- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Vezetékes FÜLhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gaming notebook topik
- Autós kamerák
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
kanyez
tag
VW Passat-al kapcsolatban valakinek vélemény/tapasztalat?
Konkrétan amiben gondolkozom az egy Passat VI 2.0 PD TDI Sportline/Comfortline/Highline. 3 milliónál többet nem szánnék rá.
"Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal."
-
SzlobiG
félisten
Ma megnéztük ezt, kritikán aluli volt... Teteje valszeg jég vert, hátulján csúnya ütés+lakk alig volt a fényezésen, az elején, ahol húzni lehet hiányzott a kupak az ülés olyan szinten ki volt ülve, hogy még nem is láttam ilyet, rommá kopott kormány a kuplung közel cserés állapot és ellenőriztem valós km. Szóval szépen utaztunk egyet. 600k-ért lehetett volna elhozni, de kb 500k-t ért így az autó.
Keresgélünk tovább, már dízeleket is nézek hátha, amibe nincs kettős tömegű.
Szóval Kornélka kezdj neki elmenni nézegetni őket, ha ennyire kényes vagy még jobban háklis leszel mint én.
(#128863) kanyez 2.0 PD-t kerüld, CR TDI-t keress.
[ Szerkesztve ]
-
válasz kanyez #128863 üzenetére
2006-2009 közöttieknek sok a bajuk, különösen a 170LE-söknek.
(#128864) hentes555: Bármelyik jó. A puntók elég jól sikerültek.
(#128865) Flashback: Próbáld meg követni a nyomokat, kérlek. Alig pár hsz-szel korábban adtam meg a helyet ahol minden le van írva. Június harmadik hete.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
rbalint88
addikt
válasz hentes555 #128864 üzenetére
a kékkel (3.) kezdenék és ha az tré, akkor mennék sorban a többivel. azok már képről is eléggé lefosott fosok. a kéken sokat dob a jó szín és a távoli képek
kornelka: én két hónapig kerestem, kb 40 autót néztem meg (az összes bp-it, ami kép vagy telefon alapján nem esett ki) és végül a legolcsóbbat vettem meg. eddig úgy tűnik, nem nyúltam mellé
-
kanyez
tag
(#128866) SzlobiG
(#128867) bitpork
Értem. Ha nem az említett Passat, akkor milyen hasonló stílusú sedant ajánlanátok?
"Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal."
-
w333
félisten
-
-
w333
félisten
válasz SzlobiG #128875 üzenetére
Mindenhol azt írják hogy 2.0HDi (90LE) nincs kettős tömegű !
Sőt ezekben a motorokban nincs FAP (részecskeszűrő sem)
Angolul : Dual mass flywheel
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
őstag
Nem tudtam szívben még teljesen elengedni a mazdát, ezért lenne egy kérdésem. Van Pesten olyan szaki akihez el lehet vinni új mazdát jó kis korrozió védelemre (ugye 10 évig tartanám) ha arra esik a választás? Már úgy értve aki jól dolgozik (ez a fehér holló kategória tapasztalataim szerint). Az nem gond ha be kell jelentkezni mert sok a dolga, és nem ingyen dolgozik
-
nagyúr
válasz Tom1939 #128878 üzenetére
Van, Gustavsson Carosserie, Csepelen. Van hogy varni kell heteket, honapokat es nem a legolcsobb lakatos muhely, de korrekt munkat vegeznek. Igazabol a restauralas nekik a nagy penz, csak mellette bevallalnak kisebb munkakat is, hogy fenn tudjak tartani a muhelyt. Nekem ok csinaltak a lakatosmunkat, alvaz- es uregvedelmet.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #128862 üzenetére
Elhiszed hogy letojom/nám azt a +1,5-2 litert, de tényleg?! Most hadd ne írjam le mennyibe fájt Kormi 1 hónap leforgása alatt. Pályán bedobta vészmódba magát a gép. Ok irány a szerviz. Első körben EGR pucolás de szart se ért (sztem nettó lehúzás volt de lapozzunk) mert 2 hét múlva megint vészmódba rakta magát a pályán, cserélni kellett az EGR-t. DPF-et szintén pucolni kellett és az is lassan csere érett lesz... és nincs benne 200k km sem (garantáltan). Ja és a következő nagyobb költség a kettőstömegű is ott lebeg felettem mint Demoklész kardja. Sajnos a halálának előjelei már tettenérhetőek.
Városban nem járok el 10 liter alatt és akkor nem toltam ki a szemét csak normálisan közlekedtem, (2.0 TDi) tehát a sportmód kapcsolójára még csak nem is gondoltam nem hogy kapcsoljam. Ehhez képest még Bubi sem eszik érdemben többet (+1,5 liter városban 100km-erenként) cserébe nincs semmi költséges cucc ami befoshat benne.
Kellemes a dízelezés én már majdnem megszerettem így 3 év TDI terelgetés után de továbbra is úgy vagyok vele mint a zsiráffal az állatkertben. Szép-szép de otthonra azért nem kéne.
Ne érts félre, nem meggyőzni akarlak azt veszel amit akarsz csak jó ha tudod, hogy vannak benne időzített bombák akkor is ha szerető gazdától veszed mert ezek a bombák egyszerűen benne vannak a rendszerben ha szeretve volt ha nem. Kettőstömegű elkopik, az egr lekokszolódik, a dpf eltömődik, a cr rendszer megmakkan előbb-utóbb...
Persze van tartalék benne meg ideális körülmények között alig eszik (pályán nekem 140-nél elvan 6,8-ból ami parádé kb). De ingyen ebéd soha sincs ezt ne feledd el.
#nincsbennetarcsi
-
A Te traktor használatod extrém - szerintem ezt nyugodtan megállapíthatjuk. Feltételezem nem egyedül használod, városban és meg sem fordul a fejedben, hogy tisztán kímélő módban használd, amikor pl az utas siet. Le merem fogadni h pl nálam nem lenne ilyen gondja
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #128885 üzenetére
Semmi extrém nincs benne, egyszerűen használom. Fele rész város fele rész pálya. Soha nem kaptam még gyorshajtásért büntit. Ugyanúgy bánok vele mint Bubival. Sőt, mivel ez lassan melegszik be még jobban is odafigyelek rá (még a visszahűtésre is!), illetve Bubit néha nyelezem de ezt nem, mert nem érdemes. Olyan bután kanyarodik hogy nincs értelme kínozni. Nagyon orrnehéz, egyszerűen elkönnyül a fara és kész, az esp már bele is nyúl. Ha kikapcsolod akkor meg az árokban kötsz ki. A pedálrend példátlanul szar, nem tudod átcsúsztatni a lábad a gázról a fékre, át kell lépned. Nekem már többször beakad a cipőtalpam a fékbe mikor megpróbáltam úgy kezelni a pedálok ahogy a Bubiban, nem hogy nem egy síkban van a két pedál még csak nem is egy dimenzióban kb.
Tegyük fel hogy mondjuk Kornélka csak agyhalott zombimódban fog menni kizárólag autópályán 110 tempomattal. Az egr akkor is beszarik, a dpf akkor is eltömődik egy idő után, a kettőstömegű is elkopik egy idő után, a cr befecsi is elfárad egy idő után. Mert ami elromolhat az el is romlik.
Ez nem hit vita, vitathatatlan előnyei vannak a dízelnek csak vásárlás előtt nem árt tisztában lenni a hátrányaival sem. Mert akárhogy is nyomatod ezt de hidd el: nem elég ha csak szeretve van az autó.
De igazából a Mondeóval már egyszer becumizta, nem tudom miért akar újra ráülni egy rollerre.
mod:
lenko: Sajnos nem (170 ló dsg). De sok rövid utat megyek vele az nyilván nem tesz jót neki de ezt még nem nevezném extrém felhasználásnak, elvégre az a városi használatból adódik.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Fikusz. A legegyszerubb benzinesben is meghal az injektor torik a katalizator tonkremegy a gumicso. Nem emlitem a kettostomegut amit ugye mostansag mar szeretnek a legegyszerubb benyalasba is pakolni - hogy lehet hogy nekem a Teddyben a dpf elhozatalkor meg vilagitott es most meg hozzanyulas nelkul nem pampog csak kezd a kipuff kitosztulni?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-v-
addikt
válasz bitpork #128885 üzenetére
tisztán kímélő módban használd
Szerintem meg ez az extrém. Miért használnád tisztán kímélő üzemmódban? Az autó van érted, nem fordítva .. ez egyáltalán nem életszerű. Igen, hidegen nem bántod, szervizeled rendesen, meg ami tudod hogy rosszat tesz neki, azt próbálod azért kerülni - már ha szereted az autókat meg értesz hozzá kicsit.
Ezen felül viszont sokszor sietsz, mert sietned kell, sokszor azért nyomod mert ideges lettél, igen néha csak 2 km dolgod van a városban, meg néha szar úton is kell menned, sőt lehet hegyen laksz és hidegen indulás után is hegynek felfele kell menned stb. Ez mind teljesen életszerű, vigyáz az ember az autójára lehetőség szerint, de nem mindenki nagypapázik 50-el folyton és ez nem jelenti, nem vigyázol az autódra.
Elhiszem, hogy a 230 lovas dízelben is tartós(abb) a lendkerék, ha max. 50 lóerőt használsz ki belőle.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
-
SzlobiG
félisten
válasz footy #128896 üzenetére
Délután felugrunk megnézzük az Ibizát. Csajos autó lesz szóval oda elég az 1.2. Igen az 1.4 hdi fogyasztásban sokkalta jobb, ha nem lesz jó az ibiza megyünk megnézni azt.
Apropó nincsenek különösebb gondok ezzel az 1.2-es láncos motorral, nem? Tehát bírja a lánc nem kell cserélni mint a tsi esetén?
[ Szerkesztve ]
-
bmwsan
senior tag
200 fölött kezdodik az élet, 220 körül gyakran kifekszik a turbo meg a klímakopresszor is a kettostomegu mellett.
Anno nálam is nagy probléma volt a dízel vs. benzin (B6 Passat vs Accord 2.4 Type-S), de mivel a Passatban 50e km-rel ezelott ki lettek cserélve a fent említett dolgok, illetve megbízható múltja van a kocsinak és van szaki aki nagyon ért hozzá, így a fauwé lett.
Azóta is sajnálom egy picit a Hondát, de sajnos be kellett látni, hogy ebben az esetben ez volt a jobb választás (nekem).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #128891 üzenetére
DPF regenerálás sem csodafegyver, előbb-utóbb úgyis megtelik mert nem tudja 100%-ra regenerálni. Persze a szívóbengás sem költségmentes - ilyet nem is állítottam - csak a várható/kalkulálható kiadások alacsonyabbak mint egy összetettebb dízel esetében és én inkább kifizetem részletekben apránként plusz nyál költségként.
Ez nem hitvita részemről (dízel vs benzin) csak aki dízelt vesz annak számolnia kell ezekkel a plusz költségekkel és kész. Van olyan felhasználási terület ahova egyértelműen a dízel a jobb választás és van amire a benzin jobb.
mod:
bmwsan: Anno elgondolkoztam a dízelen de nem fért bele az anyagi keretbe azok mellett a kritériumok mellett ami nekem szükséges volt (max 3 éves, összkerék és legalább 150 ló).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Integrale
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ukrajnai háború
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Autós topik
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Formula-1
- További aktív témák...
- Einhell BT-CD 14.4 + BT-SD 3.6 akkumulátoros fúró-csavarozó készlet
- 1 db Megkímélt Barum Bravuris 3HM 195/45 R16 80V
- Új!Visszapillantó tükörbe épitett Kamera és tolatókamera 9 990 Ft
- Új!Automata szenzoros telefontartó és vezeték nélküli autós töltő
- Hibás, de potenciálisan javítható Roborock S5 Max eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest