- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
jeromosi
aktív tag
Sziasztok.
Picit off a kérdésem.
Tudtok megbízható használt autókereskedést, ahol fölvásárolnának 2005-ös chevrolet kalost?
Előre is köszönöm. -
t1
addikt
válasz Yiggdrasil #177299 üzenetére
Mehet a bontóba.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Yiggdrasil #177299 üzenetére
GTK; ha hasonlót szerzel, pl. Polo 9N, új dolgok egy részét tovább lehetne örökíteni (gumi, akku, meg a kiput leszedném max eladni - lerohadt jeligére ).
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Yiggdrasil #177299 üzenetére
"Áttolta a vizsgán valahogy és megkaptam hogy tessék, üzembiztos, de a szerelő azt üzeni hogy ne menjek vele hosszabb útra" -> Az ilyen szerelőket kéne lecsukni hosszabb időre a vizsgabiztos kollégával együtt.
Így elmondás alapján nincs semmi, amiért ezt megérné feltámasztani. Belül lelakott, fapad és rohad is, amit ráköltesz, azt sose kapod vissza eladásnál. A rohadás javítása az egyik legdrágább tétel az autóknál. Lakatoláskor addig vágnak, amíg ép elemet nem találnak és nálad ez ki tudja hol lesz. Add el vagy bontó és vegyél valami normális autót, ami nem égeti a pénzt.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
Drizzt
nagyúr
Hejjhó! Én eladni szeretném az autómat. Viszont minél kevesebbet szeretnék vele foglalkozni, még azon az áron is, ha 10%-kal kevesebbet kapok, mint amit ér. Kérdésem az lenne, hogy van-e valakinek tapasztalata azzal kapcsolatban, hogy melyik céghez lehet érdemes lemenni, hogy értékesítse bizományosan, vagy ajánljon érte készpénzt. Ha nem ez a megfelelő topik, javasoljatok mást légyszíves! Köszönöm.
I am having fun staying poor.
-
válasz Drizzt #177311 üzenetére
Eurotaxoltasd meg a kocsit. Mutasd meg egy neppernek és ha ajánl valamit akkor a kettő között pakold fel magad a netre. Ha beszámoltatod a piaci árat soha nem fogod megkapni, különösen ha az általad elvárt ár csak minimálisan alkuképes.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
runner 125
nagyúr
Noh, úgy tűnik bírja ez az új kompresszoros, turbos Volvo motor: [link] .
3 év alatt beleverni 320.000km-t azért nem semmi. Rendben van, h autópálya, de pihenni csak kiszáll az ember ott is, a vezetőoldali ülés van használva akkor is, ennek ellenére a beltér (és az ülés) meglepően szép. Remélem javult ilyen tér is a Volvo. Korábbi modellekbe használt bőr (darált majd préselt textilműbőr..) nagyon hamar megfáradt.."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz runner 125 #177313 üzenetére
most ránéztem spritre csak úgy- ez a 400ps gasoline hybrid lenne?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Drizzt
nagyúr
válasz bitpork #177312 üzenetére
Nézzük:
- Amikor vettem az új autómat, első helyen ajánlottak azért amit el akarok adni látatlanban 600 +/-50-et beszámításra. A második helyen, ahol végül megvettem az új autómat, 450e-et ajánlottak ugyanarra, bár megnézés után. Mindkettő hivatalos márkakereskedő. Egyébként azt mondták, hogy messze jobb állapotban van, mint amiben hasonló kilométerrel szoktak lenni, de automata váltós autót ő alig bír eladni, mert 270K km-nél nem hiszik el neki, hogy semmi baja, annak ellenére sem, hogy szerinte jó állapotban van. Eurotax adatlapot is kaptam egyébként, azon 717e forint szerepelt, mint átlagos ár. Arról persze nem tudok, hogy milyen szorzók lettek beállítva kalkulációnál.
- hahu-n automata ugyanilyen egyetlen egy van fenn, 1.5M-s áron. Picit jobb állapotban mint az enyém. Legalábbis kívülről. Manuális váltós ugyanilyen felszereltség 929e a legolcsóbb.Na ezek alapján fogalmam nincs mi lehet a reális ár. Nem tudom megítélni, hogy márkakereskedők 15+ éves autónál mennyire vannak elrugaszkodva a valóságtól. De érezni úgy érzem, hogy nagyon.
I am having fun staying poor.
-
runner 125
nagyúr
válasz bitpork #177314 üzenetére
Igen, a T8 konfig alapvetően egy T6 teljesítényszintű kompresszoros + turbos motor, ami meg van támogatva egy villanymotorral. Úgy jön ki a 408LE-s össztelejsítmény, de a motor önmagában itt is ugyanúgy 320 lovas.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Drizzt #177315 üzenetére
Annyira, hogy nálam 1.390-et akartak adni a Priusért, de 2 hét alatt eladtam 2 millióért. Tipikus nepperduma a sok km és, hogy öreg autó, pedig az a 18k per év nem a világvége.
Beszámítást akkor kell megjátszani, ha kb. olyan, mint egy mosógép akció, ahol fix áron beveszik a régit, függetlenül az állapotától és van egy bontószökrvényed, amit leadnál.
Nyilván függ az autó típusától, hogy mennyire előny vagy hátrány az automata. Milyen autóról beszélünk?
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz runner 125 #177313 üzenetére
Az az ülés nagyon szép, le a kalappal. Az biztos, hogy nem dobálta be magát az ember az autóba, de akkor is. Simán el tudnám képzelni itthon, hogy "honosítás" után 100-130k km-rel árulják a nepperek.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
válasz Drizzt #177311 üzenetére
a legutóbbi 3 autómnál mikor beszámítást kérdeztem minden esetben 400-500 eFt al kevesebbet adtak volna értük, mint amennyiért végül eladtam Őket
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
ribarszki
őstag
Sziasztok! Lenne egy kicsit láma kérdésem, nézzétek el a műszaki analfabétizmusomat. Szóval ha adott egy első kerék meghajtású és összkerekes ugyan olyan autó amihez a prospektus azt írja, hogy az első és összekerekes futóműve is elöl Mcpershon, hátul Multilink.
Vagyis elviekben csak a hajtás más, és az autó csúszós úton, kanyarban biztosabban biztosabban áll az úton, de rugózás, kényelem, futómű stabilitása az ugyan az?
Konkrétan mentem egy Sorentoval ami összkerekes volt. Nagyon csendes volt belül, szépen vette az apró úthibákat, nem ütött fel, nagyon komfortos volt. Elviekben egy első kerekes Sorento ugyan ezt a komfortot tudja igaz? Vagyis valahogy úgy pórbálom megfogalmazni a kérdést, hogy az összekrék hajtás biztonság szempontjából előny, de kényelem és komfort szempontjából nem tesz hozzá az autóhoz?
Köszönöm.
-
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #177324 üzenetére
Ez feligazsag megfeleloen meretezett futomuvel a fogyasztason kivul minden paramteren tud javitani vagy legalabb nem rontani. Pl a b5 passatnal az elsokerekes az sima csatolt lengokaros futomuvel van szerelve, a 4motion meg multilink, ugyhogy annal javit is a komforton. Kenyelemben azt tudja javitani, hogy nem kell nekiallni havat lapatolni, de az egyre ritkabb problema. Uttartason alapvetoen javit, de az inkabb a fix osszkerekhajtasuaknal vagy ami okosan rak hatulra kanyarban automatikusan. Kivetel az, amikor az amugy is buta csatolt lengokaros futomure rarakjak az osztonuvet es meg jobban csapkod a futomu, ettol meg meg jobban pattog el rossz utminosegu kanyarban (regi ignis es tarsai pl)
Sorento es hasonlo meretu-jellegu autot en csak osszkerek-automata komboban vennek es csak akkor vennem belole a benzinest, ha bizonyitottan nem eszik 15lityot es/vagy legalabb gyors. Egyeb esetben dizel, azzal is bekapkodnak 10liter korul ezek a batarok. -
-
HELLAFLUSH
őstag
Sziasztok!
1.3m Ft-ig keresek benzines autót, amik tetszenek idáig:
-Alfa Romeo GT vagy 156
-Opel Astra H GTC
-Honda Civic 7. generáció
-Ford Focus Mk2ezek közül melyik lenne az ajánlott? évi 8e km-t megyek átlagban,ami nagyrészt rövid táv.
Az Alfák tetszenek a legjobban csak annyi rosszat olvasni róluk, hogy elbizonytalanodtam, így jött szóba az utóbbi 3. -
ribarszki
őstag
Bitpork
Rbalint88Nagyon köszönöm a részletes válaszotokat. Lehet utólag már belekérném az összkereket, de már legyártották Koreában a Sorentot első kerékkel. Mivel nem húzok utánfutót, nem lakom hegyen, nem megyek terepre és csak főúton, autópályán megyek kényelmes tempóban (ráadásul van szolgálati autóm, így nem kell minden körülmények között ezt gyűrni) ezért kértem csak első kerékkel. Dízel-automata -első kerék.
Azért bátorkodtam, mert 5évig hátsó kerekes w211es Mercit hajottam télen+nyáron. (177le+500nm hátsó kerék) majd 5évig egy első kerekes 1.4tsi 3as Octávot. Az útviszonyoknak megfelelően hajtva nem volt soha egy necces pillanatom sem.
Ezért gondoltam, hogy elég lesz a Sorentonál is az első kerék, és az értékesítő is erre beszélt rá ilyen felhasználás mellett.
Tudom-tudom jobb lenne az összkerék, de remélem első kerékkel, normális gumikkal sem lesz félelem és reszketés a közlekedés..[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz HELLAFLUSH #177328 üzenetére
GT-ből 156-ból én inkább csak dízelt vennék, ha nagyon benzines kell, akkor 147-ből 1.6 TS ECO-t. Többit inkább ne, vagy csak akkor ha az előélete makulátlan és ismert.
Kényesek a benzinesek, gyakori olajcsere, jó minőségű olaj, hidegen/nem üzemmelegen kerülni a hajtást, 60e km után vezérléscsere, ami 150e Ft körül van mindennel együtt. (ECO-nak 50e Ft körüli összeggel olcsóbb, mert nincs benne vezérlésmódosító). Futóművet egyszer rendbe rakod jó minőségű alkatrészekből, utána sokáig jó, elektronika nem problémás, maximum a barkácsolt szarokban.
Vedd inkább a Civicet!"Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #177330 üzenetére
nagyjabol ja
7gen kuviknal a valtoban a nyelestengely csapagya szokott elhalodni, de ha ennyi idos korara mar javitva volt korabban benne ez, akkor azzal sem lesz baj
viszont ha nem, es ott elkezd folyni az oil, akkor kuplung is cseres tortenet lesztöbb drón kell ;P
-
rbalint88
addikt
válasz HELLAFLUSH #177328 üzenetére
Emlekeim szerint az 1.8 benzin bevallalhato az alfakbol, csak eleg ritka. Es mivel nem olyan hajj de eros, ezert a legtobbet mar eselyesen szethajtottak. Dizelt mar nem vennek beloluk, euro 3-4-gyel nem terveznek hosszu tavra, ha sokat jarsz Bp-re, netan itt laksz (ne feledjuk, onkormanyzati valasztasok lesznek, kellenek a populista igeretek!)
Civic zajos, zorgos, nem annyira problemamentes, mint egy hondatol remelik.
Focusnal rozsdara kell figyelni es az egyetlen igazan ajanlott benzinmotorja az 1.6 101lo, amivel nem lesz raketa. Futomuve, kormanya nagyon jo, jo veluk menni.
Astrabol az 1.8 140loval nem rossz motor, a beltere ingerszegeny, de nem rossz auto. Csak hat egy alfahoz kepest nem ad semmi elmenyt.
Nem lesz egyszeruRibarszki: jo lesz az, grat hozza elore is elviselnek en is egy sorentot, de a felhasznalasi szokasok nem indokoljak
-
Integrale
veterán
válasz rbalint88 #177332 üzenetére
Az 1.8-at azért mondják ajánlottabbnak, mert jobban megy mint az 1.6, de nem eszik többet, a 2.0-hoz képest pedig a balansztengely hiányzik.
Egyébként ugyan az a blokk, mint az 1.4-1.6-2.0 más lökettel. Illetve a 2.0 20v, 2.4 20v, 1.6-1.9-2.0-2.4 JTD-k is erre a blokkra épülnek."Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #177333 üzenetére
Fiat Pratola Serra modular engines
mondjuk az 1370ccm-s 1.4 12v nem volt eppen egy kifejezett sikersztori ebbol...ami amugy nem osszetevesztendo a 1368ccm-s TJET-tel, mert az meg:
Fully Integrated Robotised Enginemeg a UnoTie/PuntoGT 1.4-s 1372ccm-s motorjaval sem, ami meg:
Fiat 128 SOHC engine[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
ribarszki
őstag
válasz tboy93 #177339 üzenetére
1700-1800kg körül van felszereltségtől függően az új Sorento. Amúgy tényleg nem lép nagyot ekkora kasztinban ez a dízel motor. Az 1.4 TSI Octáv 2.2es dízel W211es Merci is jobban gyorsult. De én ezt a sportos vezetést nagyon régen elengedtem. Kényelmes, hajós, ringatózós autó kellett amibe jó beleülni és nem a rohanás a fontos, hanem a családdal kényelmesen elmenjek A-ból B-be. Ilyen volt a W115ös, a W124es és a W211es Mercim.
A 3as Octáv viszont a világ csalódása volt. Mint egy Wartburg..
A Sorento viszont nagyon bejött amikor vezettem. De az is igaz, hogy a W124es hajós ringását, csodás fuzóművét, epeda üléseit, elérhető, értelemes árú autóban még nem találtam meg...[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz rbalint88 #177338 üzenetére
...akkor bussoval kell venni, nincs mese
Önmagában lehet, hogy tartós a ketyegője a V6-nak, de az állapoton potenciálisan megfogható költség könnyen elmehet a karbantartáson, pl. vezérléscserekor a motor kijön, mert nincs hely a motortérben szerelni; és az nem egy Deák...
Ha esetleg túlkuvikolom, akkor sry, egyelőre csak vadászom a leendő V6 GTV-t a GT helyére...és ismerkedem a következményekkel...
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
hobizoli
nagyúr
válasz LZs?! #177344 üzenetére
ja ezt mondtak nekem a Marea 2.4 10v JTD-re is, aztan siman megcsinaltak a vezerlescseret a helyenhagyva a motort
meg a TC-s Rulettkerek-s Marea 20v-bol sem szedtek ki a motort a vezerelescserehez, pedig ott meg a hengerfej is nagyobb meretu, meg egy vezermukerekkel tobb is vansiman ki kell lazitani a valtotartobakokat es akkor a menetirany szerinti bal oldal fele el lehet tolni az egesz egyseget egyben meg 3-4cm-l kb
eleve van mellette vmi hely amugyis, mert mozog a motor egyebkent is terhelesvaltaskor elore-hatra, es nem karistolja szet a vezerlesburkolatot a vaznyulvanyona Fiat szervizek meg csinaltak is hozza egy kis kerekeken gurulos kocsit is, amit alatettek es azon guritottak ki koppig balra
azzal megcsinaltak 3-4ora alatt is a komplett cseret[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz rbalint88 #177346 üzenetére
a heten pont azt dumaltuk a Lurdy-nal, hogy egy 156 1.6TS bodeba egy 166-bol a 3.2 V6 24v motor igazabol nem lenne nagy melo berakni egy GTA replikanak
origi GTA-k ara veszett kemeny lett par ev alatt, 3.5-4M mar egy jobb allapotu autoolyan komplett donor 166-s auto meg van 3-400k-ert es abban ott van a 330mm-s Brembo nagyfek is egybol meg a 6-s valto is
a motorban annyi a diffi, hogy nem 250lo gyarilag, hanem csak 240
több drón kell ;P
-
kuntics
aktív tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni a következő autóm kiválasztásához.Jelenleg egy mazda 323f bj tulaja vagyok (2000 évj,1.5 benzin) ami eléggé csereéretté vált.
A leendő autónál nagyjából ezek lennének az elvárások:
- 1-1,3 milló között,első szerviz ezen felül,lehetőleg közelítenék az olcsóbb felé
- inkább hosszabb távokon lenne használva, város max 10-15%
- elözőből adódóan valami kényelmesebb kellene
- évi kb 15000km
- maradnék benzinnél
- 5 ajtós, vagy kisebb kombi a cél
- ne legyen túl öreg,ha lehet
- klíma nem ártana
- márkahűség nincs, bár franciáktól kicsit tartokhirtelen ennyi elvárás jutott eszembe,remélem nem lesz lehetetlen küldetés Első körben focus II,amit néztem,2005 környékiek vannak millió környékén. Ezen kívül még golf 5 és különböző variációi (variant,plus) bár ebben az árban gondolom a roszabbak vannak még.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs