at tud
1.8 - igen jó, érzésre megy úgy mint a 2.0, persze az 1.4-nél többet eszik
2.0 - elb@szták az áttételezését a váltónak, 1:1-ben az 1.6 16v áttétele van benne, 200-nál 6000-et forog úgy, hogy a max teljesítményt 5600-nál adja le, óra szerint 210.
2.2 - nem ismerem
2.0 Turbó - megy mint a távirat, de egy bughalmaz, és tud 20 litert fogyasztani átlagban ha kened neki, vége óra szerint 255 (van sk. képem róla valahol).[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz focvis #85398 üzenetére
Pont tegnap próbáltam egy 1.4-est és meg voltam elégedve vele teljes mértékben. Nagyon szépen ment és 130-nál alig volt zaj, bőven komfortos volt. 184-5 cm vagyok és 90 kg de simán elfértem magam mögött. Ha már itt vagy bedobok 4 autót amiket első ránézésre kinéztem. 700K a plafon vételár tekintetében ezért is jellemzően 2000 előttiek az autók.
1
2
3
4Redmi Note 7
-
veterán
válasz trassher #85399 üzenetére
4. a kormányra ráhúztak valami védőt, miért nem szedték le fotózáshoz? kérj képet a kormányról. 5 liter/100 lehetséges, de nem reális, inkább 6 óvatosan hajtva. Ránézésre jó.
3. emlékeim szerint a plüss kárpit az elegance felszereltség, de akkor hol a bőrkormány és a (mű-)fabetét? Ránézésre jó.
2. a kormányt átbőrözték elég csúnyán. inkább kevesebb kilométerest vennék én.
1. nincs belső fotó, se km, ránézésre rohad a b.h. sárvédőEzek az én meglátásaim, de tudd, hogy amikor magamnak veszek autót, akkor bele tudok nyúlni a szarba.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs