Hirdetés
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Kooperatív akció-kalandjáték lesz a Sanctua
gp A premier kicsit még odébb van, jövő év közepén érkezik a PC-s verzió.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
aphra2
aktív tag
válasz hobizoli #19248 üzenetére
A héten volt nálam egy kereklámpás polo, csaj tulaj , a kocsin valami széles peremes keskin felni , és parada, 195/50.
Kérdem így vetted a kocsit, ezekkel a kerekekkel? , azt mondja nem, hanem Ő,.. a felnit és a gumit is , ízzót is Ő cserél,....csak néztem mint bagoly a fán.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
hobizoli
nagyúr
válasz Szplöttyy #19249 üzenetére
jah aztan a drag-ban meg uti oket egy 1.4 8 szelep digo foslada, gyari 40mm-s pillangoval, gyari szivosorral, gyari gazkollektorral... a Havassy vezermutengely is 25-30k csak bele
japcarfest drag
1. PGT
2. PGT
3. Civic VTI
4. PGTegy japan auto fesztivalon(!)
több drón kell ;P
-
nagyúr
-
nagyúr
-
Szplöttyy
senior tag
válasz hobizoli #19252 üzenetére
Volt kint többhaverom is, 1.6 8V Seattal, meg volt kint egy VTi-s haverom is. Ez a baj a szívó motorral, milliókat öntenek bele egy VTi-be, és hát akkor 200le... 9500rpm-nél, ennyi, meg tényleg 1.6ba indulnak 2.0 blokkal, meg 12edik túlméretes dugóval Ha meg megfújják, akkor meg égeti a slicket 4-be is
Smoke & Torque
-
-
8th
addikt
válasz hobizoli #19252 üzenetére
Pedig még rá is seggeltek az egyikre: [link]
nem jött össze a linkelés, 1:14nél ...
(#19253) Napfénysüti: elmentek megalázni a japánokat
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
hobizoli
nagyúr
válasz Napfénysüti #19253 üzenetére
aztan ott az a cheater 5gen kupé, amiben gyarilag max 1.6-s motor volt es abbol is csak a SOHC VTEC "D"-s motorral szereltek gyarilag, ebben meg egy DOHC VTEC "B"-s motor vigyorog
allitolag persze bele van papirozva is
amit a hungarisztani NKH-s kiskiraly viszonyok mellett kb ki lehet zarni gyakorlatilag
nem mellesleg egybol +regado meg mernoki attervezettes stb herionar mire vege van, fenyevekkel eccerubb meg olcsobb lenne atulni egy ITR-be, az a ruha alatt ugyanazes meg igy is szopon van )
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Napfénysüti #19255 üzenetére
nem sima 1/8-s drag volt
ott sokkal jobban szamit hogy mennyire jol indulsz eltöbb drón kell ;P
-
nagyúr
válasz hobizoli #19259 üzenetére
Nem értek a gyorsulási versenyek világához. Na meg hogy őszinte legyek én egyszer voltam kint ilyenen de nem hatott meg. Egész egyszerűen nekem unalmas.
A saját gépemben meg nincs semmi motortuning. Sima B16A2-es blokk gyári cuccokkal. igyekszem inkább gyári állapotban megőrizni a gépet. Az egyedüli látható dolog a 4cm-el ültetett futómű. Ja meg a picit szélesebb kerék. De még az is lehet hogy gyárira lesz egyszer cserélve...
Nem rajongok az ilyeb csicsatuningos gépekért és sajnos sok Hondából azt faragnak. Ízlésficam az aztán van.Més que un club!
-
nagyúr
-
8th
addikt
válasz hobizoli #19263 üzenetére
Nem voltam ott így a koccanásról nem tudok nyilatkozni. De amúgy jó arcok mind ismerem őket. Gumit melegíteni asszem 3x lehet. Mondjuk én alapból nem engednék egyetlen autót sem tükör nélkül versenyezni még profi kat.-ban sem pont az ilyen dolgok miatt. Most "szerencsére" csak egy autó volt ott de mi van ha legközelebb 2-3 ember beszélget ott mondjuk háttal állva?
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
hobizoli
nagyúr
válasz Szplöttyy #19256 üzenetére
mondtam en hogy csalnak ossze-vissza csak akkor nemtudom minek sipakolnak ev elejen a szablyok miatt
rajuk van irva aztan meg igy is kiszopnak egy szeria belu motoros autotol
biztos ragjak a kefetmultkor all a sarga kiskunlachazan nyitott reaktorterrel
odamennek nezni (sarga tulaja eppen nem volt ott)
nezik a pillangot megszolal az egyik:
-hogy a faszba tud ez igy menni ekkora kis pocs pillangoval?!
masik megvonta a vallatt erre hogy passszzz
en meg odaboktem nekik csak hogy erezzek a torodest persze:
-hogy nyomason megy, gyari a bele, meg amugy is csak 30k egy masik papiros motor ha ez szetdolne, de biiirgyja
gondolom lefutott bennuk a script a hujere huzott motorjuk arabol mennyi motor jonne ki ebbetöbb drón kell ;P
-
nagyúr
válasz Szplöttyy #19256 üzenetére
Egyik barátomnak ugyanolyan sedan VTi-je van mint nekem. Na ő építtetett belé Vortech kompresszort. Asszem úgy lett padon mérve valami 270 Le. Viszont eszméletlen pénzt felemésztett meg volt is vele baj.
Meg is találtam két videót róla:
[link]
[link]A második inkább csak vizuális.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
Szplöttyy
senior tag
válasz hobizoli #19267 üzenetére
Én őszintén szeretem a VTi-ket, a feeling miatt, hogy vált a Vtec és a hang meg minden, tényleg. És 1.6 DOHC kateóriában szívómotorral tényleg jók is. Csak asszem ti is velük vagytok 1.4T-vel, nem? 8v a pgt? Mert 1.6 SOHC-vel van egy kategóriába a liter alatti turbós(Charade GTi veri is az összes SOHC 1.6-ot).
Viszont ami már megy mindenhol, hogy össze vissza ott csal mindenki ahol tud. Nem erről szól, kimegyek, széjjelrúgom az autómat, amit megy, ha szétesik akkor is, és megnézzük mi a vége, ennyi.Smoke & Torque
-
8th
addikt
válasz hobizoli #19267 üzenetére
"gondolom lefutott bennuk a script a hujere huzott motorjuk arabol mennyi motor jonne ki ebbe"
Ez a méreg nem a cián.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
nagyúr
válasz Szplöttyy #19269 üzenetére
Jogos lehet de mondom én nem értek a gyorsulási sporthoz és nem is vonz. Elvagyok a sajátommal normális keretek között nekem ez is élmény, a lényeg hogy mindig örömmel szállok be és mosolygok végig. Nekem nem kell tuning ehhez csak az hogy szeretem a vasat.
Meg persze józan ésszel nem hirdetem hogy hú bazzeg a VTi mindent odab*sz. Ugyan már közel sem. Ez van ezt kell szeretni. Amúgy is mindig lesz jobb. Akár olasz, francia,német, japán stb.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
!Overdose!
őstag
válasz Szplöttyy #19249 üzenetére
Azért a 2mm különbségért, ami a VTi és az ITR pillangója között van nem nyitnám fel a motorháztetőt. Próbálkoztak többen is 70mm körüli pillangószelepekkel, de nincs lényegi különbség a gyárihoz képest. Nem ez a szűk keresztmetszet.
hobizoli: "gondolom lefutott bennuk a script a hujere huzott motorjuk arabol mennyi motor jonne ki ebbe"
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Szplöttyy
senior tag
válasz !Overdose! #19272 üzenetére
Én úgy vagyok vele, hogy hiába csinál vele bármit is, érdemi változás nem annyira lesz, szívó motorból, hacsak nem pörgeti 11-12ezerig, de annak is lesz eredménye. Csak a VTi-t bűn megfújni szerintem, én pont a karaktere miatt szeretem.
(#19271) Napfénysüti:Barátomnak egy faceliftes hatchback-je van, vezettem párszor, teljesen gyári, ubiszeletelős feni, minden, nekem nagyon bejött.
Ez a kompresszoros szörny érdekes mutatvány, jó látni hogy itthon is vannak totál idiótákSmoke & Torque
-
neduddki
nagyúr
válasz bitpork #19239 üzenetére
HI!
felre ertred, becsulom, hogy rendebe akarod tudni, csak az a qva legrugo, ami ha jol emlexem az elso kerdesem volt:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
nagyúr
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Napfénysüti #19275 üzenetére
Való igaz a VTi-ben talán a legeslegjobb a hangja, nem is az hogy megy, pont mondtam haveromnak is, hogy nekem jó az 1.4 75lovas is, csak váltson a Vtech
Smoke & Torque
-
hobizoli
nagyúr
válasz Szplöttyy #19269 üzenetére
hat az itt indult PGT-ket barki megovhatja, hogy csalos a motor, az szopni fog, mert mindben tokszeria belu es ccm-s motor volt most is es soha nem is volt bennuk mas
100k az ovas, ami ha nem all helyt, akkor az ovott felet illeti meg
annyiert siman leszedjuk, az ovonak meg lesz egy dragan vett hengerfejtomitese meg 10db hengerfejcsavarjra maxtöbb drón kell ;P
-
-
Szplöttyy
senior tag
válasz hobizoli #19277 üzenetére
Nem mondod, van ilyen is? Meggyanúsít, szétszeded a blokkot, és voila?!
(#19278) neduddki :Ebbe az irányba ne szélesítsd, szerintem, bár ismerni kell a konkurenciát mi?
(#19279) !Overdose! :Ez miért kaptam? Tudom mi az, hogy működik, szolenoid szelep stb, vagy akkor hogy kell "jól" mondani, "Vtec just kicked in yo"?
(#19280) hobizoli:Nem mindenki ilyen all time dragracer mint te
(#19282) !Overdose!:Szelepvezérlés vagy zenekar, olyan mindegy...
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
neduddki
nagyúr
válasz Napfénysüti #19250 üzenetére
HI!
mit-mit? nemvaomeret hrs felnire federal 595-ot:- )
udv
neduddki
p.s. bocsika
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
hobizoli
nagyúr
egyebkent persze a PGT sem 30k-bol lesz ennyire potens
de kb 5-6-700k-t belelapatolva mar osszejon
egy VTI-nel ez siman beleszaladhat 7 szamjegybe is
eleve az auto maga is sokkal olcsobb
es utana ez alul is megy am ugyanugy, nem butul el azert alul, mert felul karaj lett
sarga 2200-2400-nal mar tusszog
elobb ebred mint egy szeria PGT es fent sem fogy es a szuszbolmultkor voltam egy gepmuhelyben ahol H motorokat is csinalgatnak, az aszalon az egyik mocc ara volt 1.5M
2.0 szivo kb 280lo 9000-n de kb 7000 alatt az hulla
hat ijen motor karakterisztikaval jarjon sokat uccan az, akinek ket anyja van kbtöbb drón kell ;P
-
Szplöttyy
senior tag
válasz hobizoli #19284 üzenetére
PGT-n gondolom ott kezdődik hogy vgt csiga?
Amúgy mikor vezettem a gyári 1.6VTi-t azt figyeltem meg, hogy alul nem gyengébb, mint egy sima 1.6 16V ~100ló körüli motor, 5be 40ról 2személyel még tud gyorsulni, meg 50-80között egész jól lehet autózni már 5be is, csak ez megy felül is.
Smoke & Torque
-
hobizoli
nagyúr
válasz Szplöttyy #19287 üzenetére
igen, mert a kisebb motorfordualton is tobb levegot szallit a nagyobb ventillator
lasd pl CPU hutok a PC-kben
60mm-snek uveghangon kell porognie
80mm-snek mar sokkal kisebb fordulat is eleg es megis jobban hut=tobbet fuj
a keresztmetszet az atmerovel negyzetesen aranyosan no
aztan max motor fordulaton a nagyobb toltokerek megintcsak biiiirgyja szusszal, mert igy meg mindig a motor nem bir tobb levegot elnyelni es nem a turbinakerek fordulata limitalodik, amivel a legszallitas is megallna egy ponton, aztan ha motor fordulat tovabb emelkedik mar ez abban jelentkezik, hogy esik a toltonyomashatranya hogy a turboluk vmivel nagyobb, mint a gyarival valtas utan
több drón kell ;P
-
-
8th
addikt
válasz MunezXBK #19291 üzenetére
A fogyasztás az másodlagos. Viszont mondhat bárki bármit a 10.79sec @ 204km/h-es idő az azért elég meggyőző főleg annak fényében, hogy a hasonló időket futó autókhoz képest gyakorlatilag aprópénzből épült az autó. Füstöl? Hát ez van. Építsenek gyorsabb autót mint ők és nem fognak a füstben menni. Ilyen egyszerű...
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
nagyúr
-
Szplöttyy
senior tag
-
hobizoli
nagyúr
válasz Napfénysüti #19293 üzenetére
Az persze.
Ugyanaz a motor, mint az UnoTurbo i.e.-é is volt, csak ennek az IHI turboja mar nem hullik szet 1.5bar-tol se, mivel elozesekhez kiugrashoz van egy elektronikusan vezerelt 0.8->1.3bar-s overboost funkcio is, meg a vezermutengely szelepemelese es fazisszoge nagyobb vmivel170LE-re eleg ecceruen fel is lehet tolni
több drón kell ;P
-
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz Napfénysüti #19297 üzenetére
Hat a motor max nyomatka 204Nm gyarilag az overboost miatt, egy (jó) csippel siman 230-235Nm megvan nyomas emeles nelkul is, emelkedon lehet meglepiket okozni
A gyari turbo amugy se birja kitartani felul a nyomast, mert kicsi a toltokereke, 35mm-s kb csak. Erre szokas azt elkovetni, hogy mivel 60mm-s cso megy a turbora es ott egy légtölcsér ezt vezeti be a kb 35mm-s toltokerekbe, ezt a kereket kicserelik egy nagyobbra, meg persze kiesztergaljak hozza a kompresszorkerek csigahazat, mert van mibol kifaragni a helyet
Na ugy mar nem fog elfogyni fent sem a levego, es gyari IHI turobonak latszo targy van rajta, nem kell szopni a csovekkel, hogy jaaaj, maskepp all, meg mas atmero, meg downpipe elemhez mashol vannak a csavarok
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Szplöttyy #19296 üzenetére
igen, 8v, es csak egy vezermutengelyes, u.n. "Fiat SOHC" blokk
A motor eredetijet 3 helyen csapagyazottan meg Abarth bacsi tervezte a '60-s evek elejen 1.3 szivo kategoriaba versenyezni, nekik akkor vmi 188LE-re futotta belole ~9500-n szivoban
Ezert is van a szokasosnal rovidebb lokete, hogy a dugattyu sebesseg ne legyen tul nagy magas fordulaton se
27-28m/sec-nel mar megszakad az olajfilm"A prominent feature of the Fiat SOHC engine its massively over-square proportions. This over-square design allows large (within the constrains of a reverse-flow configuration) valve sizes relative to engine capacity. A secondary benefit is the short crank throw reduces the accelerative forces on the con-rod allowing the engine to operate at significantly increased engine-speeds"
Volt 1.3Tie meg 1.4Tie is, mk1-bol csak 1.3Tie van, mk2-bol '92-korul jott be az 1.4Tie, de paruzamosan ment, attol fugg melyik piacra ment
1.3Tie 147Nm, 99 vagy 105LE (kat+, kat-)
1.4Tie 164Nm, 112 vagy 118LE (kat+, kat-)
PGT meg 204Nm 136-133-130LE, (GT1-GT2-GT3, kat+)GT1-GT2 az 7.8:1 CR-s, mint az Uno-k is, a GT3 mar 9:1 CR-s, nyomas nelkul se annyira buta, papairon leggyengebb PGT, de megis legjobban gyarilag ezek mennek, a magasabb CR miatt
GT3-nal az overboost 1.3bar helyett mar csak 1.2bar
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
neduddki
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Elektromos autók - motorok
- Eredeti játékok OFF topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Mesterséges intelligencia topik
- Ukrajnai háború
- visszaállítani az adatokat PC
- Autós topik
- Energiaital topic
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- NETATMO időjárás állomás eladó!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest