Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
47,5 milliárd dollárt költ chipekre Kína, várja a Samsungot is
it Kína egy 47,5 milliárd dolláros alappal pörgetné fel a saját félvezetőszektorát, a miniszterelnök pedig további befektetésekre bátorítja a Samsungot.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
_NCT
őstag
válasz Kornel #45351 üzenetére
Én pont lesz@rom h a szüleim mire cseszik el a pénzüket, sohasem szóltunk bele egymás pénzügyeibe, vagyis de, ők szeretik beosztani más pénzét is De én is ezt vágom a fejükhöz mindig....Még a 10 éves Megane-omban is jobban érzi magát mind2-ő mint az 5 éves Clio-ban.
Tanulópénz megvolt
-
Kornel
veterán
válasz Typhoon47 #45353 üzenetére
csak stift van 500k-ért?
(#45355) TaaT: viccesnek hangzik így magába, de előzménnyel együtt már nem az, 6M-s clio szerintem inkább siralmas, mint vicces
de nem kell messze menni, a nemrég emlegetett swiftek se fognak megállni 6M alatt, mire kifizeti, aki beszivta a CHF-el.
[ Szerkesztve ]
-
zsid
senior tag
Haveréknál szintén WagonR+, 1.0 full fapad.Végig törlesztették /nekik is valahol 3-3,5M között állt meg/, amikor lejárt akkor felmondták a cascot. 1 hónappal később öcsém felrakta nekik egy villanyoszlopra . Javítás ~350 000. Utána meghirdették, 450 000-ért másnap vitték volna
Inkább nem adták el, még ma is gurul nekik.<tRucKdriFteR>
-
ABE
őstag
Tényleges érték? Megbízhatóan eljutsz A-ból B-be, s közben mondjuk van elég helyed utasoknak, csomagoknak. Megy a légkondi vagy a fűtés, van szervó, ABS, 20-30e km-enként kell csak szervizbe menned, sötöbö. El vagyunk kényeztetve, egy Dacia már ciki, mert nem ölel körbe a műszerfal, sprődek a műanyagok, nem oldaltöméses az ülés, nincs változtatható műszerfal-világítás, kiskutyafüle. Nem azt mondom, hogy hibátlan autókat adnak, de az alapvető funkciójukat ellátják.
Az új/használt autó téma már megint más kérdés, tök felesleges belemenni, mert használt autó is csak akkor van, ha a sok hülye megveszi újonnan. Amúgy meg szopás lenne, nem? De ha már itt tartunk, a tuti kevés kilométeres, leigazolható használt "prémium" áránál jóval olcsóbban kapod a szintén leigazolható, alig használt Daciát.
Persze, kinek mi az érték és funkció, de én továbbra is azt mondom, hogy nem az a nehéz, hogy normál piaci áron csináljon egy gyártó kiváló autót, hanem az, ha a költségek alapos megnyirbálásával létrehoznak egy olyan autót, ami jó kompromisszum a használhatóság és a költségek tekintetében. Jelenleg nincs más márka Európában, ami azt az okos funkcionalitást nyújtaná, amit a Dacia.
-
TaaT
veterán
válasz Kornel #45357 üzenetére
Azt azért megjegyzem hogy a válság előtti hiteleket tartottam még elfogadható kompromisszumnak, a 2008-as clio pont a sűrűjében lett behitelezve
MunezXBK: bezony
[rvilike]: Van aki azt mondja új autót az igazi telefingani, én a használt autóval is ugyanolyan jóízűen meg tudom ezt csinálni
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
latyak17
tag
anyukámnak szeretnék a mostani 1.4 16V poló helyett egy városiasabb, kedvezőbb fogyasztással bíró kis motoros dízelet. város 95% 5% egyéb főút, autópálya 0. inkább rövidebb távok városon belül is, ezért kéne a gazdaságosabb autó. felszereltség tekintetében a 2 légzsák és abs 2 elektromos ablak tökéletesen elég, centrálzár meg utólag is beépíthető. egy komoly kitéltel mint általában a nőknél, a 120.000km az nagyon sok, túlsok.. hát rendben..
ez szerintem tökéletes találat..
Vélemény?
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
vendingo
veterán
Én is megszívtam.
Gyorsba kellett kocsi.. Személyikölcsön svájcifrank 600k huf.
A kocsi amit vettem egy romhalmaz volt, beletoltam még 500k ft-ot. Az autót eladtam 200 ezerért és még vissza van a törlesztésből 400 ezer ft. 1.3 millát fizetek vissza.
A törlesztő az első hónapba 11 ezer volt, most valahol 26k körül jár havonta....
Viszonylag olcsó tanulópénz volt, mert első menetbe Phateon-okat nézegettem hitelre...Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
_NCT
őstag
válasz latyak17 #45362 üzenetére
Pénzt mennyit szánna rá?
Mert oké h nem akar 120k km fölé menni, de a valós km-t és állapotot általában meg kell fizetni. Amit linkeltél az meg inkább a vicc kategória. Már csak azért is, mert városi rohangálósnak, rövid távokra dízelt venni öngyilkosság.
[ Szerkesztve ]
-
ABE
őstag
válasz latyak17 #45362 üzenetére
És amúgy mennyit megy egy évben? Biztosan érdemes váltani? Szerintem pont ezekből a kisdízelekből nehéz olyat találni, ami igazolhatóan keveset futott, hiszen alapvetően azért veszik, mert sokat és olcsón akarnak vele menni. Ha meg javítani kell, az jelentősebb kiadás, mint egy benzinesnél, kell egy komolyabb futásteljesítmény, hogy megérje elgondolkodni a váltáson. Azt se feledd a költségeknél, hogy jelentkezik egy átírási díj, plusz a Polo jobban tartja az árát.
Egyébként a konkrét darab csomagtérajtó illeszkedése a jobb oldalon gázosnak tűnik, a többi első blikkre rendben van. Az viszont elég hihetetlen, hogy 10 évesen 83e km van benne. Csak összehasonlítás gyanánt: anyum Twingója városi-elővárosi forgalomban (napi 2x10-15km) fut éves szinten 9-10 km-t. Ez a dízel Punto még ennyit sem ment...
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz latyak17 #45362 üzenetére
ha mindképp cserélni akar, akkor vegyen egy ilyet.
elég jól fogyaszt
4 csillag se vészes...[ Szerkesztve ]
-
latyak17
tag
hát évi szinten nem kell olajat cserélni, mert előbb telik le az 1 év
keret olyan 700.000 +100 a cserékre átírásra, nem tudom de annyi biztos a mostani autó fogyasztása majdnem mint egy középkategóriás nagyautó..
poloban garatált: 84.000 2002-es
[ Szerkesztve ]
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
_NCT
őstag
válasz latyak17 #45370 üzenetére
Akkor valami kis köbös benzinest nézegessetek, ami gombokból fenntartható. Stift vagy Punto stb...
Szerk: még Ford Fiesta amit mernék ajánlani, egyszerű mint a faék, megbízható és ócón fenntartható.
[ Szerkesztve ]
-
latyak17
tag
életem első autóját külföldról hoztam halvány foggalmam sincs átírásról, és sanszos, ha újabb kocsi lenne az se magyar lenne csak azért linkeltem hahu linket, hogy mindenki értse, mit tud a paripa...
Szerk:
ezzel valami kifogás? csak azért akarok dízelt mert akkor néha el tudnám csaklizni és nem walterral megyek győrbe hanem egy ilyen kis étvágyú dízellel pl[ Szerkesztve ]
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
_NCT
őstag
Na b@zdmeg, ez nem igazán az lett, amit akartam Erre gondoltam a kis köbcentis benzines alatt
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz latyak17 #45376 üzenetére
Arra a Puntora pl. átírás 52k + erre jön olaj, szűrők, folyadékok, vezérlés, ez az, amaz... A vételáron felül legalább 200-300k kell a zsebbe ilyen "olcsó" autóknál is, és ez tény.
Szerk.: Ráncfelvarrás (2003) előtti 206-ot én személy szerint nem vennék, de ettől függetlenül még lehet jó vétel, meg jó kocsi.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
-
latyak17
tag
válasz Kornel #45380 üzenetére
jolvan, köszi mindenkinek, első körben anyámnak kell átgondolnia én csak továbbítom felé az itteni infókat, de az tény, hogy semmi különösebb baja nincs polinak, csupán a fogyasztás, és az hogy időszerűen kivillanik 2 lámpa a műszerfalon amire még a márkaszervíz is annyit mondott, hogy emelkedőn jobban huzassuk ki mielőtt váltunk..
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
latyak17
tag
válasz DeFranco #45385 üzenetére
mer mondtam nem mindenki érti a gebrauchwagen vagy mobile leírást, ahol a lényeges információkon túl elég sokat meg lehet tudni.., és nem hozatom, hozom.. és esetleg zavar, hogy megcsinálom autószerelő ismerőssel amit csak lehet és máshogy segítek neki vissza? nem értem miért kell negatívnak lenni.. azt hiszem végletekig korrektül írtam le mindent és elismerem a negatív kritikát, át is gondoltam, de miért kell oltani? és nem róka hanem oroszán a csillagjegyem, majdnem talált
+ mivel cukorkákat érdemes behozni, az nem mindig van linkeljek képeket vagy hogyan mutassam meg mi a vágy?
szia
[ Szerkesztve ]
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
-
8th
addikt
válasz latyak17 #45381 üzenetére
Seat Arosa (Lupo) SDI? Sima közvetlen befecskendezésű adagolós szívódízel motor, egyszerű az egész mint egy faék hengerfejesedésre sem hajlamos. Ha eléri a motor az üzemi hőmérsékletet tiporhatja a muter kedvére nem nagyon tud benne kárt tenni. 5,5-öt eszik only Budapest üzemmódban 3,8litert városon kívül. Kicsi autó belül mégis tágas jól lehet vele parkolni és forgolódni szűk helyeken, a nőknek általában a formája is bejön. Kis pénzből annál bolond biztosabb kisdízelt nem kapsz. Ha mégis megadná magát 1/3 árért van hozzá minden mint egy PD vagy CR dízelmotorhoz.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
8th
addikt
1.4HDI? Ellenségemnek se . Jó kis gagyi siemens vezérlős fix turbós lomha tetű. 2000 alatt és 3500 fölött full halott. Ha a befecskendező rendszerhez hozzá kell nyúlni rögtön eret vágsz. Ha alacsony fordulaton lepadlózód rázkódik bedadog a nyomorult és nem történik semmi, de konkrétan semmi. Nem gyorsul az autó ahhoz vissza kell váltani. Se erő se nyomaték tényleg az egyetlen pozitívum, hogy nagyon jól fogyaszt. Csak tönkre ne menjen soha.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
giigz
veterán
Igen, nem egy 1.9 TDI (azért annak is vannak hibái), de azért én túlzásnak gondolom, hogy az ellenségemnek se... Én pl. nagyon szívesen elfogadnék egy olyan kocsit, ismerősömnek pl. olyanja van, és meg van elégedve. Chip és máris 90 LE, és hidd el, jól megy, keveset fogyaszt. Az igaz, hogy van rázkódása néha, van akit zavar, van akit nem... Szerintem nem megy rosszul, de persze ki miben érzi magát kényelmesen...
-
latyak17
tag
válasz DeFranco #45395 üzenetére
csak egy picit olyan érzésem volt mikor nagyapám kérdőre vont, hogy törtem el az egybeöntött gyorsacél kapaács fejét... hát elismerem fiatal vagyok, de megvan a világlátásom és nem szeretem ha nyaggatnak... de azért nincs para ám.
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
-
8th
addikt
Tudom, hogy milyen vezettem dobozos 206 HDI-t. Üresen két személlyel már országúton is halál volt vele előzni, csak lendületből máshogy nem megy neki. 100km/h-ról negyedik padlón úgy gyorsult mint ha valami nagyon kis ccm-s nyomatékszegény szívóbenzin dolgozna a géptető alatt. Azon már mindketten röhögni kezdtünk, hogy az M6-oson nem tudtuk 150 fölé tornázni a sebességet. Csináltattál vele bármit 146km/h-nál (gps) vége volt mint a botnak. Tulaj szerint a kocsival minden rendben ez egyszerűen ilyen. Újkora óta ilyen lusta. Na meg a futóműve... istenem. Komolyan sosem kéne.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
EQMontoya
veterán
A jól menő, keveset fogyasztó és megbízható autót még nem találták fel.
Van három tulajdonság: jól megy, keveset eszik és megbízható. Az IS-em ebből legalább kettőt tud. Olyan nincs, amelyik mindhármat. Olyan viszont bőven, amelyik csak egyet.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen