- Milyen SSD-t vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Projektor topic
- HTPC (házimozi PC) topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Gaming notebook topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen monitort vegyek?
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vidual001
tag
válasz bitpork #127847 üzenetére
Igen, van még mit gyűjtenem a 6M-hez, azért írtam, hogy pár hétig még nézegetem őket..
Nagyon szép az a gépállat, sok jót hallottam már róluk
Nem zavar, ha egyesek lenéznek, mert ennyit költök az első autómra, inkább ülök egy ilyenben, és dolgozok érte 1-2 évet, mint hogy vegyek 500.000-ért egy kettes golfot, és arra költsem a havi fizetésemet, minden hónapban 20 éven keresztül..
Nem nézek le senkit, de szeretném, ha engem se hinnének sznobnak, borsodi lakótelepről származom...Jelenleg valamivel kevesebb mint 3 millióm lenne az autóra, de nem szerettem volna 1 milliós bálnamercire még két milliót költeni, és fél évet várni, hogy olyan legyen, amilyet tényleg szeretnék. Aztán meg jönnének a hibák..
Azért írtam a 2006 vagy fiatalabb S osztályt, mert tudom, hogy a pápaszemesek nagyon kehesek. A W140 befucssolása után nagyon alábbadtak a minőségnek, és ez az évjárat hozta vissza a lelket beléjük.
A Bömbikről nem sokat tudok, ezért is kértem a véleményeket.
tboy93
Az F1-et imádom, de nem sportkocsit keresek, igaz nem csúf az a mazda
(Ha lenne annyi pénzem, akkor Lexus LFA-t vennék )[ Szerkesztve ]
MSI GT62VR 6RD Dominator Pro
-
válasz Vidual001 #127852 üzenetére
Sajnos nem sokunknak van első kezes luxusautós tapasztalata. (Akik meg igen meg és el vannak ítélve érte )
Én is sokat gondolkodtam a W221 en amikor még ment a szekér, de nem mertem belevágni. Párszor volt szerencsém benne ülni egy barátom 5,5 kompresszorosában, és hát mit ne mondjak, csak a jólneveltségem akadályozott meg hogy a szép vaj bőr kárpitot lecsurizzam.(#127851) MunezXBK: de te már a verekedésekből is kiöregedtél, inkább az elektromos kerekesszéket nézegesd
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
runner 125
nagyúr
válasz Vidual001 #127852 üzenetére
Pedig egy IS mérföldekkel racionálisabb döntés.
Nyilván, te döntésed, te igényed, de 6 körül én első sorban egy ehhez hasonló F-Sport IS-t néznék.
Az viszont badarság, h drágább az alkatrész ehhez, mint egy S-Klasse-hoz, 7-es BMW-hez. Emellett az is biztos, h az anyagi kockázat az előbbi modelleknél nagyobb, mint egy Lexus-nál.Qru
Fátyolos lesz, 2x néztem eddig esőben, úgy is használható, csak kevésbé éles.
mod.
Hopp, ezt másik topikban beszéltük, mindegy, már itthagyom.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
-
-
-
Kornel
veterán
egy unalmas "kis" avensis?
[link] -
Vidual001
tag
válasz bitpork #127853 üzenetére
Én nem nézek le senkit, ha megdolgozik azért, amilye van. Ha valamelyik magyar párt főgóréjával beszélgetnék, azt igen, lenézném, mert egyik sem tesz semmit az országért. Az utak olyanok, hogy ilyen "terepjárókkal" kell járni, mint Teddy, mert szétmegy a futómű... A többibe inkább bele se mennék..
Nekem a W140 tömbszerűsége tetszik, ahogyan a Lexus LS 430-mas is. Azt a reklámot milliószor láttam, amikor kristálypoharakat raktak a Lexus motorháztetejére, beindították, járatták, túráztatták, de egy sem mozdult el. Ott hallottam az államat a földön koppanni.
Tudom a Lexusokról, hogy kiemelkednek a megbízhatóság terén, mind a kasztni, mind az elektronika, mind a mechanika részen.
Viszont ha hozzá kell nyúlni a motorhoz, az gazán borsos ár, mert van olyan modell, amihez pl a dugattyúgyűrűket csak Japánból lehet hozatni, vagy a szelepszárszimeringezés is komolyabb mint a két német riválisnál.Első autó gyanánt arra is figyelnem kell (főleg Brüsszelben, mocskos, barbár állatok ilyen téren), hogy a lökhárítók csereszavatosak legyenek.
Sajna én is csak egy beosztott vagyok itt, és az a pár hét valószínűleg fél év lesz. De legalább át tudom böngészni a BMW-t
Egyébként van Facen Belga és Brüsszeli magyarok oldal is, oda ha bekéreckedsz tehetsz fel hirdetést, hogy dolgoznál. Szoktak embereket keresni. Aztán hátha..Unixról nézem az alkatrész árakat, csak onnan tudok véleményt mondani. :\
MSI GT62VR 6RD Dominator Pro
-
válasz Vidual001 #127865 üzenetére
Jó is a tank fíling Most éppen azért mén itthon a pörleködés, hogy asszonkám nem akarja elengedni Teddyt, hiába nem van elég zsé a normális üzemeltetéshen Ja és nem akar skodát se, ami meg nekem teccik. Meg semmit se nem se. Uh lehet megpróbálok egy passatban jövőt találni
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nagyúr
válasz Kornel #127864 üzenetére
Kárvaranda belül, 12 éve ugyanolyan... Ez az a kocsi, amit akkor se vennék, ha fegyvert fognak rám. És hiába magyarázza nekem a jappán, hogy ami jó, azon minek változtatni, a Corollát is félig elbatyták az Aurissal, ott is sok lett néha a szakéból... Hogynéz már ki az új prius is??? Masszívan atomjó kocsi, de ahogy kinéz, ejj...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Kornel
veterán
Valaki emlitette az exeot.
Ezzel meg tudnek baratkozni:[link]
Magus?
Mit mondasz, mit kell tudni roluk?
Ezek meg problemas 2.0 cr-ek voltak, vagy mar nem?Tsebacsi: igaz...
Runner: hybridbe nem rossz, de azok korbefutottak a foldet ketszer[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz Vidual001 #127865 üzenetére
Továbbra is kint tervezed, vagy meglesz a zseton autóra, és hazajössz? Ha előbbi, akkor vágj bele bátran, csak kalkuláld bele, hogy elköltöd a pénzed, a javítás mint munkadíj és gyaníthatóan alkatrészek terén is, magasabb árral kell számolni Belgiumban.
Na meg nem tudom, hogy jelenleg ott hogy állnak az ilyen benzin/gázolaj temető jószágokhoz.Ha viszont az utóbbi, tehát hazajössz, akkor felejtsd el, mert itthon gyaníthatóan nem fog úgy dőlni a lé, hogy a 6-8 henger befecskendezőjét könnycsepp nélkül cseréltesd.
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Vidual001
tag
válasz Integrale #127870 üzenetére
Kint leszek még jó pár évig (min. 5), ha már magyar csajjal párkapcsolatom nem lehet, legalább az autóval hosszú távra tervezek
Bár szerintem az autóval jobban járok pénztakarékosság terén, mint egy mai, modern csajjalTudom, hogy drága az injector és a befecsi rendszer többi része, ezért tartok picikét a dízeltől. Magasabb nyomáson működik, magasabb is a meghibásodásra az esély, nem feltétlen drága alkatrészek, viszont sokkal több csereszavatos cucc van bennük, mint egy ugyan akkora benzinesben.
Még olvasgatok, és fejtegetem ezt a témát, mert nem akarok sz*rba nyúlni. A Touareg pedig tényleg pofás "kis" dög Biztos jó pár centivel az átlag kasztni felett ülni
A BMW kasztni rohadásáról van valami infótok? A váltóról már olvastam, hogy ha nincs normális olajjal használva (200.000 km-nél már bőven kellett cserélni párszor), akkor kuka az egész..Az olajhűtőről olvastam még, de arról jókat írnak, teszi a dolgát.
MSI GT62VR 6RD Dominator Pro
-
-
Vidual001
tag
Akkor már inkább a Maserati Ghibli 3, az szép is
Integrale
Igen, biztosan egy nagyobb limóban akarok ülni, mint mondtam, a W140 az álomautóm mióta megkaptam az első autóskártyámat úgy 5 évesen..
Ahogy nézegettem, lehet találni olyat (2006-tól felfele persze), amiknél nincs kiülve az ülés, és tényleg újszerű a belseje.
ÍmeCsak ez nem teljesen olyan, amilyet szeretnék. Nincs benne roló, se fakormány és még néhány dolog.
Viszont engem tényleg nem vonzanak a sportkocsik. Szerencsémre ülhettem egy V6-os Clióban még pár éve, elképesztően morcos kis dög, egy örökre szóló élmény volt, de semmiképp sem nekem való.MSI GT62VR 6RD Dominator Pro
-
molnarpeter
nagyúr
Kb. mennyiért és milyen típust mondanátok biztonságos dobozos jeligére? Ugyebár dízel, fel lehessen állni a raktérben (Vito így kiesik pl), keresztben betett 2 eur raklap alapterület elegendő lenne, ESP és légzsák legyen benne. Elsősorban teherszállításra, de ha második üléssor is van, ami könnyen kivehető (mindez esetleg térelválasztó mögött), főnyeremény. Nem most aktuális, de lassan elkezdenék tájékozódni a piacon
-
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #127885 üzenetére
bármi, ami a paramétereknek megfelel és árban belefér. felállni csak magasított buszokban tudsz majd. ducato, jumper, transit, sprinter, lt(crafter?), movano, master a húzónevek ebben a szegmensben.
-
-v-
addikt
31 és bkv-val járok
-
footy
addikt
válasz Kornel #127864 üzenetére
Szerintem nem csunya, de kb annyira izgalmas mint egy Golf, cserebe legalabb nem is megy.
Inkabb egy Camry. (2.4-essel) Bar nekem eddig ugy tunt hogy egy megbizhato autot keresel amiben azert van egy kis tuz. Erre az Avensis alkalmatlan, de a Camry is. A diesel Exeorol mar nem is beszelve.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rbalint88 #127888 üzenetére
Elsősorban az a kérdésem, kb mennyiért kapható egy nem széthulló furgon légzsákkal és ESP-vel, mivel a hahu kishaszon keresőnél nem lehet menetstabilizálóra keresni 1,5-2-2,5-3-3,5? Perpill egy 20 éves Jumpert támasztunk fel (nagyon régóta megvan már, kell neki egy teljeskörű lakatosmunka), annak az utódját kezdenénk nézegetni.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #127854 üzenetére
Nem baj így is célba ért az infó! Köszi! Akkor az elég jó. Radart nem akarok de lehet egy kamerára benevezek majd.
#nincsbennetarcsi
-
tresh
addikt
válasz szőröscica #127834 üzenetére
Áhh soha okádék az az autó a beltere is Nekem kell majd szervizelni nem akarom én szopatni magam Avensis, Mazda 6 eddig ami tetszik neki, mondeo még kérdéses.
-
Buci21
addikt
Ezek a toyota dízelek mennyire lehetnek hulladékok? Sosem hallottam semmit róluk, mindenhol csak a benzines corollákat látom
-
Predator2
addikt
Helló
Tegnap, életemben először, voltam használt autó nézőben. A kiszemelt egy 2006-os, modell frissített 1.5dci Renault Megane 2 volt. Munkába járós autónak vettem volna. 1,1m volt az ár legalja, az alá nem sikerült tornászni. Cserélt/javított/garanciális befecskendező rendszerrel. Számlával igazolt, cserélt vezérléssel. Motorikusan jónak tűnt a kocsi 2 "apró" esztétikai hibát említett az autóval kapcsolatban a márkakereskedő: 2 helyen megvan húzva/nyomva. (képek lentebb).
Garantált kilométer óra állással, amit az Autoszkóp appal ellenőriztünk is, igazat adva a kereskedőnek. ~140.000Km van az autóban.
Hangra rendben volt. hidegen is jól indult. Álló helyzetben kormány váltó/egyéb elektronikai dolgok jónak tűntek.
Próba útra, addig még az árban nem egyeztünk meg nem engedett menni a kocsival, többszöri kérésemre sem. Mondván feleslegesen rabolnánk egymás idejét, viszont ha az ár megvan, a próba út után még mindig mondhattam volna, hogy ez nem kell. Forgalomból ideiglenesen kivont autóról beszélünk.
Kulcsok=kártyák megvoltak az autóhoz, és külön-külön is indították. A manuális klímát, próbáltam működésre bírni, vagy túl kevés időt adtam neki, vagy valóban valami gond van vele, de nem éreztem, hogy hűtött volna. A kereskedő szerint hibátlan, mert hallani ahogy kattan. Illetve egy hidraulika csövet mutogatott nekem, mondván ha ez puha lenne akkor az azt jelentené, hogy nincs benne gáz, de mivel az nem volt az így rendben van. A többi extra működött. Szervizkönyve meg volt a kocsinak, több bejegyzés is volt benne, viszont nem néztem meg pontosan meddig is volt vezetve. Magyarországi autó. Tartozás nem volt rajta.
Rétegvastagság mérőt sajnos nem vittünk magunkkal. A kereskedő elmondása szerint a bal oldala (ajtók+sárvédő) fényezve lehettek/lettek "de az sem egy vaddisznó módon", mert azok minimálisan vastagabbak 130 a gyári érték és helyenként mért 180-at. A fékek kívülről kopottnak tűntek. A kereskedő engedte volna, hogy megemeljük és ellenőrizzük, de erre végül nem került sor.
Az állapot felmérő lapot, kérésemre csináltak volna, de idézem: Mit töltsünk ki rajta? Én szerettem volna, de éreztem a hangján a cinizmust, mondván ők már átnézték, nem árul szemetet, de kitölti nekem ha nagyon fontos. Viszont nem zárkózott el attól, hogy idegen szerelő átvizsgálja/alánézzen. Elvinne az ideiglenes kivonás miatt sajnos nem lehet. Az első lökhárító elég érdekes/furán áll, amit jeleztem is neki. A beltérben a műanyagok karcosak. A sebváltó gomb kopott, viszont a szoknya egyben volt, nem szakadt. A kárpitok nem szakadtak, viszont több helyen is foltosak/koszosak, egy ennyi idős autótól még rendben lett volna.Készítettem képeket is, vannak amit csak azért fényképeztem, hogy látszódjon a különbség a jó és a hibás oldal között: [link]
A kérdésem hozzátok:
Ha a próbaúton is rendben van, a klíma is működne. Megérhet 1.1m FT-ot? Meg úgy az egészről a véleményetek?!
1-1,2m forint környéken valóban csak ilyen Megane-okra számíthatok?
Az eredet vizsga díját a kereskedő állta volna nekem.THX
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest