- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- RAM topik
- iPad topik
- Dell notebook topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Hirdetés
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
w333
félisten
válasz Kornel #128450 üzenetére
Simán bevállalnám ... (406 is kib*szott jó autó volt)
Viszonylag nagy, sportos, kényelmes, páratlan mcpherson futómű (ide a Balkánra ez kell) nagyon jól elnyeli az úthibákat, jól felszerelt, nagyon hálás kis autó
Én amikor a 406 -ból átültem az E34 -be, hát sírni tudtam volna hogy szétráz az út, illetve a kényelmet is visszasírtam, mostanában megint nagyon szemezek a 406 -al, mivel nagyon jó autó, és szinte minden porcikáját ismerem
(#128452) SzlobiG
Nem hiszem ...Link (brutálisan jól szól)
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
SzlobiG
félisten
Megnéznétek ezt a képet? Kinagyítva a jobb hátsó kerék előtt a küszöbnél jól látszik, hogy a fényezés hiányzik? Meg szépen kapott a jobb hátulja is?
Tegnap ezt nem vettem észre még jó hogy átnéztem az összes képet belenagyítva és nem mentünk el potyára mert ez így felejtő, nem?
-
w333
félisten
válasz Kornel #128450 üzenetére
Különben van belőle kevés km- s fullos 2.2 HDi amiben Biturbo van 170 ló !
Bár ezeket a motorokat nem ismerem, majd biztos mondanak róla valamit !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
Ezt olvastam a 2.2HDi -ről ...
Manapság nem ritka jelenség a 2,2 literes common-rail dízel, teszteltünk már ilyen motorral szerelt Mazdát és Hondát is, a Peugeot azonban bevetett egy trükköt, a dupla turbót. 170 lóerő és 370 Nm !
A két feltöltő egyforma, de kisebbek, mint szimplán alkalmazott társaik. Az apró méret előnye fizikai magyarázattal indokolható: a lapátkerekek tehetetlensége csökken, előbb pörögnek fel, ez csökkenti a reakcióidőt, és precíz összehangolással voltaképpen mellőzhető a jól ismert turbólyuk.
A nyomaték 1500-as fordulatnál már hadra fogható, kb. 2500-nál száll be a második turbó, miközben a vezető csak annyit érez, hogy a kocsi szinte az alapjárattól kezdve húz és húz,és húz…
Költségek tekintetében a Peugeot maradéktalanul érvényre juttatja, hogy ez a motor a legjobbakkal versenyez, kvázi akinek erre van szüksége, annak a zsebébe kell nyúlnia. A politika roppant egyszerű, a 2.2 HDi kizárólag egyetlen komfortszinttel párosítható, ez pedig a leggazdagabb Premium Pack, amely jelenleg 9,04 millió forintról indul
Szerintem nagyon jónak tűnik, főleg hogy fiatal és kevés benne a km !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
tomcsi23
veterán
válasz SzlobiG #128455 üzenetére
Ez simán lehet parkolás miatt is, mármint a sérülések. A hátsó jobb oldala is találkozott már egy oszloppal vagy valami hasonlóval szvsz. Küszöböt passzolom, valami látszik valóban.
Ennyitől még nem feltétlen kéne lemondani róla - ha amúgy rendben van....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
MunezXBK
nagyúr
Leírom újra.
Ügyfél kinézi az adott autót, innen 3 lehetőség van:
1. Telózik, hogy ugyan má, alvázszámot hadd kérje el. Rendben, itt van.
2. Eljön, megnézi, a.számot lekérdezhetem? Persze, ott van, írja fel.
3. Átvizsgálásra elvihetjük? Persze, városon belül bárhova.
Innen 2 újabb lehetőség van:
1. Rendben, valós a méter
2. Sorry, ez tekert.
Olyan is volt, hogy Golf 5-öt vittem átvizsgálásra. Mindent elmondtak az ügyfélnek, azt is, hogy 2 szélvédőt cseréltek az autóban, azt is, hogy a méter 2x annyi. Bizományos autó volt, így ment is vissza a tulajhoz.
Még senki nem jött úgy vissza, hogy nem adtak ki infót.
Egyéb kérdés?
Ja és az autóink 95%-a külföldi.
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz MunezXBK #128460 üzenetére
Nekem azt mondták a már saját néven lévő autómra a szalonban, hogy "túl régi a kulcs, nincs szervíztörténet". Gyanús, hogy csak lusta volt a faszi, mert az alvázszámot viszont nem volt hajlandó bepötyögni. Vagy a kulcson látta, hogy az óra szerint ~200at futott autóban már 400 van és nem akart elkeseríteni.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz stickermajom #128461 üzenetére
Pénzt várt érte.
-
Kornel
veterán
No.
2.0 vagy 2.2 hdi-rol valaki valamit?
Vagy ha mar kerrego, akkor maradjon a jtd?
Amugy 407 van 2.0 szivoval is, gondolom az eleg harmatos lehet. -
Zaji
őstag
Sziasztok!
1 millió forintig keresek dízel autót. Most ezzel szemezgetek. Skoda Fabia-t cserélem le, mert kinőttük. Vonóhorog fontos lenne.
Milyen típusok ajánlottak? -
Kornel
veterán
válasz MunezXBK #128464 üzenetére
Nezelodtem.
Tetszeni mindig is tetszett, kerdes milyenek.
Alfa tetszik a legjobban, viszont elol viszonylag szuk a nagy kozepkonzol miatt.
Civic pl. elol labterben emiatt joval tagasabb.
Accordbol csak a legujabb jon be, az meg sehogy nem ferne bele a keretbe.Rvilike: leirtam mar fent, nem kell.
Se szerelom hozza, se kedvem igazabol.
Illetve a keretem se lenne eleg sokmindenre bimmer teren.
Ez van.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz kalmanchris #128469 üzenetére
Koszi, hat igen.
Illetve ez egy gyakorlatilag uj e90-es, es nem az en keretembe belefero, a foldet ki tudja hanyszor korbefutott e46...
Tudnek most bemasolni egy szosszenetet, hogy milyen rollerre lehet felulni, de nem teszem meg, mert eleg hamar leoltananak -
kalmanchris
tag
válasz roberto211 #128471 üzenetére
Ha nem túl indiszkrét, mikori évjárat, milyen motorral és mennyi volt a vételár?
-
gaben1117
senior tag
válasz MunezXBK #128460 üzenetére
Ha jól értem, akkor mind a 3 eset arról szól, hogy valamilyen módon hozzájutok az alvázszámhoz és ezt márkaszerviz-en keresztül ellenőriztetem?
Az első 2 eset már kiesett, mert én pl. bemondott vagy leírt alvázszám alapján semmilyen infót nem kaptam eddig.
Tegyük fel, hogy a kinézett autót elviszem akkor egy Mazda szervizbe átvizsgálásra, mielőtt megvenném. Ott akkor nagy valószínűséggel megmondanak nekem olyan adatokat amit levélben vagy telefonon ugyanez az alvázszám alapján nem adhattak ki?
Tényleg érdekel a dolog, mert pénteken megyünk autót venni és szeretném tudni mire számíthatok.
-
Integrale
veterán
válasz SzlobiG #128452 üzenetére
Irjatok, hogy Bravo gaz, meg kihuznam a listarol. De valamivel ala is kellene tamasztani.
Csak azert mert Fiat, az keves. Nincs annak az autonak semmi baja, semmivel sem tobb mint a konkurencianak, cserebe filleres az alkatresz, szebb mint a 8Gen, Ceed, i30 es tarsairol nem is beszelve. Persze ez szubjektiv, felszereltseg azonos arban megint csak jobb.
De van itt ket Bravo tulaj is, be tudnak szamolno ha valaki keri, de nem egy hasznalttesztet is lehet olvasni rola.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
footy
addikt
válasz Integrale #128476 üzenetére
Jah, megy a Bravo fikazas, de egy ellenerv meg nem volt. Olcso alkatresz nincs kokszosodas, stb.
Lehet ez a baj? Nem kell kolteni az autora... Kimarad a gondoskodas feeling.
Venni kell valami lerugott BMW-t vagy lefingott Ódit(lehetoleg 8-ast), aztan lehet gondoskodni[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz footy #128480 üzenetére
annyi issue pont van vele, hogy lehessen vele törődni, de az agyadra ne menjen. kormánybőrök elhullása, korai évjáratoknál motortartó bak törése, pár tényleg apróság ezen kívül.
egyébként én nem értem ezt a tipródást, amit sokan művelnek...
van egy kereted, van egy felhasználási profilod. ha nem vagy tök láma, akkor tudod, hogy kb mihez milyen autó való. végignézed a hahut, hogy adott kategóriában milyen típusok jönnek szóba. nyilván lesz pár, ami tetszik. elmész, kipróbálod mindegyik típust. ebből azért kialakul max 2-3 típus, ami a pénzedre pályázik a továbbiakban. utána nézel az alkatrészáraknak és a típushibáknak. ha a tutibefutót ezek után fenn tudod tartani, goto kassza, ha nem, akkor repeat cycle a második helyezettel. elég hamar kiadja a matek, hogy mi jön szóba. csak a nethuszárkodás helyett először végig kellene seggelni a típusokat, mielőtt két hónapnyi utánajárás megy a levesbe a menetpróbakor, hogy "jaezszar". -
Declare
őstag
válasz kalmanchris #128469 üzenetére
Nem ertem, hogy lehet azt a kettö autot összehasonlitani... milyen meglepö, hogy dragabb (volt/van/lesz) egy 3literes 272lovas 6 hengeres cupe bmw, mint egy 2,2 literes peugeot......jeeeee .......
-
deere
csendes tag
Sziasztok!
Tervezem egy kombi auto vasarlasat. Mindenkepp diselt szeretnek...
Evjarat: 2009-2011
A harom kozul melyik lenne jobb valasztas?
Passat
Mondeo
OktaviaKoszonom!
-
Declare
őstag
válasz kalmanchris #128483 üzenetére
Ha van ra penzed mi ne erne meg egy joval erösebb, 4 henger helyett 6 hengeres, elsö kerek helyett hatso kerekes auton?
Most ez olyan, hogy a BB pezsgö is pezsgö, meg a Dom Perignon is....megeri a Dom Perignon? Ha van ra penzed es pezsgö fan vagy akkor persze.... -
bmwsan
senior tag
válasz deere #128484 üzenetére
Hali
Kicsit több infóval könnyebben tudnánk választ adni.
Keret?
Foszempontok?
Automata- Manual?így elég nagy a szórás, hogy pontosan mit is keresel Octavia Mk1 1,5M - Passat B7 5,5M
-
kalmanchris
tag
válasz Declare #128485 üzenetére
Ha a pénztárcád végtelen mélységű, mindenből a legdrágábbat veszed, már csak divatból is. Ha van pl 3 milliód autóra, akkor ez az összehasonlítás igen is érdekes lehet. A kérdés továbbra is az, hogy jobb-e annyival amennyibe kerül, plusz a fenntartási ktg. Ezt Te(!) eldöntötted. Pont.
-
-v-
addikt
válasz kalmanchris #128489 üzenetére
3 milláért 2008-as 59k km-es 330i kupé? úgy érted 6 millió
-
Declare
őstag
válasz kalmanchris #128489 üzenetére
A ketö auto nem egy kategoria....sem arban, sem teljesitmenyben, sem vezetesi elmenyben. Mindegyiknek 4 kereke van meg kettö ajtaja....ezert irtam amit irtam, de nincs ebben több...ha valakit kihuz a dilemmabol a cikk, mar megerte
-
SzlobiG
félisten
válasz tomcsi23 #128458 üzenetére
Hát lehetséges, de akkor a kerék is kapott tuti futóművel együtt. Ott a küszöb felett úgy kezdődik, hogy fújás másképp az elkezd szépen rohadni. Szóval egyenlőre hanyagoljuk ezt.
(#128476) Integrale Én nem mondtam, hogy szar a Bravo, de az említett másik kettő típustól messzebb van, pl egy Civicet össze se hasonlítanék egy Bravoval, nem egy kategória szvsz. Alfaval már inkább vannak egy szinten.
[ Szerkesztve ]
-
-
Integrale
veterán
válasz SzlobiG #128495 üzenetére
A Bravo a 159-cel egy szinten?
Egyértelműen Civic ellenfél, és szvsz helyt is áll, nyilván nem lesz egy szinten a két autó, mert vannak méltatlan pontjai a Bravonak, főleg beltérben, de a Civic sem az a modell, amire ilyen téren büszke lennék. Árkülönbözet pedig jelentős most is, és újként sem volt elenyésző.
159 pedig egy kategóriával feljebb van, mint a 8 gen, Accord vonal.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
SzlobiG
félisten
válasz Integrale #128499 üzenetére
Nem akarok vitázni ezen, de az én szememben egy Bravo sose lesz olyan minőségű autó mint egy Civic, de mondhatom úgy is, hogy a Fiat sose fog egy Honda minőséget képviselni. Amit egyértelműen tükröz az árkülönbség is, tehát nem azt mondom, hogy szar a Bravo, de nem véletlen olcsóbb. Azt se mondom, hogyha ilyen áron keresnék autót kihúznám a listáról.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Fotók, videók mobillal
- Politika
- Horgász topik
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- EAFC 24
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vicces képek
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen