- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Monitorkalibráló eszközök
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ok de, 200ló
Suzukiból van választék, lehet ezt kellene elhozni
Ki kel dzsuvázni, új aksi, kézifék folyadékok, szűrők, azt lehet is vele játszani
Állapotlap
Meg ez csak irányár, mondjuk 400eFt beajánlani[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz focvis #172552 üzenetére
Ja szerintem a komplett műszerfal, felnik, első lökös, hátsó szárny és első ülések + aksi cserélve lettek
Rendszáma: kul718
204000km van benne. Ugye az óracsoport se stimmel (nincs fordulatszámmérő)
Nem is értettem mitől nyíltak ki a légzsákok, de a műszerfal ugye komplett át lett szerelve egy töröttből.
De egy pályázásra szánt autónál leszarom kategória, ha a motor ok és a futómű, kell bele egy rendes ülés.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz molnarpeter #172556 üzenetére
Ja a fordulatszám megoldható, ami problémásabb, hogy 2016-03 kivonták, sanszosan 3 éve áll
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
hobizoli
nagyúr
válasz kisza25 #172551 üzenetére
Ignis Sport
1.5 110lo
7-800k korul vannak, nem lepusztulva
elobb vennek olyat, mint egy SSS-t lelakva, amire meg 3-400k-t ra kell tapsolni minimumhavercsavo 280k-ert vett egy csapagyasat, vett hozza egy sima 1.5-s Ignis motort 80k-ert, a motorkodja M15A mindkettonek
a szivosor meg a pillango injektor az mas a Sport-n, de azt atrakta a regirol raa Sport az 500rpm-l feljebbre forog az ECU sw-e miatt gyarilag, kb ezzel lesz erosebb is, a csucsnyomatekuk is egyezik, meg 200rpm dffivel ugyanott is van meg, meg a Sportban rovidebb kiosztasu a valto is, de az maradt ugyis az, ami volt is benne
több drón kell ;P
-
válasz hobizoli #172558 üzenetére
Mondom ránézek az ignis sportra.
Ezt az autót már láttam valahol.
Hol is árulják, ja itt Bogláron
Innen lopják a mostani gyártók a tablet designt[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
-
válasz hobizoli #172566 üzenetére
Ok, de ez kb 400-500k elhozható, a bank oldalán lévő állapotlap alapján komoly baja nincsen, a légzsákok nem ebben nyíltak ki azt csak átszerelték bele egy töröttből, tegyük fel rálocsolok 400-500k-t akkor még mindig 1M alatt vagyok és kicseréltem minden fontosat ( a bódé nem érdekel), egy normális 1,2M amin szintén alap a vezérlés csere, olaj+ szűrők...
Most én nem olyan pályaautót szeretnék, hogy átbuherálok rajta mindent (nagyobb fék, keményebb futómű stb.) hanem csak néha csapatni vele egyet zárt pályán ahol nem ölök meg senkit.
Nekem nem kell, hogy csillivillicsillampóni kinézete legyenEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz kisza25 #172569 üzenetére
dehogy, de a futomuvet max kemenyiteni lehet, muszakilag atepiteni nem
azaz a merev hatsohidas rendszer alapvetoen az tuti megmaradt ezekben is, csak le van ultetvea SIS eleve csak ~950kg korul van, kb 100kg-val konnyebb SSS-nel
hiaba gyengebb, annyival konnyebb is100-ra mindketto 8.9sec
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
válasz hobizoli #172571 üzenetére
Ok csak utána olvasva ignis rally stílushoz alkalmas, pályázásra meg jobb az sss.
Amúgy ignisre van gyári kompresszoros tuning 150ló 0,4bárral töltve[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Gaben92
őstag
válasz Gaben92 #172348 üzenetére
Bocsi, hogy így belekontárkodok a pályaautós beszélgetésbe, de közben hivatalosan is megerősítették, hogy felejtsem el a Plug-In Hybrid vonalat szóval a GTE-től könnyes búcsút vettem.
Ugye az Auris volt még képben, viszont annak a belterével nagyon nem vagyok jóban, aztán felmerült most bennem a Lexus CT 200h. Kívül, belül tetszenek, gondolom a benne lévő hybrid ugyanaz mint mondjuk az Aurisban. 16,4k €-ért már van bőrrel, tolatókamerával, navival stb., végig Lexus márkaszervizben szervizelve.
Mit gondoltok?
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz molnarpeter #172578 üzenetére
Ingyen és bérmentve itthon a garázsban és a céges parkolóban is.
Futásteljesítményre mennyire kell figyelni ezeknél? Tudom, hogy állapotot veszünk, csak mivel itt minden normálisan karban van tartva kb az határozza meg az árat és az extra lista. (Fun fact: miután többszáz autót végignéztem, rájöttem, hogy az itteni autót 90%-a fapad. Még a 40.000Ft-os (utólag nem beépíthető) kormányfűtés is ki van spórolva az összes Golf-ból, pedig itt akad hideg... )
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
8th
addikt
válasz kisza25 #172576 üzenetére
Az leginkább semmire sem alkalmas. Szlalomon szűk pályán kézifékkel forgolódva minden visszafordítónál azt vártam, hogy az oldalára fog borulni. Sodrós tempós kanyarban sem sodródik a segge hanem "felpattan" ekkor tapadást veszt majd tapadást fog a kerék de a gumi újra kirugózza így megint csak minimális tapadásod lesz majd megint megtapad és így tovább. Az ignis sport pályázni (is) vállalhatatlan ne is gondolkozz rajta. Ha a hungaroring betoncsíkján így fordul akkor a hepehupás nyomvályús közúton elképzelni nem tudom, hogy lehet azzal a kotlával egy sportosabbat kanyarodni.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
hobizoli
nagyúr
mk2 Clio RS? 2.0 170lo
több drón kell ;P
-
Doki16
addikt
válasz Gaben92 #172577 üzenetére
Miért mi történt? Megtiltották teljes mértékben a töltést?
Az FL utáni Auris nem annyira gáz. Egy Executive felszereltségi szinten már sokat javított rajta a Toyota. Bőr-Alcantara, puha elemek mindenhol.
Persze a Lexus nyilván jobb belül anyagokban, ez nem is kérdés Itthon olcsóbb a CT200h mint egy normális FL Auris
Amúgy teljesen Prius 3 a CT200h. Nyugodtan veheted. Az enyém 172k km után 3 évesen köszöni szépen nagyon jól van. Taxisok gond nélkül beleraknak évi 40-50k körül. A csoportban nem egy van akinek 400 körül futott autója van. 90000 kilométerenkénti váltóolajcsere, 15k km motoroloj és másra nem lesz gondod. Féket 150-200k km körül kell cserélni. Akksi modulos, javítható könnyedén. Jól szerelhető akár otthon is. 10 év hybrid gari van rá + assistance.
Hirtelen ennyi jutott eszembe. Kérdezz bátran ha valami érdekel még
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kisza25 #172551 üzenetére
200 lovat újkorában sem tudott ez a szívó benzines motor. Mára jó ha maradt benne 170-180. Ha meg pályáznál igen is sok a +200 kg. Haveromnak volt el is adta mert főtengelyt kellett volna cserélni benne. Szóval nehéz ezekből nem vmi ótvart kifogni. Inkább az SSS irányába mennék én is.
Csak ezt a fektét inkább ne, elolvasva ezt kb ropira törték. Kinyílt mind a 2 légzsák (nem pótolták), beázik a csomagtér? Nyilván mert annyira csavarodott a kasztni, hogy befolyik a víz. Ebben még egy nagyobb koccot nem élnél túl, már pedig úgy tudom téged is hazavárnak...
#nincsbennetarcsi
-
válasz hobizoli #172580 üzenetére
Itt van az ignis sport, sss és ignis sport + kompresszor összehasonlítás
"Svájcban a Suzuki kereskedésekben kínáltak az Ignis Sporthoz fél-gyári tuningot, vagyis olyan megoldást, amit nem a Suzuki Sport talált ki és szerel be, mégis jótáll érte a forgalmazó. A kompresszort, melyért a tesztautó tulajdonosa úgy 18 000 kilométerrel ezelőtt kiutazott Svájcba, a svájci Ruf Kompressoren AG gyártja – ne keverjük össze a Porschéiról híres német RUF Automobile GMBH-val."
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz hobizoli #172587 üzenetére
Itt van is egy sss kompresszoros
Néztem a saxo VTS-t, de az 75ló
Akkor ennyiből van itthon egy honda civic 1,4 90 ló[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz hobizoli #172589 üzenetére
Ezekkel az épített autókkal 2 bajom van
1., elvinni a helyszínre és elhozni onnan valamivel
2., Nem tudok szerelni és ilyenre nem ismerek szerelőt.
Szóval azért nézek utcai megoldást, mert lábon el tudok vele menni és hazajönni vele, valami gebaszvan vele, el tudom vinni sima szerelőhöz.
Nem versenyeket szeretnék nyerni, csak kiélni magam, arra szerintem egy sss és kakucs nekem mindenre is elég lenne.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Gaben92
őstag
válasz Doki16 #172584 üzenetére
Dióhéjban a történet:
Minden parkolóhelyhez van egy aljzat ami hivatalosan a külső motormelegítő csatlakoztatására való. [link] Beállítod, hogy reggel 6-kor kezdjen fűteni, onnantól 2 órán keresztül bekapcsolva van. A hivatalos verzió szerint (google transale segít, de kb az van benne amit írok) innen is lehet elektromos autót tölteni de nem ajánlják, és a töltőáramot is 8A-re kell korlátozni és külön engedély is kell hozzá mert "mivel nem rendeltetésszerűen használom" így fizetnem kéne az áram után (amire hajlandó is lettem volna természetesen). Írtam a komának aki a cikket írta aki azt kb ugyanezt mondta, és megerősített, hogy nem lenne baj a GTE töltésével, de mivel ő nem adhat engedélyt csak kaptam tőle egy "ajánlást". Na azt mellékelve elküldtem a a kérésemet a "housing company"-nak (fogalmam sincs magyarul ez mi pontosan ), akik mondták, hogy hitelesített mérőt kéne felszereltetni aminek én állnám a párezer eurós költségét, vagy tudnak kiépíteni töltőpontot aminek azok akik használnák (azaz csak én) állnák a költségét.Így meg nem buli a dolog annyira.
De, hogy ON is legyek:
Nem lenne gáz az FL utáni Auris, de ahogy írtam itt nem veszik meg az emberek az extrákat. 2, azaz kettő darab Executive Auris van eladó, mindkettő kombi (ami nem pálya) és 24 illetve 25k€ az ára. Meg mondjuk nekem van egy olyan hülyeségem, hogy Alcantara ingyen se kéne. Egyszerűen utálom a kinézetét. De ahogy írtam, nincs executive felszereltség. A CT-k amiknek van középső kijelzője mind Észtországból jönnek. Amit újonnan itt vettek abban egyben sincs. Kíváncsi is lettem, hogy ez minden autóval így van-e és igen. BMW-k 95%-ában ahol opciós cucc volt, ott nincs iDrive, a 40 eladó Giulietta közül 1-ben vagy 2-ben volt navi, stb. Mondta cimborám, hogy olyan felár van az extrákon, hogy szinte senki nem kéri őket, de nem gondoltam volna, hogy ennyire rossz a helyzet.Kicsit még olvasgatok a CT-k után, aztán lehet megkereslek még ha lesz kérdésem.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
válasz hobizoli #172593 üzenetére
Ja értem, akkor olyan nincs hahun, 1,6 szívó ez az egy van, de ez VTL VTR
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
szabonagyur
félisten
Ki mit venne?
Városba kellene olyan felhasználónak aki a kuplunggal ügyetlen, de automatával nagyon jól vezet...
Tehát ami kéne:
- max 1M Ft + első szerviz, gumik cseréje stb
- csak benzin, 95% város
- mindenképp valami kis autó kéne, de 5 ajtós jobb lenne
- klíma
- automata
- 2004 utáni mondjukAmire gondoltam elsőre mondjuk Jazz, Corsa (Astra H talán?), Clio, Polo/Golf, Fiesta, Punto, Fabia, Swift, 206/207
[ Szerkesztve ]
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #172595 üzenetére
Jazz a cvt-vel elég felhasználóbarát (neked mondom?! ).
Az opel a robotizált kézivel botrányfos, az élből kilőném.
#nincsbennetarcsi
-
diegho
nagyúr
Van valaki itt Pécsről, aki meg tudná lesni ezt a fókát nekem? [link]
Csak annyi érdekelne, hogy érdemes-e elindulni érte, vagy felejtős. -
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #172595 üzenetére
City CVT?
Új hozzászólás Aktív témák
- Wuthering Waves
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen légkondit a lakásba?
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Projektor topic
- Nintendo Switch
- E-roller topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest