- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #127434 üzenetére
bravo jtd, bravo t-jet 150, delta 2.0 m-jet
mindegyik panorámatetős, szerintem a legjobb extra ezekbe. igen sokat dob a dolce vita érzésenbitpork: ha már szóba jönnek a földszintes autók (passat), akkor a deltát neked is ajánlom. sok hely, értelmes fenntartás. mondjuk nem VAG, de hát semmi se lehet tökéletes
-
-
rbalint88
addikt
válasz SzlobiG #127453 üzenetére
En meg s-maxot kiveve fordot nem vennek mondjuk ezeket se annyira erzem magamenak, ha olasz, akkor Alfa (vagy Maserati, de ahhoz meg keves vagyok). A Delta a kozepkonzolt kiveve bejon, eloben sem rossz -a sztenderd kutyasetaltatos utvonalon van egy, azt szoktam nezegetni.
Bitpork: thesis eloben is fancy, a szuk recskaznanak a fabetetre, az olyan. Belulrol nagyon jo, tenyleg igazi luxusauto. Es tenyleg lehet rolleres, de tudsz belole jot is venni. Bravo es delta johogy kicsi, golf meret. Delta kicsit nagyobb. Egyik se arra van kitalalva, hogy betonkeverot vigyenek benne, arra ott a touareg
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz SzlobiG #127456 üzenetére
Naponta biztos latok kettot harmat, ra is van allva a szemem lehet azert.
Vissont hatalmas autok, Golfnal jelentosen nagyobb, kb Octavia 2 meret kivulrol, +15 centi a tengelytavba, hatso labteren meg is latszik. +tologathato, dontheto hattamla.Alkatresz van hozza boven, karosszeria elem is, muszakilag pedig megegyezik a Bravoval.
Kozepkonzol a gyengeje, az csak feketeben vagy a borozottben tetszik, navival.
De maga az auto a 2001-es koncepcio ota tetszik, aztan Nissan Murano-n is visszakoszont par reszlete.bitpork: Thesis nagy almom, ezert tavaly nyar korul, beszeltem par Thesis tulajjal, egybehangzoan allitjak, hogy tul van lihegve a megbizhatosagi kerdes veluk kapcsolatban. Van nem egy apro szar elektromos alkatresz ami tonkre mehet. Dezt mondjak, hogy filleres tetel a legtobb, es csak egyszer kell megcsinalni. Pl kesztyutarto motorja 4e ft, csomagtarto gombja 7e es tobbet nem lesz veluk gond.
Muszakilag nincs bajuk.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
matyi19
őstag
Sziasztok!
Ha minden a terv szerint alakul, legkésőbb nyár végén szeretnék agy autót vásárolni.
Max összeg: 8000 EURO
Évjárat, lehetőleg 2009+
Mindenképp kombi, és Disel legyen.Amiket eddig néztem az a VW Passat, vagy a Ford Mondeo. (utóbbinak nem igazán tetszik a belseje)
Szerintetek a kettő közül melyik lenne jobb választás, illetve más márkából miket lenne érdemes megnézni?
Köszönöm!!
-
válasz Integrale #127467 üzenetére
Ez lehet vicces is de simán lehet igaz is. Ezért nem nézünk km-t.
MOD
(#127469) Integrale : na erről van szó.Felesleges boszorkányüldözés szvsz, de ahogy nézem az általános közhangulat ezt igényli, uh kapára kaszára fel , koncoljunk fel mindenkit[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Integrale
veterán
válasz bitpork #127468 üzenetére
Nem viccnek szantam, mivel igaz. Felhivtam, beszeltem vele. Ha valoban igaz amit allitott, akkor o az akit csunyan atvertek. Bevizsgalason is volt az auto, ugy vette meg, hogy jo allapotu es keveset futott.
bitpork: ha igaz, akkor nem a tulaj az akinek neki kell ugrani, a kereskedesnek annal inkabb.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
veterán
Érdeklődnék, meg szabad-e venni egy 1999-2002 Lexus RX300-at 1,2-1,7 millióért manapság? Amitől félek: 4 sebességes automata, fogyasztás, átb*sznak és a vételárat elkölthetem valamire a Lexus márkaszervízben.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
válasz rasotamas #127470 üzenetére
Bármilyen lexusra lehet gyatyát költeni. Egy öregebb ls400-nál pl ha a kormányszervó elkezd folyni meg meghalni akkor huss 1000-1500€ (ha csak nem kapsz valahol valami csoda folytán bontottat). Anno nagyon akartam LS400-t de nem mertem belevágni.
A lexus nem az a kategória amit levegővel lehet üzemeltetni
MOD de hogy a kérdésedre is válaszoljak: igen meg szabad venni. Kik vagyunk mi itt h megtiltsuk?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #127472 üzenetére
Arra is lehet költeni derekasan: [link]
De legalább (nem) prémium.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz roberto211 #127472 üzenetére
Kövezz meg, de engem VAG még nem hagyott árok mellett. A Domira 1,5 év alatt az olaj és féken kívül a tempomat beszerelést és egy fékpedál kaccsolót költöttem. a kaccsoló 6500 volt és a szerelő kért 2k-t a szerelésért. Cserébe közel 40k-t mentem vele. Annyira xar ez? Gazsira költöttem pár év alatt 1 milliót, de azt olyan áron is vettem, hogy számítottam erre.
Kérlek alássan az első alfa 164 volt az utolsó autóm (valamikor 2000 magasságában) ami út közben vette fel a keresztségben a Mihály nevet.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz rasotamas #127475 üzenetére
Szerintem itt senki nem fog helyetted dönteni. De többen szokták javasolni, hogy nyiss meg egy tetszőleges alkatrész kereskedő oldalt és nézd meg az árakat ha kerékcsapágy, ha első lámpa búra, vagy fékbetét és tárcsa kell. Az ott látottak szerintem segítenek dönteni.
(#127476) roberto211: bár úgy lenne, komolyan kívánom! De Mágus2 a megmondhatója milyen pofátlanul nyösztetem bármilyen piszlicsáré kis gondom is van És ami a legrosszabb, hogy még csak nem is szégyenlem ezt
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #127474 üzenetére
engem se hagyott még egyik se az út szélén, de annak ellenére a Toyota volt a legkevésbé problémás, hogy az állt a legközelebb a lerohadáshoz a nagynyomású szivattyú lassú elhalálozása miatt. arra a kötelezőkön kívül ennek a mókánk a 80ezer Ft-ját kellett költeni, míg a VW-k átlagban a tízszeresét vitték el, rövidebb használati időtartam alatt.
azt hozzáteszem, hogy kettőstömegűt még soha nem cseréltettem, kuplungot egyszer (v6tdi), turbót 3x (1x 1.9tdi afn, 2x v6tdi), adagoló az 1.9tdi-n és a v6tdi-n is szétfosta magát a következő tulajnál, futómű ugyanolyan problémás, mint az emiatt (is) sokat szidott Alfánál, G4-en kellett ablakemelőt cseréltetnem -típushiba, Passaton csomagtartó nyitó kapcsolót és szerkezetet. Plusz hiba xenonosnál a repedő fényszóróbura, amit csak komplett lámpatesttel együtt lehet cserélni, akkor volt valami nagyon csókos kedvezménnyel 100 körül a fényszóró darabja, ezt már meghagytam a következő tulajnak, nálam ott szakadt el a cérna. -
TaaT
veterán
válasz hobizoli #127458 üzenetére
Jo, csak én nem arról beszéltem, és akinek írtam az sem.
Lehet bitpork-nak szántad a kommentet?
Integrale: "egybehangzoan allitjak, hogy tul van lihegve a megbizhatosagi kerdes veluk kapcsolatban."
Ugyanezt olvastam a fórumon jelen lévő láncos 1.4TSI-s emberektől.
bandus: Mehet a TC-nek a történet.
Give them hell Ukraine!
-
veterán
válasz bitpork #127477 üzenetére
Köszönöm a segítségedet. Hát én megnézegettem ezeket a dolgokat, nagyjából pariban van a Mazda6-ével, de lehet hogy félrenéztem, ez esetben kérlek mondd amit tudsz. A lengéscsillapító drágább, kb. szűk másfélszerese.
Gondolom aki Toyotához ért az Lexushoz is. Van a faluban egy baromi jó automataváltós szaki, sorban állnak az X5-ösök, Audik, Mergák az utcán ahol lakik.
Innentől a fogyasztás ami nagy mumus lenne. De szerintem egy gázszettel kijön 7-8 liter árából.https://tinyurl.com/rasoapro
-
válasz rbalint88 #127478 üzenetére
Há erre csak annyit mondanék, hogy 2006 óta van vag. Mind automata és a foschszar 2.5tdi meg cr. Soha az említett hibák nem jöttek elő, pedig szerintem alles zusammen möntem velük idestova 200+k km-t és minden úgy vettem hogy ellenőrizhetetlen volt az órában szereplő szám. Értem én hogy kezdők cseresznyéje, de egymás után négyszer is ? Teddyn van most egy tömítés és egy kormánymű lógás. Gondolom azon nem lehet vitázni h a tömítés 11 év alatt elfogadható, a 2,5 tonna üres súly pedig (szintén 11 év után) megfelelő indok az első futómű kopására.
MOD
(#127483) rasotamas: nem szégyenlem de nem ismerem az RXet. Az meg hogy ki mihez ért... te döntöd el kiben bízol. Jellemzően azért nem nagyon van olyan aki minden gyártóhoz ért. Pl a VAG ban lehet jó valaki, de nem biztos h a merci v bimmer területen is szakértő. Azt már tudjuk tapasztalatból hogy van az a pénz amiért egy szerelő mindenhez ért, csak utána pék-nek szoktuk hívni[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #127487 üzenetére
Lehet kezdők szerencséje is, mert én is átnézettem őket vétel előtt. 2011 augusztusa óta nem vettem VW-t és ez szerintem így is fog maradni. kiábrándultam belőlük. ugyanazért a pénzért kapsz vagy tényleg prémiumot vagy nagyjából ugyanannyit adó, de kevésbé problémás szerkezetet, attól függően, melyik kategóriát nézzük. persze a hiba az én készülékemben lehet, mert piacvezetők illetve ha felmerülne az új autó vásárlás lehetősége, akkor egy Audit tudnék értékelni, főleg a belterüket, de ugye ez is egy olyan szép maszk, ami 5 éves korukra megrepedezik.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rbalint88 #127490 üzenetére
VAG nem piacvezető, a Toyota az és még jobban lemaradnak, ha tényleg eladják a teherüzletágukat.
Amúgy hatalmas +1.
#nincsbennetarcsi
-
Polemius
aktív tag
Sziasztok!
Autót vennék (nyilván, mi másért írnék ide. ), de nem tudom milyet.
Mire:
Hét közben néhány (2-3) 5-15 km-es út, hétvégenként 30-60 km, két-három hetente hosszabb, 400-600 km (2x, mert oda-vissza).
Vagyis havonta kb. 2000 km (évente 25e km), ami ~2/3 részben autópálya, a többi helyben vagy közelben autókázás lenne.
Jó lenne, ha kényelmes lenne, és pakolni is lehetne bele (lapraszerelt bútort, gyereket, nagymamát, nagybevásárlást, miegymást).
Nem kell rakéta, puncimágnes, különleges külső vagy belső.
Megbízható legyen, kényelmes, alacsony fenntartási költséggel, elfogadható fogyasztással.
Mivel pályát bírna kell, meg kanyargós, meredek szerpentint is, 1.6-1.8 motorban gondolkozom.
Előny, ha bővebben el van látva biztonsági és kényelmi felszereléssel (légkondi, központi zár, elektromos ablakemelő, légzsák hegyek, ABS, és más 3 betűsök).
Mindemellett ne legyen 10 évesnél öregebb (szóval 2006 és utána).Mennyi van rá:
4-5 000 €
(Ausztriában venném, jellemzően ott is használnám, ennyit a vételre szánok, papírozás, alap szerviz stb ezen felül.)Nem tudom, ilyen használat mellé érdemes-e dízelt...
Nem értek a dízelekhez, és parázom a rémtörténetek miatt (kettős tömegű lendkerék, közös nyomócső, stb. hibákra eltapsolt kisebb vagyonokról).Amit eddig nézegettem, Toyota Corolla és Ford Focus (mk II).
Utóbbiból rengeteg dízel van (1.6 DCTI), nem tudom ezek mennyi futás után produkálják a fenti rémtörténeteket.Ezekről vélemények, tapasztalatok?
Illetve milyen egyéb típusban érdemes még gondolkozni?
Tudom, hogy ma már sokat nem jelent, de japán és német tervezésűekben jobban bízom.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Polemius #127492 üzenetére
Szia! Ebből a keretből már tudsz válogatni Kombi kéne neked és ilyen felhasználásra már egy dízel is szóba jöhet. A toyota corolla jó, az e12-nek van pár hibája, de ha ezekre figyelsz akkor jó társad lesz. Az 1.4 dízel motor nem kifejezetten rakéta, de megbízható és keveset eszik. 1500 eur-ból már szerintem kapsz normálisat, példaként beszúrom melyik típusra gondolok: [link]
A fóka is jó autó, bár arról kevesebb az infóm.
Esetleg egy 1.9 tdi vw passat b5.5 kombi, az sem egy nyűgös motor.
[ Szerkesztve ]
-
Buci21
addikt
Na még egyszer én, újra itt
[link1]
[link2]
Most futottam ezekbe bele... Mennyire elvetemült ötlet egy ilyen undorító Maximát venni? Nagy távolságokra, pályára/országútra a 2.0 V6 benzin mennyire pénztárcagyilkos? Túráztassa, akinek hat anyja van, kockázatkerülő lustaemberként a külső sáv és 120kmh kombó a várható felhasználás. -
#16514048
törölt tag
válasz Buci21 #127495 üzenetére
Kérdező: "A keret sajnos szűkös: ötszázezer Ft."
Becsületesnepper: "A Mondeónál gondolom az MK3-as, 2000-től gyártott szériára gondolt."
Még csak meg sem próbálta lebeszélni. Csak arra figyelj, hogy a korai évjáratoknál rozsdásodik kicsit, meg a 2 literesnél nagyobb a olajfogyasztás, egyébként pöpec lehet ennyiért.
Egyébként a Maxima nem lehet nagyon rossz választás, nem hiszem, hogy pénztárcagyilkos lenne a népítéletek alapján.
[ Szerkesztve ]
-
-
yodamastah
őstag
válasz bandus #127498 üzenetére
Igen olyan 5K eur körül el lehet kapni egy EX 07-08 ceed-et ami már elég jól fel van szerelve (6légzsák, ABS, ESP, Digit klíma meg még sok apróság, 5csillagos törésteszttel). Gond az amit már beszéltünk, 1.6 benzin alig van eladó. 1.4es van sok, de az meg kicsit harmat. MOndjuk ausztriában lehet sokkal öbb az 1.6os.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz yodamastah #127499 üzenetére
vegyél dízelt. ebben se részecskeszűrő, se kettőstömegű lendkerék nincs persze nem olyan kifinomult a járása, mint mondjuk egy honda dízelnek, de engem nem zavar.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
Új hozzászólás Aktív témák
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen