Hirdetés
-
Csillaghajó ihlette az AYANEO eGPU-ját
ph A GD01 talán az első megoldás, ami nagyon komolyan vette a külcsínt.
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nordschleife
csendes tag
Üdv minden fórumozónak!
A 2. generációs(GH kódjelű) Mazda 6-osok ráncfelvarrás után(2010-2012) kaptak közvetlen befecskendezésű szívó benzinmotort(2.0 DISI 155 Le) Kérdésem hogy ezek mennyire problémásak, hiszen ez akkor ha jól tudom új fejlesztése volt a Mazdának. Ezek a 6-osok mennyivel jobbak rozsda terén mint az első generációsok? Milyen típushibákról vagy negatívumokról tudtok?
[ Szerkesztve ]
-
Nordschleife
csendes tag
válasz Nordschleife #155122 üzenetére
Erre esetleg valami bővebb azon túl, h ezek is rozsdásodnak?
-
Nordschleife
csendes tag
válasz ati888 #155785 üzenetére
Szia!
Nekem negatív tapasztalatom van vele. 2x használtam az elmúlt 2 hétben. Mindkét autó 6 éves volt és a korábbi szervizekről, km óra állásokról csak egy adat volt kb 2-3 hónappal ezelőttről azzal a km óra állással, amivel hirdették az autót. Az előtte lévő 5 évről semmi. Persze ez csak 2 eset, lehet véletlen egybeesés, de én többet vártam.
-
Nordschleife
csendes tag
válasz ati888 #155789 üzenetére
Én bementem a magyar márkaszervizbe(nem Honda, de japán márka). Mondták hogy a tulaj jelenlétében kiadják az autó előéletét. Mondtam hogy a tulaj valószínűleg Németországban van meg az én emberem is, aki várja az infot az autóról, mert azon múlik a vásárlás, hogy mit tudunk meg az előéletről. Mondtam h nem érdekelnek pontos adatok, annyit mondjon meg hogy volt -e rendszeresen szervizelve és valósnak tűnik -e a hirdetett km. Ennyit végül kiadtak infoba.
-
Nordschleife
csendes tag
válasz odrif #155805 üzenetére
Én a napokban vettem egy ugyanilyet(mármint GH 2.0 DISI ferdehátú) Németországból. Előtte elég alaposan körbejártam a témát. Tehát az első generáció(GG) facelift előtti példányai nagyon tudnak rohadni. A facelift utániak kicsit jobbak talán. A második(GH) és a harmadik(GJ) generáció pedig már galvanizált. Persze ez nem jelenti azt h nem lesz rozsdás, de közel sem ugyanaz a szitu, mint amiről az első 6-osok hirhedtté váltak. Én azt mondom h venni kell egy rozsdamenteset és rádobni egy megfelelő üreg és alvázvédelmet és nem lesz vele gond. Legalábbis én az enyémmel így fogom.
-
Nordschleife
csendes tag
válasz szőröscica #155861 üzenetére
Honda Accord, Mazda6, Toyota Avensis közül bármelyik 2000-es szívó benyával és le van a gond!
-
Nordschleife
csendes tag
válasz fpatrik17 #155906 üzenetére
Sztem neked egy kombi vagy ferde hátú középkategóriás kocsi kell 1.8 vagy 2.0 szívó benzin motorral. Írtad h lehessen jól pakolni, emiatt a sedanok kiestek. Mivel pályázol is, így az egyterűek nem ideálisak. Sztem Avensis 2003-2009 kombi/ferde, Accord 2003-2008 kombi, Mondeo 2003-2007 ez már a facelift utáni kombi/ferde kínálatból kellene válogatnod. Octaviaból az 1.6 ha cuccal mész vagy pályázol elég harmatos. Felette meg FSI, TFSI van, ami tudomásom szerint kerülendő. Passatból ugyanez. Vectra meg a franciák ezekben az évjáratokban nem igazán ajánlott kategória tudtommal.
[ Szerkesztve ]
-
Nordschleife
csendes tag
válasz Tothgera30 #155933 üzenetére
Én a 6-osokat jártam körbe. Ott az első generáció, különösen a facelift előtt nagyon tud rohadni. A 2. és a 3. generációsokat már galvanizálták. Azok nem rohadnak jobban, mint egy hasonló korú bármilyen másik átlag autó. Ha ebből következtetünk, akkor ez a 3-as sem az a nagyon rohadós fajta már, de mint írtam én a 6-osokra fókuszáltam vásárlás előtt.
-
Nordschleife
csendes tag
válasz Sanki #155952 üzenetére
Pont ugyanígy voltam 3 éve. Nekem végül Focus 1.6 lett, aminek az utódát épp a hetekben sikerült beszereni, úgyh a Foka eladósorba kerül néhány hónapon belül.
Amire figyelj: Focus 1.4 benzint csak akkor ha szinte csak városban mész, mert gyengusz, a klíma meg teljesen megöli. 1.6 benzin ideális, fölötte igény szerint. Astrában jó az 1.4 és az 1.6 is. Dízelhez nem tudok mit mondani, én mindenképp benzinest akartam. Nekem azért győzött a Foka, mert jobb volt a váltója, futóműve, kormányzása. Összességében élvezetesebben vezethető mint az Astra. Ennyiért mindenképp faceliftest nézz, azok már kiforrottak. Alkatrész mindkettőhöz van jó áron. -
Nordschleife
csendes tag
válasz RocknRoller #155979 üzenetére
Nem egyszerű. Megbízható és főleg városban hajtva ne egyen sokat. Benzin és dízel jobb tulajdonságai a negatívumok nélkül. Az 1.6 Foka nálam 6,4-et eszik főleg országutazva, úgyh a 8-ba várossal együtt is beleférhet. Tempomatot nem írja, de heti 1x egy hosszabb oda-visszára az talán elengedhető. A többi paramétert viszont tudja(persze az olajfogyasztás, megbízhatóság előélet függő).
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen