- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- NVIDIA® driverek topikja
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Androidos tablet topic
- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Balupapa
senior tag
válasz Napfénysüti #69750 üzenetére
persze, hozzájuk járnak tanulni a németek
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
blt.62
őstag
A Citroen Picassokban lévő Peugeot 2,0 HDI motorok állítólag 500 ezer km-t is elmennek ha rendesen be van tartva az olajcsere periódus. Ezek a motorok jobbak mint a német diesel motorok,vagyis megbízhatóbbak.
Mondom ezt egy tucat taxis kollégám véleménye alapján.[ Szerkesztve ]
MegtorloXp
-
neduddki
nagyúr
válasz Napfénysüti #69750 üzenetére
HI!
de inkabb egy xud7/9 mint cr..
udv
neduddki
mod: blt.62: kat hogy ezt eddig egylen nagynyomasu es befecskendezo se hozta ossze a kornyeken....
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
szőröscica
addikt
Tartósságban szerintem nincs különbség a német és a francia dízelek között, de a németek sokkal kulturálatlanabbak. Legalábbis egy VW CR-t összehasonlítva egy dci-vel, vagy hdi-vel biztosan. A PD-ről nem is beszélve.
-
8th
addikt
válasz Kornel #69742 üzenetére
Mind a Hyundai i30-at mind a Kia Ceed-ed jobb autónak tartom a jelenlegi alsó-középkategóriás japó autóknál ez alól egyedül a Mazda 3 a kivétel az egy végletekig átgondolt jó konstrukciónak tűnik. Hondának fogalma sincs milyen autót kéne letennie az asztalra, hogy vegyék az emberek. A Jazz jó, nagyon de az új Civictől egyenesen hányni tudnék és mivel egyetlen egyet sem láttam még az utakon belőle valószínűsítem nem csak én vagyok így vele. Toyota Auris kívül belül olyan unalmas, hogy elalszol és a megbízhatósága is már csak legenda. Mitsubishi gyakorlatilag eltűnt a süllyesztőben ha nem lenne az L200 már rég lehúzhatták volna a rolót. A Nissan Note baromira tetszene de nincs egy épkézláb benzines motorjuk azt az 1.2 benzines kávédarálót ők sem gondolhatták komolyan. Csak a Mazda 3 marad.
#69749: Na igen.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
szőröscica
addikt
válasz !Overdose! #69761 üzenetére
Itt Miskolcon is jópár szaladgál, pedig ugye nem ez Magyarország húzórégiója.
-
8th
addikt
válasz !Overdose! #69761 üzenetére
Úgy kifejezetten nem figyelem őket de én nagyon nagyon keveset látok belőle. Nem vitatom, hogy műszakilag kikezdhetetlen de valami rettenet ahogy kinéz minden irányból minden szögből. Egy Nissan Note kéne a benzines Mazda 3 technikájával és hawaii.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
nagyúr
Fehérváron hébe-hóba látok egyet illetve egy Hondánál dolgozó barátom hajt ilyet azt a múltkor meg is néztem. Belül egészen kultúrált nekem jobban bejön mint a 8gen csak az a hátsó rész ne lenne ilyen ronda a kasztniján. A 4 ajtós viszont szerintem korrekt külsőre.
Més que un club!
-
MunezXBK
nagyúr
Nah...fain dCi motor. Spanom 1.5-ös Cliojában most hányt be a magasnyomású..
-
hobizoli
nagyúr
válasz !Overdose! #69761 üzenetére
Hat nemtom merre jarsz, mert en 9gen-t jobbara meg csak jpg formatumban lattam, pedig ma is atmentem a 12.-18.ker kozt oda-vissza meg tegnap is...
Na meg a 8gen sem egy kifejezett tomegmodell, pedig az mar 7+ eves modell
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz blt.62 #69755 üzenetére
nem nehez, sosem hul ki hidegre
ezert rohejesek a gyari tartossagi tesztek is, amikor 20 nullszerias autoba belehajtaak par honap alatt 100-100k km-t 0-24-ben valtott safjorokkal, es eloadjak utana, hogy bazzeg 2M km-t tesztetuk es ez iylen meg olyan tutizsir... csak azt feletik el, hogy a vegso modell az a juzernel mindennap kihul es ujramelegszik, szoval qrvara nem ugyanaz a terheles eri 100k km alatt, mert azt naponta 2x is lehet akar mar hidegen is megtiporni, mig ok egy ~folyamatosan uzemmeleg motoornal nyomtak ki a szemet.
több drón kell ;P
-
Kornel
veterán
válasz DeFranco #69777 üzenetére
de amúgy tényleg nem vicces, hogy egy turbós közvetlen befecskendezéses precíziós motorra rá mernek írni 30 ezer olajcsere periódust...
bazzeg írjon rá 10ezret, oszt szeva.
az se igaz, hogy az új autóknál nem kell 1000-2000 km után olajcsere, aki más mond, az nem ért hozzá. -
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz Kornel #69780 üzenetére
nincs ezzel baj, csak VW fele longlife periodus is csak bizonyos uzemallapotok rendszeres teljesulese eseten lesz longlife kompatibilis csak, kulonben ott is elobb lehet/kell(!) cserelni
de az egyszeri egybites juzernek ebbol csak az maradt meg, hogy nem kell benne olajat cserelni 30k km-g, es lehet tiporni, mert bííííííííííírgyjajaaaaaz, hisz' jürgen
több drón kell ;P
-
neduddki
nagyúr
válasz hobizoli #69782 üzenetére
HI!
konyorgom hosszucsereperodusnal mijert nemlehet egy intelstickept bepteni? nem hinnem hogy az a $500 sokat osztana szorozna raadsaul darabos ar
/de tomsokat oszt szoroz ismerem az otogyarak beszallitok fele arpolitikajat;- (/udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
nagyúr
válasz neduddki #69785 üzenetére
"Természetesen nincs mobil olajelemző laboratórium az autóban, viszont az olaj állapotára, a megtett kilométerből, a hidegindítások számából, a terhelésből, valamint sok más, a számítógép által mérhető adatból kiválóan lehet következtetni."
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
neduddki
nagyúr
válasz Dluinet #69786 üzenetére
HI!
pont eszondom hogy hosszu csereperodusu dzleknel egy intellistick $500 ara nem egy luxus es nem tippelni kine
de egy delktromos allndo meresere alkalmas vacak meg $200 is megvanudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
nagyúr
válasz neduddki #69787 üzenetére
hülyeség az egész, cseréljék csak 30000 vagy ha nekik még belefér a 400000km is
nem hiszek én az ilyenekben
nekem akármi mutathatja, én 10-11000-nél nem engedem tovább, de ezt is félve írom, mert 80%-ban városban használom rövid távokra"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
joshua7
veterán
válasz !Overdose! #69761 üzenetére
Én Pesten talán ha kétszer láttam 9gen-t. 8-as azért előfordul, de a 9-es szerintem mint a fehér holló.
Semper Fi
-
neduddki
nagyúr
válasz Dluinet #69788 üzenetére
HI!
sokat fejlodtel az utobbi idoben tt az ideje ezt is megtanulni:- )
udv
neduddki
mod: es 1M ootn menny a nargin? ugye nem $200M???
joshua7; felink a vajuknal lassan tobb a 9genmnt a 8gen
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
ABE
őstag
-
8th
addikt
válasz Kornel #69780 üzenetére
Gyártók dobálóznak 15-20 akár 25ezres olajcsere intervallumokkal a valóság az, hogy a kisturbós nagy literteljesítményű modern autók 10ezer kilométer körül vagy akár még hamarabb sikítozni kezdenek, hogy a gazdi sürgősen cseréltessen olajat. Bullshit az egész.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
engine88
aktív tag
Erre tudna valaki valami okosat mondani?
Van egy 1.4 benzines 2003as Peugeot 206.
Nyaron 8-9 liter koruli fogyasztasa van (90% varosi rovidtav), de telen 7-8 fok alatt megeszik 10liter felett is (ez is szinte csak varos rovidtav, fel se melegszik a motor mire leallitom).
A masik erdekesseg hogy akarmilyen az ido nem megy fel a motor homerseklete 80fok fole. Akar varos, akar autopalya. De ha megallok 5percre jaro motorral akkor felkuszik 90-92re bekapcsol a venti es lemegy 80-85-re.
Valaki barmit? :/ Elore is koszi -
ABE
őstag
válasz engine88 #69797 üzenetére
Első tippre a hibás termosztát ugrik be, mint a be nem melegedő / sokat fogyasztó motorok mumusa.
Szerk:
Az persze benne van a pakliban, hogy a használat módja miatt magas a fogyasztás, de azért a 8-10 literes fogyasztás így is soknak tűnik. Egyszer le kéne mérned, hogy mondjuk egy relatíve hosszabb távon (országúton/autópályán) mennyit fogyaszt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen