- TCL LCD és LED TV-k
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- SSD kibeszélő
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Autós kamerák
- Milyen SSD-t vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
Kornel
veterán
az jó, akkor 12 cm még beleférne nekem, gondolom.
ültetőrúgókba mit ajánlasz?
30mm-es ültetéshez a gyári gátlók is elegek még, ha jól tudom?
ha műbizonylatost veszek, akkor a rendőr vagy a kpm nem köthet bele, igaz? illetve műszakin is átmegy?más: 4 mm-es kötelező profilmélység
pont rászóltam egy hete, páran lehurrogtak, de úgy látszik a minisztériumban is vannak értelmes emberek, vagy van itt egy beépített ember[ Szerkesztve ]
-
-
TaaT
veterán
válasz Kornel #69106 üzenetére
A nagyon olcsó rugókkal szokott probléma lenni, érdemes valami nevesebb gyártót keresni. És ami a legfontosabb, a kocsid motorjához és karosszériájához megfelelő rugó kell. Mert a sima karosszériához nem jó a kombi ültető rugó, az 1.9 TDI-hez nem jó az 1.4-hez való rugó stb...
A gyári gátlót meg lehet (és érdemes is meg) tartani ha nem lóg a bele.
Nem tudom hogy működik ez a papírozás, számíts rá hogy valószínűleg nem megy át vele műszakin (nálam abba mondjuk pont nem kötöttek bele)
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
őstag
Nekem nagyon tetszik a kocsi, kívül-belül. Nagyon tetszenek a lámpái, gondolom nagyon jól világítanak. Arra mondjuk kíváncsi lennék mennyire lehet zavaró a színes navi éjszakai vezetésnél. Régi konstrukció, cserébe gondolom minden szerelő ért hozzá és kevésbé drága az alkatrész, legalábbis ezt gondolom. Nem vezettem még ilyen astrát, de nagyon bejön ilyen felszereltséggel.
-
!Overdose!
őstag
válasz Kornel #69106 üzenetére
Hivatalosan nem elég a műbizonylat, be kell jegyeztetni a forgalmiba, ami nem kis feladat jelenleg Magyarországon. Gyakorlatilag 30 mm-es ültetésért jó eséllyel senki nem fog büntetni. Szerencsés persze, ha nem valami rikító színű a rugó. Az Eibach elég jónak számít, ráadásul fekete színű. [link]
A városi tunerek körében elterjedt, hogy 30-40 mm-es ültetésig megfelel a gyári gátló is. Nekem nem ez a tapasztalatom, de én az átlagnál jóval kényesebb vagyok a futóműre. Jelenleg Koni STR.T gátlókat használok (egyelőre gyári rugókkal).
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Kornel
veterán
válasz hobizoli #69108 üzenetére
öcsém is ezt ajánlotta, elvileg lehet is kapni az enyémhez.
átgondolom még, aztán ha rászánom magam, akkor megrendelem.
gondolom berakni nem nagy valami, utána kell futóművet állíttatni?(#69109) TaaT: elvileg enyémnél másba nem tudna belekötni, 5 éves kocsi, minden megcsinálva rajta, új fékekkel, stb., simán átmenne, kivéve ha mondjuk egy későbbi ültetés miatt elkaszálnák... bár van ismerős több is, akinek egy lyukas aljú lada levizsgáztatása se gond, szóval lehet felesleges ezen parázni
(#69112) !Overdose! : igazából az egészet nem boyracerkedés miatt csinálnám, hanem szeretném, ha kanyarban és nagy sebességnél stabilabb lenne az autó, mert amúgy ki az a marha, aki hobbiból leültetne egy splash-t? tudom, lehet egyszerűbb lenne eladni, és venni helyette valami nagyobb tengelytávú kocsit, de 90%, hogy ennél többet fogyasztana, illetve több baja lenne műszakilag... szóval ezért gondolkozok az ültetésen.
ja és a gyári gátlók még simán jók, most mérettem meg őket, szóval jó lenne megtartani őket
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz !Overdose! #69112 üzenetére
"Szerencsés persze, ha nem valami rikító színű a rugó."
Give them hell Ukraine!
-
(#69100) DeFranco: az elmélet ez, viszont a valóságban nem pont így van, nekem lentebb van, mint 35mm
( #69101) kornelka: valamivel egyébként csak a rugócserétől is keményebb lesz, ez fokozódik az ültetés mértékével. ahogy a többiek is írták, ha az ültetés után képben leszel az okozott korlátokkal, akkor nemmfogod odacsapni. nyilván jobban oda kell majd figyelni..
( #69109) TaaT: kisebb ültetésnél belefér (3-4cm). viszont nagyobbnál már kell a gátlócsere, mert a gyári nem tud majd dolgozni
(#69112) !Overdose: no, nekem meg piros az FK szett, viszont nekem is minimális az ültetés, volt már vizsga is
(#69116) TaaT: nekem a 4-es golfok nem jönnek be, de a tiédet amikor linkeled mindíg elámulok rajta, gyönyörű autó
( #69118) TaaT: nekem az emelési pontjaim ilyen duncsszerűek, azok koptak meg, be kellett javítgatni őket
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Kornel
veterán
na találtam németben jóárasítva (150 EUR) eibach-ot a kocsimhoz, alszok rá még egy két napot, aztán meglátjuk
(#69126) hobizoli: te mennyiért vetted a rúgókat?
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
-
Én első sorban nem a keménységére gondoltam (azt hobizoli írta, gondolom a karakterisztika összehangolása miatt), hanem a mozgásának az útjára (a csillapítás útjára).
6cm-es autókban ültem már gyári gátlóval, ott nem csillapít semmit. Olyan mintha betontuskókon menne az autó.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mokus1
addikt
Valaki egyébként nem dolgozik itt bontóban vagy autós boltban ahol valamivel olcsóbban tud hozni alkatrészeket?
MErt a V40esembe keresek vezérlésmódosítót (VVt agy) elég jó ára van azért kérdezem -
TaaT
veterán
De én pont ezt mondom hogy mindenhol ugyanúgy csillapít a gyári gátlóm
Amiben te ültél lehet már cserés volt a gátló. Egyik alkalommal mentem haver Borája mögött, ültetőrugó rossz gyári gátlóval, minden nagyobb úthiba után rugózott vagy 3-at a kocsi segge.
Give them hell Ukraine!
-
hobizoli
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz mokus1 #69130 üzenetére
Mennyiért találtál? Volvo bontókat nem telefonáltad körbe?
Használt 30k, új ebay-ről 38 + szállítás.
Van egy jó áras Volvo-s alkatrész kontaktom, átküldtem az elérhetőségét.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
mokus1
addikt
válasz runner 125 #69135 üzenetére
Köszönöm. Egyelőre szereléssel egy 80K-s ajánlatot kaptam neten kerestem de igazából semmit se találtam lehet a kulcsszó volt a rossz. Ja az adria sétányon voltam, nincsen már. Csak 78000!!-ért gyári. Végülis a 46000ft még egész jó a többihez képest amit hallottam! Főleg hogy ez új.
-
ZoliM@ster
aktív tag
Üdv.!
VW Passat B6-nak milyen ismert típushibái vannak? A Siemens PD elemekről tudok, valamint azt is, hogy a részecskeszűrő ha telítődik borzasztóan drága mulatság. Ezeken kívül lehet számítani valami tipikusra? 2-2,5 millió forint környékén már találtam egész értelmeseket. Az automata váltó itt is annyira kényes, mint B5 és B5.5-nél? Tehát itt is 200k km után cserés?
Szerk.: Főleg a 140 lóerős motorral néztem, de találtam pár 170LE-s változatot is. Melyiknél mire lehet számítani? Jól tudom, hogy van amelyikben nincs részecskeszűrő?
Köszönöm a válaszokat!
Szép estét!Samsung Galaxy S22 Ultra
-
aphra2
aktív tag
válasz Kornel #69140 üzenetére
Minden csak viszonylagos , a kis japók alapból is pattógósabbak , pl egy mitsu coltnál mondtam is magamban , hogy ez gyárilag olyan kemény mint az enyém ültetve.
A progresszív rugó lényege az eltérő tekercselés miatt , hogy alacsony sebességnél közelít a gyári keménységhez , nagyobb tempónál pedig merevebb , feszesebb.
Az fontos lenne majd a cserénél , hogy a lengőkarokat a szilenteknél , (ha hossz irányban vannak) a földön húzzák meg terhelt/ültetett állapotban, így kevésbé nyírod ki , mint ha az emelőn lógva tépik meg.Szerk: nem nagyobb tempónál , hanem nagyobb terhelésnél , ahogy zoli is írta.
[ Szerkesztve ]
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
szőröscica
addikt
válasz ZoliM@ster #69141 üzenetére
2-2.5 millió között én inkább Honda Accordot, vagy Renault Lagunát nézegetnék, mint VW Penist, de ha az tetszik, hát akkor inkább a CR TDI-seket keresd, mert a 2.0 PD az nem egy remek motor.
-
ZoliM@ster
aktív tag
válasz szőröscica #69146 üzenetére
A CR azért már jóval efölött van árban. A 2.0ás PDből is lehet jó,ha nem a siemens pd elem van benne.
Samsung Galaxy S22 Ultra
-
szőröscica
addikt
válasz ZoliM@ster #69147 üzenetére
Nem csak a PD elemmel van ott baj, ennek fényében én erősen megfontolnám a VW Penist.
2.0dci jó motor, vagy a Honda 2.2 Ctdi-je is. Ha minden áron dízelt akarsz, inkább ezeket.
-
ZoliM@ster
aktív tag
válasz szőröscica #69148 üzenetére
Hát akkor úgy tűnik mégsem annyira jó ötlet. Ezek egy részéről olvastam,de pont ezért jöttem kérdezni hátha itt több infót kapok. Elkezdek másban gondolkodni,köszi a segítséget!
Samsung Galaxy S22 Ultra
-
szőröscica
addikt
válasz ZoliM@ster #69149 üzenetére
Egyébként lebeszélnélek a dízelről, hacsak nem évi 30-40 ezer km-t mész.
Általaban fiatalabb, megkíméltebb példányok vannak ugyanannyiért benzinesből. És akkor maradhatsz akár a VW-nél is, ha azt szeretnél.
Új hozzászólás Aktív témák
- DIGI Mobil
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- TCL LCD és LED TV-k
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Formula-1
- Horgász topik
- Nintendo Switch
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen