- Milyen billentyűzetet vegyek?
- iPad topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Navi Radeon™ RX 5xxx sorozat
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Apple notebookok
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Micro Four Thirds
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ekkorát nem emelkedik, pláne ahogy én vezetek
Szplötty: nem kell annyira tapadnom, elég lev 4 be kiemelnem a Gazsit poroszkálás közben és már az átlag autós csak az árnyékot látja Éppen ma vetettem vissza a légrugó értékeiből, mert a gyári fölé volt pozicionálva, nem is kicsit.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
Dare2Live
nagyúr
válasz !Overdose! #19064 üzenetére
A punto (gázzal) az isten elött volt az ami autó az isten(gázzal persze), azelött is volt vmi és azelött volt a Honda az isten (a dízelek meg szarok)
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
neduddki
nagyúr
válasz !Overdose! #19064 üzenetére
HI!
hoppa hoppa, mi torprnt a 6genel kieset a pixisbol???:- )))
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Szplöttyy #19100 üzenetére
Mútkor futttam bele ilyen szituba. Előzés közben mögöttem el kezdett villogni a hülye, hogy takarodjak a 'csába. Érted pont a másik autó mellett voltam. Kicsit ráléptem a fékre, hogy érezze a törődést. Egyből vissza is vett az arcából a hülyegyerek.
#nincsbennetarcsi
-
orvil
tag
nekem pont ma reggel sikerult hasonlo helyzetbe kerulnom, 2 savoson csorgok el a sor mellett, mar messzirol latom hogy piros a lampa, mogottem meg nekiallt a majom emberkedni egy diesel passattal (benzines az feher hollo kategoria) 1 meterre a seggemben. ekkor szepen nekialltam lelassitani, ennel lassabban kb riksaval lehetett volna megkozeliteni a keresztezodest, kapja be
neha nem tudom mi van ezekkel az emberekkel, nem tudnak olvasni, vagy tul kicsi a tipusjelzes a kocsi hatuljan?
-
Qru
MODERÁTOR
Vannak ilyenek sajnos. Németeknél elveszik az ilyen jogsiját, nálunk szarnak rá. Nem csoda, hogy ilyen gyatra a közlekedési kultúra/morál.
7végén pl jobbról a leállósávon előzőtt meg egy bömbi az M7-esen.Nagykőrösin cikázott a Seat-os, elém is bevágott ezért rádudáltam. Erre megállt előttem és kiszállt emberkedni. Mikor közelebb ért, és látta, hogy 3 férfi ül a kocsiban ő meg egyedül van rögtön lehiggadt.
De én tartok nevelőeszközt is a csomiban, pont ezért.mod: off
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Simán kéne ilyen rendszám.
-
latyak17
tag
Nah tegnap megvolt első tárcsa+betét csere fékolajcsere, olaj olajszűrő, gyertya és karbitisztítás + levegőszűrő, és üzemanyagszűrő alapjárat hidegen 1000 melegen 900 stabilan, szép egyenletes alapjárat és mindez 30 ezerből, jön a tetőablak, hátsófék, és fékrendszer levegőtlenítés+hátsó lámpa beszerelés. )) alakul a kicsike
[ Szerkesztve ]
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
Stauffenberg
nagyúr
Hai a topik lakóknak!
Gondoltam nem lesz fejvesztés ha belekontárkodok itt a napi ritmusba. Szóval a topik címét szeretném feltenni én is kérdésként. Első autómat szeretném levadászni, de őszintén szólva nem nagyon tudom merre induljak. Szeretnék 2-3 típust kiszemelni amire elkezdhetek vadászni.
Alapvető szempontjaim:
- Kb 600.000 - 1.000.000 HUF közötti ársávot nézegetem, frissen végeztem az egyetemen, nincs még sok megtakarított pénzem.
- Nem izgat a tuning, autó Hi-Fi, stb... szóval széthajtott Golfok és hasonlók nem érdekelnek.
- Alapvetően eredeti gyári állapotot keresek.
- Tudom a "bussiness class" jóval feljebb van, de azért szeretnék egy elegánsabb külsejű autót (majd mondom miket nézegettem eddig).
- Persze mondanom sem kell, pályám elején még nem keresem betegre magam és nem fán terem a pénz. Szeretnék egy takarékos autót amihez az alkatrész sem drága ha arra van szükség. Fogyasztás is igen fontos.
- Mivel film forgatásokra és fotózásokra is ki kellene vele cipelnem cuccokat ezért ferde hátú, ötajtós, esetleg kombi érdekel (utóbbi csak nagyon feltételesen, mert hülye kis farok vagyok akinek fontos az autója kinézete és nem szeretem a kombis formákat).
Szóval amiket eddig nézegettem azok főleg a Skoda Octaviák (de nem az első formátlan, szögletes széria az újraéledés környékéről). De ez kicsit kereten kívül van, mert nem biztos, hogy azzal járok jól ha a legolcsóbbra megyek rá. Nézegettem még a G Astrákat, de azok kicsit fantáziátlanok. Illetve ha már kombi, akkor (tudom furcsa ízlés), de a nem túl régi Fabiák is bejönnek.
Alapvetően újabb ötleteket kérek tőletek. Szeretném a lehető legtöbb véleményt meghallgatni.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Stauffenberg #19114 üzenetére
A leírt összeg a vásárlásra van szánva vagy ez az össz.költség?
Kombikat meg nem szidni, mert bepöccenek!
-
lsc
nagyúr
-
giigz
veterán
válasz Stauffenberg #19114 üzenetére
Peugeot 307 a te autód.
-
válasz Stauffenberg #19114 üzenetére
Én csak azért is golf v passat kombit mondok
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz Stauffenberg #19114 üzenetére
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz MunezXBK #19115 üzenetére
A leírt összeg úgy néz ki, hogy ha közelebb lesz a 600-hoz akkor boldog vagyok, ha meg nem, akkor is boldog leszek, de utána jó sokáig csak vajaskiflin élek.
Az autóra szánok ennyit. Aztán ez a vásárlás úgy is még csak 3-4 hónap múlva lesz esedékes (például nem ártana az a szép plasztik kártya amit a rendőrbácsi elkérhet). De ismerőseim tapasztalatai alapján inkább most kezdek keresni, mint a friss jogsival a kezemben.
A kombikat meg nem szidom, csak nekem a formájuk olyan, mint egy szülés utáni anyuka aki még mindig amnéziás a fitnesz termet illetően... Viszont cserébe praktikus dolgokat tudnak.
Köszi az eddigi ötleteket. Amúgy kifejezetten csípem az európai autókat, ezt így még megsúgom. Persze nem a bajos olasz dobozokat.í
# Peugeot 307: Én mindenhonnan azt hallom, hogy Európából vegyek bármit, csak olaszt és franciát ne. (Meg azt, hogy bármilyen európai vehetek, csak német legyen ).
# Toyota: Bár tényleg az európai autógyártás szerelmese vagyok és nem csípem a keleti vasakat, de ésszerű választás lehet. Ismerősök is ajánlották már.
-
giigz
veterán
válasz Stauffenberg #19121 üzenetére
"mindenhonnan azt hallom, hogy Európából vegyek bármit, csak olaszt és franciát ne."
Hülyeség.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #19120 üzenetére
Elgondolkodtató. Munkatársamnak is van egy ilyen vasa, de szegény már beleőszült a hibáiba. De ahogy látom a leírás szerint ezek javítva vannak.
Mivel nem holnap fogok a hőn áhított első négykerekűmért menni, ezért 3-4 hónap múlva visszatérhetünk rá (ha meglesz még).
Szerk: Játsszunk olyat, hogy ti mondjátok a típusokat és odaírjátok, hogy miért. Illetve negatívumokat is felsorolhattok. Minden autónak vannak hibái, tervezési logikátlanságai, szóval jöhetnek ezek is. Nekem így totál kezdőként nincs akkora szakirodalom és lexikon a fejemben.
[ Szerkesztve ]
-
-
-v-
addikt
válasz Stauffenberg #19114 üzenetére
Focus I.
Jó vezetni, megbízható, nem unalmas forma, alkatrész nem drága hozzá.
1.6, 1.8 vagy 2.0 benzines.
800e-1m között találni is szépet. 1-2 nem vészes típushiba van (gyújtótrafó, kpi zár, sebesség jeladó stb...esetleg rohadás - erre vételkor oda kell figyelni), amivel együtt lehet élni, ha találsz egy szépet jól jársz vele.[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz Stauffenberg #19114 üzenetére
Gázos 1.2 punto. Az itt az istenkirály...
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Alvin_ti4200 #19120 üzenetére
Ó ha lenne ennyi pénzem, már megvettem volna, nagyon bejönnek ezek a Xsarak, és ez pedig átlagon felüli állapot, átlagon aluli pénzért. Nem is értelek amúgy.
Smoke & Torque
-
-
a_tesz
Korrektor
Én akkor ezt csak magyarul merem leírni, és bízok benne, hogy a német rendőrség nem használ google fordítót (meg úgyse értik meg), de egy jó hónapja a német autópályán 2x400 km-t vezettem. A korlátozás nélküli szakaszon 200 felett azért néha nekem is sikerült megérkezni hirtelen pár ember mögé, rendőrrel nem is találkoztam... Na meg engem is úgy tologattak le páran, ahogy nem szégyellték, egyet se szedtek ki. Mondjuk ezzel együtt is sokkal jobb ott közlekedni, bár az tény, hogy oda kell figyelni, mert nem szégyellnek benézni a belső sávba 100 körüli tempóval, hiába jössz ott bármivel.
Az már csak a ráadás, hogy rohadt sok volt a felújítás, 400km-t négy óra alatt sikerült megtenni, pedig ahol lehetett, megvolt a 220 is. Nem kicsit voltam "boldog", de szerencsére nem siettem sehova.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
tomcsi23
veterán
Mert zsarunak lenni jó - Csontiék.
t1: legalább passzol.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
-
Stauffenberg
nagyúr
Ez nem eredeti rendőrségi Octavia, csak valaki viccesen felmatricázta (pont csak annyira, hogy törvényileg ne lehessen belekötni, ugyanis a rendvédelmi szervek megkülönböztető jelzéseit (melybe a matricázás is beletartozik) tilos használni civilben).
Amúgy van a családban közeli hozzátartozó a rendőrség tiszti karában és bár mostanság többet lát íróasztalt, mint terepet, de azért meséli, hogy mennyire hajtják ezeket a vasakat.
A 150-200 ezer kilométerhez nem kell egy év sem nekik, mert "eszközhiány" miatt egy-egy autót napi 12-18 órában pörgetnek az utakon folyamatosan. Ezek úgy rohadnak ki a rendőrök segge alól, gyakorlatilag lestrapált roncsként mennek el a kormányzati árveréseken, sok esetben filmes kelléknek amit lehet zúzni a mozivásznon.
Szerk:
"Annyira sok hajsza nem volt az országba."
Ezt nem mondanám. Csak a legtöbb esetben nem "amerikai típusú" autós üldözésről van szó, hanem rendkívül gyors kivonulásokról. Na meg amit a hírekben hallasz és látsz az az esetek 10%-át teszi ki és csak bulvár kategória.
[ Szerkesztve ]
-
-
zoo8800
veterán
válasz Stauffenberg #19146 üzenetére
A lízingelt Focusokat, melyekből bazi sok van, 120.000 km-nél adják vissza a finanszírozónak. Jellemzően 2-3 áv alatt jön össze ennyi. Itt, a lista elején találsz is párat.
180-200e km / év?rip and tear, until it is done
-
alkatraz3000
senior tag
én láttam élőben a kereskedésben azt az octaviát. kb 1.5 hete voltunk ott autót nézni, és természetesen engm az octavia vonzott. Kegyetlenül leharcolt autó. Horpadások, karcok, minden ami egy lefingott autóhoz illik. A legdurvább mégis a motorháztető volt, az egyenes részt ugyanis kb a szalonban látott utoljára. Szerintem ráejtettek egy platónyi sódert, vagy nem tudom. A belseje full szakadt. Sok azért az autóért a 990 is
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs