- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Hobby elektronika
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz aero. #171750 üzenetére
Meg az is lehet. Akkor elnézést.
Az 1.8 és 2.0 tsiknek 3 generációja volt, és tok összevissza rakták vag kocsikba. Motorkod alapján kell ellenőrizni, nehogy az a típus legyen, amit pl a superb e rakták 2016 előtt.
16tol abba a dupla injektoros normalizalt olajfogyis került.Neten találtam tok részletes leírást anno. Nekem bzbs volt, azon kívül hogy 90nel láncot cseréltem, semmi gondom nem volt. Nem mérhető olajfogyi, normális fogyi, és erős volt, mint fene, és halk . 2eve adtam el, de néha visszasirom.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
kovacsroli
senior tag
Sziasztok,
kis városi szaladgálóst keresek max 1m vételárig, napi 2x7km-re.
Teljesítmény nem számít, klíma jó lenne meg elektromos első ablakok. Ha van hozzá egyszerű automata váltó az mégjobb.Köszi ha adtok pár tippet.
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
vzsryl
nagyúr
válasz kovacsroli #171753 üzenetére
Gombóc Swift.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kovacsroli #171753 üzenetére
Prius
-
prsq
tag
válasz kovacsroli #171753 üzenetére
Pont 2x7 km-re - nem mértem le, csak most utólag :-) - vettem asszonynak 800-ért Kia Picantot (első generációs). Klíma van, el. első ablak van, két légzsák van. Szereti.
Volt belőle automata váltós is, csak ritka.
-
FrankMonzano
őstag
válasz FrankMonzano #171738 üzenetére
Erre valaki esetleg?
-
natë
nagyúr
Sziasztok, 10 évesnél nem idősebb kombi, középkategóriás használt autót keresünk: Focus 2-esről váltanánk, család férjen el benne csomagokkal. Milyet ajánlanátok? Köszönöm
-
natë
nagyúr
válasz BigBlackDog #171760 üzenetére
2,5 mil, benzines
-
nagyúr
-
rbalint88
addikt
Az az igazsag, hogy 2,5-ert benzinnel nem nagyon tudsz elorelepni. A focus2 egy tok jo auto. Ha az allapota nem nagyon gatya, akkor meg inkabb varj es gyujts. Tiz eves korig a csaladi autok 80%-a dizel lesz. Raadasul akkoriban nehezek voltak az autok, ezert az egyszeru benzinesek lomhak lesznek es sokat esznek. A bonyolult benzinesek meg ugyanolyan koltsegesek, mint a dizelek, de legalabb megvenni is sokkal dragabb a nepmesek (megbizhato benzines) es a szukebb kinalat miatt. Kivancsi leszek a megfejtesre
-
macska55
újonc
Melyik a jobb: BMW X3 vagy Volvo XC60?
új autók 2019 modellek.
természetesen gyártói garancia.mondjunk alkatrész szempontból ,fenntartós stb?
A BMW külsőre jobban tetszik olyan fiatalabb, de sajnos mostanában rosszat halódtam X3-rol ( hibásodás, elektronika stb) meg az hogy hiba ott van a gyári garancia, de többször kell hordozni a szervizben.
ami nem tudóm hogy mennyre igaz??
illetve Volvo is szenved azzal a problémával?mennyre igaz hogy a X3-ből Csak 6 hengeres szabad venni, nem a 4 hengeres?A 4 hengeres beteg?
Meg az halódtam hogy ha, a Volvo inkább benzines ,de ha X3 inkább dízel motor kell választani?( nem a üzemanyag szempontból)
A segítő válaszokat előre is köszönöm!
-
GEPESZ66
veterán
Találtunk egy 6-os,1.8-as benzines Mazdát.
2006-os évjárat, 108 ezer km-el, magyarországi új vásárlás volt.
A kilométer garantált ,mivel első tulajdonostól van ,s ismerem is a tulajdonost, ill. az autót újkorától fogva.
Így megér ez 1.8 millió Ft-ot?
A Mazda fórumon azt írták, hogy nem ér annyit, max 1,5 milliót.
Nézegettem a használtautón, de garantált kilométerrel nem könnyű találni.
Megér-e ez a biztonság 300 ezer Ft többletet?
Olvastam, hogy hajlamos rozsdásodásra.
Igaz-e?
Drága az alkatrész? -
_q
addikt
válasz bajnokpityu #171768 üzenetére
A focus, mondeo, avensis volt előtte hozzászólásban. Ebből én a Kia hozzászólásból a kia ceed-re asszociáltam elsőre.
Persze kinek mi, nekem az előre lépés nem feltétlen méret, hanem modellváltás is már azt jelenti. Tehát úgy értettem, hogy egy focus 2-höz képest egy kia ceed ami 2.5 millió az vele egy kategóriában van (2010-2013 modell). De ez csak egy facelift az előzőnek, így az én szememben kicsit túlozva, de egy kategória. A 2012-től gyártott lenne a focus 2-höz képest előrelépés, ami viszont ahogy írtam 3 millió fölött van.
[ Szerkesztve ]
-
zolnagy
őstag
Van valakinek arról infója, hogy az opel mostani 1,4 Turbo 100 le motorjának van-e valami köze a fiat 1,4 tjethez? Ha igen, mennyiben?
-
zoo8800
veterán
válasz macska55 #171771 üzenetére
Ültél bennük?
Mindkettő szuper, de annyira eltérő karakterek, hogy nem is igazán lehet összevetni őket. Belül sokkal otthonosabb a Volvo, főleg a világos, szövet kárpittal brutáljó.
Szalonautók esetében én nem aggódnék annyira a szervizelés miatt. És csakhogy ellentmondjak önmagamnak: a Volvo központi kijelzője az ülés állítgatása közben is tud akadozni, fagyni. (velem megtörtént)rip and tear, until it is done
-
#15490560
törölt tag
válasz macska55 #171771 üzenetére
Szia.
Benzines X3-at inkább szerintem ne. Az új dízelek már jók, nem szakad a vezérműlánc, jó az EGR szelep és hűtője. Én a 30d-t venném, véleményem szerint egy ilyen súlyú autót az jobban húz. Ismerősömnek ilyen autója van, nagyon elégedett néhányezer km után.
Volvo-t nem ismerem.
-
nagyúr
válasz GEPESZ66 #171773 üzenetére
Szia! Egyik haverom ~2 éve vett egy 1.8-as 2005-ös mazda6 kombit 1.3-ért. Németből hozott, óra szerint 200 volt benne, rozsda van rajta bőven. 2 év alatt kb 700k ment rá. Na ehhez képest, egy hazai 1. tulajos példány 108e km-el szerintem simán megérhet 1.8-at, persze állapottól függűen. Nagyon át kell nézni a rozsda miatt, brutális módon tud rohadni a 6-os. Mindenhol. Ajtók alja, teteje, küszöbök, ívek, autó alja, motortér, minden. Ha ez nem rohad, akkor vétel után azonnal bejelentkeznék alváz és üregvédelemre, 100-150k-ból már jó és tartós alvázvédelmet kaphat az autó. Amúgy jó autó, kényelmes, tágas, nem elromlós fajta, főleg ilyen kevés km-el. Ami még hátrány szerintem, hogy az 1.8 gyakorlatilag ugyan annyit eszik mint a 2.0, de nem megy annyira. Ennél a srácnál dinamikus vezetéssel 10-11L/100km a fogyi.
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
válasz MunezXBK #171782 üzenetére
Garázsban állva?
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest