- Egér probléma
- Socket AM4
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- HTPC (házimozi PC) topik
- AMD Navi Radeon™ RX 5xxx sorozat
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
nagyúr
Nem mert leblokkolt.
Jó irányba tarja a kormányt egyszerűen elfogyott a domb alóla, evvel elvesztették a kerekek a tapadásukat, tán még levegőben is voltak és ilyenkor teljesen mindegy, hogy tartotta a kormányt vagy mit csinált volna a kocsi ment előre, előre...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
#10726912
törölt tag
válasz Tökmindegy #20394 üzenetére
Ez pusztán abból indult ki, hogy linkeltek egy A4-est, kollegáét...de szinte mindegy, mert az A3 is régi lenne pl a Megane-hoz képest
Egyébként eddig sajna kis pénzű családként éltem le az életem (előre láthatóan ez így marad még egy darabig), félnék olyan kocsit megvenni, amire kis km használat mellett is könnyen lehet százezreket költeni, ezért keresnék régebbi, de megbízható kocsikat.(Utálnám, ha hónapokig nem tudnék menni a kocsival, mert sokezer a javítás ). -
DeNOx
tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék tőletek kérni autóvásárlás ügyében. 1.5-ös VTEC Honda Civicen gondolkozom. Ezt a típust néztem ki magamnak főleg a jó motorja és viszonylag alacsony fogyasztása miatt. Örülnék, ha leírnátok a tapasztalataitokat, véleményeteket az autóról. Eddig ezekkel szemezek:
[link]
[link]
[link]
Főleg az első eddig a nyerő nálam mivel 4 ajtós ráadásul panoráma tetővel van és egy kis optikai tuningot kapott, bár pont emiatt egy kicsit tartok is tőle, mert nem bízok az olyan tulajokba akik tuningolják a kocsit, mert általában akkor már szét is van hajtva.
Előre is köszönöm a válaszokat! -
nagyúr
Nagyon jó kis gép. Nekem 4 ajtós van meg a nagyobb motorral viszont kolléganőmnek egy 1.5 LSi-je van. Igen jól fogyaszt és azért 115Le bőven elég hozzá már dinamikusnak mondható. Mondjuk a váltóáttételezése elég hosszú mert a fogyasztásra mentek rá. Van benne ECO lámpa ha jól emlékszem 5.5L a fogyasztása mikor az világít.
Rohadásra mint a többi akkori japán sajnos hajlamos főleg a hátsó kerékjárati íveknél. Azt nézd meg alaposan hogy nem volt-e komolyabban törve.Més que un club!
-
Tökmindegy
senior tag
válasz #10726912 #20402 üzenetére
Megvan ennek az evolucioja
Fiatalon vesszük a szerintünk menő romokat ,majd jönnek a kicsit jobbak majd mégjobbak a tapasztalatok hatásár No meg a lehetőségek is javulnak és a végén jön az új autó.Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
AndrewTdi
addikt
sziasztok!
A napokban hozzánk is új családtag került Egy Touran személyében.
Már most imádom, alig akarok belőle kiszállni.
Lenne egy kérdésem.
Mi lehet / mit csinál (pontosan) a W on gombocska? (winterfahrprogram)
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Tudom a G Astra is így volt/van beállítva. Majd mondom is a srácnak, lehet ő nem tudja.
mod:
MMA87: 3 ajtós, tehát családi autónak nem olyan ideális ezzel jelentősen csökken a vásárlók köre. Maradnak a fiatalok, ők meg nem nagyon veszenk ilyan "vérszegény" 1,4-est. Egy megnézést megérhet, de nagyon a körmére kell nézni mert tényelg elég olcsón adják...
mod2:
AndrewTdi: Nagyon pofás!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
DeNOx
tag
válasz Napfénysüti #20404 üzenetére
Ami kolleganődnek van az nem véletlen az economic motorral felszerelt gép? Nem tudok már köztük különbséget tenni. Volt olyan amibe megfigyeltem, hogy úgy megy mintha a VTEC be se kapcsolna olyan 4-5 ezres fordulatnál, a másik meg elszállt mikor oda ért a mutató.
-
nagyúr
Az 1.5 LSi az tudtommal mind Eco gép.
Nálunk ezek voltak kaphatóak: 1.4 iS (90 Le VTEC nélkül), 1.5 LSi (115 Le VTEC), 1.6 VTi (160Le VTEC) ha jól tudom.
Angol Civicből volt 1.8 VTi (180Le VTEC) még.Szóval szerintem 1.5-ösből csak egyfajta létezett Európában. Persze más piacokon előfordultak egyéb variánsok is.
Egyébként az 1.5-től tüzijátékot ne várj. Annak ahogy írtam a váltója is fogyasztásra van optimalizálva meg a VTEC váltás se olyen mint a VTi-nél. Véletlenül nem utóbbival mentél ami nagyobbat ugrott? A két verzó elég más karakterű autó. Nekem még nem volt szerencsém az 1.5-öt vezetni (lehet majd elkérem kipróbálni) de hölgy párjának meg VTi-je van és ő mesélte hogy ég és föld a kettő.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
#10726912
törölt tag
válasz Tökmindegy #20405 üzenetére
Megvan az evoluciónak a másik véglete is...mikor megvesszük az új kocsit, aztán öt év alat belepakoljuk a rengeteg pénzt, végül eladjuk 1/3-al kevesebbért, így nem bukjuk, csak a vételár felét
És nézzük a romokat: veszel egy 11-3 éves kocsit, ami mai napig megállja a helyét az újak között is, ráköltesz a motorra (ami jó állapotú, nem egy füstölgő roncs), futóműre, stb 200 ezret és sok évig megint használhatod az évi pár ezres futás teljesítményre...melyik az olcsóbb?
A harmadik véglet, mikor a Lada egyszerűségű húszévest veszik, vagy tartják, mert nincs pénz a még tartható kocsira. (a legrosszabb, mikor még ezeket sem szervizelik rendesen).
Hozzá teszem, nem vagyok túl fiatal, aki a csillogást keresi, vagy a minél tuningabb, újabb, annál jobb...
Biztos egyszerűbb úgy élni, hogy mindig új kocsi, de az kis hazánkban drága, az igénytelen alsó osztályból túrkálnak sokan, a normális darabokat meg sem merik nézni az újak közül...(ez megint egy nagy átlag, mindig tisztelet a kivételnek! )
Ebben az evolucióban helyet kap hit, felvilágosodás, darwin elmélet, realizmus egyaránt.. -
-
DeNOx
tag
válasz Napfénysüti #20409 üzenetére
Hmm értem szerintem én keverem akkor a dolgokat. Egyébként nem kell nekem "nagy tűzijáték" Inkább az lenne a lényeg, hogy egy olyan kocsim legyen amivel lehet takarékosan is közlekedni viszont ha kell akkor sportosan is. Másrészt legyen úgymond "igénytelen" is, hogyha az ember a kopó alkatrészeket cserélgeti meg az időszakonkénti teendőket elvégzi akkor ne ne legyen más egyéb váratlan baja.
-
Tökmindegy
senior tag
-
nagyúr
-
#10726912
törölt tag
válasz Tökmindegy #20414 üzenetére
Gondolom, elég sokat jársz velük...így talán a legjobb megoldás
-
!Overdose!
őstag
Végre egy sorstárs. Én is 1.5-ös Civic-et vadászok, bár én inkább angolt. Épp ma mentem volna megnézni egyet, de nem vette fel a telefont.
Az elsőről úgy rémlik, hogy fórumozik a tulaja, de nem ugrik be a neve. Én sokallom az árát, főleg a nyári kerekek nélkül. Ha bővebb infó kell a típusról, akkor keress minket a Honda topikban, Napfénysütin kívül is van pár Civices, még 1.5 tulaj is akad.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Qru
MODERÁTOR
Láttátok az Auris II-t? Pofás az orra de a háta tiszta Kia/Hyundai. Kicsit vásári szvsz.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
-
-
DeNOx
tag
válasz Napfénysüti #20415 üzenetére
Szándékozok vinni magammal egy autószerelő ismerősömet, akármilyen kocsit is megyünk megnézni, aki megmondja ha lát valami problémát.
!Overdose!: Köszönöm az infót feltétlen szétnézek akkor ott is Igazából engem is ez aggaszt, hogy a nyári kerekeket nem adja vele ennyiért. Így képekről első ránézésre mondjuk megfogott a kocsi... -
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Napfénysüti #20419 üzenetére
Az előző semmilyen volt ez meg szimplán randa. Legalább elindulat valamerre...
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Szemből még egész pofás. Viszont az a hátsó... Oldalról meg olyan semmilyen. Mintha tényleg az új Civic tervezőjével karöltve rajzolták volna. Elkezdték az elejénél józanul de a végére tuti leitták magukat.
Biztos a szomszédban volt valami szaké kereskedés.Més que un club!
-
DeNOx
tag
válasz Napfénysüti #20422 üzenetére
Hmm még a tulaját is megtaláltam a CRX fórumon. köszönöm a tippet
-
https://lh4.googleusercontent.com/-CV_ZO6aX-KI/UDPTe0ll6eI/AAAAAAAAD_c/Fm9krFxxug4/s800/001.JPG
Ez volt most kéznél.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
TaaT
veterán
válasz bitpork #20430 üzenetére
gondolom a szintező a manuálisan beállított magassághoz állítja
akitől vettem a gyári G4 xenon lámpámat ő is arra panaszkodott hogy lefele világít pedig van benne szintező... megvettem, beraktam az enyémbe, beállítottam és amikor beült mellém akitől vettem csak csodálkozott hogy nála miért nem így világított...
vidd el egy fényszóró beállításra sztem
Give them hell Ukraine!
-
neduddki
nagyúr
válasz Tökmindegy #20432 üzenetére
HI!
nem az tel kell lopni:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
válasz Tökmindegy #20432 üzenetére
assetom kié itt a lépcsőházban...de ha gondolod, hagyok rajta egy cetlit az ajánlatoddal
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
latyak17
tag
válasz Tökmindegy #20435 üzenetére
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
TaaT
veterán
Give them hell Ukraine!
-
Dare2Live
nagyúr
Ilyen alapon a szivó 1.6os is büntet. Meg kb az összes szivó 1.6ig legyen az Toyota/Honda/Kia/Hyundai.
Bejöttek az új Fiat/VW... turbos benyások aztán ahoz képest persze kaki. De azokhoz képest az 1.6is.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
tomcsi23
veterán
Ebből a szövegből nekem az jön le, mintha csak a hátsó betétekről írna. Lehet, csak ott tesztelte
Na mindegy, ami engem illet, nem próbáltam még.Viszont, eddig a fékmester oldalán voltak az EBC termékek, de most nézem, hogy már az ebcbrakes.hu oldal is üzemel - jó kis leírással. Fék-Expressz, mint a magyarországi képviselet.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
aktív tag
Sracok!
Mentem volna ma a tegnap kinezett Renault Megane II-ert, de kertem az autokereskedot, hogy hadd vigyem el egy atvizsgalasra Renault szervizbe, ami a varos masik vegen van.
Erre azt mondta, hogy nekik erre nincs idejuk, vigyem inkabb a szemkozti utcaban talalhato "csarnokba".
Viszont tegnap a masik elado mondta, hogy ott vizsgaztatjak a kocsijukat, tehat gondolom, hogy nekik az ott mar bejaratott hely.
Illetve annyit "ajanlottak fel", hogy vigyek ki egy szerelot magammal.Szerintetek minden autokereskedo ilyen paraszt, vagy valami gaz van a kocsival, es azert nem engedik a hivatalos markaszervizet. Vagy tudjak jol, hogy a markaszervizben ugyis lehuzzak a kocsit (mivel a Renaultnak is van egy elado Megane-ja, meg gondolom Ok is keresni akarnak a javitasokkal)
Szerk.: Mert azert anno Totalcar-on is olvastam az autokereskedok szemszogebol, hogy f.szunk kivan a szerelokkel, meg a tokeletes kocsit is neha lehuzzak...
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz SocketA #20448 üzenetére
Na ezt a kereskedést kapásból kerülném. Ha egy ilyen szöveget nekem elnyom b*szom is rá a telefont. Ha az a kereskedő ott vizsgáztatja az autóit, akkor meg pláne felejtős a dolog. Szerintem rájössz miért....
Melyik autóról van szó? Fenn van még hahun?
Nem minden autókereskedő ilyen, a normálisabbak rábólintanak, s azt mondják nyugodtan válassz ki egy szervízt, elviszitek, megnézitek, ha jó, örülsz. Magánszemélynek meg pláne mind1, feltéve ha nincs vaj a füle mögött. Bár én elsősorban magánszemélytől vennék autót....
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz SocketA #20448 üzenetére
Hali!
Én is kereskedésben vettem az enyémet, de nálam nem volt ilyen gond szerencsére, különben nem kellett volna az autó. Annyit mondott kérjek időpontot, aztán akkorra odaviszik, persze én is ott voltam. Átvizsgálás megtörtént, kocsi rendben volt, meg is vettem.
Üdv!
mod: Ford márkaszervizről van szó.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen