- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Androidos tablet topic
- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Acheron
őstag
Sziasztok! Kicsit rendhagyó kérdésem lenne, de néha ilyen is van.
Úgy hozta az élet, hogy a párom céges autóját meg tudnánk venni: 2017 őszi Ford Mondeo, nem egész 24k km van benne (csak mi használtuk,0 km -től), a felszereltségét anno én raktam össze. 2 literes 180 Lóerős dízel, Powershift automata, tolatókamera, navi, téli csomag (elöl-hátul fűtött ülések, fűtött szélvédő, fűtött kormány), hátul sötétített ablakok, sima szövet kárpit, nincs metálfény. Törve sosem volt, arról nyilván tudnánk, néhány kőfelverődésen túl nincs külsérelmi nyom rajta. Nézegettem a Hahun, de csak hasonlókat látok, némiképp drágábban, mint ahogy mi meg tudnánk venni. Szerintetek mennyi lehet a reális ára, amit érdemes lehet kicsengetni érte? (Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy egyrészt nincs szükségünk két nagy autóra (nekem van saját nagyvasam), másrészt eléggé felhajtották az árát a legutóbb jelzetthez képest (sanszos, hogy valami "cimbi" kinézte magának a kezelő cégnél), nagyon sokat nem szeretnék beleölni egy járműbe, főleg, ha nem lesz kihasználva) -
őstag
válasz molnarpeter #172862 üzenetére
nem feltétlenül van, sőt inkább azt mondanám gyakrabban nincs tartósbérlet esetén
cryptot minden termékemért elfogadom
-
rbalint88
addikt
válasz rayoliviero #172864 üzenetére
az 1.6 az a peugeot féle hdi, 4 hengeres. és baromi kevés lesz bele. unokatesómnak egy 2.0 D3 van, az 163 lovas, annyit azért kér ez a nagy böhöm kasztni. és Bp-Hévíz oda-visszát nem útakadályként lehozta tankolásból számolva 4,7l/100km fogyasztással, atommód klímázva...
öt henger: szép a hangja, nem az a buta kerepelés, mint egy négyhengeres dízelnél. nyilván alapjáraton traktor ez is, de forgatva szép a hangja, nem csak az a buta búgás van, mint az átlag négyhengeres dízeleknél. a 2.0 és a 2.4 is öthengeres. -
Acheron
őstag
válasz molnarpeter #172862 üzenetére
Ez így van, ezért szeretném tudni, mi az, ami momentán jó árnak számít.
Elővételi jog van, előre definiált ár nincs. -
bajnokpityu
félisten
válasz molnarpeter #172856 üzenetére
Vannak azért már jó navik. Nem egy indulaskor wifire megy adatokert.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
gzbotii
veterán
-
Primary92
senior tag
válasz bitpork #172857 üzenetére
Mintha láttam volna egyszer egy belinkelt oldalt valahol, ahol két autó sziluettjét egymásra rakták, és látszódtak az üléspozíciók is.
Azon töprengtem, hogyha úgy sem fért bele a büdzsébe egy összkerekes kombi (mármint, inkább újabb, jobb állapotú legyen, mint összkerekes), akkor nem biztos, hogy szükség van nagy kombira.
Egyelőre úgyis csak ketten utaznánk benne, a hátsó utasok komfortja nem lényeges. Viszont a nagy csomagtér igen.Van észrevehető különbség a fenntartási fenntartási költségek tekintetében (szerviz, alkatrész ár, üzemanyagköltség) egy egységnyi árú Focus és Mondeo, vagy 308 és 508, esetleg Golf és Passat kombik között?
Csomagtérben nincs nagy különbség köztük a nyers adatok alapján, a sofőr komfortja sem tér el nagymértékben, ha jól sejtem.
-
AMD Power
titán
válasz gzbotii #172869 üzenetére
F akkor eladnam. Ket auto nem kell. M0 azert neha felmennek! Annyira azert nem kicsi a Yaris sem. Egy Clio I bejartam a fel orszagot. Pedig az sem volt nagy.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Acheron
őstag
válasz molnarpeter #172867 üzenetére
Ugyanebben gondolkodtam magam is, ha egy - két év használat után kb árában tudnék kiszállni belőle, akkor talán megérné. Eredetileg 6m alatti árról beszélgettünk (ezt megfontoltam volna), most toltak egy bőven 6 fölötti ősszeget, ennyit már nemigen lehet kiárulni belőle 3-4 évesen, bár akkor is kb 50e km lenne benne.
Mindenesetre köszönöm. -
válasz Primary92 #172870 üzenetére
Van , más kategória még gyártón belül is. Amúgy kategórián belül kevés a különbség. Olyanok pl h a passatban a lengőkarok száma több mint az egységsugarú felhasználó foga meg hasonlóak de alapvetően ha az ember jól körüljárja mindenre van elfogadható áron megoldás. Az egyetlen fix vakfolt a szerelő lesz - mert nem mindig van.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Imilenni
addikt
Sziasztok!
Anno 300 körül kerestem autót, hát bárhogy néztem nem találtam ami "megfelelt" volna.
Aztán jött a tél,minden.
Inkább halasztottam a vásárlást tavaszra/nyárra.
Szóval,
600e körül keresek autót, nagyon max 700e. (Ebben nincs benne az átíratás, kötelező szerviz)
Ami szempont: Benzin, 1.6< , legalább 4 ajtós.
Az se baj ha tud menni.Köszönöm!
Press "F" to pay respects.
-
-
Imilenni
addikt
válasz bitpork #172876 üzenetére
Szia!
Mire: Első autó, vagyis autókázásra, inkább élmény (ennyi pénzből, ja ), nyaranta kirándulás: az ország területén.
Hol: Főutakon, városban nem sűrűn! Ritkán autópálya.
Kb- 5-6 évre kéne.
Hány emberre: Általában 2 emberre, néha-néha 4-5 ember (havonta).
Csomagtartó: Nem igazán számít. (Ha 2 autó között kell dönteni, akkor talán számít, de nem döntő tény)
Gyártó pref: Inkább ami nem: 2004 előtti swiftek!!
Nyugodtan fogadok akár több versenyzőt is, szombaton megyek kereskedésekbe szétnézni!Köszönöm!
Press "F" to pay respects.
-
nagyúr
-
Imilenni
addikt
válasz Napfénysüti #172880 üzenetére
Fogalmam sincs a Focus árakról, de közben megnéztem
Press "F" to pay respects.
-
Cyborg
őstag
válasz Imilenni #172881 üzenetére
Nemtudom ki hogy van vele, Nekem volt egy hétre focus 1 kölcsönbe, imádtam , de én hosszú távra nem ajánlom. Nincs kardánbox a Rádió alatt, nem tudtam minek neki támasztani a lábamat, és már 40km után fájt a bokám benne, uh mielőtt azt vennél országútra, ülj bele, és menj vele sokat, ha tudsz. Amúgy az ülés jó, a 185centimmel jól elfértem benne. Ezt az egy hibát találtam benne, de ez nagyon fájt :-)
-
Imilenni
addikt
válasz pècsimunkás #172885 üzenetére
Focus 1-et akkor majd nézek párat!
A III-as gold nem lenne rossz, de csak 2 ajtósban láttam
A Xsara alkatrészek milyen árban lehetnek?
500 felett nézelődtem csak, ezt nem is láttam eddig. Tetszik igazából![ Szerkesztve ]
Press "F" to pay respects.
-
pècsimunkás
addikt
válasz Imilenni #172886 üzenetére
Igazából be raktam csak egyet . Nézzél esetleg fiatalabbat . Meg gondolom ha marad pénzed , az sem baj .
Méganom volt , ahhoz nem volt drága az alkatrész . Szerintem ehhez sem lenne . Ismerősömnek van egy ilyen 1,6 - os . Ő szereti nagyon .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Imilenni
addikt
válasz pècsimunkás #172887 üzenetére
Alapvetően 900k-m van erre (átírással, kötelezőszervízzel).
A hidd el nézem, az 5-6-7 gen Civic amit magamtól keresnék, de ez felejtős kategória.
Szinte csak roncs van belőle, és megy fel az áruk.
Esetleg Accord, de az meg ritka.Citroeneket meg nem ismerem
[ Szerkesztve ]
Press "F" to pay respects.
-
diegho
nagyúr
válasz Imilenni #172888 üzenetére
Párom most vett 710-ért rozsdamentes 1-es fókát. A hétvégén ledobjuk az olajat, szűrőket, szelepfedél tömítést, pár héten belül megkapja az új vezérlést. Kell még rá 4 gumi, esetleg még 1-2 apróság és készen is vagyunk. Szerintem 900k-ban meg fogunk állni átírással együtt.
-
8th
addikt
válasz Imilenni #172877 üzenetére
Fabia I 2.0 szívóbenzin még jó választás lehet. Olcsó, egészen autószerű, jól megy, stabil a futóműve, marha jól fogyaszt és kényelmi extrákkal is jól meg vannak szórva mert anno ezt a motort csak a magasabb felszereltségi szinthez lehetett rendelni.
mod: A gyári 116lovas 8v motor helyére 1:1 bemegy a 150lovas 16v motor (Golf 3 GTI, Ibiza Cupra). Konszern termék így rengeteg dolog csereszabatos a korbeli Polo GTI-vel és Fabia RS-el benne. Fillérekből össze lehet kalapálni belőle egy ütős budget sleepert és a legjobb, hogy mindenki 1.4 MPI-nek nézi, még a rendőr is.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
footy
addikt
Nekem a Fabia 1 volt talan a legjobban utalt autom, olyan szar ules semmiben nincs ami abban volt. A futomu meg egy fos. Csak pattog, autopalyan pedig majd fel borul ha elmegy melletted egy kamion. Viszont legalabb a gazpedal is kesett egy "fel orat".
Volt egy Punto2-m utana, kb mintha trabantbolt mercedesbe ultem volna.[ Szerkesztve ]
-
válasz footy #172892 üzenetére
+1 ugyanez a tapasztalatom, a gyárinál eggyel szélesebb gumit raktam rá még téliben is, mert autópályán minden kanyarban sodródott, meg leakart esni az útról. A derekam 20-30km után beállt benne... egyetlen dolog miatt volt meg 5 évig, mert lízingre vettem amúgy elromlani nem romlott el benne semmi a ~70ekm alatt és 6-6,5 evett akárhogy tapostam, mert az 1,2 HTP-t azt taposni kellett, hogy menjen. 5700-ig lehetett forgatni, elég gyakran forgott 5000 fölé...
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
8th
addikt
-
-
footy
addikt
Az lehet, de az Ibiza es a Polo a hokibb futomuvel is elhetobb. Egy Punto2 pedig konkretan egy masik LVL volt.
Az ulesnel a derektamasz teljes hianya szerintem megbocsathatatlan. A testvermodellekben ez is jobb volt egy fokkal.(foleg Polo) Emlekszem valami webshopban meg derekparnat is arultak hozza -
MPowerPH
félisten
Sziasztok!
Tudtok ajanlani valami regi tipusu diesel autot, ami meg megbizhato, de kozben a kaszni sem rohad szet. Evi 50k km -re kellene, csak munkaba hasznalnam, igy az se baj, ha nyugodt tempoban megelegszik 4-5l gazolajjal. Nem kell nagy kombi, akar jo lehet a seggberugott is. Olcso legyen, ne legyen ertekvesztese, valszeg tolem egyebkent is mar a roncstelepre megy. Egyebkent a Kopasz altal mindig odazott regi konszernes TDi -re gondoltam. De nem tudom, pontosan melyik az a motor. Aztan hogy ezen belul mi a jobb, a Seat, vagy az Octavia, esetleg regi Passat. Az automatat mar meg sem emlitem, ez mondjuk tan csak a Passatnal volt elerheto ezzel a motorral, de azt elviselnem. Mondnjuk az ules nem baj, ha kenyelmes, de nem akarom elvezni az autot, inkabb tojnek ra, nem kell az adrenalin, arra mar erkezett megoldas.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Synology NAS
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Politika
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Eredeti játékok OFF topik
- Windows 11
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Ukrajnai háború
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest