- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz footy #177003 üzenetére
Mazda-nál a nagyon durva rozsdásodási hajlam nálam még rosszabb ómen mint a hybrid-ek CVT-je..
ryger
Nos, az új RAV4 tényleg szép lett, visszafogottabb, mint a Lexus vonal, bár kicsit Jeep-es a feeling, árlista szintjén ránéztem. Nyilván a RAV4 önmagában nem prémium szegmens, ennek ellenére egy jobban felszerelt RAV4 közel annyi lett volna, mint a lemagasabb felszereltségű tesztautó XC60. Ugyan a RAV4-ben már a legfrissebb fejlesztésű (nem próbáltam, csak cikkekből tájékozódtam) hybrid hajtáslánc dolgozik, állítólag sokkal jobb dinamikával, viszont a paraméterei, videók alapján én erősebbet akartam.Tom1939
Őszintén szólva én a mai biztosítótársaságok, gyári szervizek alapján lejelentett, a fizetett, több féle szűrőcsatornán áttolt, szponzorált autóportálok statisztika jellegű cikkeit erős fenntartásokkal kezelem.. Abszolút nem önigazolás céllal.., nyilván, én is elolvasom őket, de az a baj, h szvsz ilyen - olyan befolyása van 1-1 ilyen cikknek, h érdemi konklúziót nem biztos h célszerű levonni belőlük, pláne h az ember hamar belefut konstans az állított tartalom szöges ellenkezőjébe.
Ez egy picit korábbi cikk, 2017 vége. Akkor már volt XC60 és majdnem 3 éve futott az XC90. Itt az első helyen végzett holtversenyben a KIA-val a Volvo.., rá 1 évre pedig legalulra került egy másik felmérés szerint. Pont az ilyenek miatt fogadom kételkedve a megbízhatósági cikkeket. Sokkalta jobban tud hatni rám konkrét felhasználó szájából, billentyűzetéből eredő tartalom, vagy mondjuk egy 30 éves, csak Volvo-s szakmai tapasztalattal rendelkező szervizvezető véleménye, vagy 3-4 precíz német user beszámolója, akik excel szinten vezetik a fogyasztásukat a spritmonitor-on..
Ettől függetlenül, ha szar lesz vagy én is tapasztalok elektromos problémkat, be fogom írni.
Apropó hifi, a Bowers & Wilkins valami brutálisan szól. Olyan tere van a zenének, mintha egy nagyszínpad előtti tér kellős közepén állnék. Az extra felára brutális, az biztos, h újonnan én nem húztam volna be az extralistán annyiért, főleg mert nem vagyok audiofil.., így használtan szerencsém volt.Laraxior
Autóápolós topikban keresd FeRRaR1-t, neki van Zoé-ja!gzbotii
Az Apple hasonlattal kevésbé értenék egyet (a profilunk egyik fő húzó ága, így elég alaposan ismerem brand-et). Az Apple design, (formai) alapelv tekintetében szerintem sokkal közelebb áll egy mai Volvo beltérhez, mint bármelyik némethez. Ugyanis, mindig tökéletes formai harmóniát alkotnak és mindig megtalálják azt az ívet, azt a karaktert, színt, arányt, amitől roppant visszafogott, elegáns, kimért, letisztult, átgondolt, trendi lesz minden részlete és a teljes egység is, DE nem unalmas! A német belsőkkel ez a problémám. A felsorolt jelzők első felének jó része igaz rájuk, de valahogy hiányzik belőlük számomra a "fűszer", az innováció, a bátorság, az "otthonosság". A részleteiben sem tudok "elveszni", vagy megcsodálni, kiemeleni 1-1 pontot.. Csak ismételni tudom magam, továbbra is mindig az jut eszembe a fenti kompakt prémium német SUV-k belteréről, h tudatosan nem engedték kibontakozni a tervezőket.Gyors Google találat: Q5 vs. XC60
TypeR-ből eggyel korábbi linkeltél, de nyilván értem mire gondolsz.
Mondjuk ez is egy érdekes téma, és valószínű most ellentmondásosnak hangzik a fent írtakkal szemben a véleményem, de a TypeR-t én simán helyén tudom kezelni, ugyanis annak átjön számomra az őszinte célja.
Persze, tele van mindenféle kis homasita biszbasszal, bütyökkel, légterelővel, de ahhoz a feelinghez, ahhoz a technikához, múlthoz, filozofiához szerintem helyénvaló és élőben egyébként nem ennyire feltűnő rajta minden részlet.
Az egy vérbeli japán sport hatchback. Nem akar más lenni és pont ez a fajta merészség, tradíciókövetés, ami alapján azt állítom, h nekem simán kéne és annak ellenére is, h alapvetően teljesen más autózási szokásaim, stílusom van. Sokadik autónak persze, nem első számúnak, de nem tudok rossz szemmel nézni arra, aki olyanba ül, és akkor magáról a technikáról, motor karakterisztikáról, futóműről, váltóról még szó sem esett.MunezXBK
Köszi! Próbáltam tényleg a lehető legalaposabban végigmérni a piacot és összevetni az igényeimmel.
Egyébként tényleg mennyire érdekes, h a legtöbb német sajót a Q5-öt hozta ki nyertesnek az összehasonlító tesztek alapján.Qru
Köszi!CactuS
Lehet h idővel én is megszoknám, kevésbé figyelnék fel rá. De ismerem magam annyira, h ha elsőre szemet szúr, később is zavarni fog.
Köszi!bitpork
Ez már csak ilyen, innen már nehezen változik az ember.
Azért a motorozásból fakadó motorerő és adrenalin szerintem összehasonlíthatatlan bármelyik autóval. Olyan gyorsulást egy 458 Italia-ban érez az ember..
Az SUV vonal megkedvelése, mint írtam a HR-V-mből indult. Nyilván, tök hülyén hangzik, h egy fapad, alap motoros 2005-ös évjáratú autóból h indulhatok ki, de a kompaktsága, az üléspozíciója, az, h tök jól elboldogultunk vele földúton, rövidebb kirándulásokon, tudtam vele húzni a crossmotorkat kényelmesen, elfértünk benne, tök jól lehet pakolni bele, könnyű ki beszállni, télen soha nem volt gond az osztrák hegyekben akár 15-20 cm hó sem, ez mind mind odavitt, h első számú "céges" autónak is valami hasonlót válasszak, csak kiegészítve a HR-V hiányosságaival. Ami az erő és prémiumság (meg persze a 12 év korkülönbség..). Így gyúrtam össze az egészet eggyé és jutottam el az XC60 T6-hoz.
Mint írtam, nyilván azt az erőt egy T6 sem tudja, amit az 1.2-es VFR V4-es blokkal, nem is azért vettem T6-ot mert száguldoznék vele, de egyszerűen megnyugtat a tudat, h ha kell, van kellő erőtartalék. Ráadásul egy ekkora bódéhoz szerintem tök ideális egy ilyen motorteljesítmény, h ha az ember vagy a szükség úgy kívánja, lehessen haladni is vele.
De nem is értem, h ezt pont neked miért én magyarázom jó pár prémium SUV-val a hátad mögött.focvis
Köszi!rbalint88
Köszi! Tervben volt nálam is az Inscription kivitel, ami visszafogottabb külsővel bír, viszont a terveimet gyorsan áthúzta a használt piac. Nem volt belőle kis futású, T6 kivitel egyszerűen sem kint, sem itthon.. Csak diesel és hybrid, olyat meg ugye nem szerettem volna.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs