- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- HTPC (házimozi PC) topik
- AMD Navi Radeon™ RX 5xxx sorozat
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
it Elon Musk tervei szerint egy szuperszámítógéppel szolgálják majd ki az xAI Grok chatbotjának következő verzióját.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
AMD Power
titán
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
nagyúr
válasz zeno70 #19021 üzenetére
Én hondásként ki merem mondani hogy a jelenlegi felhozatalból ha lenne pénzem max Jazzt vennék a Hondától (talán-talán még Accordot).
Persze ettől nem számítok függetlennek csak azt akartam ezzel szemléltetni hogy egy márkaszerető ember sem feltétlenül túlzottan elfogult (Civicem van és imádom de már régebbi darab).Més que un club!
-
-
-
!Overdose!
őstag
válasz zeno70 #19021 üzenetére
A topiklakók közül tudtommal senkinek nincs 7gen Accordja. Igazából Viszlát-on kívül nem is tudok senkit a PH!-n, akinek ilyen autója lenne vagy lett volna. Nyilván van ilyen csak az autós topikokban nem aktív.
Én nagyjából ismerem a típust, mert szemezgetek vele, valószínűleg egy facelift utáni Type-S lesz a következő utáni autóm.
Általam ismert negatívumok:
- kategóriájában szűk
- elmelegedésre hajlamos fék
- rossz helyen lévő VTEC váltás és/vagy váltóáttételezésHidd el a Hondafórum Accord topikjában objektíven is hozzá tudnak állni a dolgokhoz. Nem fognak hazudni, elmondanak mindent, amit több százezer km tapasztalata mondat velük. Ennél kézzelfoghatóbb infót sehol máshol nem fogsz találni. Ha más típusra is kíváncsi vagy, akkor szvsz keresd fel annak is a fórumát.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
-
-
-
-
aphra2
aktív tag
válasz bitpork #19069 üzenetére
A tatás vezetés nem kor függő , hanem habitus (is) nálam a számok ugyanezek , csak fordítva , és még mindig szeretek sportosan vezetni , és akkor nem érdekel , hogy mennyi a fogyi , vagy hogy kopik a gumi , mert lesz@rom , az élmény kárpótól
Bár igaz , hogy fiatalkorom óta vonz a tuning , a rally , és a száguldás , és zene helyett inkább ültetőrugó, nyomtávszélesítő, és sportdob van a kocsin, szóval ez lelkület kérdése is.
Manapság azért a sok pax , és a drágább benya miatt azért visszavettem én is a tempóból , de pl: soha nem fogok a pályán 130 helyett csak 110-el menni , (ezt pszichikailag nem bírnám elviselni) mert akkor 1 literrel esetleg jobb a fogyim .Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
-
-
nagyúr
-
hdman
őstag
-
aphra2
aktív tag
válasz bitpork #19077 üzenetére
Erre azt szoktam mondani , hogy ha valaki ennyire ráér, akkor induljon el félórával később , akkor majd ő is sietni fog , és nem tartja fel a többi közlekedőt
Nem neked írom , de a tököm tele a sétakocsikázókkal , akik még a városban 50-el se képesek menni, és csak a sort csinálják .
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
-
-v-
addikt
válasz aphra2 #19075 üzenetére
"soha nem fogok a pályán 130 helyett csak 110-el menni , (ezt pszichikailag nem bírnám elviselni) mert akkor 1 literrel esetleg jobb a fogyim"
Hát, velem akkor volt ilyen, amikor necces volt, hogy eljutunk-e a következő kútig
Egyébként teljesen egyetértek. Valójában én azt gondolom, nagyon sok ember van az utakon, aki olyan szinten túlzásba viszi a spórolós vezetést, hogy az már a forgalmat akadályozza.
Természetesen mindenki úgy vezet és spórol, ahogy akar, semmi közöm hozzá, de amikor lámpától elindulva fél kilométerig tart, mire a 45-öt elérjük, úgy "gyorsulunk", és persze az 50-et véletlen sem érjük el sosem.. meg a 80as táblánál 65-tel megyünk, stb. Az ennyire ráérő és dinamikátlanul vezető emberektől bevallom én agyfaszt kapok.[ Szerkesztve ]
-
atleti101
csendes tag
Sziasztok!
Van valakinek személyes tapasztalata MAZDA 3 1.6 TE-vel kapcsolatban? Gondolok itt fogyasztásra (főleg városban), megbízhatóságra, alkatrészek beszerzésére, árára. 2005-ös évjárat.Köszönöm!
-
-
zoo8800
veterán
válasz aphra2 #19075 üzenetére
A tatás vezetés nálam hangulat- és időjárásfüggő.
Tegnap 90-nel mentem az M1-M7 kivezetőn, hogy később érjek haza, jó volt ülni a hideg kocsiban Itt 120 körül szoktam menni.
Pár hete pedig mentem ki Gödöllőre. Nem siettem, de azért is 150-160, mert olyanom voltEgyébként 27.
rip and tear, until it is done
-
-
alkatraz3000
senior tag
Gyerekek, én 1éve hajtom anyám levedlett 1.6-os (C16NZ) 93-as f astráját. Van benne 190.000 valós km. Én tekertem bele az elmúlt 20-at. Ez az autó úgy igénytelen ahogy van. Egyszer csak elkezdte zabálni az olajat, és kivételesen akkor nem néztem meg. Lementem Bp-Kaposvár aztán aznap még vissza is, úgy, hogy száraz (!!) volt a nívópálca. Semmi fogyasztás növekedés, zörgés stb. Csak akkor tűnt fel, mikor körforgalomban felvillant az olajszivattyú lámpája. Amúgy 420km-t lementem 12.000 ft-nyi benzinnel. (2személyre a diákjegy oda-vissza, vonattal 5000/kopf). 19 éves létére, 4 emberrel 180at mentem vele (Németországban). Lejárt a műszaki, és egy kis koccanásom is volt vele, ezért kapott egy generált. Kiderült sajnos, hogy a futóműben ép darab nem volt. Lógott, és törött volt minden. Mondjuk sokat utaztam vele elég fos utakon. A lényeg az, hogy a szervizköltsége minimális, egyszer hagyott ott, amikor a Hungária körút kellős közepén,gondolt egyet a gyújtásjeladó, és elhunyt. Szerintem amúgy a motor után, ez a kis sz*r a legdrágább, mert 13.000 ft
Szégyellem magam, hisz bár imádom az autót, Ő a mindenem a barátnőm után, de azért elbántam vele. Látszik ez például azon, hogy sokat "drifteltem", és tapostam neki. Na meg, ha baj volt, azt Ducktape ragasztóval oldottam meg.
Kezdőautónak amúgy rohadt jó, és csak is tetőablakkal"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
-
giigz
veterán
válasz alkatraz3000 #19094 üzenetére
Komolyan nem értem, mi a sz@rért eszik ezek a motorok az olajat...
-
Szplöttyy
senior tag
Ez a tempó nekem is ilyen hangulat függő, bár napközben vagy tartom a forgalom ritmusát, vagy pedig dinamikusan közlekedek, ha sietek.
Éjjel viszont nagyon változó, ha épp jövök haza, és üres az út, van hogy 90es szakaszon 60-al gurulok lehúzott ablakkal könyökölve, ha épp tényleg sehol senki, van viszont hogy ami a csövön kifér, utóbbi időben ez a gyakoribb. De nagyon autófüggő is, hogy mivel hogy megy az ember, pl ott van BitPork Passatja, azzal tényleg élmény, hogy berakod D-be, és hallgatod a V6 morgását és krúzolsz. De ma megint mentem egy pár karikát egy VTi civic-el(teljesen gyári, se kályhacső, se direktszürcsi, tényleg, gyári.) de nem lehet vele normálisan menni, 80nál ötödikben tényleg simítja az ember a gázt, és hopp 120al megy. Rossz lassan menni vele.
(#19095) giigz :Nincs is mit érteni rajta, ez egy ilyen konstrukció, ennyi, kész pont. Más autónál a szervószivattyú hal le fél évente, megint másiknál meg valami más. Bár a 8V annyira nem szokta enni. De megveszed az 5literes GM olajat, mert "jó az bele" ciklus végéig bele is töltöd mind az 5litert, és kész.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
-
-
Szplöttyy
senior tag
válasz bitpork #19099 üzenetére
Tudod, az a tipikus @A6/Allroad stílus, tökmindegy épp hány sáv van, vagy milyen tábla, a másik seggétől max 50cm-re és a lehetőségekhez mérten a fél autónyit balra, hogy az előtted menő a bal tükrében jól lássa a vakító liláskék xenont, a napszemüveged és az aranyláncod, meg a morcos "takaroggyámárelőlem" tekinteted. Emellé társul hogy minden indulásánál minimum 3/4 gáz, hogy azért picit kormoljon, meg szóljon a turbó, tudják már hogy nem szarral gurigázol.
Smoke & Torque
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen